Jeg har fået mail om at stars indfører 20% RB uncapped
Er det ikke en del mere end i dag ?
Stadig via kister - men opgøres uge for uge.
Hvad får man hos "konkurrenten" DS?
Jeg har fået mail om at stars indfører 20% RB uncapped
Mikkmakk skrev:Jeg har fået mail om at stars indfører 20% RB uncapped
DS har givet 20% i flere år
Det er gode nyheder......rigtig gode.
Snack1606 skrev:DS har givet 20% i flere år
Ok. Jeg spiller ikke så meget så det har interesseret mig.
Jeg har også fået mailen, tror vi får 15% pt.
Det bliver uden kister og progress bars og bare 20% ugentligt. Så hvis du har raket $20.20, så får du $4.04 når ugen er slut.
Man vil kunne se status i challenges vinduet.
Sjovt ændringen kommer så snart GG er på vej ind på det danske marked. Tilfældigt?
Kongs skrev:Sjovt ændringen kommer så snart GG er på vej ind på det danske marked. Tilfældigt?
Det er ret tilflædigt faktisk. Det var efter en rutine-gennemgang af vores Loyalty program som vi mente nok var på grænsen for hvad spillemyndighederne vil acceptere.
"For example, it would comply with the above interpretation to offer all current players 5 per-cent of their spending a given week returned. It is crucial that the offer applies to all players without further terms and conditions. However, if the system:
•Only applies for a limited time (not systematically recurring)
•Rewards a particular group of players
•Only applies if the player achieves a certain spending
•Only applies if the player plays several selected games or types of games
•Increases as the customer’s spending increases, which cannot be ascribed to a linear progression
•Where more terms and conditions are attached to the reimbursement the Danish Gambling Authority assess that the system is sales promotion. It should be noted that all matters concerning the scheme/system depends on a assessment of the specific case."
I det øjeblik det betragtes som en "salgfremmende foranstaltning" så gælder der andre regler der umuliggør et traditionelt poker loyalitetsprogram. Vores nuværende system med progress bars er på grænsen i forhold til denne formulering og det er derfor vi ændrer det i Danmark.
skod skrev:Det bliver uden kister og progress bars og bare 20% ugentligt. Så hvis du har raket $20.20, så får du $4.04 når ugen er slut.
Man vil kunne se status i challenges vinduet.
Der står da via a chest ;)
Hvad så hvis man ikke får åbnet kisten, bliver beløbet så automatisk sat ind på kontoen?
Tak fordi du altid er tilgængelig af egen fri vilje, når snakken går på PokerStars herinde, skod. Det er jeg sikker på vi er mange der sætter pris på. Må din julegave blive ekstra stor i år :-)
Joanna47 skrev:Tak fordi du altid er tilgængelig af egen fri vilje, når snakken går på PokerStars herinde, skod. Det er jeg sikker på vi er mange der sætter pris på. Må din julegave blive ekstra stor i år :-)
♥♥♥
Lige et andet spørgsmål vedr. PokerStars. Logger I på med MitID? Jeg logger bare på med brugernavn og password.
PLOman skrev:Lige et andet spørgsmål vedr. PokerStars. Logger I på med MitID? Jeg logger bare på med brugernavn og password.
fryden skrev:Ser lidt spøjst ud. Hvis der står 180 af 1000000, er rb så pt $1.80?
Yep. Teknisk set skal der være en aflsutning på de der progress bars. Så 1000000 er bare sat så højt at ingen når det men er ikke rigtig et relevant mål. Hvis det skulle ske så giver jeg en faxe kondi og aflevere personligt det halve kongerige til den der når helt i mål.
skod skrev:
Yep. Teknisk set skal der være en aflsutning på de der progress bars. Så 1000000 er bare sat så højt at ingen når det men er ikke rigtig et relevant mål. Hvis det skulle ske så giver jeg en faxe kondi og aflevere personligt det halve kongerige til den der når helt i mål.
Tak for svar. Behold du bare den kondivand 😄
Er det korrekt forstået, at på mandag, bliver der sat det der svarer til 20% RB ind på min konto?
Jeg skal ikke gøre noget ala trykke på noget som kisterne tidligere ?
Junior skrev:Jeg bliver ved med at få de kister med billetter
Der kom en pop up med noget rakeback på et tidspunkt men det var på mobil og det glitchede og forsvandt.
Var det muligt at fravælge almindelig rakeback?! :(
Billetkisterne bliver snart fjernet i DK.
Det er ikke muligt at fravælge i klienten men hvis du gerne vil være fri er jeg sikker på du kan be support om at blive fjernet. Men hvorfor ville du gøre det?
gucciboyman skrev:Er det korrekt forstået, at på mandag, bliver der sat det der svarer til 20% RB ind på min konto?
Jeg skal ikke gøre noget ala trykke på noget som kisterne tidligere ?
Jeg mener vi har givet os selv 48 timer til at fikse det, men det burde ske hver mandag medmindre der er tekniske udfordringer af en eller anden art.
Du behøver ikke trykke på noget 👍
skod skrev:Billetkisterne bliver snart fjernet i DK.
Det er ikke muligt at fravælge i klienten men hvis du gerne vil være fri er jeg sikker på du kan be support om at blive fjernet. Men hvorfor ville du gøre det?
det kunne være fedt hvis i startede jeres 9mans cashgame med min 4 spillere. de nye borde bryder hele tiden og nogle gange bliver man bare ved og ved med at gå på venteliste for at lukke bordet og om igen. føles heller ikke særligt fedt at folk kan hit and runne en for at komme tilbage på bordet 2min senere med startstack
skod skrev:Billetkisterne bliver snart fjernet i DK.
Hehe - jeg frygtede at jeg havde gjort det ved et uheld!
Duck skrev:
Lige for at forstå det korrekt - forsvinder de daglige power path-ticket kister også?
Og ved du forresten noget om hvorfor PokerStars har valgt at fjerne både nl2, plo2 og plo10 som stakes fra zoom?
1. Ja
2. De forskellige spilformater bliver revurderet som helhed jævnligt. Det er nok ikke nogen hemmelighed at antallet af spillere på PokerStars pt er nedadgående af forskellige årsager. Det arbejder vi på at vende. Derfor er vi nødt til at vælge imellem formater fordi der ikke er likviditet til bare at beholde alle spil og takster. NL 2 og plo 2 zoom er fjernet for at styrke likviditeten og spiloplevelsen på NL 5 og højere. Især i PLO zoom hvor inden PLO 2 blev fjernet sjældent så action på plo 5 og 10. Vi mente der var for stort et spring imellem 2 og 25. Nu kører 5 i stedet for 2.
det kan sagtens ske det bliver revurderet på et tidspunkt.
skod skrev:
♥♥♥
Enig med Dan! ♥
Grethe skrev:Enig med Dan! ♥
Har du på nogen måde mulighed for at hjælpe/videregive/informere de rette omkring det shitshow det er, på de limits og varianter, hvor et antal hænder ikke er påtvunget? Det er en super dårlig oplevelse for alle, regs og recreationals, med konstante sitouts og borde der lukker.
Ja jeg tager meget gerne imod feedback. Smid endelig en pm.
kunne være fedt hvis man kunne lade sin RB køre videre. jeg har fået 8.71 i dag. lidt sjovere selv at kunne udløse den om f.eks. 3 måneder også beløbet havde lidt betydning.
Duck skrev:Ville være fint hvis man ikke skulle opt-in hver uge for at få rakeback. Det burde bare køre automatisk når man har tilmeldt sig én gang. Jeg skulle i hvert fald tilmelde mig rakeback igen i dag.
Jeg har bedt om lige at se om vi kan skrive det på en anden måde i klienten. Kan godt se det kan misforståes.
Der udbetales rakeback uanset om man har trykket "start" hver uge eller ej. Start knappen og hele det vindue handler kun om at give synlighed på hvor meget man har optjent. Ikke om hvorvidt man er tilmeldt eller ej.
Skrev en PM til skod for 2 dage siden. I dag har Stars implementeret det. GE-NI-ALT! Tak skod! ♥
skod skrev:
Det er ret tilflædigt faktisk. Det var efter en rutine-gennemgang af vores Loyalty program som vi mente nok var på grænsen for hvad spillemyndighederne vil acceptere.
"For example, it would comply with the above interpretation to offer all current players 5 per-cent of their spending a given week returned. It is crucial that the offer applies to all players without further terms and conditions. However, if the system:
•Only applies for a limited time (not systematically recurring)
•Rewards a particular group of players
•Only applies if the player achieves a certain spending
•Only applies if the player plays several selected games or types of games
•Increases as the customer’s spending increases, which cannot be ascribed to a linear progression
•Where more terms and conditions are attached to the reimbursement the Danish Gambling Authority assess that the system is sales promotion. It should be noted that all matters concerning the scheme/system depends on a assessment of the specific case."
I det øjeblik det betragtes som en "salgfremmende foranstaltning" så gælder der andre regler der umuliggør et traditionelt poker loyalitetsprogram. Vores nuværende system med progress bars er på grænsen i forhold til denne formulering og det er derfor vi ændrer det i Danmark.
Vi får 27% hos Unibet. I årevis (måske endda siden i skrottede SuperNova) har vi måtte nøjes med 15% hos jer. Kan kun glæde mig til at GG kommer til Danmark, så er jeg færdig med at blive røvrendt af Stars.
Grethe skrev:Skrev en PM til skod for 2 dage siden. I dag har Stars implementeret det. GE-NI-ALT! Tak skod! ♥
undskyld mig, men hvad er det de har implementeret?
Er det at man skal spille et minimum antal hænder ved regulat tables?
Der var nogle pokervarianter hvor der ikke var minimum 10 hænder. Resultatet var en hel del uhensigtsmæssig stoledans som ikke er en god brugeroplevelse.
Vi har tilføjet det på PLO 5 Card and 6 Card $0.50/$1 and $1/$2 samt $1 og $2 Ante for 6+ Hold'em.
Tak til PN for feedback!
wBoop skrev:
Vi får 27% hos Unibet. I årevis (måske endda siden i skrottede SuperNova) har vi måtte nøjes med 15% hos jer. Kan kun glæde mig til at GG kommer til Danmark, så er jeg færdig med at blive røvrendt af Stars.
Du kan vel ikke se på rakeback isoleret - det kommer jo også an på selve raken.
@skod
hvornår bliver RB udbetalt, troede det var hver mandag, men kan se jeg ikke har noget på min konto i dag kl 10.17?
skod skrev:Der var nogle pokervarianter hvor der ikke var minimum 10 hænder. Resultatet var en hel del uhensigtsmæssig stoledans som ikke er en god brugeroplevelse.
Vi har tilføjet det på PLO 5 Card and 6 Card $0.50/$1 and $1/$2 samt $1 og $2 Ante for 6+ Hold'em.
Tak til PN for feedback!
cascas73 skrev:
Er kisterne med “path” billetterne fortid nu?
Som jeg har forstået det ja
Er der en måde at se hvor meget rake back man rent faktisk har modtaget? (uden selv at skulle notere sin saldo ned efter sidst spillede session før forventet rack back går ind og så sammenligne saldoer efterfølgende)
mchlD skrev:
Bank > Transaktionshistorik
takker!