Stats nl 100 Euro

#1| 0

Hej

Jeg har justeret mine stats på de sidste 4500 hænder(har tightet lidt op) - det er 5 mands borde.. Selvfølgeligt er der også nogle hænder hvor vi er 3 og 4 handed

Vil gerne have et par kommentarer på dem . Øh hvordan finder jeg min agg faktor på de 3 streets?Og hvor finder man hvor tit man coin better floppet

Lige ledes er der et par stykker af dem jeg ikke umiddelbart ved helt hvad der betyder.

VP$IP: 25.53
Prf: 20,35
W$WSF: 50,07 ???
WTSD: 34,31 ???
W$SD: 56,81
AF:2,36
AFq:50,99 ???
3BET:11,86
Fold 3BET: 55,94
Att To Steal:31,56 Er det hænder hvor jeg er first in ?
Fold BB to Steal: 73,47
Fold SB to Steal: 79,08

19-03-2010 21:40 #2| 0

Bump

Ingen der har noget at byde ind med ?

19-03-2010 21:46 #3| 0

4500 hænder siger jo ikke noget? Altså ikke noget udover du er super varm.

Steal = raise first in fra CO/BTN

Det eneste jeg lige kan se er at du 3better en RET bred range, hvis du føler at alt ikke går 100% så prøv at calle hænder som JTs på knappen i stedet for at 3bette dem.

19-03-2010 21:50 #4| 0

Steal er vel også raise first in fra SB.

19-03-2010 21:52 #5| 0

Nu er det meget meget få hænder til at vurderer meget andet en VPIP, PFR og lign. Men hvis det er rep. for hvordan de øvrige stats normalt ser ud, så tror jeg du skal prøve at kigge på din fold til 3b. Nu har du ikke skrevet din 4bet % men med mindre den er meget meget høj, så må du calle en hel del 3bet.

Man skal virkelig have en stor edge/godt read på villan for profitabelt at kunne calle så bred en range mod 3bets.

Prøv eks. bare at se om du overhovedet vinder med AQ de gange hvor du caller et 3bet..... de fleste får sig en slem overraskelse.

20-03-2010 02:17 #6| 0

Som Laur kan det godt se ud som om du måske caller lidt for mange 3bets. Specielt på nl100 hvor jeg kunne forestille mig der ikke bliver 3bettet helt vildt.

Hvis du tjekker hvor meget du tjener når du caller med AQ skal du huske at alternativet til at calle koster 3 big blinds. Man behøver altså kun tjene mere end -3bbs i snit per hånd hvor man caller og ikke mere end 0bbs som folk nogen gange tror. (såfremt 3bbs er din gnm snit raise size)

20-03-2010 13:22 #7| 0

Jeg siger tak for hjælpen.
Ja det er for få hænder at kigge på, og jeg melder dem op igen, når de har nået de 20 k.

@Laur.Umiddelbart kan jeg ikke finde min 4bet %. Om den er høj, har jeg svært ved at svare på, da jeg ikke rigtigt ved i forhold til hvad !Dog skal det siges at jeg 4bet-bluff en del mod Villains der ligger på en 12-13 stykker i 3bet
Ang. kald af 3bet.. Ja det kan vi kun blive enige om at jeg kalder for meget - der bliver kaldt for meget med par og andet skrammel, selv når vi kun er 100 BB dybe. Har ikke fået kigget efter om aq er tabende som kaldt 3 bet. Vil du mene den er det?

@SteenV
Jeg har været væk fra poker et stykke tid, men synes faktisk der bliver 3 bettet en del - umiddelbart vil jeg vurdere det til at være ca. det samme som på nl 200-400 for et par år siden.. Ikke mange nits der ligger nede på 1-2-3 3bet %

Den der med AQ.. du vender den lidt om således, at hvis man kalder med den, at hvis man har minus 2 på alle 3 bet kald med AQ, er det plus ev?

Hvis der skulle være nogle i det vestjyske(Holstebro området, der er stive i Pokertracker, vil jeg gerne høre fra dig - Der kan selvfølgeligt være noget betaling, for at give mig en time eller 2, således at jeg bliver bedre til at navigere rundt i den

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar