Tank din Danske Spil konto op med 500 kr. sommerbonus

#1| 0
Administrator


Frem til og med d. 31 juli tilbyder Danske Spil alle sine eksisterende spillere muligheden for at score sig en lækker sommerbonus.

Hvis pokerkontoen er banket i bund, eller du er løbet tør for bonus at spille fri, giver det derfor god mening at lave et nyt indskud hos Danske Spil Poker.

Alt du skal gøre er, at benytte bonuskoden SOMMER500 når du laver dit næste indskud på mellem 50 kr. - 500 kr. og Danske Spil matcher automatisk indskuddet med en bonus på samme størrelse.




Sådan spiller du bonussen fri:
Når du har lavet dit indskud – og husket at bruge bonuskoden SOMMER500 – står din bonus og venter på dig på din Danske Spil konto.

Den udbetales i 10 lige store rater, hvilket betyder, at hvis du har 500 kr. bonus til gode, udbetales den i rater af 50 kr. efterhånden som du optjener Danske Spil Bonus Point.

Hver gang du spiller poker for rigtige penge, indsamler du Bonus Point – uanset om du spiller turneringer eller cash games. Jo mere du spiller, desto hurtigere bliver din bonus udbetalt. For hver dollar du betaler i rake/turneringsgebyr får du 2 Bonus Point.

Du har i alt 60 dage til at spille så meget af din bonus fri, som overhovedet muligt. Du skal indsamle dobbelt så mange Bonus Point, som dit oprindelige indskud for at få hele bonusbeløbet udbetalt.

Eksempel: Indbetal 500 kr. og optjen 1000 Bonus Point for at få alle 500 kr. bonus udbetalt. Så simpelt er det!

Få din 500 kr. sommerbonus her hos Danske Spil >>
29-06-2013 18:49 #2| 0

jeg er helt ny på Danske Spil, men tror ikke(ret sikker, da jeg aldrig skrev noget ind) jeg er blevet oprettet igennem PN? (har aldrig sat penge ind / spillet der)

Kan jeg blive rykket over?

29-06-2013 18:50 #3| 0

Hvis du sender et spillertjek via Mine Deals, så tjekker vi op på det.

29-06-2013 18:57 #4| 0

Tak, er hermed gjort.

17-07-2013 17:48 #5| 0

Der er stadigvæk mulighed for at benytte sig af den her bonus, hvis man endnu ikke har fået brugt den.

02-08-2013 17:51 #6| 0

Der er en ny bonus til august. Denne gang skal i bruge koden "AUGUST500".

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar