Så vinder jeg et 320$ sæde på Fullcontactpoker (pokerroom skin). Den står som en ticket i min account.
Jeg spørger derfor deres livesupport, hvor længe denne ticket er gældende. Følgende meget geniale chat tog cirka en halv time:
--------------------------------------------------------------------------------
"for how long is my tournament ticket valid?"
--------------------------------------------------------------------------------
** You are now speaking with Charlynn - Full Contact Poker Support, Full Contact Poker Support. **
Charlynn - Full Contact Poker Support : Hello
Charlynn - Full Contact Poker Support : May I have your username please (havde jeg allerede angiver da jeg bad om en live support, men det fangede de nok ikke lige)
superskrub : superskrub
superskrub : for how long does my tournament ticket last?
Charlynn - Full Contact Poker Support : One moment please (one moment = 5 minutter)
superskrub : have just won one for the 300$big deal
Charlynn - Full Contact Poker Support : Sorry about the wait
superskrub : its ok (herefter gik der igen 5 minutter)
Charlynn - Full Contact Poker Support : Which tournament were you referring to?
superskrub : 320$ big deal tourney - the only entry i have won
Charlynn - Full Contact Poker Support : Ok let me check into that
Charlynn - Full Contact Poker Support : Are you inquiring about a free ticket? (???????)
superskrub : i allready have won a ticket for the 320$ big deal. just asking how long time it is valid
Charlynn - Full Contact Poker Support : The ticket is only valid for the length of the tournament time
superskrub : hellooooooo i have not signed up for the big deal 320$ tournament yet. is is valid for a month, a year or a decade???
Charlynn - Full Contact Poker Support : That ticket is only valid for that tournament at the start time and for the length of the tournament
superskrub : yes but do i have to sign up this sunday or can i wait for the tournament the sunday after?
Charlynn - Full Contact Poker Support : you will need to sign up this thursday
Charlynn - Full Contact Poker Support : sorry i mean this sunday
superskrub : why? it does not say so anywhere
superskrub : If I had to use it this sunday, the software should enter me automatically to the tournament
superskrub : anything else would be stupid
Charlynn - Full Contact Poker Support : If you go to your account page and go to the bottom where your tournament tickets are
Charlynn - Full Contact Poker Support : click on that link and it will give you the details on that tournament (det har hun faktisk ret i!)
superskrub : but thats stupid!!! Please ask your supervisor.
superskrub : could you change the ticket, so i can play the tourney on the 25th december instead
Charlynn - Full Contact Poker Support : No
Charlynn - Full Contact Poker Support : That ticket can only be used for that tournament
superskrub : thx
Er det korrekt??? Det er en almindelig Pokerroom Big Deal søndagsturnering.
Support imbicilitet
Hmm..... Du har fat i noget der. Jeg mener at man på pokerroom normalt kan gemme sine "tickets", det er vel netop derfor de har lavet det system?
Jeg har kun hørt om problemer med en som ikke kunne bruge sin billet inden de ændrede/slettede turneringen, han fik vist udbetalt i steden for.
Vær lidt stædig, prøv at skrive en mail.
Mvh.
Eksplicit
Det overgår jo de gange jeg har skrevet til Party efter hand history"en fra en SnG, når jeg efterfølgende ikke har modtaet den.
Først får man beskeden om at man kan finde den på sin harddisk, hvilket ikke er korrekt, da jeg somregel lukker bordet ned når jeg ryger ud. Får som regel HH anden gang, men hvorfor bruge to mails hver eneste gang.
Konklusionen må være at der er så mange penge i online poker, at det ikke kan betale sig at optimere sin support, ikke bare så de ikke spilder deres kunders tid (vi kunne jo spille og lægge rake istedet), men også således at de ikke optimerer antallet af løntimer for dem selv.
@gene.
Hvad piver du over, det er da en af de bedre support medarbejdere :-)
Jeg har selv en god en. sidder som small stack, i en SNG på boblen, og trykker all-in. SB foreslår BB at calle og checke mig ud. BB svarer ok, og det sker.
Jeg skriver dette til supporten der svarer: " we are very sorry, that you have experienced connection problems ........"
lol
@Gene
Man skulle ellers tro dit navn ville aftvinge respekt ! (superskrub - loooooool)
Ha
Det er da ingenting...
Nej - tag lige en snak med supporten på interpoker. Der kan man fandme snakke om dumme mennesker. Selv om man har spurgt om det samme fire gange svarer de stadig på noget andet.
Så jeg har opgivet at skrive til dem....
@Lilbabs
Inter udmærker sig ved deres "toll free" telefonnummer. Modsat deres email support har de faktisk (enkelte) kompetente medarbejdere ansat der.
@Gene´
På Account-siden under "Tickets" står der normalt udløbsdato på dine Tickets, gør der ikke det på den her ?
Hvis Full Contact deler support med Pokerroom så vil jeg anbefale at ringe istedet for at forsøge online-supporten. Deres online support snakker med 10 brugere ad gangen og svarer altid som om de ikke har læst hvad du spurgte om :)
@Eksplicit
Ja, jeg har sendt dem en mail også.
Det ville dog ikke undre mig, om jeg bliver automatisk registreret til turneringen på søndag, da registrering til denne først starter kl. 16 idag. Men så må jeg bare nappe denne istedet.
@Zaphod2000
Nej, der står ingen udløbsdato.
Men når jeg klikker på den, kommer jeg ind på denne søndags big deal turnering. Men der er 0 entrants (måske fordi registrering først starter kl. 16 idag).
Hvis man vinder en entry på Stars, bliver man automatisk registreret, og får en mail herom, uanset om turneringen er åben for registrering eller ej. Men Stars er også altså stadig klasser foran de andre sites, når det gælder software og support.
"superskrub : i allready have won a ticket for the 320$ big deal. just asking how long time it is valid
Charlynn - Full Contact Poker Support : The ticket is only valid for the length of the tournament time "
Jeg hader de der ticket, som kun gælder en halv turnering:-D...