Tips trav V65 Århus d. 1. Maj 2011

#1| 0

Hej PN

Nogen der har nogle gode tips til Trav V65 i Århus på søndag eller ved nogle sites, hvor man kan finde tips til V65 århus d. 1. maj :)...


Martin

26-04-2011 17:53 #2| 0

www.travoggalop.dk, under menupunktet baneprogrammer kan du fra torsdag finde program med tips til alle løbene i Århus.
Alternativt kan du besøge travservice.dk & jvb-aarhus.dk i dagene op til løbene - her vil der løbende komme kuskekommentarer omkring de startende heste.

27-04-2011 14:20 #3| 0

Bump, må deres være nogle der ved noget :)

27-04-2011 14:27 #4| 0

Evas far - ZorroDK - Life=rigged

De 3 brugere har før i tiden hjulpet mig med V75 (sverige godt nok) !

Aner desværre selv intet om skidtet !

27-04-2011 14:57 #5| 0

Senere på ugen kan du downloade kuske/trænerkommentarer og løbsprogram med tips fra Jydsk Væddeløbsbanes hjemmeside jvb-aarhus.dk. Jeg ved ikke hvornår de plejer at blive lagt online.

Der kommer også kortfattede tips og kommentarer til danske løb på bl.a. travdanmark.dk ligesom der på danskespil.dk kommer tips og spilforslag til både danske og svenske løb.



27-04-2011 15:37 #6| 0

@hit-med-dem

Tak for tilliden. Jeg ved dog kun de tekniske detaljer om løb, regler, spil, kuske osv...

Hvilke heste, der er på toppen mv, aner jeg ikke noget om. Selve spillet er solid minus EV, med mindre du har noget syg insiderviden :)

Og ja, løbsprogram fra deres hjemmeside med tips er nok umiddelbart det bedste valg, hvis man bare vil have lidt at gå efter. Diverse kiosker landet over med travterminaler får også en avis (der er gratis) med løbene i - der står bare mere i programmet på hjemmesiden... Derudover, så selvfølgelig oddstavlen og procentfordelingen (kan ses på teksttv og nettet, når man nærmer sig starttidspunktet).

27-04-2011 15:41 #7| 0

Modtaget :) -> Kan bare huske du var på banen da jeg skulle bruge nogle hints ! :)

27-04-2011 19:06 #8| 0

Tak for de gode svar, rart man altid kan finde hjælp her :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar