Stake Spin: 1000 kr

#1| 1

Hey folkens


Jeg overvejer at sende en hingst af sted til et spin & go-projekt. Jeg bidrager med 1000 kroner, du bidrager med masser af spil og en seriøs tilgang til projektet, som vi kører rimelig offensivt med start på $3. Overskud deler vi 50/50.


Skriv hvorfor jeg skal vælge dig, hvad din erfaring med spin & go og poker i særdeleshed er - gerne med links - og så lurer jeg på udvalget. Jeg forbeholder mig retten til ikke at vælge nogen, hvis den rigtige hest ikke dukker op.


P.

04-04-2016 13:34 #2| 0

Behøver jeg at sige mere ?

04-04-2016 14:50 #3| 0

Spændene, har sgu nok ikke statsne til dette stake - så nøjes med et GL :)

04-04-2016 16:32 #4| 6
bohn skrev:

Behøver jeg at sige mere ?

Der går for lang tid til du rammer næste 200x og derfor ikke i betragtning:)

04-04-2016 17:51 #5| 0
ktothep skrev:Spændene, har sgu nok ikke statsne til dette stake - så nøjes med et GL :)

Tak, nu må vi se, om der er nogen, der rent faktisk søger :-)

04-04-2016 18:19 #6| 0
chmpen85 skrev:
Der går for lang tid til du rammer næste 200x og derfor ikke i betragtning:)

Ahhh, har da ramt et par store i dag.. og den hedder for en god ordenskyld 240 :)

04-04-2016 18:22 #7| 0
chmpen85 skrev:
Der går for lang tid til du rammer næste 200x og derfor ikke i betragtning:)

Har inden for 400 spins på 15$ nu ramt 2 gange 25x, 2 gange 10x, 1 gang 120x og helt sindssygt mange 6x'er - Bare så længe han tager alt over 4x ned, så er det vidst en fin forretning :P

04-04-2016 18:23 #8| 1

6 indlæg , ingen ansøgninger :-(


Lad nu tråden være til ansøgninger

04-04-2016 23:33 #9| 0

Jeg kunne godt være intersseret i at give det et skud. Jeg spiller normalt NL10 6max, men har da spillet 5xx spins dog uden den helt stor succes var rimelig breakeven på 3 dollars. Da jeg pt har et downsving i cashgame og mistet lidt lysten kunne det være et fint projekt at tage og prøve noget andet. Lysten er stor til at spille og især når der noget at bevise over for andre end sig selv. Jeg relativ sikker på jeg kan slå 3dollars og har også set diverse videoer på pokernet og kan gå igang med en serie på RIO for at få lidt mere teoretisk viden. Jeg ville kunne ligge en stor volume og vil engagere mig alt hvad jeg kan for at det bliver et succesfuldt stake. Har ingen grafer at vise rigtigt da jeg ikke har klonket stort, men tænker en stor passion og engagement må gøre lidt op for det.


Mvh Frederik

05-04-2016 18:43 #10| 0
Sneakyfox99 skrev:Jeg kunne godt være intersseret i at give det et skud. Jeg spiller normalt NL10 6max, men har da spillet 5xx spins dog uden den helt stor succes var rimelig breakeven på 3 dollars. Da jeg pt har et downsving i cashgame og mistet lidt lysten kunne det være et fint projekt at tage og prøve noget andet. Lysten er stor til at spille og især når der noget at bevise over for andre end sig selv. Jeg relativ sikker på jeg kan slå 3dollars og har også set diverse videoer på pokernet og kan gå igang med en serie på RIO for at få lidt mere teoretisk viden. Jeg ville kunne ligge en stor volume og vil engagere mig alt hvad jeg kan for at det bliver et succesfuldt stake. Har ingen grafer at vise rigtigt da jeg ikke har klonket stort, men tænker en stor passion og engagement må gøre lidt op for det.

Mvh Frederik

Tak for din ansøgning :).. Jeg lader den lige være åben lidt tid endnu :)

07-04-2016 22:46 #11| 0

Bump

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar