Trav bet kl 20:40 ***

#1| 0

Sakset fra expertside og da jeg selv kender en del til sporten er jeg meget enig.

Jeg har selv givet den et pift og den faldt fra 2,45 til 2,20 nu på ladbrokes.

Den står lige nu til odds:2,00 på banen

Skulle man have en konto hos DS kan det følges live der.

Gävle løb:5 kl 20:40
Tip: Faksen J:R vinder løbet. til odds 2,45 ved Ladbrokes ― Trav38 spiller for 6 units

Gävle.
1640 Meter Auto.

Dette løb er for koldblods heste, og det er et ret så blandet felt, som kommer til start. Vi er nede på 6 heste, da Baron D.R(2) og Perle Ole(7)begge er streget.

Faksen J:R har Jan Olov Persson i sulkyen, og bliver bliver min vinder, da jeg ikke synes modstanden er alt for hård. Faksen J:R er vant til hårdere modstand. Faksen J:R vant den 25.12.2010 et V65 løb, hvor den blandt andet slog Stamping, og det er en af de bedere heste i Sverige. Faksen J:R er starthurtig, og bør kunne sætte sig på løbet fra start af, og så tror jeg at den holder hele vejen.

Odds 2,45 ved Ladbrokes er bestemt spillebart, da jeg ikke forventer at man kan få over odds 2,00 på banen, når starten går.

Min cv er 50%.

03-01-2011 19:23 #2| 0
OP
ROI: 0% (3)
Husk ikke at spille for mere end du kan tåle at vinde
03-01-2011 19:56 #3| 0
OP
ROI: 0% (3)

Beklager tids fejlen men den vandt let.

03-01-2011 19:57 #4| 0

den vandt med et hestehoved......var ikke så overlegen endda

hvilke ekspertside kigger du på??

03-01-2011 20:09 #5| 0
OP
ROI: 0% (3)

@Daddy

Grunden til at jeg siger den vandt let er at både den der blev 1 og 2 trænes/ejes af samme mand (ham der kørte den der vandt) hvis ham der blev 2er havde slået ham havde han nok ikke fået flere kørerture af ham og så kører mand altid den bedste selv hvis mand har flere heste til start i samme løb.

Kan jeg ikke oplyse fordi jeg har fået en advarsel før. men den er nævne i denne tråd www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=162180

03-01-2011 20:39 #6| 0

@Kimkanon

De trænes af samme træner men er IKKE ejet af samme ejer, så mon ikke ejeren af anden hesten var blevet sur hvis hesten ikke blev kørt for at vinde. Så det argument skal man passe lidt på med at bruge.

Du har ret i at træneren oftest tager den bedste selv da der jo så er flere procenter af præmien til ham. Dog med enkelte undtagelser såsom den ene hest er sværere at køre, gæstekusken har tidligere haft succes med hesten, træneren har lovet at køre en bestemt hest eller lign.

Men alt i alt er det en god rettesnor at træneren kører den bedste chance fra stalden.

MHT at vinde let, så kan man sagtens vinde let selvom det er relativt tæt løb. Man ser ofte at vinderen ikke bliver kørt for fuldt de sidste meter hvis kusken føler sejren er hjemme. Har ikke set dette løb så ved ikke om det er tilfældet her...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar