Stars “fryser” når logget ind

#1| 0

Som overskrift, når jeg logger ind fryser stars hvis jeg tilmelder mig turnering. 

Indtil jeg tilmeldte mig kunne jeg agere som vanligt, men i det øjeblik jeg reggede så døde det.


Har geninstalleret mv og genstartet et hav af gange, nogen gode ideer

10-01-2021 10:36 #2| 0

Ingen der har bare et lille bud på hvad der sker.

 

Har lige testet igen, i det øjeblik jeg har tastet på tilmeld, så dør hele stars og vinduet med bordet åbner ikke

 

Lettere presset nu, og med mine IT evner i betragtning håber jeg der er en der kan sige noget klogt

10-01-2021 11:01 #3| 0

Har aldrig hørt om det før. Hvad sker der hvis du åbner et cash game bord?

10-01-2021 11:30 #4| 0
Argyle_DK skrev:

Har aldrig hørt om det før. Hvad sker der hvis du åbner et cash game bord?

 

 Der sker det samme, i det øjeblik jeg trykker OK - så fryser Stars og intet bord "popper op"

 

Kan ikke engang lukke stars uden at skulle via jobliste

10-01-2021 11:34 #5| 0

Hvor længe har det stået på? Og hvor gammel er din PC?

10-01-2021 11:40 #6| 0

Problemet opstod første gang i går, har ikke været logget ind på Stars vel i 2-3 uger op til. Ellers har det kørt upåklageligt indtil.

Min pc er af ældre dato, vi, tro ca 4 år gammel

Mellem jul og nytår kom den med en AMD Radeon Update, frygter nu måske det har haft betydning

10-01-2021 13:54 #7| 0

Jeg har ikke oplevet det du beskriver, men har i andre tilfælde haft succes med en eller flere af disse:

 

- slet browserdata

- skift standardbrowser

- geninstallèr

- kør som administrator 

 

10-01-2021 16:09 #8| 0

Det samme sker for mig. Jeg kan spille 15-30 min cashgame og så pludseligt fryser den. Gammel pc hvor det dog tidligere har virket fint. Startede for en uges tid siden, hvor jeg startede op efter 6md pause..  Har bare droppet at spille. 

11-01-2021 18:00 #9| 0

Jeg har haft noget lignende samme problem, prøv at åben task manager og se lige om din computer bruger din CPU meget når Stars køre, hvis den gør, så prøv at gå på Stars og fravælge deres “Smid med ting Setting” og tjek CPU, det fjernede problemet ved mig.

12-01-2021 08:19 #10| 0

Efter at have haft kontakt med Stars og sendt diverse rapporter og log, sender de følgende svar, nogen der kan hjælpe mig videre

 

Kører på trådløst herhjemme, og alt er opdateret der

 



Hello Jakob,

Thank you for your follow up.
The Network Status Report (NSR) you provided shows data packets are being lost at the first hop for all traced sites.Hop #1 belongs to your router, which means that it may be blocking our software from connecting properly as sometimes the default firewall that routers have can interfere with our software's connection. Most routers are fine pieces of equipment but sometimes they need to be updated and configured for online gaming software.Set the trigger (automatic port forwarding) for the following ports: 26002, 443 and 22.Using a web browser, bring up your router's configuration page. By default, the URL is 192.168.0.1 (or similar), the user name is 'admin', and the password is blank. You should find this information on the printed sticker on the router or in the user manual. Once you have accessed the router configuration page, follow these instructions as a guideline (exact instructions may vary depending on your router model), go to:Advanced tab → Applications → EnableAfter 'Name', enter the name of our software (or anything you wish to label this setting) and fill in the fields as follows:Trigger Port → 26002Trigger Type → TCPPublic Port → 26002Public Type → TCPSelect 'Apply' and repeat these instructions for ports 443 and 22.If you are using a wireless connection and still experience issues, we recommend taking the following steps:Verify all network cables are secure. If your router has an antenna, make sure it is pointing vertically.Reboot your router.Try repositioning your router (so the signal is not blocked by walls, cabinets, other devices, etc.).Change your Wi-Fi network channel (instructions depend on your router model, check manual or manufacturer's website).Using a speed test site to check for improvement after each step may help to pinpoint the issue. Common speed test sites include:www.speedtest.net/http://speedof.me/Adjusting the MTU (Maximum Transmission Unit) size can also help improve your connection, as explained on these websites:http://homenetworkadmin.com/what-is-mtu-size/www.wikihow.com/Find-Proper-MTU-Size-for-NetworkIf there is still no improvement, we recommend updating your router's firmware to the latest available. If you need assistance updating, please contact the router's manufacturer directly.Disclaimer:
We provide links to third-party websites and products as a courtesy to our players and The Stars Group neither endorses nor assumes responsibility for the use of these products or websites, which are independent of The Stars Group. Please be aware that any information or products mentioned should be used or referenced at your own risk and discretion.Thank you for playing with us.

Regards,

Aleksandr
Technical Specialist
Stars Support


12-01-2021 17:54 #11| 3

Ifølge ham har du har pakketab mellem din router og din PC, meget simpelt fejlsøgning:

 

Du kan teste om du har pakketab ved at kører CMD / kommandopromt og pinge din router (typisk 192.168.1.1)

 

Hvis du har pakketab vil du have et loss - Også er det næsten stensikkert det er dit wifi der er forstyrret eller har dårligt signal.

 

Fejlsøg på det således:


#1 Sæt din PC til med kabel, og se om du stadig har pakketab (er fejlen løst med kabel?)

 

#1 hvis ja:

Din router eller netkort er dårligt udstyr eller forstyrret. Bor du i en opgang eller andet hvor der er mange andre synlige wifi, er dette helt normalt, og du vil typisk aldrig få en optimal trådløs løsning. (Glem det, jeg har prøvet med netkort og routerer til 10k + det dur bare ikke) Du kan altid prøve at skifte sende kanal på dit wifi, eller rykke tættere på. Men godt bliver det sandsynligtvis aldrig.

#1 hvis nej følg #2:

#2 Prøv med en anden PC med samme kabel, er fejlen der stadig?

#2 Hvis nej

PC defekt (geninstaller windows, virker det ikke - NY PC)

#2 Hvis Ja:

Kontakt din ISP, der må ikke være kablet pakketab!

 

#3 Er fejlen der selvom dit net kører perfekt?

#3 hvis ja:

Du har sandsynligtvis dårlig processorkræft eller lav fysisk hukommelse (RAM) tryk ctrl+alt+ del og tjek i din task manager om PokerStars har nok RAM tilgængeligt, PokerStars bruger på min PC stabilt på omkring 200mb og 300mb ish og lav CPU tid i idle tilstand. Men hvis du f.eks har google chrome kørende med 10 tabs kan chrome sagtens æde alle dine ram og gøre, at andre programmer ikke har nok RAM tilgængeligt til at kører korrekt.


#3 hvis nej:

Den type fejl du beskriver bør dog næsten med 100% sandsynlighed skulle findes i dit fysiske udstyr. Altså enten er din PC for langsom/overbelastet ellers wireless for dårligt (pakketab). Prøv med en anden PC

 

 

Held og lykke.

Redigeret af maxkorsoer d. 12-01-2021 19:04
13-01-2021 17:33 #12| 0
maxkorsoer skrev:

Ifølge ham har du har pakketab mellem din router og din PC, meget simpelt fejlsøgning:

 

Du kan teste om du har pakketab ved at kører CMD / kommandopromt og pinge din router (typisk 192.168.1.1)

 

Hvis du har pakketab vil du have et loss - Også er det næsten stensikkert det er dit wifi der er forstyrret eller har dårligt signal.

 

Fejlsøg på det således:


#1 Sæt din PC til med kabel, og se om du stadig har pakketab (er fejlen løst med kabel?)

 

#1 hvis ja:

Din router eller netkort er dårligt udstyr eller forstyrret. Bor du i en opgang eller andet hvor der er mange andre synlige wifi, er dette helt normalt, og du vil typisk aldrig få en optimal trådløs løsning. (Glem det, jeg har prøvet med netkort og routerer til 10k + det dur bare ikke) Du kan altid prøve at skifte sende kanal på dit wifi, eller rykke tættere på. Men godt bliver det sandsynligtvis aldrig.

#1 hvis nej følg #2:

#2 Prøv med en anden PC med samme kabel, er fejlen der stadig?

#2 Hvis nej

PC defekt (geninstaller windows, virker det ikke - NY PC)

#2 Hvis Ja:

Kontakt din ISP, der må ikke være kablet pakketab!

 

#3 Er fejlen der selvom dit net kører perfekt?

#3 hvis ja:

Du har sandsynligtvis dårlig processorkræft eller lav fysisk hukommelse (RAM) tryk ctrl+alt+ del og tjek i din task manager om PokerStars har nok RAM tilgængeligt, PokerStars bruger på min PC stabilt på omkring 200mb og 300mb ish og lav CPU tid i idle tilstand. Men hvis du f.eks har google chrome kørende med 10 tabs kan chrome sagtens æde alle dine ram og gøre, at andre programmer ikke har nok RAM tilgængeligt til at kører korrekt.


#3 hvis nej:

Den type fejl du beskriver bør dog næsten med 100% sandsynlighed skulle findes i dit fysiske udstyr. Altså enten er din PC for langsom/overbelastet ellers wireless for dårligt (pakketab). Prøv med en anden PC

 

 

Held og lykke.

 

 Tak for en flot guide


Jeg dør dog lidt allerede ved punkt 1, teste pakketab


Den 192.168.1.1 kan jeg ikke åbne, er der et sted jeg kan teste om det er den rette side?


Eller på anden måde komme ind og teste?

13-01-2021 21:25 #13| 0
JPGarcia skrev:

 

 Tak for en flot guide

 

Jeg dør dog lidt allerede ved punkt 1, teste pakketab

 

Den 192.168.1.1 kan jeg ikke åbne, er der et sted jeg kan teste om det er den rette side?

 

Eller på anden måde komme ind og teste?

 

 Muligvis står adressen på din router (næsten altid 192.168.X.X) 

Du kan ikke teste pakketab på routeren selv, du skal gøre det fra kommandopromt (I windows tryk start > kør > skriv "CMD") alternativt hold windows tasten nede og tryk på R samme tid (WIN+R) så kommer kør frem så skriver du bare CMD der... :)

Redigeret af maxkorsoer d. 13-01-2021 21:34
13-01-2021 22:24 #14| 0

Pænt sikker det bare er aurora der fucker dit stars op.. man kan dog ikke slå det fra i klienten du kan dog gøre det på følgende måde:
Åben  C/Brugere/dit brugernavn/Appdata/Local/Pokerstars.dk

Åben filen user.ini

der hvor der står [PipeOption] skal du tilføje LegacyPokerTable=1      (skal være på linjen under)

Gem dokumentet.. stars kører nu på den gamle grafik og alt burde være godt..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar