Staking til DM 2023

#1| 0

Hey pokernettere og glædelig poker sæson!

Jeg har lige et spørgsmål angående staking til DM. 

 

Jeg pønser på at sælge 25% af min aktion til DM 2023 til en ven, men hvis jeg nu går hen over vinder turneringen (man kan vel drømme), kan det jo hurtigt blive 250.000 kr. Har I erfaringer med, om det overhovedet er muligt i Danmark at lave en aftale om, at han vinder så stort et beløb (altså 25% af det, jeg vinder) ift. at overføre det til hans konto osv.

Tænker det må være gjort før, så håber på det hele er fint, jeg er bare lidt ny i hele livescenen og staking osv, da jeg først er begyndt at spille større turneringer indenfor de sidste par år. 

Håber nogen har et svar!

30-06-2023 15:19 #2| 0

Få skrevet dealen ned et sted, så der er dokumentation af aftalen, så burde overførsel ikke være noget problem.

Din ven skal dog være opmærksom på at hans del af overskuddet vil være skattepligtig

30-06-2023 22:09 #3| 0
Skorfix skrev:

Hey pokernettere og glædelig poker sæson!

Jeg har lige et spørgsmål angående staking til DM. 

 

Jeg pønser på at sælge 25% af min aktion til DM 2023 til en ven, men hvis jeg nu går hen over vinder turneringen (man kan vel drømme), kan det jo hurtigt blive 250.000 kr. Har I erfaringer med, om det overhovedet er muligt i Danmark at lave en aftale om, at han vinder så stort et beløb (altså 25% af det, jeg vinder) ift. at overføre det til hans konto osv.

Tænker det må være gjort før, så håber på det hele er fint, jeg er bare lidt ny i hele livescenen og staking osv, da jeg først er begyndt at spille større turneringer indenfor de sidste par år. 

Håber nogen har et svar!

 

 Hæv 250.000 i kontanter til ham😅

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar