Stærkt spil, kort frist (20.00)

#1| 0

11-12-2007 20:00 Marienlyst - Gentofte Volley
Tip: Gentofte tager sæt til odds 2.1 ved NordicBet

Uhørt højt odds på Gentofte + 2,5 sæt i denne semifinale i pokalturneringen. Tidligere på sæsonen blev det til et uhyggeligt knebent 2-3 nederlag hjemem i Kildeskovshallen til Gentofte, som samlet set vandt 101-100 i antal point i de fire første sæt, for derefter at gå ned i 5. og afgørende med 7-15.

Marienlyst anføres af de to tidligere Gentofte-stjerner Geovan Santos og Michael Søe, som Gentofte havde fuldstændigt styr på i første opgør. Selvom det omvendte opgør blev spillet i Whiskybæltet tror jeg stadig ikke, at Marienlyst får det nemt. I alt har odenseanerne tabt tre sæt i hele sæsonen. De to af dem har altså været til Gentofte.

Jeg er oppe i mindst 60 % chance for Gentofte-succes her. Det er altså kun fire uger siden, at holdene spillede helt lige op, og trods en svingende sæson for Gentofte-spillerne er de ikke så store underdogs, som Nordic gør dem til her.

11-12-2007 19:31 #2| 0

Spillet. kun på din anbefaling, aner intet om sporten. Det gik jo godt sidst ;)

11-12-2007 19:38 #3| 0

For at stjæle indlægget lidt så er Burnley et godt odds idag.

Burnley er ubesejret de sidste 6 kampe (4 sejre) og er utrolig formstærke.

Queens Park Rangers derimod har ikke vundet de sidste 7 kampe og f[r det rigtig svært ude idag mod Burnley.

Kan i hvertfald findes til lidt over 1,65 og det er i hvertfald spilbart!

Derudover er der god værdi at hente i Ipswich - Leicester. 1-tal:

Begge hold har ikke spillet det bedste spil på det seneste, men Ips. med det bedste spil.

Ips. er 8-1-0 hjemme med målscoren (25-4). Taler lidt for sig selv.

Leic. er 2-6-1 ude med (9-7) i målscore. Så et defensivt hold, der spiller masser af x'er. Spil måske under 2,5 mål. Ikke helt tosset. Men taget i betragtning af Ips giver over de 1,8 for en hjemmesejr! Skal helt sikkert spilles.

Og hvorfor så ikke krydre den med Porto, burde være et sikkert 1-tal. Forklaring gives ikke, hehe.

11-12-2007 19:40 #4| 0
OP

Jeg har selv spillet i Gentofte i tidernes morgen, og flere af dem fra min årgang er at finde på dagens GV-hold. De siger de er mere end opsat på at vise lovende takter fra sidst, dog uden, at det skal være garanti for noget som helst. Vi er klogere ca 21:30 - 22:00.

11-12-2007 19:43 #5| 0
OP

Vester:

Savner lidt team news i din analyse, som det sidste krydderi. Det du lirer af der er jo fint nok, bortset fra, at bookmakerne formentlig også har taget højde for det i deres analyse af kampen, og dermed også i oddsene på kampen.

11-12-2007 19:46 #6| 0

@Playr

I know, mangler på det punkt. Men den kan ikke være helt gal med den form holdene har vist.
Synes generelt også bookies laver høje odds under Premier League.
Skal ærligt indrømme at jeg ikke ved noget om skader fx. Men synes helt klart der er god værdi i dem. Så må vi jo se hvordan det går.

11-12-2007 19:50 #7| 0
OP

Jeg skriver det kun fordi det er så nemt at finde på de lidt større ligaer:

Ipswich:

news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_1/7136535.stm

QPR:

news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_1/7136530.stm

Bl.a. kan man se at Ipswich-topscorer Lee er tvivlsom med en øjeskade, hvilket vel reducerer 1-tallets chancer en lille smule.

Good luck anyway - en analyse er en analyse, og værdi er subjektivt i spilleverdenen.

11-12-2007 21:57 #8| 0
OP
www.infosport.dk/cgi-bin/MMS.dvbf/kddny.hms?kn=00030211&fb=DVBF&rk=Landspokal+Semifinaler+Herrer

:-)
11-12-2007 21:58 #9| 0

Tak for den, Playr. Sad jo lige hvor den skulle.

11-12-2007 22:02 #10| 0

Jeg takker mange gange. Bliver jo en enorm god dag, dagens double med Liverpool og Real er også så godt som sikker (Jinxet!) :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar