Stars accepterer 100% sikker collusion

#1| 0

////LÆS OP I TRÅDEN PÅ 2+2 SMIDT NEDERST////

Hej Bajawa smed i en anden tråd et link som jeg fandt fuldstændig vanvittigt, med 2 highstakes profiler der igennem en tråd indrømmer følgende:

1) De sidder begge to i et 3 handed game med tredje spiller der ikke er klar over de kender hinanden, og de bytter 50% af deres action i dette spil.

2) De deler deres holecard info med hinanden

Der er mange flere ting i det, og det er jo helt åbenlyst hvorfor de 2 ting sammen eller bare en af tingene alene er collusion. Der er jo ingen tvivl om at hvis man har denne aftale softplayer man jo hver eneste hånd, hvor fisken har folded (det er jo blot playmoney så snart han folder).

Der er tale om spillerne ’MezmerizePLZ’ samt ‘ADZ124'. Jeg vil prøve at påpege hvor dette bliver indrømmet, da det jo ikke er noget OP (MezmerizePLZ) havde planlagt skulle komme frem...

Fra original OP:

ADZ: u dont tell me ur on tilt
Mezmerize: but i wasn't
ADZ: when u clearly are
ADZ: and u do things
ADZ: that i ask u not to do
ADZ: before u do them
Mezmerize: that has nothing to do with anything
ADZ: that end up costing money


Fra ADZ124

gp333: so u guys were sharing cards or what ??
ADZ124: to leave
ADZ124: no
ADZ124: we werent
gp333: how u know what he had and telling him what to do
ADZ124: sharing cards
ADZ124: but if i was out of a hand
ADZ124: and he was in it
ADZ124: i would ask him
ADZ124: what he had
Rockfaith: he asked u to leave ?
ADZ124: esp
ADZ124: if it was
ADZ124: a big pot


Disse 2 sammen gør det vel ret tydeligt at de har delt deres holdings med hinanden, om man så tror mest på nogle snydere eller det der giver mest mening med den fordel de har, nemlig at dele alt info med hinanden, vil jeg lade være op til folk selv.

Stars har alt info, og der er virkelig tydelige beviser i tråden på at de 2 ting jeg lister i OP er rigtigt, dette er Stars holdning.

PStarsStephenW
PokerStars has received various contacts from players who are justifiably
concerned about the session of play that has been discussed within this
thread.

The play has been independently reviewed, in great detail, by three senior
members of the Game Security Team.

Despite the admitted existence of a profit share agreement
between 'ADZ124' and 'MezmerizePLZ', we have found no hand, or pattern of
hands, to suggest that collusive play has taken place.


We are concerned that such agreements are unethical in nature and both
players have been strongly discouraged from participating in any similar
agreements, in the future.


Additionally, as a precaution, 'ADZ124' and 'MezmerizePLZ' have had their
accounts flagged, so they will be unable to sit at the same ring game, or
sit and go table, in the future.

Hvad siger i? jeg synes ikke en sag kan være meget mere cleancut end denne, og det er 100% åbenlyst snyderi...

tråden: warning about adz124

ADZ svar: ADZ

Redigeret af sayallin d. 11-06-2012 17:02
11-06-2012 16:59 #2| 0

Stars siger pretty much, fyfy det synes vi ikke om, men hvis du gør det er der ingen straf...

11-06-2012 17:07 #3| 2

Stars har da os taget konsekvensen?

11-06-2012 17:09 #4| 0

Det passer ikke at der aldrig sker noget med dem som snyder.

Jeg meldte engang 2 som tydeligvis lavede collusion (i stor stil) og fik efterfølgende en mail tilbage fra stars:

Hvis I siden hen har set de 2 spillere som står nævnt her må I gerne skrive det....


First allow me to apologize for the delay in responding to your report.
This particular case was quite involved and more time than usual was
required for the review.

We have concluded that the play of neodox and ELALAMIMEHDI violated the
integrity of our games and they have been informed that they are no
longer welcome to play on our site.

The integrity of the games at PokerStars is of paramount importance to
us and we will not abide unfair play in our games. We work hard to
police our games to assure our players of a fair, secure place to play.
In the rare cases where collusion has actually occurred, we make sure
that any players affected are compensated appropriately.

Please accept our thanks for your timely report and continued play here
on PokerStars. Please do not hesitate to let us know any time we can be
of help.

Regards,

Larry
PokerStars Support Team

11-06-2012 17:12 #5| 0

@Muffies

så er vi meget uenige, jeg mener kun der er en straf for at forsøge at snyde en gut så tydeligt...og det er den filosoffen poster...

at ADZ så har været kæmpe shady så mange omgange gør bare beslutningen lettere...hvad forhindre ham i at gøre det samme med andre igen? Hvad hvis han sidder og gør det med andre ofte som offenligheden blot ikke får info om...?

Han ved jo det værste der kan ske er at de ikke har mulighed for at sætte sig ved samme bord..

Redigeret af sayallin d. 11-06-2012 17:15
11-06-2012 17:32 #6| 0

Du tager en meget lille del af deres text convo.. sjovt når man læser det der er før og efter: Så sitter ADZ ud mens han har 50% og Mezmerize går $72K stuck!

Forstår ikke du leger klip og klister?

11-06-2012 17:51 #7| 0

@Magneto

Jeg tror du misforstår noget, jeg har ikke interesse i sagen mellem de 2, alle ved at ADZ124 er en komplet skumbag, derfor overrasker det mig heller ikke at han muligvis har snydt Mez for 32k, folk kan læse på EB hvis det er den slags historier de synes om...

Det at stars accepterer at 2 spillere swapper procenter i et 3 handed game, og deler hole cards - det er pointen med tråden, da jeg synes det er et kæmpe problem.

11-06-2012 17:53 #8| 0

NVM - det er træls der er nogle personer som af forskellige grunde ikke kan komme med deres syn på dette...

Redigeret af sayallin d. 11-06-2012 17:55
11-06-2012 17:55 #9| 0

Jeg er ikke uenig med dig. Finder det bare ret tiltende, at du kun poster 20% af deres convo.

11-06-2012 18:14 #10| 1

Lol, og jeg er blevet banned på PokerStars fordi jeg har spillet SNG's på samme netværk som nogle fra klassen (på skolen).. sku da unfair hold :-)

Redigeret af NSNielsen d. 11-06-2012 18:14
11-06-2012 18:39 #11| 0
Magneto skrev:
Jeg er ikke uenig med dig. Finder det bare ret tiltende, at du kun poster 20% af deres convo.



hvorfor? jeg forstår ikke - den del af deres convo jeg paster er den som har relevans for om de har colluded eller ej, hvis du er interesseret i om de har vundet 100k fra fisken om ADZ snyder Mez så kan du gå ind og læse om det, men det er bare lidt ligegyldigt for min pointe i OP og ville da være monster forvirrende at poste alle de logs der er i den tråd + alle de comments som de har lavet der i...
11-06-2012 18:56 #12| 0

så fik du da alligevel noget ud af 3 timers læsning sayallin :)

11-06-2012 19:16 #13| 1

Kan da godt være, det kun er mig, der ikke kan se det - men hvilken interesse har vi i at se ting, der er sket for fire år siden? Det kan jo være ændret mange gange siden.

11-06-2012 19:50 #14| 2

@Ohep1 +Infinite. Det er 4 aar siden dette skete, hvorfor bringe det op nu? lol

12-06-2012 08:42 #16| 0

Så fik vi jo også en anden vinkel på historien. Men stadig har vi jo ikke her set beviser på, at de i 2012 accepterer collusion - og det håber jeg så heller ikke, de gør.

Jeg tror sgu ikke, manden kunne overbevise mig om, at han havde ændret sig så meget. Det er jo et spørgsmål om medførte værdier og holdninger. Jeg plejer at sige, at jeg kan gøre meget, hvis min familie er i fare, men så langt skal jeg altså også ud.

Jeg synes absolut ikke, at det er OK, hvis Stars har accepteret tingenes tilstand dengang.

12-06-2012 15:46 #17| 0

@Bajawa

Kan du uddybe den store highstakes plo sag? (evt. link)

12-06-2012 16:08 #18| 0

Så det vil sige, at det ENESTE sted på et site, hvor man ikke kan blive svanset er på HU bordene ?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar