Standard email fra Stars?

#1| 0

Hej jeg modtog i dag denne email fra Stars. Har absolut ingen kendskab til spilleren, som bliver nævnt. Er det standard?

"Deposit and Cashout Transactions are currently disabled in your account as it has come to our attention that your account is associated with a player with whom we have an outstanding issue.

In order to assist you in clearing your account, we kindly request an explanation of your association to 'Disco_Stuart'.

It is standard procedure to request an explanation when this type of situation occurs.

We do not mean to imply any wrongdoing, however, please understand that we have to make security checks routinely to make sure that PokerStars remains a safe and secure environment for its players."

22-08-2012 11:07 #2| 0

Jeps, det er en normal email. Hvis du intet kendskab har til spilleren, så skriver du bare det. Hvis du ikke har gjort noget forkert, så er jeg sikker på at det bliver løst hurtigt.

22-08-2012 11:08 #3| 0

Jeg prøvede det samme for 2 år siden, kendte intet til spilleren men har så ikke kunne spille på PokerStars i 2 år nu, og skal vente 1 år længere før jeg muligvis kan få lov at spille der :-s

22-08-2012 11:09 #4| 0

Hmm, det det var to forskellige sider af sagen, håber da bestemt på det første.

@ NS
Hvad begrundede de det med?

Redigeret af hohohahaha d. 22-08-2012 11:09
22-08-2012 11:19 #5| 1

Jeg er også interesseret i at høre hvad begrundelsen var. Jeg har endnu ikke set en konto blive lukket i 3 år uden grund.

22-08-2012 12:03 #6| 0

Har fået den samme mail for noget tid siden, og skrev bare at jeg intet havde at gøre med den pågældende spiller - herefter genåbnede de min konto.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar