Sportsbetting Oktober 2025

#1| 5

Nu har vi kørt to måneder, både august og september, i samme tråd, så det må være tid til en ny. 

Lad os få en god oktober med masser af vindende spil, tips og tricks som vi kan dele med hinanden. 

I den sammenhæng vil jeg da gerne opfordre til, at man lige knytter et par ord - uden at det behøver ikke være en 60 siders afhandling - til sine spil, så andre måske kan gøre gavn af dem, fremfor blot at uploade en random kupon eller spil uden yderligere forklaring. 

01-10-2025 06:38 #2| 0
OP
ROI: 113.84% (125)
Bayer Leverkusen - PSV Eindhoven
Tabt (-1.5 units)
Scorer fra udenfor feltet: Alex Grimaldo @ odds 15.4 1.5 / 5 Andre
Fodbold - International - Champions League - 01/10-2025 21:00

Det er lidt genbrug fra den anden tråd, hvor jeg havde præcis samme spil oppe nogle gange. 

Men Betano hænger igen med denne pris, som er markant højere end de øvrige, hvor Bet365 er i 8.50 og Danske Spil i 9.00. 

Grimaldo har scoret 3 mål i 6 kampe (Bundesliga + Champions League) i denne sæson, og hvert eneste af disse har været fra positioner udenfor feltet. Han har en fantastisk skudfod og tager også frispark, hvilket man formentlig stadig har mareridt om i FCK-lejren. 

Leverkusen er og skal være pæne favoritter på hjemmebane imod et PSV-hold, der - på dette niveau - er en af de små fisk. 

Kampen forventes målrig, hvilket også virker oplagt med to fremadrettede hold, og formår Leverkusen at lægge et tryk og pres på gæsterne, så bør der være rigtigt fine muligheder for bl.a. at få frispark omkring hollændernes felt. 

01-10-2025 13:37 #3| 1
ROI: 0% (16)
OB - Sønderjyske
Tabt (-1 units)
Magnus Jensen scorer i kampen @ odds 8 1 / 5 Bet365
Fodbold - Danmark - Superligaen - 03/10-2025 19:00

Magnus Jensen har nu scoret på 2/2 straffespark i sæsonen, og spørgsmålet er så om han fortsat får lov til at sparke når Qamili er på banen. Det er spekulativt, men alt er jo et spørgsmål om pris, og til odds 8 er jeg klar til at tage chancen. Han er desuden farlig på standarder, og det er heller ikke helt uhørt at han bliver lagt frem i angrebet, hvis der skal jagtes mod slutningen, så vi har trods alt også mulighed for at ramme på andre måder. DS i odds 5 for samme spil.

0,75 ud af 5 units.

01-10-2025 13:44 #4| 1
AGF - Silkeborg
Felix Beijmo scorer i kampen @ odds 9.4 1 / 5 Andre
Fodbold - 05/10-2025 16:00

Spillet er sat i håb om at Beijmo får chancen fra pletten næste gang AGF får tilkendt et straffespark. Mortensen har brændt sine seneste to forsøg, Arnstad brændte senest, og så er spørgsmålet om han får lov igen - eller om det måske kunne være Beijmos tur?

Beijmo scorerede nemlig tidligere i sæsonen på et straffespark da Arnstad ikke var på banen, så der er en chance for at det nu er ham der får tjansen. Igen, det er spekulativt, og beror til en vis grad på mavefornemmelse, men som i det øvrige spilforslag, så er Beijmo heller ikke ufarlig i åbent spil, hvor han bl.a. scorede senest. Så der er mulighed for at ramme på andre måder.

Til 9,40 hos bet25 skal det være et forsøg værd. DS i 7,50 og Bet365 i 4,5 for samme spil.

1 ud af 5 units.

01-10-2025 16:18 #5| 1
ROI: 79% (41)

Jeg er blevet glad for de mange boosts som bliver givet på byg væddemål for tiden. Betano har 1 kamp hver dag med +25% (i dag fck kampen) , og Bet365 har et par gange om ugen (I dag +30% på valgfri kl. 21 kamp).

Hvis man vælger markeder med høj tbp% og samtidig kigger på hvad andre udbydere har af odds, så kommer man nemt over 100% tbp.

01-10-2025 18:50 #6| 0
ROI: 85.74% (1741)
Bet4Value skrev:

Nu har vi kørt to måneder, både august og september, i samme tråd, så det må være tid til en ny. 

Lad os få en god oktober med masser af vindende spil, tips og tricks som vi kan dele med hinanden. 

I den sammenhæng vil jeg da gerne opfordre til, at man lige knytter et par ord - uden at det behøver ikke være en 60 siders afhandling - til sine spil, så andre måske kan gøre gavn af dem, fremfor blot at uploade en random kupon eller spil uden yderligere forklaring. 

Hvad så, er der så ikke længere plads til mine tyretips ? :-(

01-10-2025 19:10 #7| 1
ROI: 70.49% (36)
Hawkeye skrev:

Jeg tænkte mest over hvad det er du bliver limiteret af så mange steder?;)

01-10-2025 19:20 #8| 0
Nimacos skrev:

Jeg tænkte mest over hvad det er du bliver limiteret af så mange steder?;)

Det er nok for at "beskytte" mig :-)

01-10-2025 21:21 #9| 0
OP
Hawkeye skrev:

Altid plads til tyretips. Det kunne bare være interessant at høre bevæggrundene bag folks spil — der er formentlig altid en årsag til, at man bliver varm på et spil. Måske kan vi på den måde hjælpe hinanden til at komme ud på noget lækkert i ny og næ. :)

02-10-2025 23:05 #10| 6
ROI: 102.72% (16)

Halvleg = Fuldtid 😀

03-10-2025 06:33 #11| 4
OP
Fredericia - Brøndby IF
Får kort: Jeppe Kudsk @ odds 8.5 3 / 5 Bet365
Fodbold - Danmark - Superligaen - 05/10-2025 20:00

Jeg har prøvet dette spil før - både med og uden held. 

Senest var der ikke held, da Kudsk undgik kort i kampen imod Viborg, men det var tydeligvis også en kamp, hvor dommer Kehlet havde sat sig for ikke at dele kort ud nærmest overhovedet. Da opgøret var slut, havde Kudsk noteret sig for intet mindre end 6 frispark. Uden at det resulterede i en ost.

Odds 8.50 virker igen helt i skoven på en af FC Fredericias midterforsvarere, der ligger 3'er over flest begåede frispark i hele ligaen. Nu skal han tilmed op imod en sprudlende Brøndbyoffensiv, der senest knuste OB med 5-1, og så rigtigt spændende ud med en Vallys i topform, en ung Ambæk i hopla og en Sho Fukuda, der også kan lidt teknisk. 

Sandi Putros dømmer kampen, og han er en loose canon som dommer. Man ved aldrig helt, hvad man får. Han holder et snit på 4 kort pr. kamp i denne sæson. 

Det ligner et af rundens allerbedste spil, det her. 

03-10-2025 15:23 #12| 1

Ingen begrundelse ud over det er en gratis chance for +225

03-10-2025 15:32 #13| 0
Bet4Value skrev:

Senest var der ikke held, da Kudsk undgik kort i kampen imod Viborg, men det var tydeligvis også en kamp, hvor dommer Kehlet havde sat sig for ikke at dele kort ud nærmest overhovedet. Da opgøret var slut, havde Kudsk noteret sig for intet mindre end 6 frispark. Uden at det resulterede i en ost.

Odds 8.50 virker igen helt i skoven på en af FC Fredericias midterforsvarere, der ligger 3'er over flest begåede frispark i hele ligaen. Nu skal han tilmed op imod en sprudlende Brøndbyoffensiv, der senest knuste OB med 5-1, og så rigtigt spændende ud med en Vallys i topform, en ung Ambæk i hopla og en Sho Fukuda, der også kan lidt teknisk. 

Sandi Putros dømmer kampen, og han er en loose canon som dommer. Man ved aldrig helt, hvad man får. Han holder et snit på 4 kort pr. kamp i denne sæson. 

Heh

Skal man cashe ud ?=)

'it´s never ordinary...vi udbetaler gevinster før kampen BEGYNDER ....

03-10-2025 15:33 #14| 1

Generelt et alt alt for højt odds på Esbjerg der, når vi når marts/april bør være i spil til en finaleplads, SE er alt for svingende kombineret med skader på 3 relativ vigtige spillere iaften og generelt gået en tak ned niveau/økonomisk kontra de senere år

sidste kamp mellem de 2 endte med en sejr til SE som ihvertfald ikke var direkte uheldige med nogle skøre ping pong mål.

03-10-2025 15:43 #15| 0
Bet4Value skrev:

Ud fra det flotte odds fald så er jeg tilbøjelig til at give dig ret. Det er ikke hver dag man kan cashe 42% profit ud uden risiko. 👏 Kom heldigvis også selv med for 1,5 units - men set i bagklogskabens klare lys var det jo helt sikkert til den fesne side.

03-10-2025 17:08 #16| 0
OP
His Dude skrev:

Heh

Skal man cashe ud ?=)

'it´s never ordinary...vi udbetaler gevinster før kampen BEGYNDER ....

Oddset er næsten halveret, hvilket tyder på, at de har oplevet en forholdsvis tung mængde indsatser på spillet, så det er meget naturligt, at de prøver at minimere deres potentielle losses.

Personligt sælger jeg ikke. Det er sidste runde, hvor vi får denne værdi nu, da oddset fremover vil åbne langt lavere grundet denne volume, de har oplevet.

Kanelsneglen skrev:

Ud fra det flotte odds fald så er jeg tilbøjelig til at give dig ret. Det er ikke hver dag man kan cashe 42% profit ud uden risiko.

Det er et ret markant slash morgenens pris har oplevet. Det er en fin lækkerbisken at sidde med søndag aften. 

03-10-2025 17:38 #17| 1
OP
OB - Sønderjyske
Tabt (-2 units)
Laver assist: Andreas Oggesen @ odds 9 2 / 5 Bet365

Spiller to assistspil i OB - Sønderjyske.

Begge med fokus på gæsterne, som skal have gode muligheder for at score imod et fynsk mandskab, der har lukket 27 mål ind i 10 kampe. Bojang igen ude med karantæne i forsvaret.

Oggesen til odds 9.00 

Sommer til odds 8.00

Begge hos Bet365, der igen ligger højest.

Oggesen er back, men står med 3 assists i sæsonen og han skaber masser af chancer. Var også i sidste sæson den med flest assist på SJE-holdet.

Sommer ligger på midtbanen og har skabt flere store chancer i sæsonen. Står med 2 assists hidtil i sæsonen. 

03-10-2025 17:39 #18| 1
OP
OB - Sønderjyske
Tabt (-2 units)
Laver assist: Tobias Sommer @ odds 8 2 / 5 Bet365
03-10-2025 17:53 #19| 1
OP

Har lige spottet, at Betit også har odds 8.50 på Kudsk kort. Så hvis man enten ikke er nået med hos 365, eller hvis man har spillet hos 365 og ønsker at sælge med profit, så kan man gøre det og i stedet gå ind hos Betit. 

Bemærk dog at Betit har forholdsvis lave limits, hvis man vælger at lave det stunt. 

03-10-2025 18:01 #20| 0
Bet4Value skrev:

Har lige spottet, at Betit også har odds 8.50 på Kudsk kort. Så hvis man enten ikke er nået med hos 365, eller hvis man har spillet hos 365 og ønsker at sælge med profit, så kan man gøre det og i stedet gå ind hos Betit. 

Bemærk dog at Betit har forholdsvis lave limits, hvis man vælger at lave det stunt. 

Hvor finder du det hos Betit ?

Har bandet og svovlet over de og Vbet ikke følger trop med Bet365 på lige disse spil.

03-10-2025 18:26 #21| 0
OP
Hawkeye skrev:

Hvor finder du det hos Betit ?

Har bandet og svovlet over de og Vbet ikke følger trop med Bet365 på lige disse spil.

Under “Spillere”. Ligger nederst. Tryk evt. øverst og “fold” drop-down menuen sammen. Så er det mere overskueligt.

03-10-2025 18:34 #22| 0
Bet4Value skrev:

Under “Spillere”. Ligger nederst. Tryk evt. øverst og “fold” drop-down menuen sammen. Så er det mere overskueligt.

Tusind tak for den info, har ledt og ledt, da de og Vbet følger 365's odds stort set på specialspillene ( og ja, kunne få 1,20 kr ud på det spil hos 365 )

Men ved du så hvad reglerne er der mht om de bare skal have spilletid, for at spillet er gældende ?

03-10-2025 18:44 #23| 0
OP
Hawkeye skrev:

Men ved du så hvad reglerne er der mht om de bare skal have spilletid, for at spillet er gældende ?

Hvis en spiller deltager i en kamp, vil spillet på ham være gældende, uanset om han spiller 2 min. eller 90 min. Således også ved indskiftning. 

Så hvis Betit og 365 har samme odds, vil jeg altid vælge sidstnævnte, når det er muligt. Både fordi de annullerer, hvis ens pick starter ude, men også pga. "Indskiftning+"-reglen, hvor den indskiftede spiller overtager væddemålet, såfremt det skulle ske. Den kampagne har godt nok været værdifuld i mit regnskab. 

Lige omkring Kudsk, så er jeg ikke så nervøs ift. spilletiden. Han starter hver gang og har spillet 871 af 900 mulige minutter. Kun i begyndelsen af sæsonen, imod Silkeborg og FCK, er han blevet udskiftet - og begge gange første omkring minut 80. 

03-10-2025 18:51 #24| 1
Bet4Value skrev:

Hvis en spiller deltager i en kamp, vil spillet på ham være gældende, uanset om han spiller 2 min. eller 90 min. Således også ved indskiftning. 

Så hvis Betit og 365 har samme odds, vil jeg altid vælge sidstnævnte, når det er muligt. Både fordi de annullerer, hvis ens pick starter ude, men også pga. "Indskiftning+"-reglen, hvor den indskiftede spiller overtager væddemålet, såfremt det skulle ske. Den kampagne har godt nok været værdifuld i mit regnskab. 

Lige omkring Kudsk, så er jeg ikke så nervøs ift. spilletiden. Han starter hver gang og har spillet 871 af 900 mulige minutter. Kun i begyndelsen af sæsonen, imod Silkeborg og FCK, er han blevet udskiftet - og begge gange første omkring minut 80. 

Jow jow, men lidt sjovere når kan få lidt mere ud, og kæft jeg har været irriteret over ikke være med på nogle af de lækkerier, der været lagt op af dig og Nitraaaaaam, så nu ved jeg da i det mindste hvor jeg kan finde det, selvom jeg synes Betit og Vbet's opsætning er en værre rodebiks.

Hvis ikke foldede spillene sammen som du sagde, kunne man ( i hvert ikke jeg ) ikke scrolle ned til de spil.

Lidt pudsigt at Vbet så ikke har disse kortspil til syneladende, når de stort set kører med samme odds, som Betot og 365.

04-10-2025 11:09 #25| 0
UKgrinder skrev:

Generelt et alt alt for højt odds på Esbjerg der, når vi når marts/april bør være i spil til en finaleplads, SE er alt for svingende kombineret med skader på 3 relativ vigtige spillere iaften og generelt gået en tak ned niveau/økonomisk kontra de senere år

sidste kamp mellem de 2 endte med en sejr til SE som ihvertfald ikke var direkte uheldige med nogle skøre ping pong mål.

👍

04-10-2025 12:17 #26| 0
OP
F.C. København - FC Midtjylland
En træner får gult kort (Jacob Neestrup eller Mike Tullberg) @ odds 3.75 1.5 / 5 Andre
Fodbold - Danmark - Superligaen - 05/10-2025 18:00

Findes hos Bet25 under "Kundeønsker".

Faldt over dette meget lirede bet hos Bet25. Begrænset limit, tænker jeg - men synes sgu det er meget hyggeligt at sidde med lidt flaskepant på det til storkampen søndag aften. 

Spillet er sjovt, fordi det er to trænere, der begge er nemme at få op i det røde felt. Det betyder, at de relativt ofte får kort i kampene af dommerne.

Neestrup er, så vidt jeg kunne researche mig frem til, blevet vist det gule kort hele 13 gange i de seneste 2 år for FCK. Alene i denne sæson har han fået gult imod Sønderjyske, AGF og Vejle, mens han i sidste sæson tegnede sig for 5 kort, bl.a. i opgør imod FC Midtjylland og Brøndby. 

Tullberg er kommet til for nyligt og har kun stået i spidsen for FCM i seks kampe. Alligevel har han allerede fået to kort; i seneste Superligakamp imod Randers og senest i midtugen imod Nottingham Forest. Begge gange for brok. 

FCM-træneren er forholdsvis uerfaren, men også lidt en "vestegnstype", der står kronraget på sidelinjen i hoodie og lever sig voldsomt ind i kampene. Han er ret vokal og indlevende. 

Det er en super vigtig topkamp, hvor især hjemmeholdet skal revancere den seneste tids lidt svingende resultater og præstationer, og når jeg spiller kampen i mit hoved, så ser jeg den blive mere intens og grim, end fyldt med flot spil. Det bør kunne udmunde i en del dramatik - både på og udenfor sidelinjerne. 

Kampens dommer er Sundberg, der snitter 4,80 kort pr. kamp i denne sæson.

04-10-2025 12:32 #27| 0
OP
Hull - Sheffield U.
Tabt (-2 units)
Scorer i kampen: Oliver McBurnie @ odds 3.25 2 / 5 Bet365
Fodbold - England - Championship - 04/10-2025 13:30

Skotske McBurnie starter helt i front for hjemmeholdet. 

Tegnet sig for seks scoringer i otte kampe i sæsonen, heraf fem alene i de seneste fire.

Hull tager imod bundproppen Sheffield, der har hentet tre point i de første otte runder ligner et hold i store problemer.

Gæsterne har lukket mål ind i syv af otte kampe siden sæsonstart, hvor det kun er blevet til clean sheet (og point) imod Oxford, som også ligger og roder rundt omkring nedrykningsstregen. 

McBurnie afslutter knap to gange pr. kamp og har scoret hvert 108. minut hidtil i sæsonen. 

Odds 3.25 skal være en udmærket pris her - selvom det ikke nødvendigvis er spået til at blive et regulært målorgie.

04-10-2025 13:42 #28| 0
ROI: 106.97% (668)

Wolfsburg 2,80 hos Betano
Manchester United -1,0 @ 2,00
Lazio @ 1,91
Brighton 2,10 i morgen 
Real Betis DNB 2,00 i morgen
Atletico Madrid 1,82 i morgen
Lyon @ 1,93 i morgen 

04-10-2025 14:39 #29| 0
OP
Bayer Leverkusen - Union Berlin
Tabt (-2 units)
Laver assist: Andrej Ilic @ odds 15 2 / 5 Bet365
Fodbold - Tyskland - Bundesliga - 04/10-2025 15:30

Voldsom pris på gæsternes Ilic.

Noteret for 5 assists i de seneste 7 kampe.

Senest lavede han tre stk. på en svær udebane i Frankfurt.

Danske Spil i 7.25 for samme spil, mens Betano er i 5.60.

04-10-2025 15:08 #30| 0

@Bet4Value

Øv, der følger Betit ikke samme odds på Ilic assist ( 7,0 )

Har du overset Grimaldo mål udefra til odds 19 hos Betano ?

04-10-2025 15:26 #31| 0
OP
Hawkeye skrev:

@Bet4Value

Har du overset Grimaldo mål udefra til odds 19 hos Betano ?

Nej, jeg spiller ham konsekvent hver runde, men har jo haft ham oppe her nogle gange. Bliver ikke ved med at være interessant for jer andre med spilforslag på det samme, tænker jeg? :)

04-10-2025 15:39 #32| 0
Bet4Value skrev:

Nej, jeg spiller ham konsekvent hver runde, men har jo haft ham oppe her nogle gange. Bliver ikke ved med at være interessant for jer andre med spilforslag på det samme, tænker jeg? :)

Lidt det samme her, da er de samme jeg "jagter" uge efter uge......

Nogle Vejle-folk herinde, der kan give mig en forklaring på hvorfor Christian Sørensen næsten ingen spilletid får længere ?Småskadet, ikke god nok, eller noget tredje.Ser jo ikke kampene, men kan bare ikke forstå, hvis ikke han skulle være god nok til start 11 hos Vejle.Følger trofast mit målscorerspil på ham hos Betano, der ligger langt over med odds 35, hvor de andre er nede i 7-12.

Voides jo hvis ikke er i start 11.

Ligeledes ude på skud på mål af Juho Lahteenmaki FCN > 1+ / 2+ > 6,10 / 42 Betano

Her er det kun oddset der ligger til grund for det, da vist kun har haft det ene skud på mål i suppen, hvor han scorede på lob-langskudsmål.

Derudover en scoring i landskamp for Finland U21

Men ham her er et godt eksempel på, hvor stor komisk forskel der kan være på odds, uden der sikkert er value i de 6,10

Bet365 og deres tro følgesvende Betit og Vbet ligger nede i 1,57 på dette spil, og "flotte" odds 3,5 som anytime målscorer.

Det er helt sygt latterlige odds på en forsvarspiller, men gælder vel ikke som fejlodds den vej, hvis de får nogle i nettet på disse spil.

Redigeret af Hawkeye d. 04-10-2025 15:46
04-10-2025 15:58 #33| 0
Hawkeye skrev:

Lidt det samme her, da er de samme jeg "jagter" uge efter uge......

Nogle Vejle-folk herinde, der kan give mig en forklaring på hvorfor Christian Sørensen næsten ingen spilletid får længere ?Småskadet, ikke god nok, eller noget tredje.Ser jo ikke kampene, men kan bare ikke forstå, hvis ikke han skulle være god nok til start 11 hos Vejle.Følger trofast mit målscorerspil på ham hos Betano, der ligger langt over med odds 35, hvor de andre er nede i 7-12.

Voides jo hvis ikke er i start 11.

Ligeledes ude på skud på mål af Juho Lahteenmaki FCN > 1+ / 2+ > 6,10 / 42 Betano

Her er det kun oddset der ligger til grund for det, da vist kun har haft det ene skud på mål i suppen, hvor han scorede på lob-langskudsmål.

Derudover en scoring i landskamp for Finland U21

Men ham her er et godt eksempel på, hvor stor komisk forskel der kan være på odds, uden der sikkert er value i de 6,10

Bet365 og deres tro følgesvende Betit og Vbet ligger nede i 1,57 på dette spil, og "flotte" odds 3,5 som anytime målscorer.

Det er helt sygt latterlige odds på en forsvarspiller, men gælder vel ikke som fejlodds den vej, hvis de får nogle i nettet på disse spil.

Uden at vide det, tror jeg bare, han vurderes for dårligt defensivt og at han tilmed ikke længere er så skarp offensiv. 

Var der så ikke også noget polymik for et par uger siden, hvor han var udeladt af truppen. Officielt fordi han havde bedt om fri??? men måske der ligger noget andet bag. 

04-10-2025 16:14 #34| 0
ROI: 106.97% (668)

Hvorfor er det lige Wolfsburg ikke lader Christian Eriksen, Lovro Majer starte for Wolfsburg... 

shit de er ringe!! Eriksen fortjener ikke udtagelsen på landsholdet, men er vel fint at have ham med som bænkevarmer

Redigeret af SoccerFan d. 04-10-2025 17:03
04-10-2025 17:44 #35| 0
ROI: 70.49% (36)
SoccerFan skrev:

Hvorfor er det lige Wolfsburg ikke lader Christian Eriksen, Lovro Majer starte for Wolfsburg... 

shit de er ringe!! Eriksen fortjener ikke udtagelsen på landsholdet, men er vel fint at have ham med som bænkevarmer

Op på hesten igen;)

04-10-2025 18:25 #36| 1
OP
Galatasaray - Besiktas
Vundet (+6.6 units)
Rødt kort i kampen @ odds 3.2 3 / 5 NordicBet
Fodbold - 04/10-2025 19:00

Svært at finde nogenlunde odds på dette udfald. Flere ligger rigtigt lavt — så lavt at 3.20 hos NordicBet/Betsson virker som en gave.

Tyrkisk storkamp, hvor temperamentet altid er i kog. Vi har set røde kort i 4 af de seneste 5 indbyrdes opgør.

Dommer Kol har uddelt 23 røde kort i 56 kampe i Süper Lig, og 19 røde kort i 58 kampe i den næstbedste række — og ligger med et snit omkring de 6 kort pr. kamp.

Redigeret af Bet4Value d. 04-10-2025 18:25
04-10-2025 18:39 #37| 1
Vejle Boldklub - FC Nordsjælland
Stefan Velkov over 0,5 skud på mål @ odds 5 3 / 5 Danske Spil
Fodbold - Danmark - Superligaen - 05/10-2025 14:00

Har scoret i 4 af sidste 6 Suppe-kampe + 1 i en pokalkamp mod Holbæk ( 14 minutters spilletid )

Og selvfølgelig haft skud på mål ved disse scoringer :-)

I to kampene haft 2 skud på mål.

Egentlig burde det vel være målscorer, der skulle spilles, som ligger i odds 10-11, når det er samme stats med 4 ud af 6 for begge spil.

Men vælger den lidt mere "sikre" variant med skud på mål.

04-10-2025 18:39 #38| 0
Vejle Boldklub - FC Nordsjælland
Stefan Velkov over 1,5 skud på mål @ odds 32 0.5 / 5 Andre
Fodbold - Danmark - Superligaen - 05/10-2025 14:00

Betano

04-10-2025 19:41 #39| 0
Hawkeye skrev:

Har scoret i 4 af sidste 6 Suppe-kampe + 1 i en pokalkamp mod Holbæk ( 14 minutters spilletid )

Egentlig burde det vel være målscorer, der skulle spilles, som ligger i odds 10-11, når det er samme stats med 4 ud af 6 for begge spil.

Præcis det her væddemål stak jeg også ud på tidligere i dag, og det er et af de spil jeg stikker ud på hver weekend til denne pris. Har kun kunne finde det højere hos Unibet til 5,20 men der nægter jeg at spille.

personligt vil jeg også hellere ud på skud på mål til odds 5 end scoring til odds 11. Synes klart det er her value skal findes.

med 0,67 SOT pr. 90 i sæsonen (stats fra FotMob) og mod et FCN hold der er dårlige til at forsvare standarder skal det her spil aldrig stå i odds 5.

04-10-2025 21:26 #40| 0
ROI: 129.04% (89)
Hawkeye skrev:

Rigtig fint spil! Især med tanke på FCN ikke er det mest hovedstærke hold i rækken. Jeg er hoppet med på denne. 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar