tskovs: Restart m. $300 Absolute

#1| 0

Hej drenge og piger.

Jeg ved ikke, om der er interesse for dette, eller om det overhovedet er tilladt, da det ikke har nogen kategori. Derfor har jeg pga. sagens natur valgt kategorien Nybegynder.

Jeg vælger at bruge denne blog (og holder mig forhåbentlig nogenlunde til idéen), fordi jeg har opdaget, at jeg sædvanligvis spiller bedre, hvis jeg skal rapportere mine resultater til nogen, end når jeg bare sidder for mig selv og derfor kan gå på abetilt, uden nogen opdager, jeg smider penge ud af vinduet.

Først og fremmest har jeg efterhånden sat små-beløb som $100 og $150 ind et hav af gange, som jeg derefter har tabt, dels fordi det er let at gå på tilt, når man smider 10% af sin rulle på et NL10 buyin, dels fordi jeg ikke har udvist tålmodigheden overfor BRM osv. osv. Inklusive dette projekts $300 har jeg nok brugt op mod $1500 på disse småting.

Denne gang skal det være. Jeg har indsat $300 på Absolute (ja, de snyder, men sandsynligvis ikke på de stakes, jeg kommer til at spille - NL10, NL25 og måske NL50, hvis alt går vel). Jeg har modtaget $300 i bonus, som jeg dog ikke satser på at få spillet fri, da points (på AP hedder de "Credits") går ufattelig langsomt på NL10 derinde, og jeg har ikke skills i Limit poker.

Denne "blog" skal IKKE ses som et forsøg på at vise mine resultater frem som hverken blær eller et "Ed Hollis" lignende projekt. Denne gang spiller jeg (forhåbentlig, so HELP ME GOD!) kun på de limits, min BR kan tillade. Går det godt, skriver jeg, det går godt - går det dårligt, skriver jeg forhåbentlig, det går dårligt.

-------------------------------------------

07-07-08:
Indsatte $300 (med rakeback deal) og spillede lidt. Vandt meget lidt Credits, men fik også et lille overskud på kontoen.

15-07-08:
I dag. Har spillet i en uges tid. Kontoen siger pt. $432,34 så er godt tilfreds. Har stadig ikke Credits nok til at få mine første fem bonusdollars. Har spillet udelukkende NL10, og er begyndt at købe ind for $5 på NL10. På AP kan man standard købe ind for 200 bb's, altså $20. Jeg synes dog, folk virker mere sløsede overfor mig som shortstack, end når jeg køber ind for fulde $20, så jeg bruger $5-strategien i nogle dage.
Synes desuden selv, jeg har supergodt styr på deres helt små SnG ($0,50 + $0,10), hvilket jeg dog også selv forventede. Har spillet ca. 15 - cirka resultater er som følger: har vundet ca. ni, cashet i tre andre og gået uden penge i de sidste tre. Jeg ved godt, samplet er alt for lille, så når jeg har spillet mange flere, kommer der update på den front.
rakeback har sammensparet $12,69.

-------------------------------------------

Det var det indtil videre. Jeg synes selv, jeg måske er begyndt at blive lidt bange for, når jeg rammer en session med store tab - det må jo komme på et tidspunkt. Update følger sandsynligvis efter i dag. Senere vil der nok også komme links til et par HH's.

Al kritik, kommentarer osv. er kærkomment. Dog er denne blog lige så meget for min egen skyld, som for jeres :)

EDIT: rakeback dollars tilføjet + overskuelighed omkring datoer.

15-07-2008 14:33 #2| 0

I tilfælde af at du har problemer med at tilte kan det jo virke at simpelthen sætte en "Stoploss" grænse, dette betyder at du for eks. sopper når du har tabt 4 buyins eller lign... Bare en ide.

15-07-2008 14:37 #3| 0

Det er irriterende at du;

- Spiller på Absolute
- Shortstacker
- Vurderer dine SNG skills ud fra sølle 15 sngs

Det bedste du kan gøre er at spille meget mere! og derved opbygge erfaring, både postflop og preflop.

15-07-2008 15:14 #4| 0
OP

@jgram66
God idé, men desværre er jeg først begyndt med at spille med stoploss nu her da jeg startede hos AP. Jeg har bestemt mig for et stoploss på 3 buy-ins. Det har dog ikke været aktuelt endnu.

@K_B_B
- Absolute ser jeg ikke det store problem i, som sagt pga. jeg ikke tror, snydere gider spille NL10.
- Shortstack er vel et spørgsmål om taktik. Som du får at se i updaten herunder, forsøgte jeg igen i dag, men skiftede taktik efter at have smidt de første $5.
- Angående SnG skriver jeg selv, samplet er alt for lille - at jeg nævnte SnG overhovedet var mere for at imødekomme kommentarer ang. om jeg havde overvejet at spille SnG, samt for at illustrere, at selvtilliden er høj.

Jeg har desuden spillet meget - rigtig meget. Har dog haft en pause, efter sidste gang, jeg tiltede rullen væk på Betfair.

Mange tak for kommentarerne til jer begge. Flere kommentarer værdsættes også :)

-------------------------------------------

Og så til updaten:

15-07-08:
Dagen startede med $432,34 kl. 12:30. Klokken er nu 14:15 og kontoen siger nu $448,11. Jeg spillede to borde, startede begge som shortstack. Efterhånden købte flere spillere ind for $10 eller mere, så jeg bestemte mig for at købe ind fuldt på begge, og så stoppe, hvis jeg smed det buy-in på $20.
Jeg endte med at sætte lidt til på det ene bord, men sluttede det andet med ca. $38. Det er selvfølgelig ikke noget kæmpestort, men meget pænt for en session på under et par timer. Her følger lige et par af de hænder, jeg vandt:

Hånd 1:
www.pokerhand.org/?2895514 - Esserne spiller for langsomt, så de bliver knækket, som de fortjener.

Hånd 2:
www.pokerhand.org/?2895560 - Var godt nok lidt urolig for Harlecat, og det viser sig da også, jeg skal være glad for, flushen ikke ramte.

Hånd 3:
www.pokerhand.org/?2895577 - Vælger et limp med et lille PP preflop. Floppet set og valuebetter mod en Q hele vejen.

-------------------------------------------

EDIT: Stave...

16-07-2008 03:15 #5| 0
OP

Nu til dagens sidste update:
15-07-08:
Startede aftensessionen med $448,11. Spillede to borde med fuldt buy-in NL10, hvilket på Absolute er $20. Efter sessionen endte jeg i $461,07. Har udvalgt et par hænder herunder - selvfølgelig nogle, jeg vinder ;)

Hånd 1:
www.pokerhand.org/?2896883 - Havde ham ikke på esserne, men flopspillet gør, jeg er nødt til at skubbe.

Hånd 2:
www.pokerhand.org/?2898212 - AKs i BB, der ender som en 3-vejs. Jeg ved ikke men jeg gætter på, de setminede preflop, flop og turn. Måske havde en af dem KdQd eller noget i den stil?

16-07-2008 15:41 #6| 0
OP

Dagens første update:
Efter en session på et par timer - to borde NL10 med fuldt $20 buy-in - har jeg fire interessante hænder fra sessionen. Tre af dem vinder jeg.

Hånd 1:
www.pokerhand.org/?2900475 - KK flopper topset. Havde jeg vidst, hvad han havde, var vi selvfølgelig røget ind på floppet. Det kan godt være, den bør reraises på floppet på det board?

Hånd 2:
www.pokerhand.org/?2900584 - Jeg raiser 77 pre fra CO, flopper topset og valuebetter. Det viser sig dog, han nok nærmere var på draw.

Hånd 3:
www.pokerhand.org/?2900622 - Jeg får KK UTG og bliver reraiset preflop. Jeg vælger at se et flop, og der viser sig et grimt A. Jeg ender med et C/F - er folk enige i, at dette er det rigtige play?

Hånd 3:
www.pokerhand.org/?2900625 - Jeg får AKs i BB og squeezer selvfølgelig. Forsøgte at bette $6 på floppet, men får skrevet $6 i chatten i stedet, og rammer bet-knappen, så det bliver til et missclicket min-bet, ARGH!

Indtil videre fortsætter de små sejre på NL10. Det kan godt være, der kommer en update mere, hvis jeg får lyst til at spille mere i dag.

