Stake iaften 100% MU

#1| 0

Søger til et par tours i aften/nat:


Split 10/90


33$ bounty Builder 20:30

7,5$ bounty Builder 21:30

11$ turbo zoom 21:40

16,5$ bounty Builder 00:30


Ialt 68$



10% 44kr



Der vil blive lavet rail tråd med vigtige hænder og ko

http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars



09-09-2017 22:55 #2| 8

Nu kan jeg se du tit forsøger dig med de her MU BAPs, uden den store succes pt.


Et par forslag:


1. Lav BAPs i stedet og vis dermed du har interesse i at investere i dit eget spil (der skal meget til at vinde PNS hjerter, især for nye brugere)


2. Søg til lavere BIs. Nu har jeg ikke nærstuderet dine stats, men hvad jeg hurtigt kan se, så virker det ikke til du spiller så dyrt fast og virker heller ikke til du er specielt vindende (især på de niveauer).

Søgte du til noget i klassen af 1-10$ tror jeg faktisk du kunne få flere med.


Ovenstående skal udelukkende tages som et par råd, og bestemt ikke som kritik.

11-09-2017 00:38 #3| 0
OP

Tak for svar.

Kan godt se pointen.


Folk skal nok mere tage det som en ''lottokupon"



Personligt gider jeg ikke spille under 7,5$


Kunne godt være jeg skulle ligge lidt i det, istedet for de 100% men når jeg selv vælger at ligge penge i det tager jeg det hele selv. Jeg spiller dem ligegyldigt om folk køber det hele eller ej, så ville bare give folk mulighed for et Lottekupon ;-)


Tager det skam ikke som kritik

Men tak for svar




Redigeret af Hurley d. 11-09-2017 00:40
15-09-2017 19:43 #4| 1
Hurley skrev:Tak for svar.
Kan godt se pointen.

Folk skal nok mere tage det som en ''lottokupon"


Personligt gider jeg ikke spille under 7,5$

Kunne godt være jeg skulle ligge lidt i det, istedet for de 100% men når jeg selv vælger at ligge penge i det tager jeg det hele selv. Jeg spiller dem ligegyldigt om folk køber det hele eller ej, så ville bare give folk mulighed for et Lottekupon ;-)

Tager det skam ikke som kritik
Men tak for svar



En lottokupon hvor man i realiteten har chancen for at blive scammet - siger ikke nødvendigvis at du er scammer, men har du nogen der kan sige god for dig her på PN?


Det tager sgu tid herinde at blive anerkendt som en loyal bruger, da mange før i tiden er blevet snydt (mig selv inkl) - så ikke så sært at man er lidt skeptisk!


Ellers som ktohep, smid 50% selv og lav nogle baps istedet.

15-09-2017 22:37 #5| 0
OP
Granaten11 skrev:
En lottokupon hvor man i realiteten har chancen for at blive scammet - siger ikke nødvendigvis at du er scammer, men har du nogen der kan sige god for dig her på PN?

Det tager sgu tid herinde at blive anerkendt som en loyal bruger, da mange før i tiden er blevet snydt (mig selv inkl) - så ikke så sært at man er lidt skeptisk!

Ellers som ktohep, smid 50% selv og lav nogle baps istedet.

Nu er det ikke de sindsyge høje beløb der bliver snakket om, men har jo også betalt en brugere tilbage i et tidligere stake med gevinst.


Så det op til hver enkle person om de vil se alle som scammer til at starte med eller de kan være lidt åbne. Har jo ingen problemer med at give personlige oplysninger for at mindske scam.



Men nej har ikke nogen der kan sige god for mig.



16-09-2017 10:14 #6| 0
Hurley skrev:
Nu er det ikke de sindsyge høje beløb der bliver snakket om, men har jo også betalt en brugere tilbage i et tidligere stake med gevinst.

Så det op til hver enkle person om de vil se alle som scammer til at starte med eller de kan være lidt åbne. Har jo ingen problemer med at give personlige oplysninger for at mindske scam.


Men nej har ikke nogen der kan sige god for mig.


Fair nok;) også bare et råd herfra - altså hvis du vinder Bounty 33$ er det jo pludselig ikke småpenge man skal sende tilbage, da du jo i dette tilfælde kun har 10%..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar