turn spot, 150 bbs dybe. nl2k

#1| 0

hejsa

Semi nederen turn spot her. Jeg har ik spillet synderlig agrasivt overordnet set, men i disse multiway pots, har jeg givet den godt gas. jeg har før cb bettede i en 3 vejs rr pot, hvorefter jeg folder til action. Derudover er ingen af mine rr pots kommet til shovdown.

Selvom jeg spiller ret stabilt, føler jeg dog at folk gerne vil spille med mig, ved ik om de ser mig som dårlig, men det virker lidt sådan.

Hvad gør i på turn her ? Har ik spillet vildt meget med villan men jeg synes han caller 3 bets light, og pealer også flops semi light. Men den er tråsalt 3 vejst.

- Gul-Britt sitting in seat 1 with $2010.00
- reeldizzy sitting in seat 2 with $2122.33
- Dylan_McKay sitting in seat 3 with $3606.00
- babangida sitting in seat 4 with $2084.00
- Millarinho sitting in seat 5 with $3539.00 [Dealer]
- mortenkt sitting in seat 6 with $3309.00

mortenkt posted the small blind - $10.00
Gul-Britt posted the big blind - $20.00
** Dealing card to mortenkt: A , K
reeldizzy folded
Dylan_McKay raised - $80.00
babangida called - $80.00
Millarinho folded
mortenkt raised - $330.00
Gul-Britt folded
Dylan_McKay called - $330.00
babangida called - $330.00

** Dealing the flop: Q Q 8
mortenkt bet - $645.00
Dylan_McKay called - $645.00
babangida folded

** Dealing the turn: 4

Overvejer at chekker floppet og det er nok bedst, da mit image nok ik lige pt er til at folde mange hænder ud.

Anyway, hvad er jeres linje her

Mange tak

26-09-2008 05:43 #2| 0

Hvordan ville du spille AA og KK i dette spot ?

Har du 3 bettet light ?

jeg kunne måske lide check, for så at lave et riverbet. Om villian checker bag er hans range ret face op, så burde den være fra 77-JJ. Tror du han ville kunne smide dem til river lead ?

om du ikke tror du kan få ham at folde den range, checker jeg river om jeg ikke improver, som så bliver b/f

jeg tror ikke helt villian floater i det spot med en mand bag sig, så sætter ham på en hånd


spændende hånd

26-09-2008 12:35 #3| 0
OP

@signic

har ik 3 bettet synderlig light, men de gang jeg gjorde det, er det næsten altid gået i vasken, så mit image er ik godt for tiden.

kan se jeg har spillet 30-23-3 så jeg har nok været lidt mere aktiv end jeg selv troede

"Hvordan ville du spille AA og KK i dette spot ?"

Tror ik villan ved dette, så spørgsmålet er hvor relevant det er :) Men jeg tror jeg jammer turn oftes.

26-09-2008 13:14 #4| 0

toff one, tror faktisk du har meget lidt FE her, så teoretisk checker jeg nok og håber på fri-kort, men synes det er tæt mellem jam turn og check og folde til et stort bet.

26-09-2008 13:45 #5| 0

Du har vel realistisk set noget der ligner en 22,9% equity i snit og med disse stacksizes og historikken taget i betragtning kan villan sagtens calle med nogle hænder på floppet uden at ville spille for stacks.

Det er ikke et særlig godt bluffspot for dig, så han kan sandsynligvis calle flop og komme til show down med sine mp.

Potten er relativt stor og du skal ikke have super meget fe for at det er profitabelt at sende stakken ind, så det gør jeg.

Jeg vil faktisk hellere mose her mod en relativt unknown, da folk har tendens til ikke at lave tyrecalls uden de er readbaserede, hvilket jeg vil mene forhøjer vores fe.

27-09-2008 13:28 #6| 0

Oftest checkfolder jeg floppet med to callers, men når jeg fortsætter fyrer jeg den anden barrel en del af gangene. Her, hvor du samler bagdørstrøkket op, er vel stedet at gøre det, så jeg skubber og beder en bøn.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar