Aurvandil skrev:
Jeg håber I kan nå på Rådhuset i morgen tidlig og tillykke :)
Hotellet dukker op på noget der hedder halalbooking.com - så den er sikkert god nok.
clrawe skrev:Apropos:
Egyptere...
Jeg har aldrig oplevet et mere usympatisk folkefærd. Det startede da vi steg ud af flyet og fortsatte indtil vi satte os i flyet igen.
Om jeg så fik en rejse gratis, ville jeg ikke overveje at tage tilbage dertil. Måske hvis jeg fik 3000 pr. overnatning.
clrawe skrev:
Jeg tilter meget over din batteriprocent!!! ;-)
Hvad endte det med?
Det var min kæreste batteriprocent 😅
Det endte med at vi fik større problemer end det og tænkte at vi måtte deale med det når vi var fremme med lidt ekstra euro hvis fed bøvlede...
Min kæreste ringede 22:30 og fortalte at hun havde opdaget at hendes datter ikke kunne komme med da der skal være over 6 mdr. til det udløber.
Jeg skulle egentlig pakke, men måtte bruge et par timer på at Google steder med borgerservice i Sønderjylland, men ingen ledige tider dagen efter. Vi skulle flyve kl. 15 fra Hamborg.
Planen blev at min datter og jeg kørte mod Randers tidligere end planlagt og at hun så skulle ringe rundt kl. 8 når Borgerservice åbnede.
En sød dame kunne hjælpe i Århus så vi nåede det hele.
Min datter blev syg om natten med opkast så stram start med 5 timer i bil og 5 timer i fly.
Da vi ankom til hotellet sent nævnte de intet om at vi skulle være gift så det var fint.
Hele første dag lå jeg på værelset med min syge datter og de sidste to dage blev min kærestes søn syg med opkast.
Der var intet net på hotellet hvilket gjorde at hjemturen blev endnu mere presset.
Hendes søn sagde farvel med en omgang opkast i buffeten på hotellet og så afsted i taxa.
Chaufføren spurgte om det var terminal 1 eller 2. Vi var landet i 2 så den valgte vi. Det coinflip tabte vi selvfølgelig.
Alt for mange mennesker og et bøvlet Security system gjorde at det tog en evighed og jeg ligner åbenbart en bad guy så jeg skulle have kigget alt igennem.
Op til skranken hvor der stod Hamburg.
Manden sagde at vi ikke skulle med flyet da vi var blevet ombooket. Det skulle være kommer på mail, men intet net på hotellet.
I stedet røg vi til München med fem random pladser.
Det er bøvl med børn på 4, 6 og 7 år. Et stort bytteshow senere lykkedes det at alle børn kunne sidde med en af os.
2 timer venten i München før vi skulle flyve i en time til Hamborg. Flyet var forsinket 30 min. og da vi endelig skulle lande fortrød piloten da der var for meget vind så vi nappede lige en halv time mere i luften.
Det endte med at vi var retur kl. 4 i morges i stedet for kl. 22 i aftes 😅
Jeg er i øvrigt helt enig med clrawe;
Jeg skal aldrig til Egypten igen. Modbydeligt folkefærd!