Staker 1-3 til denne søndags PP $300G

#1| 0

Jep, så prøver jeg også denne variant, for første gang online. Som skrevet i overskriften, staker 1-3(eller ingen, forbeholder mig retten til ikke at stake, hvis jeg ikke synes om feltet) til Party Poker's $300G denne søndag.

Dealen hedder- 80/20 i mit favør efter buyin er trukket fra. 75/25 stadige i mit favør efter buyin er trukket fra, hvis du rammer finale bordet.

Du skal kunne sætte x ved de nedenstående søge krav, for at komme i betragtning til touren...alle andre plz hold jer ude af tråden, og ingen PM besvares, søgningen forgår her!

Beslutter mig på søndag kl 17.00.

SØG:-)

1: du skal have spillet denne tour eller deres Monthly Million G en gang før (HH plz)

2: du skal være Party Poker "Verified Member" (skal se "dokument" for dette, evt mail)

3: www.officialpokerrankings.com/

4: skriv evt. kort lidt om jer selv


28-01-2010 16:51 #2| 0

punkt 1: stars eller FTP tour gælder ikke, kun Party Poker's

28-01-2010 16:58 #3| 0

Hej,

Jeg søger ikke, men synes det punkt her udelukker mange gode spillere. For tror der er en del som ikke har spillet den før eller spillet på Party Poker før:

punkt 1: stars eller FTP tour gælder ikke, kun Party Poker's

-

Anyway GL, synes dog det var idiotisk at udelukke evt. meget gode spillere bare fordi de har spillet store tours andre steder.

28-01-2010 17:01 #4| 0
"80/20 i mit favør efter buyin er trukket fra. 75/25 stadige i mit favør efter buyin er trukket fra, hvis du rammer finale bordet."

De færreste som faktisk kan begå sig på niveauet, som finder sig i den deal, bare så du er forberedt :)
28-01-2010 17:14 #5| 0

@mrnoller

du har helt sikkert en pointe der! men der 2 grunde, til at jeg vælger, som jeg gør.

1: synes der er kæmpe forskel på Stars SMG og Party's MMG/300G, iforhold til størrelsen på deltager feltet, deltager niveat, tour struktur, osv.

2: vil have en der spiller på party, eller har spillet nogenlunde "reular" så disse kender spillet derinde, men især for at undgå en vildman der lige skal tage et skud på Party for første gang(og dertil bøvl med tilbagebetaling grundet manglende verified, been there, done that:-(



@zipex

måske du har ret, meeen jeg overlever nok, hvis jeg ikke finder en staker:-) det her er et tilbud...take it, or leave it:-)


@alle

...og skal vi så holde os til søgerne, plz:-)

28-01-2010 17:16 #6| 0

Jeg er mere end frisk!

Xsuited

X

28-01-2010 17:25 #7| 0

@xsuited

det er jo nærmest et snap kald herfra...næsten...

nå men jeg smutter, ses søndag kl 17:-)

(er spændt på om den kommer til at hedde 50/50 på spam/søger)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar