Standard? Hånd fra 25$ 100k g. Mystery Bounty på 888

#1| 0

Jeg havde satelitet mig ind i 25$ fler-dages event og nået til finaledagen, hvor Mystery Bounty (MB) er aktiv fra start. Jeg er MB-rookie...

Jeg havde lige haft en god hånd, hvor en short stack gik all in så jeg 3-4 doblede og fik en 200$ bounty. 

Folk gik hårdt efter MB'erne (som de bør?..)

Jeg limper med A4s for at se om shortstacken til venstre vil lege med - det ville han og straks ville flere også... 

Toppen så sådan ud:

MB var cirka 100$ i snit

Fenomenn13 og Ngwin var virkelig aktive (som det kan ses på screenshot (det er VPIP)) 

492 tilbage - pengene starter med 50$ til nr 420.

1. Vil alle der læser ikke hurtigt svare FOLD/CALL. evt "snap" foran for at indikere hvor nem beslutningen var ;) 
  2. Nogen der ved hvilket værktøj der vil kunne vise hvilken beslutning der er GTO? 
  3. Hvis I har uddybende kommentarer til 1 er de selvfølgelig velkomne
  4. Det er links til artikler/vider/blogs/bøger/.. om mystery bounty spil også - det er jo det vilde vesten!

27-01-2026 11:47 #2| 0

Jeg ville clicke til to bb. Aner ikke om det er et call, men tror det ikke.
    Fold og vent på en bedre hånd. Big blind må have en hånd her.

27-01-2026 12:34 #3| 0

Limp er godt. Snap call. 

Personligt hader jeg MB formatet, for hvis du har arbejdet lidt med sims i det her format, finder du ud af at når man lige er kommet i mystery fasen, er det fuldstændig vanvittigt gamble fest, hvis du vil spille "korrekt". 

Bounties er så meget værd på det her stadie og selvom du taber, kan du sagtens komme i pengene alligevel. 

27-01-2026 13:54 #4| 0

Snap fold. Men jeg er mere vant til almindelige turneringer.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
    Skriv et svar