Konto ved session start: $461,07
Konto ved session slut: $477,91

Som sædvanlig værdsættes alle kommentarer, både til bloggen, hænder eller spil på visse streets.

- Tobi

20-07-2008 15:42 #7| 0
OP

Det er vist kun mig selv, der bruger denne tråd, men det gør ikke så meget. Af samme grund til updates dog nok have en tendens til at være mindre detaljerede.

Der har ikke været de store, spændende hænder. Har floppet et set i 5'ere i en unraised pot, hvor jeg skød flop, fik call af en enkelt. Turn bragte den tredje . Jeg better halv pot og får et call - det stinker af en flush. Da river giver den fjerde vælger jeg at gå i C/F mode. Taber et minimum på den hånd.

Ellers har jeg været AIP med KK vs. QQ, som holdt hjem i en pot på ~240 BB's.

20-07-08:
Kontoen siger lige pt.: $518,79

Jeg får ikke grindet så meget. Synes, jeg har svært ved at finde motivationen, så det kan være, jeg skal have en pause eller noget i den stil.

- Tobi

20-07-2008 15:51 #8| 0

Det er irriterende at du spiller på Absolute. Jeg tror heller ikke der er nogen fordele der kan gøre op for du skal betale 50% af et evt overskud i skat.

www.pokerhand.org/?2895560 <-- Bet river her. Preflop er et fold imo.

Resten ser ret godt ud imo.

20-07-2008 21:01 #9| 0
OP

Tak for input. Er licens i Kahnawake ikke godt nok? Det' nok mig, der er blank..

20-07-2008 21:10 #10| 0

@tskovs
Kahnawake er er indianer-reservat i Canada .... meget længere kommer du nok ikke fra EU!

Det er irriterende at du spiller på AP .. ikke fordi der er chance for du blir snydt, men fordi det er med til at legitimere og bidrage til et snydesite.

Edit: Kom måske til at lyde lidt surt, sådan var det ikke ment - bare gode råd, ellers fint projekt og meget fint med updates her !

20-07-2008 21:11 #11| 0

Synes at det er god og underholdende læsning

20-07-2008 21:22 #12| 0
OP

@Zaphod2000
Tak for dit input. Kan godt se problematikken omkring at støtte et snydesite. Det er selvfølgelig noget gevaldigt rod.
Angående licens var det bare mig, der fik forvekslet Malta og Kahnawake - det er jo nok ikke noget, de selv ændrer, så når jeg rykker op i stakes, vil jeg helt sikkert kigge efter et nyt sted at spille - med licens i EU. Nogen specifikke forslag til EU-licens og rakeback?

@bine1
Tak for respons :)

20-07-2008 22:06 #13| 0

@T-SKOVS

ladbrokes, det er både skattefrit og der er rakeback!



20-07-2008 22:11 #14| 0
OP

@Granaten11

Det lyder nice, det må jeg lige se på. Dog har jeg en sportsbetting account der allerede - har det nogen betydning, når jeg skal signe up til en rakeback deal?

20-07-2008 23:44 #15| 0

Ikke hvis du ikke har spillet poker på Lads før .

GL - jeg læser din tråd!!! Keep going.

PS! Jeg synes du skal re-reraise til 5-6$ pf i KK-hånden fra 16/7 (hånd 3)

21-07-2008 00:47 #16| 0
OP

@Har aldrig spillet poker på Lads - kun sportsbetting. Jeg kan forestille mig, jeg så allerede er tracked og derfor ikke kan signe med en affiliate til rakeback deal til pokeren?

Tak for kommentaren omkring KK-hånden. Næste gang kan jeg nok godt finde på at repoppe ham preflop.

Tak for støtten, det' kanon, der er nogen der læser tråden.

Har spillet en smule her i dag, ikke de store spændende hænder.

Var egentlig lidt højere oppe, men smed to gange $5 + $0,50 i buy-ins til et par tours, jeg ikke cashede i. Den ene spillede jeg ringe, den anden røg jeg AIP i blind vs. blind battle med AKs vs. QQ, som ikke ramte.

Kontoen siger lige pt.: $531,65

Hvis jeg finder et saftigt bord, tager jeg nok en kort session i aften. Ellers tillykke til de flotte fyre, der røg ITM i Warm-Up'en. Flot, drenge :)

21-07-2008 02:53 #17| 0
OP

Så skete det utrolige! Det er svært at tro, men her til aften fik jeg de først 5 bonus-dollinger udbetalt. Så er der kun 295 bonus-dollinger tilbage. Af en eller anden grund regner jeg ikke med at nå at få dem allesammen...

-------------------------------------------

Nok om det pjat og tilbage til spillet og updaten:

21-07-08:
Jeg fandt tre styks NL10 borde, hvor jeg købte ind for $20 på hver. Det startede ret trægt, og missede floppet, hver gang jeg raisede preflop. Til gengæld ramte jeg ret hot, da kortene endelig fik taget sig sammen og givet mig noget brugbart.

Jeg har udvalgt fire hænder, og sædvanen tro, er det hænder, jeg vinder :)

Hånd 1:
www.pokerhand.org/?2921595 - Set i 3'ere fra knappen, desværre mod en shortstack - skulle måske have været slowplayed for at få flere Villains med? Var bare lidt bange for draws på det board.

Hånd 2:
www.pokerhand.org/?2921702 - Raiser QQ fra knappen i en ellers limpet pot - floppet er lavt - endnu en gang surt, det kun var en shortstack.

Hånd 3:
www.pokerhand.org/?2921788 - AQs fra late MP, 2 callers - Q-high flop, som jeg reraiser, for at se, hvor jeg står. Begge Villains caller, og jeg sætter dem begge på enten et draw eller en Q.

Hånd 4:
www.pokerhand.org/?2921793 - Samtidig med Hånd 3 får jeg KK i SB på et andet bord, som jeg raiser preflop efter et par limpers - BB caller og floppet kommer J-high. Jeg better 2/3 pot, så han har plads til at skubbe, hvis han har en J - hvilket han gør. Hans holding overrasker mig dog lidt. Endnu en gang surt, han var shortstack.

Konto ved session start: $531,65
Konto ved session slut: $562,29 - inklusive de 5 vigtige bonus-dollinger :D

-------------------------------------------

Udover updaten vil jeg lige komme med en smule bonus-info. Jeg er tilsyneladende godt kørende hos Absolute - på cash games i hvert fald.
Jeg har lagt mærke til følgende:

A) Når jeg får KK, er det af en eller anden grund næsten ALTID i blinds. Ikke at det er en super fordel, men det er da lidt underligt :D
B) I cashgames holder mine hænder hjem, hvis jeg er favorit, når vi ryger all-in - i SnG's og Tours bliver jeg suget ud :P
C) Jeg rammer til gengæld aldrig mine combodraws, hverken i cash, SnG eller Tours...

Well, det var det for i aften - jeg håber, nogen læser med. Det er trods alt lidt sjovere :)

- Tobi

21-07-2008 04:20 #18| 0

"Denne gang skal det være"

Skal være hvad; hvad er dit mål med pokerspillet?
Hvis du har et evt. mål, hvad er så planen for at nå der og hvad er "stop-loss", altså kriterierne for at indse at planen ikke er lykkedes hvis den ikke gør det?

Mvh.
Eksplicit

21-07-2008 10:37 #19| 0

Du har hevet 26 BIs på 2 uger. Superflot!

Har du nogle PT-stats, du kan lægge op? Det ville da være interessant.

Skrub på!

21-07-2008 11:42 #20| 0

Interessant at følge... Bliv endelig ved med at update...

Hvis vi ikke hører fra dig lang tid, tror vi jo du er gået broke ;o)

Men godt gået indtil videre!

21-07-2008 12:46 #21| 0

Hej

Super at læse mange nye kan lære at det ok at spille de lave level og at der på sigt godt kan blive lidt lomme penge + at man kan lære BRM uden det koster kassen der sku tit nye der begynder på 100nl og som derfor aldrig få fat i BRM

OG super flot at hive 26 Bi på kun 2 uger trors det "kun" er 10nl bliver det ved skal de jo snart op på 25 NL

Jeg har sendt en PM

Mvh
Jesper aka dvdmand

21-07-2008 14:15 #22| 0
OP

@Eksplicit
Hmmm, det kan godt være, det er det, der er problematisk for min motivation, at jeg ikke har et klart defineret mål. En del af det skyldes måske mine planer for sommeren, studier osv.
Jeg er rusvejleder fra d. 11. august og frem til jeg selv starter på overbygning i starten af september. Derefter aner faktisk overhovedet ikke, hvor lang tid jeg får til poker osv., da uddannelsen nødvendigvis kommer i første række.
Så snart jeg ved, hvor meget tid jeg realistisk kan sætte af til poker, vil jeg forsøge at definere nogle klare mål, her i bloggen og for min egen skyld. Tak for det konstruktive indlæg.

@Onkel Molle
Tak skal du have. Jeg er endnu ikke begyndt at bruge PT - det skyldes nok også lidt, at jeg spiller på Absolute. Så snart jeg rykker op til NL25, lover jeg, der kommer PT på, og så skal der nok komme stats osv. op :)

@Kejser_D
Tak tak - forsøger at update, hver gang jeg har spillet. Og nej, denne gang går jeg ikke broke ;P

@DVDmand
Hehe, jeg har da også lært at spille fornuftigt ad den hårde vej. Jeg er selv, som jeg skrev i starten af bloggen, gået broke et utal af (måske ikke utal, men i hvert fald mange) gange, inden jeg indså, at poker blev en for dyr hobby på den måde.

Tak for de pæne kommentarer og konstruktive indlæg, guys. Det varmer helt sikkert, og er med til at motivere.

- Tobi

PS. For at undgå at spille money-scared, besluttede jeg fra starten, først at rykke op til NL25 når jeg har $1000 på kontoen, altså 40 buy-ins eller 20 deep buy-ins. At have 40 buy-ins i ryggen har helt sikkert gjort meget for mit NL10-spil, så det forhold vælger jeg at beholde, på trods af den seneste succes.

EDIT: Nu har jeg modtaget PM.

22-07-2008 02:20 #23| 0
OP

Dagens sene update:
22-07-08 (spillet 21-07-08):
Spillede to borde NL10 med $20 buy-in og prøvede desuden lykken i et par billige tours, da det er på den front, jeg for alvor halter. Kom lige indenfor pengene i en $4 + $0,30 KO Tour og inklusive tre KO's, vandt jeg et to-tre dollars på den. Røg ud af en $1 + $0,10 Rebuy inden pengene. Brugte fuldt dobbelt buy-in og et double add-on på den, så i alt $4,10. Alt i alt tabte jeg et par dollars på mine turnerings-eventyr.

Nu til cashgames, hvor det sædvanen tro gik noget bedre. Jeg spillede dog ikke så længe, så jeg har kun to hænder at vise frem, da der ikke var særlig spændende action.

Spillede også en enkelt skidt hånd, som jeg ikke har HH på, så den kommer fra hukommelsen. Jeg flopper toppair med KQ på et K-9-X board, Villain i SB checker til mig, så jeg better og får et call. Turn bliver endnu en 9'er. Villain checker til mig og jeg checker bag, da jeg er ret sikker på, han havde 2nd pair på floppet. River er vist en T, hvor han better 2/3 pot. På det her tidspunkt er der ikke meget tilbage, jeg slår. Alligevel laver jeg et dumt call, og Villain viser J9 for trips. Det er forhåbentlig sidste gang, jeg caller, selvom jeg ved, jeg er beat.

Nu til de to hænder:

Hånd 1:
www.pokerhand.org/?2924281 - JJ fra knappen vs. UTG+1 Villain på et Q-high flop - River sætter jeg ham på et busted draw og caller derfor, efter at have tænkt tiden næsten ud.

Hånd 2:
www.pokerhand.org/?2924517 - 67s i BB flopper fullhouse. Jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre, og potten er unraised, så jeg venter med at sætte ham ind til river. Heldigt nok for mig, rammer han river lige i røven, så jeg får betaling.

Konto ved session start: $562,29
Konto ved session slut: $578,52
Rakeback opsparet ialt: $21,41

Godnat

- Tobi

22-07-2008 15:37 #24| 0
OP

Dagens første update:
22-07-08:
I dag var så dagen, hvor jeg for alvor startede skidt. Startede på et NL10 FullRing (FR) bord, da der ikke rigtigt var mere FR action. I dag ville jeg gerne forsøge at bruge lidt flere moves end normalt, bl.a. 3-bets. Desuden ville jeg gerne prøve at spille ShortHanded 6-max (SH). At forsøge disse ting var et bevidst valg, da jeg synes, det er en kraftig forbedring af ens repertoire som pokerspiller. Samtidig vurderede jeg, min rulle efterhånden er i stand til at kunne tage de hits, som NL10 umiddelbart kan byde på.

Der skal lyde en kraftig advarsel til alle, der spiller på samme level som mig og vil forsøge at inkorporere 3-bets og SH spil:
3-bets øger ens varians kraftigt, og det samme gør det at spille SH. Da jeg valgte at begynde på begge dele, skød min varians i vejret. Det er første session, hvor jeg har været over $20 i minus på noget tidspunkt. Jeg skal ikke kunne afvise, at en smule tilt har været på vej på et tidspunkt. Bl.a. er Hånd 4 nedenfor vist ikke helt standard.
Kort efter førnævnte Hånd 4 sluttede jeg sessionen, da jeg ikke følte, jeg spillede mit bedste. Samtidig vælger jeg, ikke at spille SH i et stykke tid. Den forcering i raises og reraises, der finder sted i SH games er ikke lige min kop the. Samtidig føler jeg mig stadig, trods de indledende overvejelser, ikke tryg ved den øgede varians endnu. Til næste gang tror jeg, jeg forsøger med 3-bets i FR games, og holder mig helt fra SH games indtil videre. FR har trods alt været en succes indtil videre.

De hænder, jeg har udvalgt, er ikke hænder, jeg er særlig stolt af. Det er vist tydeligt at se - i hvert fald i nogle af hænderne - at jeg ikke helt føler mig hjemme i 3-bets og SH endnu. Samtidig synes jeg dog selv, det er vigtigt også at udstille mine egne fejl, da netop den "tvungne" ærlighed er en del af denne blogs formål:

Hånd 1:
www.pokerhand.org/?2928947 - QQ fra knappen raiser fuld pot efter limpers. Floppet tvinger mig desværre - som jeg ser det - til et relativt easy fold.

Hånd 2:
www.pokerhand.org/?2929029 - AIP AKo fra knappen vs. JJ - Jeg burde nok have flatcallet og taget et flop af. Især når man kigger på hans stacksize. Den slags lærer man vel, når man bliver lidt mere hjemmevant i, hvornår der skal 3-bettes og hvornår der ikke skal.

Hånd 3:
www.pokerhand.org/?2929133 - QQ som jeg spiller helt vildt skidt. Håbede lidt på Villain med AK/AQ high, evt. med en ruder, der ville calle. Det gik lidt anderledes. Jeg spiller den særdeles skidt, fordi jeg i forhold til AK/AQ med bare en ruder er ude i et coinflip - og det er i bedste fald. Mindre pocketpairs med en ruder er jeg smalt foran ca. 60/40. Jeg fik ikke regnet på odds, og det blev jeg straffet for.

Hånd 4:
www.pokerhand.org/?2929118 - AKo fra SB - lidt uortodokst spillet, men vi havde 3-bettet hinanden ret meget. Spillet i hånden skyldes nok også lidt, at det var selvsamme Villain, der doublede gennem mig i Hånd 3, så jeg lod måske følelserne løbe af med mig. Denne gang gik det godt, men næste gang går det måske galt. Jeg vil arbejde noget mere med følelseskontrol i mine næste sessions. Jeg læste hans store raise som TT-QQ. Nok stadig lidt et boarderline men skidt spil af mig. Hvad siger I?

Konto ved session start: $578,52
Konto ved session slut: $579,79

Den MEGET svingende session sluttede altså med en næsten usynligt plus på kontoen. Jeg håber på at spille lidt mere senere i dag, i hvilket fald der nok kommer en update mere.

Alle kommentarer og kritik - både til hænder, game selection, bloggen generelt osv. osv. - værdsættes.

- Tobi

EDIT: Små stavefejl

23-07-2008 03:18 #25| 0
OP

Dagens sene update:
23-07-08 (spiller 22-07-08):

Først og fremmest WOW! Det er efterhånden blevet en gennemtærsket kliché, men man forstår ikke helt korrektheden af den, før det rammer:
- ONE DAY YOU WILL RUN WORSE, THAN YOU EVER THOUGHT POSSIBLE -

Jeg vil lige forsøge at remse op, hvad jeg har cashet i dag af de SnG's og Tours jeg har spillet:
A) 2. plads i SnG $5 + $0,50 > $13,50
B) 1. plads i SnG HU $5 + $0,50 > $10

THAT'S ALL!

Nu vil jeg skrive, hvad jeg har spillet, samt hvad det har kostet:
3k GTD rebuy, $3 + $0,30 > $12,30
3 x SnG $5 + $5 + $0,50 > $16,50
1k GTD, $5 + $0,50 > $5,50
4 x SnG $5 + $0,50 > $22
2 x SnG $2 + $0,40 > $4,80
Bounty NLHE $3 + $0,20 > $3,20

Er netop røget ud af dagens sidste Tour (Bounty NLHE $3 + $0,20) med AQo vs. AKs AIP med 10 BB's tilbage.

-------------------------------------------

Som det ser ud i dag, netter jeg mig ialt et resultat for SnG's og Tours på: -$39,80

-------------------------------------------

Så til cash bordene, hvor jeg desværre kan løfte sløret for, at det ikke gik meget bedre.
Her gik det lidt op og ned - jeg fik virkelig ikke meget at arbejde med.
En session fra helvede - havde ikke AA/KK/AK i et par timer på fire borde. Da QQ kom forbi, ramlede de ind i AA i et AIP. Jeg vidste egentlig godt, han nok havde AA/KK, men blev stædig. Det var dumt, men man bliver dum af korttørke i så lang tid :(

Her er et par andre hænder:
Cash Hånd 1:
www.pokerhand.org/?2930693 - AKo i BB. Jeg burde måske være sluppet væk på floppet?

Cash Hånd 2:
www.pokerhand.org/?2930778 - Første hånd, der faktisk går min vej. 55 flopper boat. Jeg har Villain på QQ+ og lader ham derfor hænge sig selv.

-------------------------------------------

Og nu til to udvalgte miserable hænder, der meget godt illustrerer, hvorledes jeg bliver strittet ud af diverse Tours og SnG's:

Argh Hånd 1:
www.pokerhand.org/?2931873 - JJ i late, der flopper topset. Havde den holdt, ville mit tålmodige spil have belønnet sig med en pot til chipleadet. Det her viser meget godt, hvordan min dag har været.

Argh Hånd 2:
www.pokerhand.org/?2932070 - AKo vs. T6s, der får mig ned i ~400 chips. Hånden efter ryger jeg ud med A4s mod T8o AIP, hvor Villain turner en T.

-------------------------------------------

Det har bare været en af de dage. Dybt miserabelt over hele linjen.
Jeg kan ikke sige det nok:
- ONE DAY YOU WILL RUN WORSE, THAN YOU EVER THOUGHT POSSIBLE -
Den dag var i dag, og jeg håber VIRKELIG, min poker-mojo er tilbage i morgen. Starter det lige så skidt, quitter jeg og holder dagen poker-fri.

Konto ved session start: $579,79
Konto ved session slut: $536,94
Resultat for dagens spil: -$42,85

Jeg burde måske været stoppet, da jeg missede pengene i de første par SnG's, men jeg regnede ærlig talt med, det ville vende. En ulykke kommer åbenbart sjældent alene...
Lad os se nogle AA og KK i morgen, og please lad mig komme tilbage på sporet!

- En ret nedtrykt Tobi

23-07-2008 23:27 #26| 0
OP

Hej boys and især girls.

Nu har jeg valgt at flytte bloggen til et litd mere egnet sted. Jeg håber meget, I vil bookmarke siden, læse bloggen og kommentere. Det gør virkelig en forskel for mig.

Hvis I stadig vil følge udviklingen og se, hvordan jeg klarer den, kan bloggen for fremtiden findes på:

pokertobi.blogspot.com/

- Tobi

23-07-2008 23:53 #27| 0

Fuck det er sejt det der! Ville ALDRIG kunne holde til at spille NL10 så seriøst.

Godt at se du fik gårdagens minus hjem idga.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar