Sportsbetting Oktober 2025

Spilforslag i denne tråd (ROI: 119.55%)
#1| 5

Nu har vi kørt to måneder, både august og september, i samme tråd, så det må være tid til en ny. 

Lad os få en god oktober med masser af vindende spil, tips og tricks som vi kan dele med hinanden. 

I den sammenhæng vil jeg da gerne opfordre til, at man lige knytter et par ord - uden at det behøver ikke være en 60 siders afhandling - til sine spil, så andre måske kan gøre gavn af dem, fremfor blot at uploade en random kupon eller spil uden yderligere forklaring. 

01-10-2025 06:38 #2| 0
OP
ROI: 105.55% (155)
Bayer Leverkusen - PSV Eindhoven
Tabt (-1.5 units)
Scorer fra udenfor feltet: Alex Grimaldo @ odds 15.4 1.5 / 5 Andre
Fodbold - International - Champions League - 01/10-2025 21:00

Det er lidt genbrug fra den anden tråd, hvor jeg havde præcis samme spil oppe nogle gange. 

Men Betano hænger igen med denne pris, som er markant højere end de øvrige, hvor Bet365 er i 8.50 og Danske Spil i 9.00. 

Grimaldo har scoret 3 mål i 6 kampe (Bundesliga + Champions League) i denne sæson, og hvert eneste af disse har været fra positioner udenfor feltet. Han har en fantastisk skudfod og tager også frispark, hvilket man formentlig stadig har mareridt om i FCK-lejren. 

Leverkusen er og skal være pæne favoritter på hjemmebane imod et PSV-hold, der - på dette niveau - er en af de små fisk. 

Kampen forventes målrig, hvilket også virker oplagt med to fremadrettede hold, og formår Leverkusen at lægge et tryk og pres på gæsterne, så bør der være rigtigt fine muligheder for bl.a. at få frispark omkring hollændernes felt. 

01-10-2025 13:37 #3| 1
ROI: 12.86% (19)
OB - Sønderjyske
Tabt (-1 units)
Magnus Jensen scorer i kampen @ odds 8 1 / 5 Bet365
Fodbold - Danmark - Superligaen - 03/10-2025 19:00

Magnus Jensen har nu scoret på 2/2 straffespark i sæsonen, og spørgsmålet er så om han fortsat får lov til at sparke når Qamili er på banen. Det er spekulativt, men alt er jo et spørgsmål om pris, og til odds 8 er jeg klar til at tage chancen. Han er desuden farlig på standarder, og det er heller ikke helt uhørt at han bliver lagt frem i angrebet, hvis der skal jagtes mod slutningen, så vi har trods alt også mulighed for at ramme på andre måder. DS i odds 5 for samme spil.

0,75 ud af 5 units.

01-10-2025 13:44 #4| 1
AGF - Silkeborg
Tabt (-1 units)
Felix Beijmo scorer i kampen @ odds 9.4 1 / 5 Andre
Fodbold - 05/10-2025 16:00

Spillet er sat i håb om at Beijmo får chancen fra pletten næste gang AGF får tilkendt et straffespark. Mortensen har brændt sine seneste to forsøg, Arnstad brændte senest, og så er spørgsmålet om han får lov igen - eller om det måske kunne være Beijmos tur?

Beijmo scorerede nemlig tidligere i sæsonen på et straffespark da Arnstad ikke var på banen, så der er en chance for at det nu er ham der får tjansen. Igen, det er spekulativt, og beror til en vis grad på mavefornemmelse, men som i det øvrige spilforslag, så er Beijmo heller ikke ufarlig i åbent spil, hvor han bl.a. scorede senest. Så der er mulighed for at ramme på andre måder.

Til 9,40 hos bet25 skal det være et forsøg værd. DS i 7,50 og Bet365 i 4,5 for samme spil.

1 ud af 5 units.

01-10-2025 16:18 #5| 1
ROI: 79% (41)

Jeg er blevet glad for de mange boosts som bliver givet på byg væddemål for tiden. Betano har 1 kamp hver dag med +25% (i dag fck kampen) , og Bet365 har et par gange om ugen (I dag +30% på valgfri kl. 21 kamp).

Hvis man vælger markeder med høj tbp% og samtidig kigger på hvad andre udbydere har af odds, så kommer man nemt over 100% tbp.

01-10-2025 18:50 #6| 0
ROI: 85.84% (1817)
Bet4Value skrev:

Nu har vi kørt to måneder, både august og september, i samme tråd, så det må være tid til en ny. 

Lad os få en god oktober med masser af vindende spil, tips og tricks som vi kan dele med hinanden. 

I den sammenhæng vil jeg da gerne opfordre til, at man lige knytter et par ord - uden at det behøver ikke være en 60 siders afhandling - til sine spil, så andre måske kan gøre gavn af dem, fremfor blot at uploade en random kupon eller spil uden yderligere forklaring. 

Hvad så, er der så ikke længere plads til mine tyretips ? :-(

01-10-2025 19:10 #7| 1
ROI: 70.49% (36)
Hawkeye skrev:

Jeg tænkte mest over hvad det er du bliver limiteret af så mange steder?;)

01-10-2025 19:20 #8| 0
Nimacos skrev:

Jeg tænkte mest over hvad det er du bliver limiteret af så mange steder?;)

Det er nok for at "beskytte" mig :-)

01-10-2025 21:21 #9| 0
OP
Hawkeye skrev:

Altid plads til tyretips. Det kunne bare være interessant at høre bevæggrundene bag folks spil — der er formentlig altid en årsag til, at man bliver varm på et spil. Måske kan vi på den måde hjælpe hinanden til at komme ud på noget lækkert i ny og næ. :)

02-10-2025 23:05 #10| 6
ROI: 94.44% (19)

Halvleg = Fuldtid 😀

03-10-2025 06:33 #11| 4
OP
Fredericia - Brøndby IF
Pengene tilbage
Får kort: Jeppe Kudsk @ odds 8.5 3 / 5 Bet365
Fodbold - Danmark - Superligaen - 05/10-2025 20:00

Jeg har prøvet dette spil før - både med og uden held. 

Senest var der ikke held, da Kudsk undgik kort i kampen imod Viborg, men det var tydeligvis også en kamp, hvor dommer Kehlet havde sat sig for ikke at dele kort ud nærmest overhovedet. Da opgøret var slut, havde Kudsk noteret sig for intet mindre end 6 frispark. Uden at det resulterede i en ost.

Odds 8.50 virker igen helt i skoven på en af FC Fredericias midterforsvarere, der ligger 3'er over flest begåede frispark i hele ligaen. Nu skal han tilmed op imod en sprudlende Brøndbyoffensiv, der senest knuste OB med 5-1, og så rigtigt spændende ud med en Vallys i topform, en ung Ambæk i hopla og en Sho Fukuda, der også kan lidt teknisk. 

Sandi Putros dømmer kampen, og han er en loose canon som dommer. Man ved aldrig helt, hvad man får. Han holder et snit på 4 kort pr. kamp i denne sæson. 

Det ligner et af rundens allerbedste spil, det her. 

03-10-2025 15:23 #12| 1

Ingen begrundelse ud over det er en gratis chance for +225

03-10-2025 15:32 #13| 0
Bet4Value skrev:

Senest var der ikke held, da Kudsk undgik kort i kampen imod Viborg, men det var tydeligvis også en kamp, hvor dommer Kehlet havde sat sig for ikke at dele kort ud nærmest overhovedet. Da opgøret var slut, havde Kudsk noteret sig for intet mindre end 6 frispark. Uden at det resulterede i en ost.

Odds 8.50 virker igen helt i skoven på en af FC Fredericias midterforsvarere, der ligger 3'er over flest begåede frispark i hele ligaen. Nu skal han tilmed op imod en sprudlende Brøndbyoffensiv, der senest knuste OB med 5-1, og så rigtigt spændende ud med en Vallys i topform, en ung Ambæk i hopla og en Sho Fukuda, der også kan lidt teknisk. 

Sandi Putros dømmer kampen, og han er en loose canon som dommer. Man ved aldrig helt, hvad man får. Han holder et snit på 4 kort pr. kamp i denne sæson. 

Heh

Skal man cashe ud ?=)

'it´s never ordinary...vi udbetaler gevinster før kampen BEGYNDER ....

03-10-2025 15:33 #14| 1

Generelt et alt alt for højt odds på Esbjerg der, når vi når marts/april bør være i spil til en finaleplads, SE er alt for svingende kombineret med skader på 3 relativ vigtige spillere iaften og generelt gået en tak ned niveau/økonomisk kontra de senere år

sidste kamp mellem de 2 endte med en sejr til SE som ihvertfald ikke var direkte uheldige med nogle skøre ping pong mål.

03-10-2025 15:43 #15| 0
Bet4Value skrev:

Ud fra det flotte odds fald så er jeg tilbøjelig til at give dig ret. Det er ikke hver dag man kan cashe 42% profit ud uden risiko. 👏 Kom heldigvis også selv med for 1,5 units - men set i bagklogskabens klare lys var det jo helt sikkert til den fesne side.

03-10-2025 17:08 #16| 0
OP
His Dude skrev:

Heh

Skal man cashe ud ?=)

'it´s never ordinary...vi udbetaler gevinster før kampen BEGYNDER ....

Oddset er næsten halveret, hvilket tyder på, at de har oplevet en forholdsvis tung mængde indsatser på spillet, så det er meget naturligt, at de prøver at minimere deres potentielle losses.

Personligt sælger jeg ikke. Det er sidste runde, hvor vi får denne værdi nu, da oddset fremover vil åbne langt lavere grundet denne volume, de har oplevet.

Kanelsneglen skrev:

Ud fra det flotte odds fald så er jeg tilbøjelig til at give dig ret. Det er ikke hver dag man kan cashe 42% profit ud uden risiko.

Det er et ret markant slash morgenens pris har oplevet. Det er en fin lækkerbisken at sidde med søndag aften. 

03-10-2025 17:38 #17| 1
OP
OB - Sønderjyske
Tabt (-2 units)
Laver assist: Andreas Oggesen @ odds 9 2 / 5 Bet365

Spiller to assistspil i OB - Sønderjyske.

Begge med fokus på gæsterne, som skal have gode muligheder for at score imod et fynsk mandskab, der har lukket 27 mål ind i 10 kampe. Bojang igen ude med karantæne i forsvaret.

Oggesen til odds 9.00 

Sommer til odds 8.00

Begge hos Bet365, der igen ligger højest.

Oggesen er back, men står med 3 assists i sæsonen og han skaber masser af chancer. Var også i sidste sæson den med flest assist på SJE-holdet.

Sommer ligger på midtbanen og har skabt flere store chancer i sæsonen. Står med 2 assists hidtil i sæsonen. 

03-10-2025 17:39 #18| 1
OP
OB - Sønderjyske
Tabt (-2 units)
Laver assist: Tobias Sommer @ odds 8 2 / 5 Bet365
03-10-2025 17:53 #19| 1
OP

Har lige spottet, at Betit også har odds 8.50 på Kudsk kort. Så hvis man enten ikke er nået med hos 365, eller hvis man har spillet hos 365 og ønsker at sælge med profit, så kan man gøre det og i stedet gå ind hos Betit. 

Bemærk dog at Betit har forholdsvis lave limits, hvis man vælger at lave det stunt. 

03-10-2025 18:01 #20| 0
Bet4Value skrev:

Har lige spottet, at Betit også har odds 8.50 på Kudsk kort. Så hvis man enten ikke er nået med hos 365, eller hvis man har spillet hos 365 og ønsker at sælge med profit, så kan man gøre det og i stedet gå ind hos Betit. 

Bemærk dog at Betit har forholdsvis lave limits, hvis man vælger at lave det stunt. 

Hvor finder du det hos Betit ?

Har bandet og svovlet over de og Vbet ikke følger trop med Bet365 på lige disse spil.

03-10-2025 18:26 #21| 0
OP
Hawkeye skrev:

Hvor finder du det hos Betit ?

Har bandet og svovlet over de og Vbet ikke følger trop med Bet365 på lige disse spil.

Under “Spillere”. Ligger nederst. Tryk evt. øverst og “fold” drop-down menuen sammen. Så er det mere overskueligt.

03-10-2025 18:34 #22| 0
Bet4Value skrev:

Under “Spillere”. Ligger nederst. Tryk evt. øverst og “fold” drop-down menuen sammen. Så er det mere overskueligt.

Tusind tak for den info, har ledt og ledt, da de og Vbet følger 365's odds stort set på specialspillene ( og ja, kunne få 1,20 kr ud på det spil hos 365 )

Men ved du så hvad reglerne er der mht om de bare skal have spilletid, for at spillet er gældende ?

03-10-2025 18:44 #23| 0
OP
Hawkeye skrev:

Men ved du så hvad reglerne er der mht om de bare skal have spilletid, for at spillet er gældende ?

Hvis en spiller deltager i en kamp, vil spillet på ham være gældende, uanset om han spiller 2 min. eller 90 min. Således også ved indskiftning. 

Så hvis Betit og 365 har samme odds, vil jeg altid vælge sidstnævnte, når det er muligt. Både fordi de annullerer, hvis ens pick starter ude, men også pga. "Indskiftning+"-reglen, hvor den indskiftede spiller overtager væddemålet, såfremt det skulle ske. Den kampagne har godt nok været værdifuld i mit regnskab. 

Lige omkring Kudsk, så er jeg ikke så nervøs ift. spilletiden. Han starter hver gang og har spillet 871 af 900 mulige minutter. Kun i begyndelsen af sæsonen, imod Silkeborg og FCK, er han blevet udskiftet - og begge gange første omkring minut 80. 

03-10-2025 18:51 #24| 1
Bet4Value skrev:

Hvis en spiller deltager i en kamp, vil spillet på ham være gældende, uanset om han spiller 2 min. eller 90 min. Således også ved indskiftning. 

Så hvis Betit og 365 har samme odds, vil jeg altid vælge sidstnævnte, når det er muligt. Både fordi de annullerer, hvis ens pick starter ude, men også pga. "Indskiftning+"-reglen, hvor den indskiftede spiller overtager væddemålet, såfremt det skulle ske. Den kampagne har godt nok været værdifuld i mit regnskab. 

Lige omkring Kudsk, så er jeg ikke så nervøs ift. spilletiden. Han starter hver gang og har spillet 871 af 900 mulige minutter. Kun i begyndelsen af sæsonen, imod Silkeborg og FCK, er han blevet udskiftet - og begge gange første omkring minut 80. 

Jow jow, men lidt sjovere når kan få lidt mere ud, og kæft jeg har været irriteret over ikke være med på nogle af de lækkerier, der været lagt op af dig og Nitraaaaaam, så nu ved jeg da i det mindste hvor jeg kan finde det, selvom jeg synes Betit og Vbet's opsætning er en værre rodebiks.

Hvis ikke foldede spillene sammen som du sagde, kunne man ( i hvert ikke jeg ) ikke scrolle ned til de spil.

Lidt pudsigt at Vbet så ikke har disse kortspil til syneladende, når de stort set kører med samme odds, som Betot og 365.

04-10-2025 11:09 #25| 0
UKgrinder skrev:

Generelt et alt alt for højt odds på Esbjerg der, når vi når marts/april bør være i spil til en finaleplads, SE er alt for svingende kombineret med skader på 3 relativ vigtige spillere iaften og generelt gået en tak ned niveau/økonomisk kontra de senere år

sidste kamp mellem de 2 endte med en sejr til SE som ihvertfald ikke var direkte uheldige med nogle skøre ping pong mål.

👍

04-10-2025 12:17 #26| 0
OP
F.C. København - FC Midtjylland
Tabt (-1.5 units)
En træner får gult kort (Jacob Neestrup eller Mike Tullberg) @ odds 3.75 1.5 / 5 Andre
Fodbold - Danmark - Superligaen - 05/10-2025 18:00

Findes hos Bet25 under "Kundeønsker".

Faldt over dette meget lirede bet hos Bet25. Begrænset limit, tænker jeg - men synes sgu det er meget hyggeligt at sidde med lidt flaskepant på det til storkampen søndag aften. 

Spillet er sjovt, fordi det er to trænere, der begge er nemme at få op i det røde felt. Det betyder, at de relativt ofte får kort i kampene af dommerne.

Neestrup er, så vidt jeg kunne researche mig frem til, blevet vist det gule kort hele 13 gange i de seneste 2 år for FCK. Alene i denne sæson har han fået gult imod Sønderjyske, AGF og Vejle, mens han i sidste sæson tegnede sig for 5 kort, bl.a. i opgør imod FC Midtjylland og Brøndby. 

Tullberg er kommet til for nyligt og har kun stået i spidsen for FCM i seks kampe. Alligevel har han allerede fået to kort; i seneste Superligakamp imod Randers og senest i midtugen imod Nottingham Forest. Begge gange for brok. 

FCM-træneren er forholdsvis uerfaren, men også lidt en "vestegnstype", der står kronraget på sidelinjen i hoodie og lever sig voldsomt ind i kampene. Han er ret vokal og indlevende. 

Det er en super vigtig topkamp, hvor især hjemmeholdet skal revancere den seneste tids lidt svingende resultater og præstationer, og når jeg spiller kampen i mit hoved, så ser jeg den blive mere intens og grim, end fyldt med flot spil. Det bør kunne udmunde i en del dramatik - både på og udenfor sidelinjerne. 

Kampens dommer er Sundberg, der snitter 4,80 kort pr. kamp i denne sæson.

04-10-2025 12:32 #27| 0
OP
Hull - Sheffield U.
Tabt (-2 units)
Scorer i kampen: Oliver McBurnie @ odds 3.25 2 / 5 Bet365
Fodbold - England - Championship - 04/10-2025 13:30

Skotske McBurnie starter helt i front for hjemmeholdet. 

Tegnet sig for seks scoringer i otte kampe i sæsonen, heraf fem alene i de seneste fire.

Hull tager imod bundproppen Sheffield, der har hentet tre point i de første otte runder ligner et hold i store problemer.

Gæsterne har lukket mål ind i syv af otte kampe siden sæsonstart, hvor det kun er blevet til clean sheet (og point) imod Oxford, som også ligger og roder rundt omkring nedrykningsstregen. 

McBurnie afslutter knap to gange pr. kamp og har scoret hvert 108. minut hidtil i sæsonen. 

Odds 3.25 skal være en udmærket pris her - selvom det ikke nødvendigvis er spået til at blive et regulært målorgie.

04-10-2025 13:42 #28| 0
ROI: 106.97% (668)

Wolfsburg 2,80 hos Betano
Manchester United -1,0 @ 2,00

Lazio @ 1,91

Brighton 2,10 i morgen 
Real Betis DNB 2,00 i morgen
Atletico Madrid 1,82 i morgen
Lyon @ 1,93 i morgen 

Redigeret af SoccerFan d. 05-10-2025 06:00
04-10-2025 14:39 #29| 0
OP
Bayer Leverkusen - Union Berlin
Tabt (-2 units)
Laver assist: Andrej Ilic @ odds 15 2 / 5 Bet365
Fodbold - Tyskland - Bundesliga - 04/10-2025 15:30

Voldsom pris på gæsternes Ilic.

Noteret for 5 assists i de seneste 7 kampe.

Senest lavede han tre stk. på en svær udebane i Frankfurt.

Danske Spil i 7.25 for samme spil, mens Betano er i 5.60.

04-10-2025 15:08 #30| 0

@Bet4Value

Øv, der følger Betit ikke samme odds på Ilic assist ( 7,0 )

Har du overset Grimaldo mål udefra til odds 19 hos Betano ?

04-10-2025 15:26 #31| 0
OP
Hawkeye skrev:

@Bet4Value

Har du overset Grimaldo mål udefra til odds 19 hos Betano ?

Nej, jeg spiller ham konsekvent hver runde, men har jo haft ham oppe her nogle gange. Bliver ikke ved med at være interessant for jer andre med spilforslag på det samme, tænker jeg? :)

04-10-2025 15:39 #32| 0
Bet4Value skrev:

Nej, jeg spiller ham konsekvent hver runde, men har jo haft ham oppe her nogle gange. Bliver ikke ved med at være interessant for jer andre med spilforslag på det samme, tænker jeg? :)

Lidt det samme her, da er de samme jeg "jagter" uge efter uge......

Nogle Vejle-folk herinde, der kan give mig en forklaring på hvorfor Christian Sørensen næsten ingen spilletid får længere ?Småskadet, ikke god nok, eller noget tredje.Ser jo ikke kampene, men kan bare ikke forstå, hvis ikke han skulle være god nok til start 11 hos Vejle.Følger trofast mit målscorerspil på ham hos Betano, der ligger langt over med odds 35, hvor de andre er nede i 7-12.

Voides jo hvis ikke er i start 11.

Ligeledes ude på skud på mål af Juho Lahteenmaki FCN > 1+ / 2+ > 6,10 / 42 Betano

Her er det kun oddset der ligger til grund for det, da vist kun har haft det ene skud på mål i suppen, hvor han scorede på lob-langskudsmål.

Derudover en scoring i landskamp for Finland U21

Men ham her er et godt eksempel på, hvor stor komisk forskel der kan være på odds, uden der sikkert er value i de 6,10

Bet365 og deres tro følgesvende Betit og Vbet ligger nede i 1,57 på dette spil, og "flotte" odds 3,5 som anytime målscorer.

Det er helt sygt latterlige odds på en forsvarspiller, men gælder vel ikke som fejlodds den vej, hvis de får nogle i nettet på disse spil.

Redigeret af Hawkeye d. 04-10-2025 15:46
04-10-2025 15:58 #33| 0
Hawkeye skrev:

Lidt det samme her, da er de samme jeg "jagter" uge efter uge......

Nogle Vejle-folk herinde, der kan give mig en forklaring på hvorfor Christian Sørensen næsten ingen spilletid får længere ?Småskadet, ikke god nok, eller noget tredje.Ser jo ikke kampene, men kan bare ikke forstå, hvis ikke han skulle være god nok til start 11 hos Vejle.Følger trofast mit målscorerspil på ham hos Betano, der ligger langt over med odds 35, hvor de andre er nede i 7-12.

Voides jo hvis ikke er i start 11.

Ligeledes ude på skud på mål af Juho Lahteenmaki FCN > 1+ / 2+ > 6,10 / 42 Betano

Her er det kun oddset der ligger til grund for det, da vist kun har haft det ene skud på mål i suppen, hvor han scorede på lob-langskudsmål.

Derudover en scoring i landskamp for Finland U21

Men ham her er et godt eksempel på, hvor stor komisk forskel der kan være på odds, uden der sikkert er value i de 6,10

Bet365 og deres tro følgesvende Betit og Vbet ligger nede i 1,57 på dette spil, og "flotte" odds 3,5 som anytime målscorer.

Det er helt sygt latterlige odds på en forsvarspiller, men gælder vel ikke som fejlodds den vej, hvis de får nogle i nettet på disse spil.

Uden at vide det, tror jeg bare, han vurderes for dårligt defensivt og at han tilmed ikke længere er så skarp offensiv. 

Var der så ikke også noget polymik for et par uger siden, hvor han var udeladt af truppen. Officielt fordi han havde bedt om fri??? men måske der ligger noget andet bag. 

04-10-2025 16:14 #34| 0

Hvorfor er det lige Wolfsburg ikke lader Christian Eriksen, Lovro Majer starte for Wolfsburg... 

shit de er ringe!! Eriksen fortjener ikke udtagelsen på landsholdet, men er vel fint at have ham med som bænkevarmer

Redigeret af SoccerFan d. 04-10-2025 17:03
04-10-2025 17:44 #35| 0
SoccerFan skrev:

Hvorfor er det lige Wolfsburg ikke lader Christian Eriksen, Lovro Majer starte for Wolfsburg... 

shit de er ringe!! Eriksen fortjener ikke udtagelsen på landsholdet, men er vel fint at have ham med som bænkevarmer

Op på hesten igen;)

04-10-2025 18:25 #36| 2
OP
Galatasaray - Besiktas
Vundet (+6.6 units)
Rødt kort i kampen @ odds 3.2 3 / 5 NordicBet
Fodbold - 04/10-2025 19:00

Svært at finde nogenlunde odds på dette udfald. Flere ligger rigtigt lavt — så lavt at 3.20 hos NordicBet/Betsson virker som en gave.

Tyrkisk storkamp, hvor temperamentet altid er i kog. Vi har set røde kort i 4 af de seneste 5 indbyrdes opgør.

Dommer Kol har uddelt 23 røde kort i 56 kampe i Süper Lig, og 19 røde kort i 58 kampe i den næstbedste række — og ligger med et snit omkring de 6 kort pr. kamp.

Redigeret af Bet4Value d. 04-10-2025 18:25
04-10-2025 18:39 #37| 2
Vejle Boldklub - FC Nordsjælland
Tabt (-3 units)
Stefan Velkov over 0,5 skud på mål @ odds 5 3 / 5 Danske Spil
Fodbold - Danmark - Superligaen - 05/10-2025 14:00

Har scoret i 4 af sidste 6 Suppe-kampe + 1 i en pokalkamp mod Holbæk ( 14 minutters spilletid )

Og selvfølgelig haft skud på mål ved disse scoringer :-)

I to kampene haft 2 skud på mål.

Egentlig burde det vel være målscorer, der skulle spilles, som ligger i odds 10-11, når det er samme stats med 4 ud af 6 for begge spil.

Men vælger den lidt mere "sikre" variant med skud på mål.

04-10-2025 18:39 #38| 0
Tabt (-0.5 units)
Stefan Velkov over 1,5 skud på mål @ odds 32 0.5 / 5 Andre
Fodbold - Danmark - Superligaen - 05/10-2025 14:00

Betano

04-10-2025 19:41 #39| 0
Hawkeye skrev:

Har scoret i 4 af sidste 6 Suppe-kampe + 1 i en pokalkamp mod Holbæk ( 14 minutters spilletid )

Egentlig burde det vel være målscorer, der skulle spilles, som ligger i odds 10-11, når det er samme stats med 4 ud af 6 for begge spil.

Præcis det her væddemål stak jeg også ud på tidligere i dag, og det er et af de spil jeg stikker ud på hver weekend til denne pris. Har kun kunne finde det højere hos Unibet til 5,20 men der nægter jeg at spille.

personligt vil jeg også hellere ud på skud på mål til odds 5 end scoring til odds 11. Synes klart det er her value skal findes.

med 0,67 SOT pr. 90 i sæsonen (stats fra FotMob) og mod et FCN hold der er dårlige til at forsvare standarder skal det her spil aldrig stå i odds 5.

04-10-2025 21:26 #40| 0
ROI: 135.02% (103)
Hawkeye skrev:

Rigtig fint spil! Især med tanke på FCN ikke er det mest hovedstærke hold i rækken. Jeg er hoppet med på denne. 

05-10-2025 10:10 #41| 0
Kanelsneglen skrev:

Præcis det her væddemål stak jeg også ud på tidligere i dag, og det er et af de spil jeg stikker ud på hver weekend til denne pris. Har kun kunne finde det højere hos Unibet til 5,20 men der nægter jeg at spille.

personligt vil jeg også hellere ud på skud på mål til odds 5 end scoring til odds 11. Synes klart det er her value skal findes.

med 0,67 SOT pr. 90 i sæsonen (stats fra FotMob) og mod et FCN hold der er dårlige til at forsvare standarder skal det her spil aldrig stå i odds 5.

Tjekker ikke længere odds på de sites, jeg har lukket og slukket for, og uanset hvad, kan jeg få det ud jeg vil efter mit behov hos DS.

Så vi håber :-)

Og kan du så ellers komme i gang med at få afgjort dine spilleforslag, du har i hvert fald ikke afgjort dit vindende forslag på Bejimo-scoring.

Kan ikke have du skal rende rundt og "blære" dig med en ROI på 0 :-)

Nitrrrrrram skrev:

Rigtig fint spil! Især med tanke på FCN ikke er det mest hovedstærke hold i rækken. Jeg er hoppet med på denne. 

Så krydser vi fingre :-)

05-10-2025 10:27 #42| 0
Hawkeye skrev:

Tjekker ikke længere odds på de sites, jeg har lukket og slukket for, og uanset hvad, kan jeg få det ud jeg vil efter mit behov hos DS.

Så vi håber :-)

Og kan du så ellers komme i gang med at få afgjort dine spilleforslag, du har i hvert fald ikke afgjort dit vindende forslag på Bejimo-scoring.

Kan ikke have du skal rende rundt og "blære" dig med en ROI på 0 :-)

Så krydser vi fingre :-)

Beijmo spillet er først i eftermiddag :-)

jeg har lidt opgivet ROI’en her inde, da jeg har lagt for mange spil op uden at bruge den indbyggede funktion. Det vil simpelthen tage for lang tid at få den up to date.

Så jeg nøjes med at have den i mit private regnskab, og accepterer at jeg ligner kæmpe minus value her :-)

05-10-2025 10:32 #43| 0
Kanelsneglen skrev:

Beijmo spillet er først i eftermiddag :-)

jeg har lidt opgivet ROI’en her inde, da jeg har lagt for mange spil op uden at bruge den indbyggede funktion. Det vil simpelthen tage for lang tid at få den up to date.

Så jeg nøjes med at have den i mit private regnskab, og accepterer at jeg ligner kæmpe minus value her :-)

Ikke fået nok morgenkaffe tror jeg.

Søgte netop efter odds på Bejimo pga muligheden for at sparke et evt. straffespark, men odds ikke attraktive længere synes jeg.

GL med ham, flot odds.

05-10-2025 10:42 #44| 0
Hawkeye skrev:

Ikke fået nok morgenkaffe tror jeg.

Søgte netop efter odds på Bejimo pga muligheden for at sparke et evt. straffespark, men odds ikke attraktive længere synes jeg.

GL med ham, flot odds.

Bet25 har ham stadig til 8,20, hvis du kan komme ud der. Det synes jeg stadig er spilbart.

05-10-2025 11:18 #45| 0
Kanelsneglen skrev:

Bet25 har ham stadig til 8,20, hvis du kan komme ud der. Det synes jeg stadig er spilbart.

Lukket og slukket konto, og på bettingdelen, kunne jeg få nøjagtig 0 kroner ud.

Beholdt dem dog på casino-delen pga. deres mindre freespins- og bonus-tilbud.

Men der "klokkede jeg selv i det" påstod supporten.

Havde gang i 50 kr casino-bonus, som jeg får kørt op i 16xx, skulle så lige tjekke hvor meget wager jeg manglede, som kunne ses inde under udbetaling, og kommer der til at klikke på udbetaling, og bum var det hele væk.

Fat i support som påstår der har været et pop-up vindue, der spørger til om jeg ønsker annullere bonussen, og det har jeg ikke klikket på.

Sørgeligt man skal sidde og optage ALT, når det drejer sig om tilbud og andet.

Samme dag tog Campobet røven på mig ved et spil på en spiller til over 0,5 skud på mål.

Havde inden jeg satte det spil, tjekket reglerne for disse spil, og her stod det klart, at spilleren skulle starte på banen, for at være gældende.

Han bliver skiftet ind i 2. halvleg, og de vælger at sætte spillet som tabt, i stedet for void..

Sender dem så et screenshot af deres egne regler, og svar tilbage hvor de sender reglerne med den engelske version, hvor det åbenbart stod lidt anderledes end på den danske, men de ville undersøge den formulering, for at sikre jeg fik en retfærdig afgørelse.

Men kom aldrig noget svar tilbage, selvom rykkede for det flere gange.

En retfærdig afgørelse in my A**

Så en rigtig lortedag den dag.

Livet er langt....Lunten er kort

Redigeret af Hawkeye d. 05-10-2025 11:42
05-10-2025 13:28 #46| 0
ROI: 0% (1)
Bet4Value skrev:

Oddset er næsten halveret, hvilket tyder på, at de har oplevet en forholdsvis tung mængde indsatser på spillet, så det er meget naturligt, at de prøver at minimere deres potentielle losses.

Personligt sælger jeg ikke. Det er sidste runde, hvor vi får denne værdi nu, da oddset fremover vil åbne langt lavere grundet denne volume, de har oplevet.

Det er et ret markant slash morgenens pris har oplevet. Det er en fin lækkerbisken at sidde med søndag aften. 

Jeg har delt det i en anden gruppe, hvor der nok er lagt de maksimale 300-480 kr folk er begrænset til. Der er nok lagt 5-10.000 mindst og også Betit havde den til 8.5 der gik ca 8-10 min før alle var slahet i bund :) 

05-10-2025 14:38 #47| 2
ROI: 93.62% (475)
Tabt (-1.5 units)
A. Hjuksager får kort @ odds 7 1.5 / 5 LIVEBET Bet365
Fodbold - Danmark - Superligaen

Lavet frispark på grænsen til gult uden odds har rykket sig.

Har samlet et par kort i sæsonen allerede.

Edit/ 2 gule i 11 kampe.

Redigeret af Gunslinger d. 05-10-2025 14:40
05-10-2025 17:13 #48| 2
ROI: 300% (1)

Tak for råd j hantuch. Altid god værdi i at spille modsat dig.

05-10-2025 17:15 #49| 0
Switz skrev:

Ja det er jo ikke noget nyt, og du har ikke ændret dig, kan jeg se.  

05-10-2025 17:16 #50| 1
Switz skrev:

Kan du ikke lige poste de kuponer, hvor du har oddset modsat, vil gerne se dem :)

05-10-2025 17:46 #51| 0
AGF - Silkeborg IF
Tabt (-1 units)
Kevin Mbabu laver assist @ odds 23 1 / 5 LIVEBET Bet365

Det er selvfølgelig til kampen FCK-FCM det er spillet :-)

Eneste begrundelse er at jeg synes oddset er for højt, selvom ikke ligefrem er assist's han har tryllet frem.

Men af det jeg har set med ham, synes jeg han er meget med fremme oppe i højresiden.

Redigeret af Hawkeye d. 05-10-2025 18:33
05-10-2025 18:16 #52| 0
ROI: 104.5% (174)
Hawkeye skrev:

Eneste begrundelse er at jeg synes oddset er for højt, selvom ikke ligefrem er assist's han har tryllet frem.

Men af det jeg har set med ham, synes jeg han er meget med fremme oppe i højresiden.

Wrong match ☺️

05-10-2025 18:32 #53| 0
fryden skrev:

Wrong match ☺️

LOL, jeg er da helt fra snøvsen i dag :-)

Nå, men meningen er vel god nok, så afgør bare væddemålet alt efter han laver den assist eller ej.

Og så blev han udskiftet :-/

Redigeret af Hawkeye d. 05-10-2025 18:35
05-10-2025 18:36 #54| 0
ROI: 72.73% (32)

Er der problemer med Danske Spil lige nu?

Jeg kan ikke live-spille og nogle kampe der for længst er færdige står stadig ikke som afsluttet…

Er det bare mig?

05-10-2025 18:59 #55| 0
OP

Kudsk starter på bænken. Fucking hell.

05-10-2025 19:29 #56| 0
Bet4Value skrev:

Kudsk starter på bænken. Fucking hell.

Sygt nok, han skulle have været weekendens redningsplanke :-(

Vel første gang i laaaaange tider, han ikke har været i startopstillingen, hvis ser bort fra cup-kampe.

Nu håber jeg jo personligt ( med mit spil hos Betit ), at han forbliver derude på bænken.

05-10-2025 19:46 #57| 0

Betit har da gemt spillereglerne godt af vejen, hvis de da overhovedet er tilgængelige.

Kan i hvert fald ikke finde dem.

05-10-2025 20:14 #58| 0
OP
Hawkeye skrev:

Betit har da gemt spillereglerne godt af vejen, hvis de da overhovedet er tilgængelige.

Kan i hvert fald ikke finde dem.

https://betit.dk/da/help/560613

05-10-2025 20:43 #59| 0
Bet4Value skrev:

https://betit.dk/da/help/560613

Takker

Redigeret af Hawkeye d. 06-10-2025 06:33
06-10-2025 06:06 #60| 0
OP

Betit har heldigvis returneret indskud på Kudsk. Det hjalp da en smule på en meget middelmådig, grænsende til elendig, betting-weekend. 

06-10-2025 06:33 #61| 0
Bet4Value skrev:

Betit har heldigvis returneret indskud på Kudsk. Det hjalp da en smule på en meget middelmådig, grænsende til elendig, betting-weekend. 

Også voidet her.

06-10-2025 15:17 #62| 0
ROI: 121.5% (24)

Kender I til nogle sites i DK der udbetaler på LIVE TENNIS Kampvinder væddemål såfremt den ene spiller trækker sig med skade/sygdom?

06-10-2025 18:04 #63| 1

DS med risikofrit spil på, der dømmes straffespark i Hvidovre - Lyngby

06-10-2025 21:44 #64| 1
NBay skrev:

Kender I til nogle sites i DK der udbetaler på LIVE TENNIS Kampvinder væddemål såfremt den ene spiller trækker sig med skade/sygdom?

Betfair og unibet

07-10-2025 11:00 #65| 4
Belarus-Danmark
Vundet (+7.5 units)
P. Dorgu scorer anytime @ odds 6 1.5 / 5 Andre
Fodbold - 09/10-2025 20:45

Jeg forventer Dorgu starter inde mod Belarus, da kampen ligger godt til en offensiv back - måske med Mæhle på højre back.

Dorgu er meget fremadrettet i sit spil og søger gerne målet.

09-10-2025 07:04 #66| 1
OP
Finland - Litauen
Tabt (-1 units)
Scorer i kampen: Gvidas Gineitis @ odds 13 1 / 5 Bet365
Fodbold - 09/10-2025 18:00

Samme odds hos Betit. 
Det er et kæmpe langskud, og der er ting, der taler imod - men synes alligevel odds 13.00 skal testes for scoring her. 

Ikke fundet højere end odds 9.00 andre steder. 

Plusser

• Gvidas Gineitis spiller til dagligt i Verona i Serie A, og er, trods sine kun 21 år, en af de mere profilerede spillere i den litauiske trup
  • Midtbanespilleren har fået fuld tid i de første fem kval-kampe for Litauen
  • I de fem kampe, har han scoret 3 mål og lavet 1 assist; bl.a. både mål og assist i hjemmekampen imod mægtige Holland
  • Tager en god del af Litauens frispark omkring feltet og eksekverede også fra straffesparkspletten imod Malta i september
  • Scorede i det omvendte opgør imod netop Finland, der endte 2-2
  • Er den mest afsluttende spiller i Litauens trup i kvalifikationen. 15 skud imod mål, har han sendt afsted i de fem kampe. Pænt snit på 3 pr. kamp
  • Finland har kun holdt buret rent én gang siden efteråret 2023. I 16 af 17 landskampe har de set sig passeret 

Minusser

• Får ikke meget spilletid nede i Verona, hvor det kun er blevet til én startplads i sæsonen og 115 minutters Serie A-bold i alt
  • Litauen er sløje på udebane. De fleste husker måske Danmarks 5-0-sejr over dem i juni, mens de også har spillet 0-0 imod Malta og tilbage i 2024 tabt til både Kosovo og Cypern
  • Finland dominerede det første opgør imod Litauen trods 2-2 og burde nok have vundet kampen
09-10-2025 16:40 #67| 0

Håber Danmark gør det bedre end i 1998.

Belarus kæmpede røven ud af bukserne i den kamp, og jublede helt vildt efter kampen, som om de havde vundet VM eller sådan noget.

Redigeret af Hawkeye d. 09-10-2025 16:51
09-10-2025 17:42 #68| 0
Hawkeye skrev:

Håber Danmark gør det bedre end i 1998.

Belarus kæmpede røven ud af bukserne i den kamp, og jublede helt vildt efter kampen, som om de havde vundet VM eller sådan noget.

Tjah

Mod Skotland var det jo ikke så godt.

Men Eriksen er vel tilbage...odds er dog elendige

09-10-2025 19:00 #69| 0

Hvordan tænker vi om straffespark hierakiet på landsholdet? 
Eriksen sparker først men derefter? 

09-10-2025 19:05 #70| 0
Nitrrrrrram skrev:

Dreyer?

Godt spørgsmål 

09-10-2025 19:16 #71| 0
Nitrrrrrram skrev:

1. Wind (starter nok ude)

2. Eriksen (starter formentlig ude)

3. Dolberg (starter ikke)

4. Skov Olsen (starter ikke)

5. Kjær (pensioneret)

6. Dreyer  (starter nok ude)

.... og så er vi nede i ..... surprise.... 7. Pierre-Emile Højbjerg!!

Redigeret af ninjaskills d. 09-10-2025 19:18
09-10-2025 19:33 #72| 0
DK
Tabt (-1.5 units)
Hjulmand score @ odds 7 1.5 / 5 Bet365
Fodbold - 09/10-2025 20:00

Dette væddemål er sat ud fra 1) Synes 7 er til den høje side, og den detalje at det ikke kan udelukkes at han undervejs bytter med Eriksen synes jeg lige giver et par procenter ekstra grundet indskiftning+. 
2) altid god lir at have et odds på DK kampen. 

09-10-2025 20:11 #73| 2
ROI: 500% (1)
Færøerne - Montenegro
Vundet (+4 units)
Meinhard Olsen scorer når som helst @ odds 5 1 / 5 Bet365
Fodbold - 09/10-2025 20:45

Ligger i 3.75 - 4.00 de fleste andre steder. Er normalt wing men spiller 9er positionen imod to langsomme CBs i aften.

09-10-2025 21:51 #74| 1
OP
Gunslinger skrev:

Jeg forventer Dorgu starter inde mod Belarus, da kampen ligger godt til en offensiv back - måske med Mæhle på højre back.

Dorgu er meget fremadrettet i sit spil og søger gerne målet.

Godt set, Gunslinger. 

Tråden havde brug for et hit. 

09-10-2025 22:00 #75| 0
Bet4Value skrev:

Godt set, Gunslinger. 

Tråden havde brug for et hit. 

Takker, altid lækkert at ramme en dansk målscorer.

09-10-2025 23:07 #76| 0
TjayH2 skrev:

Ligger i 3.75 - 4.00 de fleste andre steder. Er normalt wing men spiller 9er positionen imod to langsomme CBs i aften.

Blev den ikke et selvmål i stedet?
10-10-2025 00:38 #77| 0
ROI: 500% (1)
Xenith skrev:

Blev den ikke et selvmål i stedet?

Jo, det ser jeg først nu. Tilt!
Ved nogen, hvad der sker, når ens 365 står i minus? Burde min udbetaling ikke blive annulleret?

10-10-2025 06:29 #78| 0
OP

@TjayH2

Hvis ikke de selv annullerer din udbetaling, så er du nok nødt til selv at indsætte dem igen for at gå i nul. 

Det er dejligt med hurtig eksekvering fra bookmakers ift. afgørelse af væddemål, og 365 er i særklasse, når det kommer dertil. 

Men nogen gange kunne man godt ønske sig, at de lige brugte 3 minutter mere, inden pushbeskeden med "DU HAR VUNDET!!!" tikkede ind, for så kort efter at blive erstattet af "Dit væddemål xxx er blevet gennemgået, og..." 

10-10-2025 08:13 #79| 0
TjayH2 skrev:

Ved nogen, hvad der sker, når ens 365 står i minus? Burde min udbetaling ikke blive annulleret?

Har oplevet at de “eftergiver” det. Så du får en besked om at de har valgt som en service at stille den i nul, som så egentlig betyder de har foræret dig de 500 ish kroner. Men om det stadig er noget de gør aner jeg ikke. Længe siden jeg oplevede det 

10-10-2025 13:02 #80| 0
TjayH2 skrev:

99% af gangene når udbetalingen igennem så de ikke kan annullerer denne, så får man en mail om, som tegn på god kundeservice sættes kontoen i 0. Jeg har prøvet det mindst 10 gange :) 

10-10-2025 13:56 #81| 0
mangealias skrev:

99% af gangene når udbetalingen igennem så de ikke kan annullerer denne, så får man en mail om, som tegn på god kundeservice sættes kontoen i 0. Jeg har prøvet det mindst 10 gange :) 

Danske Spil har min konto i minus 1470 kroner i over 1 år da de havde udbetalt et væddemål som vundet som var tabt. Jeg forklarede dem at jeg på det tidspunkt spillede rigtig meget 1/2 plo zoom og rakede hver uge for cirka 200 dollar, at jeg ikke anede eller havde styr på at noget var udbetalt for meget for et væddemål. 

Ja min konto står stadig i minus beløbet og jeg har flyttet mit plo spil til andre sider da jeg ikke har i sinde at betale dem så meget som 25 øre for en fejl de har lavet som jeg ærligt ikke vidste noget som helst om.

10-10-2025 15:32 #82| 2

Risikofrit spil- op til 100 kr hos DS

10-10-2025 15:41 #83| 0
Bet4Value skrev:

@TjayH2

Hvis ikke de selv annullerer din udbetaling, så er du nok nødt til selv at indsætte dem igen for at gå i nul. 

Det er dejligt med hurtig eksekvering fra bookmakers ift. afgørelse af væddemål, og 365 er i særklasse, når det kommer dertil. 

Men nogen gange kunne man godt ønske sig, at de lige brugte 3 minutter mere, inden pushbeskeden med "DU HAR VUNDET!!!" tikkede ind, for så kort efter at blive erstattet af "Dit væddemål xxx er blevet gennemgået, og..." 

Lige netop det der har tiltet mig uanede gange, når livebettet, og når lige at tænke YES, når de melder mååååål op, og hurtig udbetaling.

Hvorefter scoringen senere ændres/annulleres til tabt.

Med tiden har jeg så lært lige at vente 5-10 minutter, for nu at se om det stadig holdt.

Dog ikke oplevet at komme i minus pga det hos 365.

Men derimod hos DS, hvor de først tre dage efter kampen ændrede et vundet væddemål til tabt.

Der havde jeg jeg trukket det meste ud, så den kom i pænt minus.

Brokkede mig til support, om hvad de havde gang i, med sådan en ændring tre dage efter.

Forklaringen var at der var kommet en opdatering hos OPTA ( var kort-spil ).

Men de kunne godt se det var helt skævt med først tre dage efter, og der nulstillede de min saldo som "goodwill" kaldte de det vist.

10-10-2025 21:34 #84| 0
Nimacos skrev:

Danske Spil har min konto i minus 1470 kroner i over 1 år da de havde udbetalt et væddemål som vundet som var tabt. Jeg forklarede dem at jeg på det tidspunkt spillede rigtig meget 1/2 plo zoom og rakede hver uge for cirka 200 dollar, at jeg ikke anede eller havde styr på at noget var udbetalt for meget for et væddemål. 

Ja min konto står stadig i minus beløbet og jeg har flyttet mit plo spil til andre sider da jeg ikke har i sinde at betale dem så meget som 25 øre for en fejl de har lavet som jeg ærligt ikke vidste noget som helst om.

Kun Bet365 jeg har erfaring med, plus venner, så nok 30-40 udbetalinger der er gået igennem og så kom mailen om 0-stilling. 

Tænker Danske Spil, har råd til at afskrive beløbet, specielt hvis det er gammelt og du har handlet i god tro.. Meeeen, hvis de mener de har ret, så tvivler jeg alligevel på det.. 

Husker en fejl der var i medierne, om fejl på online skrabelodder, hvor alle vandt og også ret stor beløb. Kun dem der udnyttede fejlen og skrabede 10-20-30 lodder alle med gevinst, fik taget pengene, men de heldige som kun skrabede 1-2-3 lodder eksempelvis beholdte 1-2-10-30-50.000 osv. spøjs men sandt 😆

11-10-2025 19:34 #85| 0
Hawkeye skrev:

Risikofrit spil- op til 100 kr hos DS

Er der et til idag?

11-10-2025 19:44 #86| 0
Nitrrrrrram skrev:

Er der et til idag?

Ikke umiddelbart, plejer at komme på mail synes jeg, eller popper op, når er inde på DS.

Men skal nok melde op, hvis støder på dem igen, måske i morgen til DK kampen, der kommer noget.

11-10-2025 19:52 #87| 0
Portugal
Tabt (-1.5 units)
Nuno mendes laver en assist @ odds 4.5 1.5 / 5 Bet365
Fodbold - 11/10-2025 20:45

Under Nations League hvor de mødte mere ligeværdig modstand lavede han 6 assist i 10 kampe. 
virker voldsomt godt betalt med 4,5 især med tanke på at det meget vel kan blive over kanterne (overlaps) at pladsen skal findes mod et lavtstående irsk hold. 

Prøver ligeledes at finde et hæderligt odds på 2 andet sted. 

11-10-2025 20:04 #88| 0
Nitrrrrrram skrev:

Under Nations League hvor de mødte mere ligeværdig modstand lavede han 6 assist i 10 kampe. 
virker voldsomt godt betalt med 4,5 især med tanke på at det meget vel kan blive over kanterne (overlaps) at pladsen skal findes mod et lavtstående irsk hold. 

21 ved Betano, men vel ikke hæderligt i forhold til oddset på en enkel.

11-10-2025 20:12 #89| 0

Smidt lidt efter Ronaldo til at score i begge halvlege til odds 6,5 DS 

Nok ikke det smarteste måske med en ældre herre, der nok ikke får meget spilletid i 2. halvleg.

12-10-2025 10:18 #90| 0

Fået mail om "spil for 50kr på DK-kampen, og få et 50kr freebet"

Står godt nok kun gælder modtagere, der for besked om dette tilbud, og lidt specielt, da det skal aktiveres inden sætter det kvalificerende væddemål.

Det skal gøres inde under " Oddset Bonus "

Så hvis har interesse, så tjek der, og aktiver det.

@Nitrrrrrram

Ingen riskofrie spil (endnu )

12-10-2025 12:47 #91| 0

Ingen DK-kamp uden lidt li'r på sidelinjen.

Taget Christian Nørgaard til at få kort > 4,35 Betano

Og så over 0,5 skud på mål af ham > 4,5 DS

Går ud fra han er med i start 11'eren, og ellers er det jo void.

Ikke meget spilletid han har fået i lang tid, og må været frustreret/opsat nok til at vise sig frem.

12-10-2025 19:21 #92| 0
Hawkeye skrev:

Står godt nok kun gælder modtagere, der for besked om dette tilbud, og lidt specielt, da det skal aktiveres inden sætter det kvalificerende væddemål.

@Nitrrrrrram

Har fået det samme
12-10-2025 19:49 #93| 0

AC til assist til odds 15 på 365. Spiller højrebacken igen formoder jeg, hvor han i første halvleg sidst var i gode situationer ofte ligesom da han fik sin assist der. 

Jeg har ligeledes spillet en lille skilling på ham som målscore. Det er egentlig ud fra udelukkelsesmetoden, over potentielle straffesparkskytter. Og af mangel på noget bedre i første halvleg kunne jeg godt se ham sparke grundet rutinen som dengang Agger sparkede foran Bendtner og andre mere oplagte. 

13-10-2025 06:30 #94| 2
ROI: 89.82% (204)

Vildt nok med 25K på højkant, man rammer den lige i røven og vinder sølle 75 kr

13-10-2025 08:46 #95| 0
ROI: 0% (16)
zipex skrev:

Vildt nok med 25K på højkant, man rammer den lige i røven og vinder sølle 75 kr

Vildt! Jeg ramte Danmarks 0-0 kamp, der var vi 106 der havde ramt, så det gav 2XX,- 

Men ved 0-0 slap man jo for målscorer og mål min.

Crazy at I er 333 spillere den ramte den i røven :/

13-10-2025 11:33 #96| 0
Hawkeye skrev:

@Nitrrrrrram

Risikofrit i dag på Frankrig 

13-10-2025 13:15 #97| 1
Nitrrrrrram skrev:

Er der et til idag?

Fryden hurtigst

fryden skrev:

Risikofrit i dag på Frankrig 

Takker :-)

13-10-2025 18:22 #98| 0

Hvem er mest sandsynlige til at tage straffe for Frankrig, nu Mbappe er ude ?

13-10-2025 20:00 #99| 0
OP
Hawkeye skrev:

Hvem er mest sandsynlige til at tage straffe for Frankrig, nu Mbappe er ude ?

Mateta er straffeskytte i Palace, men Olise kunne også være et fint bud med den start-11’er.

13-10-2025 20:32 #100| 0

Raum til at score til odds 13 på Unibet virker hæderligt. Meget offensiv fra backen, hvilket afspejles i odds 6 ved flere af de andre bookmaker.. 

14-10-2025 22:07 #101| 0
Nitrrrrrram skrev:

Det var idag den skulle være blevet meldt op 😓

15-10-2025 17:37 #102| 2

Et par udstik til weekendens Superligarunde fra mit eget Google sheet. Argumenter kan findes i tidligere indlæg - og ikke kun mine egne da tre af de fem spil er sat med udgangspunkt i gode argumenter fra flere bidragsydere her i tråden.

Jeg har foretaget en hurtig screening af markedet, og kan konstatere at der er meget stor forskel på, hvad nedenstående væddemål udbydes til, så derfor skal vi ud hos flere forskellige bookies.

16-10-2025 20:42 #103| 0
OP
Viborg - OB
Tabt (-2 units)
Laver assist: Thomas Jørgensen @ odds 6 2 / 5 Bet365
Fodbold - Danmark - Superligaen - 19/10-2025 14:00

Jeg synes det stinker langt væk af en underholdende og målrig kamp i Viborg, så synes det er ganske naturligt at gå på spil, der taler for netop dette. 

Et af de bedre, synes jeg selv, er Thomas Jørgensen til at lave assist for hjemmeholdet. 

• 4 assists i 11 kampe (delt 1.-plads i ligaen)
  • 7 store chancer skabt i 11 kampe (delt 1.-plads i ligaen)
  • 1,80 key passes pr. kamp i snit i sæsonen (flest af alle i VFF-truppen)
  • De grønklædtes med afstand bedste og vigtigste spiller
  • OB med mål imod i 10 af 11 kampe i sæsonen og den klart svageste defensiv i ligaen
  • Fynboerne har i 8 af 11 kampe i sæsonen lukket 2 eller flere mål ind 

Når jeg spiller kampen i hovedet, så synes jeg det er svært ikke at se denne kamp blive med tjubang og mål i begge ender. 

16-10-2025 21:23 #104| 0
OP
Viborg - OB
Tabt (-2 units)
1. mål: OB @ odds 2.35 2 / 5 Danske Spil

Jeg har fidus til at OB scorer kampens første mål, da der er en ret klar tendens i deres kampe. 

Kagen kan dog skæres på mange måder, og om dette er det rigtige spil, fremfor så mange andre varianter, har jeg lidt svært ved at bedømme - men...

• OB starter ofte kampene virkeligt stærkt med Zornigers fremadrettede og energiske spil.
    Det udmunder sig ofte i tidlige (førings)mål, men sjældent det holder hjem
  • OB har scoret kampens første mål i 8/11 kampe i sæsonen
  • Viborg har indkasseret kampens første mål i 8/11 kampe i sæsonen
  • I det omvendte opgør, som OB vandt 3-1, kom fynboerne også foran 1-0
  • OB har scoret først i svære udekampe i Parken, Silkeborg og på MCH Arena - det skal de også have gode chancer for i Viborg

Man kan som sagt skære kagen på flere måder: Tidligt mål i kampen (før min. XX:XX), OB fører anytime i kampen, OB kommer foran, men vinder ikke og så videre, men synes sgu egentlig at 2.35 for spillet på 1. mål i kampen er pænt. Viborg skal jo nok være favorit på det, men burde prisen ikke være tættere på noget 2.15-2.20 stykker?

16-10-2025 22:14 #105| 0
OP
Viborg - OB
Tabt (-1 units)
Første målscorer: Noah Ganaus @ odds 9 1 / 5 Bet365

Sidste spil på denne kamp - promise. 

Men jvf. alt ovenstående, så synes jeg egentlig, at der også skal være en form for værdi i, at Noah Ganaus scorer kampens første mål. 

Tyskeren står med 5 scoringer i 11 kampe for fynboerne. I de 5 kampe, hvor han har scoret, har han været kampens første målscorer i de 4. Kun i udekampen i Brøndby lykkedes det ham ikke - her scorede han til 1-1 efter en meget tidlig blå/gul føring. 

Ganaus har masser af fart og skal kunne gøre ondt på Viborg. Ligesom han gjorde i det omvendte opgør, hvor han startede festen, da OB vandt 3-1 hjemme i Odense. 

17-10-2025 10:03 #106| 0
Casper Ruud vs Korda
Vundet (+1.4 units)
Ruud til at vinde @ odds 1.7 2 / 5 Andre
Tennis - 17/10-2025 18:30

Jeg går med Ruud her. Jeg kunne virkelig godt lide hans niveau i går mod Cilic, og forholdene passer ham rigtig godt. Banerne er middelhurtige med et højt opspring – ideelt til hans spil.

Ruud er normalt ikke en spiller, der excellerer indendørs sidst på sæsonen (bortset fra Nitto Finals), men denne gang er konteksten anderledes.

De seneste tre år har han som regel startet sæsonen stærkt og været udbrændt mod slutningen. I år har han dog ikke spillet så meget de seneste måneder, så han kommer ind frisk og motiveret.

Vi så allerede tegn på det i Tokyo, hvor han spillede rigtig godt. Han måtte trække sig i Shanghai på grund af et håndledsproblem, men det har tydeligvis ikke generet ham her, hvilket får mig til at forvente en stærk afslutning på sæsonen fra ham.

Grunden til, at jeg er FOR Ruud her, er ikke kun, at han så god ud — det er også, fordi Korda ikke har overbevist mig siden turneringens start.

Mod Popyrin (som kom tilbage efter en lang pause) tabte han første sæt og var heldig, at Popyrin løb tør for energi i andet og tredje; ellers er jeg ikke sikker på, at Korda stadig ville være med i turneringen. I den kamp blev Korda brudt tre gange og mistede endda en føring i tredje sæt - ikke et godt tegn.

I forgårs mod Majchrzak viste han igen nogle gode momenter, men også alt for mange op- og nedture.
Ser man nærmere på statistikken, reddede han 9 ud af 10 breakbolde, men lavede 55 uprovokerede fejl — omkring 0,25 fejl pr. point.
Sådanne tal tillader sjældent, at man når langt i en turnering.

Når det gælder matchup’en, ser jeg ikke nogen klar fordel i deres spillestile, men forskellen for mig vil ligge i Ruuds stabilitet på serven. Korda kan se fantastisk ud i perioder, men har en tendens til pludselige udfald, hvor han bliver brudt ud af ingenting. Ruud derimod bør være mere stabil og pålidelig, og derfor hælder jeg til ham her.

17-10-2025 15:14 #107| 3
17-10-2025 15:37 #108| 2

Raketforsøg 100 > 1000

1 : Silkeborg over 1,5 mål > 3,25 Bet365 ( når kan score 3 i Parken, kan de vel godt score 2 hjemme )

17-10-2025 18:24 #109| 0

Zague spiller wingback.. Afsted på ham til en assist på 365 til odds 8. 

Tak for melding om risikofrit spil 

indskiftnings+ redder dagen 😁

Redigeret af Nitrrrrrram d. 17-10-2025 20:22
17-10-2025 19:00 #110| 0

Prøver med Andreas Poulsen assist > 13 Bet365

4 assist's inden for sidste 9 kampe

18-10-2025 08:47 #111| 0
Kanelsneglen skrev:

Et par udstik til weekendens Superligarunde fra mit eget Google sheet. Argumenter kan findes i tidligere indlæg - og ikke kun mine egne da tre af de fem spil er sat med udgangspunkt i gode argumenter fra flere bidragsydere her i tråden.

Jeg har foretaget en hurtig screening af markedet, og kan konstatere at der er meget stor forskel på, hvad nedenstående væddemål udbydes til, så derfor skal vi ud hos flere forskellige bookies.

Er hoppet med på Beijmo-spillet.

Holdt lidt lav profil i håbet om der kom spil op på over 0,5 skud på mål af ham, der ville svare nogenlunde ( 4,5-5 ) til det flotte odds de giver som målscorer, men ser ikke ud til det sker hos dem.

Mest pga spillet her ville blive voidet, hvis ikke i start 11, i modsætning til anytime målscorerspillet mener jeg.

Af samme grund er jeg ikke begejstret for Kudsk-kort-spillet, hvor jeg mener spillet tæller ved bare får spilletid, og så er det lidt fesent, hvis som sidst først kommer ind 14 minutter før tid.

Men synes det er dejligt , der er kommet lidt mere liv i bettingtråden, og med flere brugere, som skriver en pæn begrundelse for spillene, det er jeg ikke selv særlig god til, mest pga. jeg ikke ser ret meget bold, kun når er på tv3+ de vises, og derfor er mine spil oftest præget af, hvis der er store forskelle i odds på specialspillene ( som du selv er inde på , dog er det ikke er garanti for value, da mange af de lavest bydende odds, oftest er i den helt komiske ende )

Kommer ikke selv til at lægge så mange spil ind mere, da det er ved at lykkes bookies at få skovlen under mig mht lysten til at bette.

Har kun DS tilbage, hvor kan få det ud som jeg gerne vil, og til dels også Betit og Vbet , når de følger Bet365's odds på specialspillene, men gør de så ikke på spillene med assist desværre.

Resten er nede i beløb på specialspillene, med beløb på 2-10 kr, og såååååå er det ikke så spændende mere at bruge tid og krudt på det.

Mest ked af Betano har skruet helt ned, men nok fordi man er i + de ikke bryder sig om.

Og så endnu mere komisk fra deres side, at de sender mail om at jeg havde omsat for 600 kr + over de sidste 30 dage, og skulle besvare et spørgeskema om min aktivitet, og ellers ville de sætte min konto på pause :-)

Holder dog fast i min ælste "kæp-hest" Christian Sørensen hos Betano til odds 40 som anytime målscorer, selvom ikke kan huske, hvornår han sidst har scoret, hele 5,75 på det, og 1,25 til at score i første halvleg til odds 90  :-), men følger ham til han går på "pension"

Og dette er ikke et piv fra min side, og accepterer bare, at sådan er det, og med den overbevisning om at en stor del af bookies deler informationer om kunderne imellem sig, hvilket de jo klart vil benægte.

Men hænger da på, da aldrig kommer til at slippe bettingen helt, dog nok mest med lir'e-spil uden de store begrundelser.

Redigeret af Hawkeye d. 18-10-2025 09:06
18-10-2025 10:16 #112| 2
ATP Almaty
Vundet (+1.95 units)
Medvedev vinder turneringen @ odds 1.65 3 / 5 Andre
Tennis - 18/10-2025 12:00

Jeg hører til dem, der ikke rigtig troede på en god sæson for Medvedev i år, men man må klart sige, at trænerskiftet har gjort underværker for ham.

Han spiller nu tættere på baglinjen, har igen de der “mur-blæksprutte”-slag, og hans førsteserv-procent er blevet markant bedre. Det er hans tredje semifinale i træk: én i Beijing, én i Shanghai og nu én i Almaty.

For mig er denne titel meget vigtig for ham, da det er 33 måneder siden, han sidst vandt en titel (Rom 2023), og den ville være et symbol på belønning for det gode arbejde siden Asian Swing.

Jeg er sikker på, at den missede chance i Shanghai vil give ham endnu mere motivation og beslutsomhed til at tage titlen her – og man kan også sige, at modstanden i denne turnering ikke er den største.

Han kunne ikke vinde i Beijing og Shanghai primært på grund af de varme og fugtige forhold. Her indendørs bliver det neutraliseret, og vejret spiller ingen rolle for spillerne.

Det skal også nævnes, at der i Almaty er mange russisktalende, hvilket kan få ham til at føle sig hjemme. Hvis vi ser på de to første kampe: en solid kamp mod Walton, som kæmpede godt, men lavede fejl på de vigtige point, og kampen i går mod Marozsán. En meget clean præstation fra Medvedev (bortset fra to breakpoints, han måtte redde i første sæt).

Ser vi på tallene: 82 % førsteserver inde (sandsynligvis det højeste i år og sidste år tilsammen), 79 % point vundet på førsteserven, 64 % på andenserven, 0,24 vinderslag pr. point, 0,12 uprovokerede fejl pr. point og en ratio på 2.

Han møder Duckworth i dag, og i dette opgør ser jeg ikke rigtigt, hvordan Duckworth skal kunne skade Medvedev – måske kan han holde serv til et tiebreak, men selv det virker svært.

Han mødte Diallo, som knap kunne returnere, og Cobolli, som heller ikke rigtig var mentalt til stede. Det jeg bemærker ved Duckworth, er hans 47 % førsteserv-procent, og når man falder under 50 %, skal man være meget solid på andenserven – og det er dér, jeg ser Medvedev trække fra og tage mange point, især nu hvor han igen spiller som “muren”.

Så for mig er det et meget gunstigt match-up for Daniil, og jeg ser ikke, at han taber den her.

Den næste kamp bliver mod Moutet eller Michelsen, og ærligt talt har ingen af dem overbevist mig. Moutet havde 18 breakpoints imod sig, et sårbart servespil (lidt hans svaghed på hardcourt), og han vil knap kunne vinde gratis point mod Medvedev, som til gengæld har sin førsteserv som våben.

Det er også en mulighed for revanche mod Moutet efter nederlaget i Washington – og vi så alle det nederlag, hvor Medvedev mest af alt kollapsede på grund af varmen, forsinkelser i spillet og flere ting, der gik imod ham.

Hvis det bliver Michelsen, har han heller ikke overbevist: 34 % point vundet på andenserven, blev brudt tre gange og stod over for ni breakpoints. Medvedev har 2–0 i indbyrdes opgør mod ham, begge sejre i år – så selv i lavere form formåede han at slå ham to gange.

Alt i alt – med den modstand, der er tilbage i turneringen, og Medvedev, der er på vej tilbage i topform, synes jeg, det er et godt tidspunkt at satse på ham, især fordi oddset stadig rummer værdi.

18-10-2025 10:31 #113| 0
Hawkeye skrev:

Raketforsøg 100 > 1000

1 : Silkeborg over 1,5 mål > 3,25 Bet365 ( når kan score 3 i Parken, kan de vel godt score 2 hjemme )

2 : Jurien Timber ( Arsenal ) over 0,5 skud på mål > 325 til odds 3,75 hos VBET

Haft skud på mål i 4 af sidste 6 PL kampe ( med to mål i kampen mod Leeds )

Og pænt store favoritter mod Fullham, spillet voides, hvis ikke i start 11.

Redigeret af Hawkeye d. 18-10-2025 20:41
18-10-2025 11:07 #114| 3
ATP Stockholm
Vundet (+1.92 units)
Ruud til at vinde kampen @ odds 1.64 3 / 5 Andre
Tennis - 18/10-2025 14:30

Tag dette bet hos en bookmaker, der udbetaler ved en at Shapovalov trækker sig. Shapovalov kan have nogle fysiske problemer, som han nævnte i sit interview; han tog også en MTO (medical timeout) for sin ryg.

Hvis du ikke får en god pris hos din bookmaker, så prøv at sigte efter odds på ham til at vinde turneringen (omkring 3 i odds) og hedge i finalen.

Jeg bakker igen op om Ruud her. Vi har ikke set den bedste version af Ruud i denne turnering, men hans middel-niveau er højt nok til at fremprovokere fejl fra modstandere, der laver mange fejl – og det var tydeligt mod Korda, som endte med 0,22 fejl pr. point. Forskellen i niveau var ikke enorm, men Ruud leverede, når det gjaldt.

Og igen her mod Shapovalov står han over for en meget fejlbehæftet spiller. Shapovalov sluttede første runde med 0,21 fejl, 0,22 fejl i går, og han havde desuden fysiske problemer. Han tog en MTO for sin ryg og var på et tidspunkt endda i konflikt med publikum.

Shapovalov er en spiller, jeg ingen problemer har med at spille imod, når han er ustabil og laver mange fejl. Han tabte et sæt i begge sine kampe, blev brudt tre gange mod Ymer og tre gange mod Boris. Jeg tror derfor, at Ruud vil få mange break-muligheder her.

De mødtes tidligere i Dallas, hvor Shapo vandt i to sæt, men forholdene dér var meget hurtigere og med lavere opspring, mens vi her har langsommere og højere opspring. Jeg har heller ikke set den samme Shapovalov som i Dallas, hvor han i de første runder spillede rigtig godt.

Her har jeg bare set den gamle, meget ustabile Shapovalov, og med tanke på den MTO han tog, frustrationerne med publikum og det faktum, at han nu møder Ruud, som er skandinav og vil have publikum bag sig, tror jeg, vi nok vil se en Shapovalov, der mister kontrollen.

Jeg tager gerne odds 1,64 her på et væddemål med udbetaling ved opgivelse.

18-10-2025 15:01 #115| 1
OP
Birmingham - Hull
Tabt (-2.5 units)
Scorer i kampen: Oliver McBurnie @ odds 4.5 2.5 / 5 Bet365
Fodbold - England - Championship - 18/10-2025 16:00

6 scoringer (og 3 assists) i 9 kampe for gæsterne fra Hull. Nøglespiller i offensiven og et rigtigt fornuftigt bud på en målscorer.

Birmingham er oprykkere og lukkede senest to ind hjemme imod bundholdet Sheffield Wednesday.

18-10-2025 20:45 #116| 0

Bonny med en assist mod roma. Lavede 3 senest.. Han giver odds 9 på Bet365 modsat 5,5 på betano. Nok til at jeg prøver mens jeg høvler øl. 

19-10-2025 08:17 #117| 0
OP
Brøndby IF - AGF
Tabt (-2 units)
Får kort: Luis Binks @ odds 3.6 2 / 5 Bet365
Fodbold - Danmark - Superligaen - 19/10-2025 16:00

Betano i 3.65, men grundet latterlige limits, tager jeg den hos Bet365, der tilmed også har Indskiftning+, hvilket nemt kan være de 5 øre værd. 

Tanken bag er egentlig, at jeg forudser en tæt og intens kamp, som vi ofte har set det før imellem disse to klubber. AGF står med gode muligheder for at slå et hul ned til både FCK og Brøndby med en sejr her, mens Brøndby for alt i verden ikke må tabe kampen. 

Binks noteret for 4 kort i 6 Superligakampe, mens han også har fået 2 i Pokalturneringen og Coference League. I alt 6 kort i 11 officielle kampe for Brøndby. 

Englænderen fik også kort i det omvendte opgør i Vejlby for en lille måned siden. 

Lasse Læbel Graagaard passer fløjten. Hans snit er ikke super højt, hvilket er det største aber dabei ved spillet. I nogle kampe nærmest nægter han at give kort, mens han i andre gladeligt stanger 4-6 kort ud. Det er som nat og dag med ham. 

19-10-2025 08:42 #118| 0
Bet4Value skrev:

Betano i 3.65, men grundet latterlige limits, tager jeg den hos Bet365, der tilmed også har Indskiftning+, hvilket nemt kan være de 5 øre værd. 

Hvor længe har du benyttet Betano, siden de har limiteret dig til de latterlige beløb. ?

19-10-2025 08:48 #119| 0
OP
Hawkeye skrev:

Hvor længe har du benyttet Betano, siden de har limiteret dig til de latterlige beløb. ?

Siden de kom til Danmark. 

Men jeg er i tvivl, om det er personlige eller markedslimits; altså om de gælder for alle spillere, og det skyldes at det er et specialmarked på en snæver liga som den danske. 

Men kunne få 147 kr. ind på Binks hos Betano, hvilket er noget under, hvad jeg ønsker. Du kan da prøve at tjekke, hvad den siger hos dig ved at trykke "max" inden spillet sættes?

19-10-2025 08:53 #120| 0
Bet4Value skrev:

Siden de kom til Danmark. 

Men jeg er i tvivl, om det er personlige eller markedslimits; altså om de gælder for alle spillere, og det skyldes at det er et specialmarked på en snæver liga som den danske. 

Men kunne få 147 kr. ind på Binks hos Betano, hvilket er noget under, hvad jeg ønsker. Du kan da prøve at tjekke, hvad den siger hos dig ved at trykke "max" inden spillet sættes?

Så ingen grund til at bruge krudt på dem herfra i hvert fald.

Og nej ikke været markedsbestemt, da fra start var markant højere oppe med 5K +, og ellers reguleret alt efter om man vandt eller tabte på disse markeder.

For mit vedkommende udelukkende spillet spillerspecials, kortspil og en pæn del Livespil på overspil af mål.

Spurgte på et et tidspunkt Live-support, om de kunne sige årsagen til denne pludselige ændring.

Og selvfølgelig standard-svaret, at det havde de ikke indflydelse på, men kom med mulige løsninger på, hvordan det evt. kunne ændres.

Variere sit spil til andre markeder, ikke spille for mange spil lige efter hinanden.

LOL - God dag mand økseskaft.

Redigeret af Hawkeye d. 19-10-2025 09:04
19-10-2025 09:13 #121| 1
ROI: 79% (41)

Jeg kan sætte over 800kr på Binks kan jeg se, så jeg er ikke ramt (endnu). Virkelig fedt med alle de specialspil som man kan komme ud på selv i dansk fodbold, men hvis de er så hurtige med limits så er det sgu da ligemeget.. 

19-10-2025 09:14 #122| 0

Lykkedes så DS at tirre tyren, ved at sætte oddset lidt op på Beijmo-scoring til odds 12. ( så stivet taksten )

Men stadig ikke lagt spil op på skud på mål af ham, som var det jeg allerhelst ville have været ude på.

Besynderligt de lige undlader ham der, da har 20 spillere sat op der.

Redigeret af Hawkeye d. 19-10-2025 09:16
19-10-2025 09:23 #123| 1
Harry Butt skrev:

Jeg kan sætte over 800kr på Binks kan jeg se, så jeg er ikke ramt (endnu). Virkelig fedt med alle de specialspil som man kan komme ud på selv i dansk fodbold, men hvis de er så hurtige med limits så er det sgu da ligemeget.. 

De kører vel bare efter samme princip, som alle soft-bookies med sloganet.

Kom bare ind og tab alle de skillinger du vil, men vover du at vinde, kan du godt forsvinde.

Redigeret af Hawkeye d. 19-10-2025 11:15
19-10-2025 12:26 #124| 0

Småmønterne hos Bætano smidt på Daniel Høegh anytime målscorer > 13

Scorede to mål på hovedstød i den omvendte kamp, hvor FCN så meget svage/åbne ud ved hjørnesparkene i de to situationer synes jeg.

Kan ses på Superliga.dk

Der ud over taget, at der tildeles straffespark i kampen til odds 3,20, og kun ud fra dommerstats, med 16 straffe tildelt på 20 kampe.

19-10-2025 13:02 #125| 0

I forlængelse af Medvedev-bettet, hvis nogle vil læse tanker om dagens finale. Kom nogle med på bettet? :-)

Moutet er ikke en nem modstander for Medvedev, da han kan få ham ud af hans komfortzone. Men efter min mening skyldtes Medvedevs nederlag i Washington primært den ekstreme varme og forsinkelserne i turneringsprogrammet, som tydeligt forstyrrede hans rytme.
Han havde også masser af breakpoints i det sidste sæt, men formåede ikke at udnytte dem.
Denne gang er forholdene langt bedre for Medvedev: køligere vejr, en velkendt atmosfære og desuden i et russisktalende land, hvor han føler sig hjemme. Det er også værd at bemærke, at han ikke deltog i “King’s Slam”-turneringerne, fordi han allerede havde givet sit ord til arrangørerne i Almaty.
Det siger en del om, hvor seriøst han tager denne turnering. Det er en vigtig mulighed for ham til at genvinde selvtilliden og blive belønnet for det hårde arbejde, han har lagt i de seneste uger.
Jeg har også lagt mærke til nogle meget positive statistikker fra Medvedev for nylig: han afslutter kampene med et positivt forhold mellem vinderslag og uprovokerede fejl – en stor forbedring i forhold til de tidligere måneder, hvor han lavede for mange fejl og havde svært ved at gennembryde sine modstandere.
Hans serv har også været god denne uge; han er kun blevet brudt én gang, har haft en høj førsteserv-procent og vundet mange point bag den. Den eneste lille ulempe har været dobbeltfejlene, men det skyldes delvist, at han nogle gange tager store chancer på sin andenserv og næsten slår den som en førsteserv.
I mellemtiden har Moutet stået over for 32 breakpoints i denne uge. Han spiller godt, men hans førsteserv-procent ligger kun omkring 59 %.
For mig bliver den afgørende forskel i denne kamp, hvem der kan holde serv mest stabilt – og den fordel går klart til Daniil. Vi kan godt få nogle breaks på begge sider, men jeg forventer, at Moutet vil kæmpe mere med at holde sin serv, mens Medvedev vil være bedre til at udnytte sine chancer.
Jeg ser Daniil tage denne titel – den perfekte hævn efter det, der skete i Washington.

Redigeret af NBay d. 19-10-2025 13:03
19-10-2025 13:13 #126| 0
OP
Elche - Athletic Bilbao
Tabt (-1.5 units)
Scorer i kampen: André Silva @ odds 5 1.5 / 5 Betfair
Fodbold - Spanien - La Liga - 19/10-2025 14:00

Synes det er en ret spændende pris på Elches André Silva her. 

Tidligere Porto, Sevilla, AC Milan, Frankfurt, Leipzig og Bremen-angriber. 

Scoret 4 mål i 7 kampe i sæsonen. Alle fire indenfor de seneste fem kampe. 

Har den højeste xG af alle i Elche-truppen. Kan komme i spil til evt. straffespark, da angrebskollegaen Rafa Mir brændte det seneste. 

Bilbao er favoritter - og kampen er ikke spået til at blive en målfest - men det er lidt interessant, at gæsterne har lukket mål ind i 7 af 8 kampe i sæsonen, og ligeledes også kun har én sejr i de seneste otte betydende kampe. 

19-10-2025 15:38 #127| 0
Brøndby IF - AGF
Tabt (-1 units)
Solbakken får advarsel @ odds 5.5 1 / 5 Bet365
Fodbold - Danmark - Superligaen - 19/10-2025 16:00

Med det efternavn tænker jeg at tilskuerne nok skal være på nakken af ham. Kan han stå for det pres? 
Har har også en pæn historisk for gule kort tidligere, så synes egentlig prisen er pæn. 

19-10-2025 17:08 #128| 0
Brøndby IF - AGF
Tabt (-2 units)
AGF @ odds 8 2 / 5 LIVEBET Danske Spil
19-10-2025 19:22 #129| 1
ROI: 82.34% (30)
NBay skrev:

I forlængelse af Medvedev-bettet, hvis nogle vil læse tanker om dagens finale. Kom nogle med på bettet? :-)

Moutet er ikke en nem modstander for Medvedev, da han kan få ham ud af hans komfortzone. Men efter min mening skyldtes Medvedevs nederlag i Washington primært den ekstreme varme og forsinkelserne i turneringsprogrammet, som tydeligt forstyrrede hans rytme.
Han havde også masser af breakpoints i det sidste sæt, men formåede ikke at udnytte dem.
Denne gang er forholdene langt bedre for Medvedev: køligere vejr, en velkendt atmosfære og desuden i et russisktalende land, hvor han føler sig hjemme. Det er også værd at bemærke, at han ikke deltog i “King’s Slam”-turneringerne, fordi han allerede havde givet sit ord til arrangørerne i Almaty.
Det siger en del om, hvor seriøst han tager denne turnering. Det er en vigtig mulighed for ham til at genvinde selvtilliden og blive belønnet for det hårde arbejde, han har lagt i de seneste uger.
Jeg har også lagt mærke til nogle meget positive statistikker fra Medvedev for nylig: han afslutter kampene med et positivt forhold mellem vinderslag og uprovokerede fejl – en stor forbedring i forhold til de tidligere måneder, hvor han lavede for mange fejl og havde svært ved at gennembryde sine modstandere.
Hans serv har også været god denne uge; han er kun blevet brudt én gang, har haft en høj førsteserv-procent og vundet mange point bag den. Den eneste lille ulempe har været dobbeltfejlene, men det skyldes delvist, at han nogle gange tager store chancer på sin andenserv og næsten slår den som en førsteserv.
I mellemtiden har Moutet stået over for 32 breakpoints i denne uge. Han spiller godt, men hans førsteserv-procent ligger kun omkring 59 %.
For mig bliver den afgørende forskel i denne kamp, hvem der kan holde serv mest stabilt – og den fordel går klart til Daniil. Vi kan godt få nogle breaks på begge sider, men jeg forventer, at Moutet vil kæmpe mere med at holde sin serv, mens Medvedev vil være bedre til at udnytte sine chancer.
Jeg ser Daniil tage denne titel – den perfekte hævn efter det, der skete i Washington.

Det er SÅ fedt med dine tennisanalyser.

Jeg trader selv WTA på Betfair 

19-10-2025 21:23 #130| 0
faldo skrev:

Det er SÅ fedt med dine tennisanalyser.

Jeg trader selv WTA på Betfair 

Interessant :-) 

Må se om der dukker noget op i Wien eller Basel i løbet af næste uge, så skal jeg nok prøve at dele, hvis man kan nå at fange værdien.
Ruud faldt desværre for hurtigt i går efter oddsene åbnede til at jeg valgte at dele den her

20-10-2025 16:25 #131| 1

Risikofrit væddemål på Damsgaard mål eller assist i aften mod West Ham på DS.

20-10-2025 17:58 #132| 0
zipex skrev:

Risikofrit væddemål på Damsgaard mål eller assist i aften mod West Ham på DS.

Nu må det da snart lykkes at ramme.

Mener kun det er en ( den første ) det er lykkedes med.

20-10-2025 18:38 #133| 0

Mandagens småmønter røget på Tobias Sommer anytime målscorer > 17,5 Betano.

Kun spillet ud fra oddset i forhold til de andre bookies, der er nede i 5-6, godt nok ikke mange mål han har scoret, så nok Betano der har mest styr på det.

20-10-2025 18:52 #134| 0
Hawkeye skrev:

Mandagens småmønter røget på Tobias Sommer anytime målscorer > 17,5 Betano.

Kun spillet ud fra oddset i forhold til de andre bookies, der er nede i 5-6, godt nok ikke mange mål han har scoret, så nok Betano der har mest styr på det.

0,04 xG90 i sidste sæson og 0,05 xG90 i denne. Så kan man argumentere for at der nok er sandsynlighed for en marginalt højere xG90 mod Fredericia end tilfældet er mod den gennemsnitlige modstander, men det ligner altså at det er Betano der har fat i den lange ende her, og laver et par procenter selv i 17,5. Odds 5-6 er bare til grin og fuldstændig barberet for værdi.

Det sagt, håber selvfølglig du rammer :-)

20-10-2025 18:56 #135| 0
Kanelsneglen skrev:

0,04 xG90 i sidste sæson og 0,05 xG90 i denne. Så kan man argumentere for at der nok er sandsynlighed for en marginalt højere xG90 mod Fredericia end tilfældet er mod den gennemsnitlige modstander, men det ligner altså at det er Betano der har fat i den lange ende her, og laver et par procenter selv i 17,5. Odds 5-6 er bare til grin og fuldstændig barberet for værdi.

Det sagt, håber selvfølglig du rammer :-)

Ved det godt, og jo selv det jeg argumenterer for at man netop ikke skal sammenligne med de latterlige odds, der lægges op hos andre bookies.

Men lidt li'r skulle der være, nu Kudsk ikke er med i start 11 :-/

20-10-2025 19:01 #136| 0
Hawkeye skrev:

Ved det godt, og jo selv det jeg argumenterer for at man netop ikke skal sammenligne med de latterlige odds, der lægges op hos andre bookies.

Men lidt li'r skulle der være, nu Kudsk ikke er med i start 11 :-/

Ja, det var ærgerligt, men det var trods alt en kalkuleret risiko, og også kun en forsigtig indsats. Hvis han var garanteret en startplads kunne væddemålet godt trække mere end en enkelt unit.

jeg sætter min lid til Magnus Jensen i dag :-)

20-10-2025 22:51 #137| 0
ROI: 0% (0)

Hvor kan man se sin konto og indestående efter Danske Spil har ændret deres design?

21-10-2025 07:00 #138| 0
OP
Portsmouth - Coventry
Tabt (-2.5 units)
Scorer i kampen: Victor Torp @ odds 4.75 2.5 / 5 Bet365
Fodbold - England - Championship - 21/10-2025 20:45

Danske Victor Torp står med 6 scoringer i 9 kampe for Championships førerhold, Coventry, i denne sæson. 

Det gør ham til vicetopscorer for klubben trods en rolle som central midtbane i de fleste kampe. 

Torp er den næstmest afsluttende spiller i Coventry-truppen med 2,90 skud imod mål pr. kamp. 

3 af Torps 6 mål er scoret fra positioner udenfor feltet, bl.a. et enkelt på direkte frispark. To af de øvrige er banket ind lige indenfor feltet, mens den sidste var helt inde under mål. Han forsøger sig en del fra distancen og har en god skudfod. 

Spiller ham både anytime til 4.75 (Bet365) og fra udenfor feltet til 22.80 (Betano)

21-10-2025 07:01 #139| 0
OP
Portsmouth - Coventry
Tabt (-1 units)
Scorer fra udenfor feltet: Victor Torp @ odds 22.8 1 / 5 Andre
Fodbold - England - Championship - 21/10-2025 20:45

Danske Victor Torp står med 6 scoringer i 9 kampe for Championships førerhold, Coventry, i denne sæson. 

Det gør ham til vicetopscorer for klubben trods en rolle som central midtbane i de fleste kampe. 

Torp er den næstmest afsluttende spiller i Coventry-truppen med 2,90 skud imod mål pr. kamp. 

3 af Torps 6 mål er scoret fra positioner udenfor feltet, bl.a. et enkelt på direkte frispark. 

To af de øvrige er banket ind lige indenfor feltet, mens den sidste var helt inde under mål. Han forsøger sig en del fra distancen og har en god skudfod. 

Spiller ham både anytime til 4.75 (Bet365) og fra udenfor feltet til 22.80 (Betano)

21-10-2025 20:39 #140| 1

Dortmund -1.5 til 3.35 på Betfair. FCK har godtnok været stærke hjemme i CHL, men shit de har været ringe i Superligaen.

Dortmund har fået en god start både i Ligaen og i CHL, og har kun tabt til Bayern i denne sæson. Tror de skiller FCK ad, og har spillet en smule på -2.5 og 0-3 også.

21-10-2025 20:40 #141| 0
Union St.Gilloise - Inter
Tabt (-1 units)
Begge hold scorer @ odds 1.8 1 / 5 Bet365
Fodbold - International - Champions League - 21/10-2025 21:00

Lånt fra Fiduser

21-10-2025 20:48 #142| 3
OP
F.C. København - Borussia Dortmund
Vundet (+7.1 units)
Får kort: Lukas Lerager @ odds 4.55 2 / 5 Andre

Betano.

Bet365 og Danske Spil nede omkring 3.00 for samme spil. 

Lerager laver i mange kampe en del frispark, men formår ofte at kringle sig udenom kort. 

Spændt på om han kan snøre Makkelie i sort i dag, i en vigtig kamp, hvor FCK skal til at have nogle point på kontoen efter en sløj start på kampagnen. 

Ligger inde centralt på udsat position. 

Fun fact: Da de to hold senest mødtes, tilbage i 2022, i ChL-gruppespillet fik Lerager kort både ude og hjemme imod BVB. 

21-10-2025 20:54 #143| 0
Villarreal - Manchester City
Matheus Nunes til at score @ odds 9 1 / 5 Danske Spil

Matheus Nunes ser ud til at ligge i den forreste 4-kæde bag Haaland. Spiller normalt back for City, men har et godt skud.

Odds 9 er pænt

21-10-2025 21:09 #144| 0
OP
Xenith skrev:

Matheus Nunes ser ud til at ligge i den forreste 4-kæde bag Haaland. Spiller normalt back for City, men har et godt skud.

Odds 9 er pænt

Ligner nu, at han ligger som back, gør det ikke? 

Kan du være blevet snydt af en fejlagtig opstilling på en livescore?

21-10-2025 21:21 #145| 1
Bet4Value skrev:

Ligner nu, at han ligger som back, gør det ikke? 

Kan du være blevet snydt af en fejlagtig opstilling på en livescore?

Jep, præcis hvad der skete! Nå, men så kan man stadig nå Rico Lewis til odds 12. Det blev så ham der fik pladsen fremme.
Redigeret af Xenith d. 21-10-2025 21:29
21-10-2025 22:37 #146| 0
F.C. København - Borussia Dortmund
Tabt (-2 units)
Garananka kort @ odds 17 2 / 5 LIVEBET Bet365
Fodbold - International - Champions League
21-10-2025 23:39 #147| 0
Bet4Value skrev:

Betano.

Bet365 og Danske Spil nede omkring 3.00 for samme spil. 

Lerager laver i mange kampe en del frispark, men formår ofte at kringle sig udenom kort. 

Spændt på om han kan snøre Makkelie i sort i dag, i en vigtig kamp, hvor FCK skal til at have nogle point på kontoen efter en sløj start på kampagnen. 

Ligger inde centralt på udsat position. 

Fun fact: Da de to hold senest mødtes, tilbage i 2022, i ChL-gruppespillet fik Lerager kort både ude og hjemme imod BVB. 

spillede sidste hjemmekamp på stensikkert kort til Delaney. Denne gang på kort til Lerager (trods det lave odds 3 på DS) og kort til Clem (3,75 på DS).
Jeg spiller kun på kampe jeg ser live, min ven og sidemand spiller på Lerager + Clem kort til odds 13.5 på Bet365.

Nå men tak for lort DS, på Bet365 får han så både et højere odds OG han får for Clem pga udskiftning. 

Tror jeg skifter bookie.

Redigeret af moktar d. 21-10-2025 23:40
22-10-2025 05:15 #148| 0
OP
moktar skrev:

spillede sidste hjemmekamp på stensikkert kort til Delaney. Denne gang på kort til Lerager (trods det lave odds 3 på DS) og kort til Clem (3,75 på DS).
Jeg spiller kun på kampe jeg ser live, min ven og sidemand spiller på Lerager + Clem kort til odds 13.5 på Bet365.

Nå men tak for lort DS, på Bet365 får han så både et højere odds OG han får for Clem pga udskiftning. 

Tror jeg skifter bookie.

I stedet for at skifte bookmaker, så er det nok bedre bare at have dem begge i porteføljen, så du kan shoppe de bedste odds. Det sker også ofte, at Danske Spil eller for den sags skyld Betano har højere odds end 365. Eksempelvis var de 4.55 på Lerager i går jo virkelig lækkert, når de andre samtidig ligger og roder omkring 3.00 - et odds, som jeg personligt ikke kunne finde skyggen af værdi i. 

Og så er den indskiftning+ ordning hos 365 bare fantastisk value. Det gør, at jeg meget ofte vælger 365 til mine spil, selvom de måske ligger 5, 10 eller 15 øre under en af de andre. Det har simpelthen givet gevinst så mange gange, hvor ens pick er skiftet ud, men erstatningen har leveret mål/assist/kort. Og nogen gange kan man decideret spekulere i det, hvis man har indgående kendskab til specifikke hold og nærmest på forhånd ved, at den og den udskiftes næsten altid med den og den. Hvis det er to tæt på lige gode spillere, indenfor det man spiller på (mål, assist eller kort), så kan det være nogle helt forrygende ekstra procenter at sidde med.

22-10-2025 06:26 #149| 1
Bet4Value skrev:

I stedet for at skifte bookmaker, så er det nok bedre bare at have dem begge i porteføljen, så du kan shoppe de bedste odds. Det sker også ofte, at Danske Spil eller for den sags skyld Betano har højere odds end 365. Eksempelvis var de 4.55 på Lerager i går jo virkelig lækkert, når de andre samtidig ligger og roder omkring 3.00 - et odds, som jeg personligt ikke kunne finde skyggen af værdi i. 

Og så er den indskiftning+ ordning hos 365 bare fantastisk value. Det gør, at jeg meget ofte vælger 365 til mine spil, selvom de måske ligger 5, 10 eller 15 øre under en af de andre. Det har simpelthen givet gevinst så mange gange, hvor ens pick er skiftet ud, men erstatningen har leveret mål/assist/kort. Og nogen gange kan man decideret spekulere i det, hvis man har indgående kendskab til specifikke hold og nærmest på forhånd ved, at den og den udskiftes næsten altid med den og den. Hvis det er to tæt på lige gode spillere, indenfor det man spiller på (mål, assist eller kort), så kan det være nogle helt forrygende ekstra procenter at sidde med.

Tak for svar, tror du har helt ret. Jeg spiller sjældent (faktisk kun som en form for konkurrence/opvarmning mens vi drikker en pils) så får jo nok ikke lige shufflet rundt efter bedste odds. Eksempelvis var jeg for doven til at få min Bet365-konto til at virke, jeg anede ikke engang at det det indskiftning fandtes. Man bliver klogere….

22-10-2025 10:42 #150| 2
moktar skrev:

Tak for svar, tror du har helt ret. Jeg spiller sjældent (faktisk kun som en form for konkurrence/opvarmning mens vi drikker en pils) så får jo nok ikke lige shufflet rundt efter bedste odds. Eksempelvis var jeg for doven til at få min Bet365-konto til at virke, jeg anede ikke engang at det det indskiftning fandtes. Man bliver klogere….

Speaking of indskiftning+. Den ordning klagede jeg heller ikke over i går. Nu er jeg med på at det selvfølgelig var heldigt at den gik hjem i sidste sekund, men bare det at du kan få vekslet din kantspiller til en spidsangriber er pænt god value.

23-10-2025 18:49 #151| 1
Maccabi Tel Aviv - FC Midtjylland
Tabt (-0.5 units)
Billing scorer på hovedstød @ odds 34 0.5 / 5 Bet365
Fodbold - International - Europa League - 23/10-2025 21:00

Billing scorer på hovedstød 

Blot et hygge spil, men det er da ikke umuligt?

23-10-2025 20:09 #152| 0
OP
Maccabi Tel Aviv - FC Midtjylland
Tabt (-2 units)
Laver assist: Dario Osorio @ odds 6 2 / 5 Bet365
Fodbold - International - Europa League - 23/10-2025 21:00

Starter på kant.

9 kampe/4 assists i ligaen og 6 kampe/3 assists i Europa. Skal fodre Franculino og Cho inde foran.

Kampen spilles på neutral bane, hvilket skal være en kæmpe fordel for Midtjylland.

Samme odds hos Danske Spil, men tager den hos 365, da han kan risikere at skiftes ud — og med typer som Simsir, Gorgoza osv. kunne være perfekte ift. Indskiftning+, hvor spillet går videre til hans erstatninger. 

23-10-2025 20:17 #153| 0
OP
His Dude skrev:

Billing scorer på hovedstød 

Blot et hygge spil, men det er da ikke umuligt?

Odds 26.00 på scoring fra udenfor feltet hos Betano, synes jeg er ret fin også. Lavede en del af dem i England og er ikke bleg for at trykke af udefra, hvis chancen byder sig.

Dog lav limit — ihvertfald på min konto.

23-10-2025 20:40 #154| 1
Bet4Value skrev:

Starter på kant.

9 kampe/4 assists i ligaen og 6 kampe/3 assists i Europa. Skal fodre Franculino og Cho inde foran.

Kampen spilles på neutral bane, hvilket skal være en kæmpe fordel for Midtjylland.

Samme odds hos Danske Spil, men tager den hos 365, da han kan risikere at skiftes ud — og med typer som Simsir, Gorgoza osv. kunne være perfekte ift. Indskiftning+, hvor spillet går videre til hans erstatninger. 

Rigtig fint bet! 

23-10-2025 20:44 #155| 0
Palace
Tabt (-1.5 units)
Munoz assist @ odds 3.95 1.5 / 5 Andre
Fodbold - 23/10-2025 21:00

På betano. Man skal ikke have set meget Palace for at vide at han er hyper offensiv. 
Stats lyver lidt, og han er imo et væsentlig bedre spil her end hans 2 assist i 8 kampe fortæller. 

Havde også et 50kr freebet som røg afsted på 2 styks til odds 24. 

23-10-2025 23:01 #156| 4

Tog Billing i en anden udgave også 😊

24-10-2025 13:04 #157| 2

Go Midtjylland ;)
Ude på lidt lir i nattens NBA progra:

24-10-2025 14:41 #158| 4

Risikofrit spil hos DS

24-10-2025 16:26 #159| 0

Raketforsøg 150 > 1500

1 : Spillet med to chancer....Beijmo over 0,5 skud på mål for 100 > 3,0 DS.....Juho Lähteenmäki over 0,5 skud på mål for 50  > 6,0 DS

Redigeret af Hawkeye d. 24-10-2025 21:07
24-10-2025 18:24 #160| 0

Carstensen assist til odds 8 på 365. Og to styk til 60 på betano. 
til samme ligning ligger DS i 3,2 og 10. 

Tror på en målrig kamp i Århus. 

24-10-2025 20:53 #161| 1
Hawkeye skrev:

Risikofrit spil hos DS

Endelig et af deres risikofri spil der gik hjem 🙏🏻

24-10-2025 21:02 #162| 0
zipex skrev:

Endelig et af deres risikofri spil der gik hjem

Ja, så lykkedes det endelig :-)

25-10-2025 09:55 #163| 0
OP
Sydney FC - Central Coast Mariners
Tabt (-2 units)
Får kort: Alfie McCalmont @ odds 5 2 / 5 NordicBet
Fodbold - 25/10-2025 10:35

A-League, Australien. 

Samme odds hos Betano

Nordirske Alfie McCalmont er en hård hund. 

Noteret for 22 kampe i A-League i sin tid Downunder. I disse har han trukket 7 gule kort. Et kort i cirka hver tredje optræden. 

CCM er store underdogs i dagens udekamp i Sydney, og dommer Benjamin Abraham snitter på den gode side af 4 kort pr. kamp. 

Bet365 i 3.25 for samme spil. 

25-10-2025 11:07 #164| 1
Vejle Boldklub - Silkeborg IF
Vundet (+9 units)
Stefan Velkov over 0,5 skud på mål @ odds 4.6 2.5 / 5 Andre
Fodbold - Danmark - Superligaen - 26/10-2025 14:00

Betano

Svigtede mig i hans sidste kamp, men prøver igen.

Scoret tre mål på stribe i de sidste 4 kampe, hvoraf den ene var i en pokalkamp mod Holbæk, hvor kom ind i 77. minut.

Kampen før de 4 kampe, var mod Fredericia, og her havde han 2 skud på mål.

Lidt uenighed om han er med i start 11.

Hjemmesiden melder ham karantæne fri, men Fotmob og Betxpert har ham ikke med i deres forventede opstillinger, mens Flashscore har ham med.

Men ellers er det jo void, hvis ikke er med fra start.

Lægger Betano oddset op, men da det er latterligt hvad kan få ud der, har jeg suppleret op hos DS til 4,2

2 skud på mål ligger til odds 30 hos Betano, hele 1,28 på det.

Gad vide om man kan starte helt forfra hos bookies, hvis får lavet en kønsskiftoperation, og dermed nyt CPR-nummer :-)

25-10-2025 13:37 #165| 0
Hawkeye skrev:

Betano

Scoret tre mål på stribe i de sidste 4 kampe, hvoraf den ene var i en pokalkamp mod Holbæk, hvor kom ind i 77. minut.

Hjemmesiden melder ham karantæne fri, men Fotmob og Betxpert har ham ikke med i deres forventede opstillinger, mens Flashscore har ham med.

Lægger Betano oddset op, men da det er latterligt hvad kan få ud der, har jeg suppleret op hos DS til 4,2

Gad vide om man kan starte helt forfra hos bookies, hvis får lavet en kønsskiftoperation, og dermed nyt CPR-nummer :-)

Er det ikke over 1 skud?

jeg kan sætte lige ved 1k på bettet....men...

25-10-2025 13:49 #166| 0
His Dude skrev:

Er det ikke over 1 skud?

jeg kan sætte lige ved 1k på bettet....men...

1+ betyder 1 skud på mål eller flere....sådan har det i hvert fald været hele tiden.

25-10-2025 14:12 #167| 0
Hawkeye skrev:

1+ betyder 1 skud på mål eller flere....sådan har det i hvert fald været hele tiden.

Ok, tak 👍

25-10-2025 14:23 #168| 1
His Dude skrev:

Ok, tak

Nok været bedre jeg havde skrevet som de beskriver med 1+, men synes mange er i tvivl om hvad det betyder, så derfor jeg bruger over 0,5

Men på eget ansvar når I spiller, skal ikke hæfte for noget, hvis de pludselig har ændret på det.

25-10-2025 14:37 #169| 1
Augsburg - RB Leipzig
Tabt (-3 units)
Fabian Rieder over 0,5 skud på mål. @ odds 2.46 3 / 5 Danske Spil
Fodbold - Tyskland - Bundesliga - 25/10-2025 15:30

Haft skud på mål i 4 af 5 kampe som han har spillet for Augsburg, heraf er de to af dem scoringer.

25-10-2025 14:37 #170| 0
ATP Paris
Pengene tilbage
Karen Khachanov til at vinde @ odds 1.5 3.5 / 5 Andre
Tennis - 27/10-2025 12:00

Jeg tager ham primært, fordi han elsker at spille i Paris. Han har allerede været der i et par dage og trænet – blandt andet en session i går med Alcaraz – og jeg kan simpelthen ikke se ham tabe sin åbningskamp.

En anden faktor er Bonzis tilstand: han virker skadet og trak sig endda fra doublen. Hans træner har officielt udtalt, at han er “virkelig skadet”, hvilket tydeligt viser, at han ikke er 100%.

Det afgørende punkt her er, at på Masters 1000-niveau betyder det at springe bare én Masters 1000-turnering over, at man mister 25% af årsbonussen – og Bonzi har deltaget i alle Masters 1000-turneringer indtil nu. Måske vil han bare sikre sig sin bonus?

Som vi har set, er dette hovedårsagen til, at mange spillere presser sig selv til at deltage i M1000-turneringer, selv når de ikke er i topform.

Hvis Khachanov formår at gøre kampen fysisk, bør han vinde den. For en gangs skyld føler jeg mig tryg ved at satse på en kamp i første runde – på en spiller, der tidligere har nået semifinalen her og endda vandt turneringen tilbage i 2017: et sted, han tydeligvis elsker.

Redigeret af NBay d. 25-10-2025 14:37
25-10-2025 16:20 #171| 0
Hawkeye skrev:

Nok været bedre jeg havde skrevet som de beskriver med 1+, men synes mange er i tvivl om hvad det betyder, så derfor jeg bruger over 0,5

Men på eget ansvar når I spiller, skal ikke hæfte for noget, hvis de pludselig har ændret på det.

Har chattet med Betano som giver dig ret 👍

25-10-2025 17:39 #172| 0
Hawkeye skrev:

Betano

Odds er sat gevaldigt ned!

3,2 hhv 16

men prøver for det mit budget kan klare 😊

25-10-2025 18:16 #173| 0
His Dude skrev:

Odds er sat gevaldigt ned!

3,2 hhv 16

men prøver for det mit budget kan klare

Da vel ikke til 3,2 ?

Ligger til 4,2 hos DS

Håber du kan bringe lidt held ind i det, for synes ikke jeg kan ramme noget som helst.

Grats med de 13, af ren nysgerrighed, hvordan får du de 50 kr freebets hos Betano ?

25-10-2025 19:07 #174| 0
Hawkeye skrev:

Da vel ikke til 3,2 ?

Ligger til 4,2 hos DS

Håber du kan bringe lidt held ind i det, for synes ikke jeg kan ramme noget som helst.

Grats med de 13, af ren nysgerrighed, hvordan får du de 50 kr freebets hos Betano ?

Jeg spreder hermed mit held 🍀

De 50 freebet fik jeg ved at bette på betbuilder 

25-10-2025 19:16 #175| 0
25-10-2025 19:29 #176| 1
His Dude skrev:

Jeg spreder hermed mit held

Ville være lækkert, hvis du kan drysse lidt af dit held over på det spil.

His Dude skrev:

Men stikker virkelig i mit betting-hjerte, hvis du har spillet det til så meget et lavere odds hos Betano.

25-10-2025 20:08 #177| 0
Hawkeye skrev:

Ville være lækkert, hvis du kan drysse lidt af dit held over på det spil.

Men stikker virkelig i mit betting-hjerte, hvis du har spillet det til så meget et lavere odds hos Betano.

Det går nok, bare en flad 50'er 😊

25-10-2025 20:21 #178| 1
His Dude skrev:

Det går nok, bare en flad 50'er

Jowjow, men stadig en halvtredser mere i gevinst ved spil hos DS. ( kan reddes endnu, ved at lukke spillet hos Betano, og spille hos DS i stedet )

Men måske netop til de lavere odds man skal spille, for at "pleje" sine limits :-)

26-10-2025 10:40 #179| 0

Da der er national TE day i NFL idag, er jeg stukket ud på lidt lir systemer med forskellige TE til at lave en TD her til aften. 
Melder det kun op sådan så her da jeg ikke ved om der er noget value i mine bets, jeg ved bare at der plejer at blive kigget ekstra efter TE i NFL kampene på denne dag hvert år. 

26-10-2025 12:47 #180| 0
OP
Vejle Boldklub - Silkeborg IF
Tabt (-1.5 units)
Laver assist: Andreas Poulsen @ odds 9 1.5 / 5 Bet365
Fodbold - Danmark - Superligaen - 26/10-2025 14:00

Andreas Poulsen står med 4 assist i 11 kampe i indeværende sæson (Superliga og Conference League). 

Lavede assist i det omvendte opgør imod Vejle. 

14 chancer skabt i sæsonen fra sin position på backen, hvoraf 4 er klassificeret som "store chancer". Det er højest i truppen. 

Møder ligaens pt. dårligste hold, der senest løb ind i kniven imod FC Midtjylland, hvor de nærmest slap nådigt med et 5-1-nederlag. 

Midtjyderne kunne, hvis ikke de begyndte at spare spillere til Europa, have slagtet dem fuldstændig. 

Inden den kamp tabte VB 3-0 hjemme til Nordsjælland, der ikke er kendte for at være gode ude. Det siger lidt om vejlensernes form pt. 

VB har godt nok Velkov og Nielsen tilbage fra karantæne, men har alligevel svært ved at se SIF forlade denne kamp uden at score. Også minimum et par gange. 

Synes det er et fint spot at gå på Andreas Poulsen assist. De øvrige bookmakere ligger i lejet 5.20-6.00 for dette spil. 

26-10-2025 13:08 #181| 0
OP
OB - Brøndby IF
Tabt (-2 units)
o2,5 mål + Begge hold scorer + Noah Nartey o0,5 skud på mål @ odds 5.1 2 / 5 Andre
Fodbold - Danmark - Superligaen - 27/10-2025 19:00

Betano

Samme kombination giver kun 3.60 hos Bet365

Jeg har bygget denne kombi til mandagens kamp i Odense, hvor følelsen, jeg sidder med er, at det bliver en rigtig underholdende kamp. 

Da de mødtes for kort tid siden endte denne kamp med en 5-1-sejr til Brøndby hjemme på Vestegnen i en kamp, hvor begge hold godt kunne have scoret endnu flere mål. 

I det opgør scorede Noah Nartey også, og han er nu oppe på fire kampe i træk med mål. Først lavede han to i pokalkampen imod B.93, mens han efterfølgende har nettet imod både OB, Fredericia og senest AGF. Det har gjort noget godt for ham, at Steve Cooper har rykket ham op på 10'eren, hvor han kan få lov at udfolde sig, 

Imod et så defensivt svagt hold som OB, skal han komme til muligheder - og i denne kombi behøver han ikke engang score, men blot have et forsøg indenfor rammen. 

2-1, 1-2, 2-2, 3-3, 3-1, 3-2, 2-3, 1-3... Der er mange mulige resultater af dette opgør, som vi kan bruge til noget. Får ihvertfald svært ved at se det blive en tør kamp, hvor de to hold ikke vil angribe. Både Zorniger og Cooper vil gerne presse højt og har deres fokus fremad banen. 

Er man ikke til kombinationen, så ligger Betano højt på alle udgaver. De to Nartey-varianter er de markant højest på faktisk. 
Over 2,5 + begge hold scorer kan som single spilles til 1.95
Noah Nartey o0,5 skud indenfor rammen kan spilles til 2.80 
Noah Nartey scorer kan spilles til 5.90 

26-10-2025 14:50 #182| 1
His Dude skrev:

Jeg spreder hermed mit held

Det virkede sgu tror jeg.....

26-10-2025 14:59 #183| 0
Hawkeye skrev:

Det virkede sgu tror jeg.....

Skiftede til Bet365 der havde bedre odds og indskifter overtager👍

Tak for tip og vi napper lige et skud yderligere i anden halvleg 👍

26-10-2025 15:31 #184| 0

Raketforsøg 100 > 1000

1 : Oliver Olsen ( Randers ) over 0,5 skud på mål > 3,5 DS

Haft skud på mål i 3 af de sidste 5 kampe, hvoraf de to er mål ( scorede i den omvendte kamp mod SønderJyske

26-10-2025 16:16 #185| 0
Hawkeye skrev:

Betano

Tak for tips 😀👍

26-10-2025 16:21 #186| 1
Sealand skrev:

Tak for tips

I er modige at følge tyren her, men velbekommen :-)

26-10-2025 17:24 #187| 0

Ufff....

26-10-2025 17:55 #188| 0
Hawkeye skrev:

Raketforsøg 100 > 1000

1 : Oliver Olsen ( Randers ) over 0,5 skud på mål > 3,5 DS

Haft skud på mål i 3 af de sidste 5 kampe, hvoraf de to er mål ( scorede i den omvendte kamp mod SønderJyske

Nå, de 100 kommer tilbage i kraft af deres 0-0 forsikring.

Så fortsætter raketten med 100 på Srdjan Kuzmic til at få kort > 5,2 DS

26-10-2025 20:59 #189| 0

Er gået tidligt på følgende to spil til den kommende runde:

FCM - AGF - uafgjort @ 3,85 hos Danske Spil - 1/5

FCM - AGF - under 2,5 mål @ 2,35 hos Bet365 - 1/5

Der venter et vaskeægte topopgør i den kommende runde, og selvom det normalt er to hold med en offensiv indstilling, så kan jeg simpelthen ikke forestille mig at Tullberg beder sine spillere om at mose på fra første fløjt - samtidig med at AGF lever meget fint med en pointdeling her.

Jeg er med på at sæsonen stadig er lang, men det her er alligevel en kamp FCM helst ikke skal tabe, da hullet op til AGF så vil være på 5 point. Min forestilling er derfor et relativt afventede kampbillede, hvor man i højere grad vil forsøge at undgå nederlaget frem for at jagte sejren, og så skal både underen og uafgjort være to fine spil til prisen.

Som en slutbemærkning så vil jeg næsten garantere at vi ikke henter ovenstående priser når kick off nærmer sig.

edit: lukket underen hos Danske Spil og snuppet 5 øre mere hos Bet365.

Redigeret af Kanelsneglen d. 28-10-2025 12:22
26-10-2025 21:12 #190| 1
OP
Vancouver Whitecaps - FC Dallas
Tabt (-2 units)
Scorer fra udenfor feltet: Thomas Müller @ odds 23 2 / 5 Bet365
Fodbold - USA - Major League Soccer - 27/10-2025 00:30

Den tyske legende er faldet godt til i Vancouver og har scoret 7 mål i 7 kampe.

Müller har haft 21 afslutninger i disse kampe, hvoraf 1/3 har været fra positioner udenfor feltet.

Fordelingen af mål ser sådan ud:

Hovedstød: 1

Straffespark: 4

Udenfor feltet: 2

Står i omkring 2.00 for at score i kampen. Synes umiddelbart at odds 23.00 for et langskudsmål erret meget i overkanten. Betano nede i 8.20 for samme spil.

27-10-2025 04:41 #191| 14

Odds 1514,9 lige i røven :)))
SÅ TÆT på den her også... DeMar DeRozan gad dog ikke lige at sætte de sidste 2 assist på kontoen i 3 & 4 quarter!

27-10-2025 05:30 #192| 0

Øv, har fået limit på 3 kroner ved betano

27-10-2025 05:47 #193| 1
OP

Flot gevinst, @SoccerFan. 

27-10-2025 06:48 #194| 1
SoccerFan skrev:

Tillykke med den enorme gevinst!

Limit på 3 kroner.... måske dit held så du ikke brænder gevinsten af?

Har du modtaget gevinsten?

Det er jo for sindsygt😁

27-10-2025 08:30 #195| 1
SoccerFan skrev:

Lækkert. Tillykke.

27-10-2025 10:13 #196| 2
OB - Brøndby IF
Vundet (+7.2 units)
Nartey mål eller assist @ odds 3.4 3 / 5 Bet365

Foretrækker dog en assist da jeg også er afsted på den til odds 9 samme sted. Dog faldet til odds 8 nu.

27-10-2025 12:20 #197| 1
Nitrrrrrram skrev:

Foretrækker dog en assist da jeg også er afsted på den til odds 9 samme sted. Dog faldet til odds 8 nu.

Forstår ikke helt ideen med at tage det odds med enten scorer eller assist til 3,4

Ud fra de odds der ligger nu, må det da være bedre at dele spillene op til odds 5,5 og 9, det giver odds 3,41, med den ekstra gode at kunne scoope begge to.

27-10-2025 12:28 #198| 1
Bet4Value skrev:

Flot gevinst, @SoccerFan. 

Takker :)

His Dude skrev:

Tillykke med den enorme gevinst!

Limit på 3 kroner.... måske dit held så du ikke brænder gevinsten af?

Har du modtaget gevinsten?

Det er jo for sindsygt

Ja, ja, de er cashet ud, tænker de vel går ind på kontoen i morgen, eller overmorgen. :)
Synes bare det er træls at blive limiteret fra den danske bookie, med bedste odds! 

27-10-2025 12:34 #199| 0
Hawkeye skrev:

Forstår ikke helt ideen med at tage det odds med enten scorer eller assist til 3,4

Ud fra de odds der ligger nu, må det da være bedre at dele spillene op til odds 5,5 og 9, det giver odds 3,41, med den ekstra gode at kunne scoope begge to.

Jeg forstår ikke dit regnestykke, men du har sikkert ret. 
Tager du højde for at et indskud tabes hvis ikke begge udfald sker? 

27-10-2025 13:36 #200| 2

Det her er ud fra odds’ene 5,5 og 9

Fordeler indsatserne på de to spil, så de begge giver samme gevinst .

163,64 x 5,5 =900

100 x 9 =900 

Samlet indsats 263,64, som giver 900 i gevinst , uanset om det er målscorer eller assist spillet går hjem.

Her er fordelen den at hvis han både scorer og laver assist, er det samlet gevinst på 1800

Med 263,64 på spillet på med enten scorer eller laver assinst, giver det en gevinst på 896,38

Altså en lille smule mindre, men ikke så meget de småmønter jeg tænker på, men mere at man kan ramme begge spillene på den anden måde.

Håber det giver mening.

Ville gerne selv på Nartey assist til odds 9, men det giver Vbet eller Betit vist ikke ( 365 tillader 8 kr på det spil her )

27-10-2025 13:36 #201| 0

Double fejl post

Redigeret af Hawkeye d. 27-10-2025 13:43
27-10-2025 13:37 #202| 0

Triple fejlpost

Redigeret af Hawkeye d. 27-10-2025 13:40
27-10-2025 14:40 #203| 1
SoccerFan skrev:

Takker :)

Ja, ja, de er cashet ud, tænker de vel går ind på kontoen i morgen, eller overmorgen. :)
Synes bare det er træls at blive limiteret fra den danske bookie, med bedste odds! 

De kommer nok tilbage med en personlig invitation 🤗

27-10-2025 14:50 #204| 1
Hawkeye skrev:

Det her er ud fra odds’ene 5,5 og 9

Fordeler indsatserne på de to spil, så de begge giver samme gevinst .

163,64 x 5,5 =900

100 x 9 =900 

Samlet indsats 263,64, som giver 900 i gevinst , uanset om det er målscorer eller assist spillet går hjem.

Her er fordelen den at hvis han både scorer og laver assist, er det samlet gevinst på 1800

Med 263,64 på spillet på med enten scorer eller laver assinst, giver det en gevinst på 896,38

Altså en lille smule mindre, men ikke så meget de småmønter jeg tænker på, men mere at man kan ramme begge spillene på den anden måde.

Håber det giver mening.

Ville gerne selv på Nartey assist til odds 9, men det giver Vbet eller Betit vist ikke ( 365 tillader 8 kr på det spil her )

Det giver straks bedre mening! 

27-10-2025 17:24 #205| 0

DS med risikofrit spil.

27-10-2025 18:43 #206| 0
OB - Brøndby IF
Tabt (-1 units)
Adam Sørensen laver assist @ odds 11 1 / 5 Bet365
27-10-2025 19:26 #207| 0
Nitrrrrrram skrev:

Takker for tip 👍

27-10-2025 19:33 #208| 0
ROI: 75.19% (93)
Hawkeye skrev:

DS med risikofrit spil.

Den er vel hjemme nu ?😊

27-10-2025 19:47 #209| 0
bergkamp22 skrev:

Den er vel hjemme nu ?

Kun et skud indtil videre 

27-10-2025 19:47 #210| 0
bergkamp22 skrev:

Den er vel hjemme nu ?

Ikke ifølge Opta, her er der kun et skud på mål pt ( målet ), og så et skudforsøg ( ikke på mål )

27-10-2025 19:51 #211| 0

Hmm har han ikke haft 2 headere på mål

Redigeret af bergkamp22 d. 27-10-2025 20:28
27-10-2025 19:55 #212| 1
ROI: 111.08% (90)

Nartey er bare gaven der bliver ved med at give, tak til den der startede bølgen......

27-10-2025 19:56 #213| 0
bergkamp22 skrev:

Hmm har han ikke haft 2 gradere på mål

Ser ikke kampen, følger den kun på Opta, og desværre dem de bruger til at afgøre. ( hvad betyder gradere ? )

27-10-2025 20:29 #214| 0
Hawkeye skrev:

Ser ikke kampen, følger den kun på Opta, og desværre dem de bruger til at afgøre. ( hvad betyder gradere ? )

Skulle stå “headere”

27-10-2025 21:15 #215| 0
bergkamp22 skrev:

Hmm har han ikke haft 2 headere på mål

Det tæller ikke som skud på mål, desværre 

27-10-2025 21:51 #216| 0
BUMS4 skrev:

Nartey er bare gaven der bliver ved med at give, tak til den der startede bølgen......

Velbekomme :) 

28-10-2025 15:21 #217| 0
Fck-Fredericia
Tabt (-0.5 units)
Fredericia sejr @ odds 14.5 0.5 / 5 Andre
Fodbold - 01/11-2025 18:00

Den her kan se dum ud på lørdag, men for et meget sløjt kørende hjemmehold som også lige har en pokalkamp at forholde sig til inden denne kamp. 

Fredericia har også tabt pusten, og om jeg tror de vinder? Nææ, men om jeg synes odds 14,5 er i overkanten når et skadesplaget fck hold kun spiller på 70% for tiden, ja så synes jeg sku at det er tid til et stik imod. 

Har spillet på DS til odds 15 istedet 

Redigeret af Nitrrrrrram d. 28-10-2025 15:24
28-10-2025 18:56 #218| 2
Esbjerg fB - Randers FC
Tabt (-4.5 units)
Randers FC @ odds 1.8 4.5 / 5 Andre
Fodbold - Danmark - Pokalturnering - 29/10-2025 19:00

Esbjerg kommer ikke til at prioritere denne kamp, da de har en meget vigtig kamp mod B93 på søndag.

Kilde: https://jv.dk/efb/1-division-er-aabenlyst-vigtigst-efb-sparer-flere-profiler-i-pokalkamp-mod-randers?teaser-referral=f4268f13-5317-4bfe-903f-31598043876f-9

Dernæst er Randers også flere meter foran Esbjerg og jeg forventer derfor Randers napper en sejr.

28-10-2025 21:12 #219| 1

1,89 på danskespil 

29-10-2025 17:54 #220| 4
ATP Paris
Vundet (+2.28 units)
Karen Khachanov til at vinde @ odds 1.76 3 / 5 Andre
Tennis - 29/10-2025 20:30

Vi prøver med Karen Khachanov igen. Oddsene på Khachanov vil  sandsynligvis fortsætte med at stige – de kan ende over 1,80 inden kampen på grund af hypen omkring Fonseca. Så du kan stadig vente og spille på ham lige før kampen; oddset ligger i øjeblikket på 1,76.

Den primære grund til, at jeg backer Khachanov her, er pga. Fonsecas fysik. Dette bliver Fonsecas sjette kamp på otte dage. Han tog to “medical timeouts” i går mod Shapovalov og skal nu møde Khachanov på Centre Court – på en meget langsom bane, hvor det er svært at slå igennem modstanderen.

Og hvem er bedre end Khachanov til at gøre kampen fysisk?

Khachanov elsker Paris, og det er ikke første gang, han præsterer godt her. Eftersom han ikke kunne forsvare sine point fra Almaty og Wien (hvor han skulle forsvare henholdsvis en titel og en finale, men tabte i første runde begge steder), har han nu brug for at forsvare sine semifinalepoint for ikke at falde yderligere på ranglisten.

Som altid er det vigtigt at se på hans præstation i første runde – og den kunne jeg virkelig godt lide. Han var solid på serven med et forhold mellem vindere og uprovokerede fejl på 1,18, og de langsommere baner gør det meget svært at slå igennem ham. Paris er faktisk Khachanovs bedste indendørsturnering: han er 16–7 her, med en titel og en semifinale.

Givet Fonsecas mulige fysiske problemer – hans sjette kamp på otte dage, ingen hviledag under en syvdages Masters-turnering – samt de langsomme forhold, der favoriserer Khachanov og hans stærke første runde, er jeg tryg ved at spille på ham her.

Redigeret af NBay d. 29-10-2025 17:54
30-10-2025 17:10 #221| 1

FCM -1,5 2,25 i dagens pokal kamp kombi med Lazio 2,15

Redigeret af Nimacos d. 30-10-2025 17:11
30-10-2025 18:09 #222| 2

Har haft stor succes på NBA fronten, efter jeg har investeret i lidt player prob tools!
Er ude på disse i nat:

Hornets-Magic:
Ryan Kalkbrenner over 15,5 PRA (Points, Rebounds Assists) @ 1,86
Ryan Kalkbrenner over 7,5 point @ 1,86

Ryan Kalkbrenner over 6,5 rebounds @ 1,86

Anthony Black over 18,5 PRA @ 1,90

Anthony Black over 11,5 Point @ 1,86

Tristan da Silva over 13,5 PRA @ 1,86
Tristan da Silva over 8,5 Point @ 1,83

Wendel Carter Jr over 10,5 Point @ 1,95
Wendel Carter Jr over 21,5 PRA @ 1,90

Wendel Carter Jr Laver Double-Double @ 3,10
Tidjane Salaune over 3,5 Rebounds @ 1,83
Tre Mann over 15,5 PRA @ 1,86
Tre Mann over 5,5 R+A @ 1,75

Paolo Banchero over 7,5 Rebounds @ 1,83

Paolo Banchero over 4,5 Assists @ 1,86

Desmond Bane over 3,5 Assists @ 1,90

Desmond Bane over 4,5 Rebounds @ 1,95

Bucks-GSW:

Cole Anthony over 4,5 Assists @ 1,90

Myles Turner over 5,5 Rebounds @ 1,86

Myles Turner over 7,5 over A+R @ 1,90

Bobby Portis over 5,5 Rebounds @ 1,83

Ryan Rollins over 11,5 Point @ 1,83

Ryan Rollins over 20,5 PRA @ 1,86

Jimmy Butler over 4,5 Assists @ 1,83

Jimmy Butler over 9,5 R+A @ 1,86
Jimmy Butler over 18,5 Point @ 1,86
Jimmy Butler over 28,5 PRA @ 1,86
Jimmy Butler over 29,5 PRA @ 1,86  

Draymond Green over 5,5 Rebounds @ 1,86

Draymond Green over 11,5 R+A @ 1,95
Podziemski over 10,5 Point @ 1,86

Gary Trent Jr. over 11,5 Point @ 1,86

OKC-Wizards(Tænker blow-out sejr til OKC...):
Ajay Mitchell over 15,5 Point @ 1,86

Ajay Mitchell over 22,5 PRA @ 1,86

Hartenstein over 11,5 Rebounds @ 2,00

Hartenstein over 2,5 Rebounds i 1. Quarter @ 1,80

Middleton over 3,5 Rebounds @ 1,83

Kyshawn George over 3,5 assists @ 1,83

Tre Johnson over 11,5 Point @ 1,86

Spurs-Heat:

Julian Champagne over 15,5 PRA @ 1,86

Dylan Harper over 13,5 Point @ 1,86

Dylan Harper over 22,5 PRA @ 1,86

Jaime Jaquez Jr. over 15,5 Point @ 1,86

... Og købt lidt mere over 14,5 Point @ 1,86

Jaime Jaquez Jr over 25,5 PRA @ 1,86

Kel'El Ware over 10,5 Point @ 1,86
Kel'El Ware over 8,5 Rebounds @ 2,10
Kel'El Ware Double-Double @ 3,65

Devin Vassel over 3,5 rebounds @ 1,83
Barnes over 2,5 rebounds @ 1,83

Andrew Wiggins over 17,5 Point @ 1,86

Alle spillet hos Bet365

... Så er Jalen Suggs officielt meldt ude for Magic, sammen med M. Wagner, og Franz Wagner er "tvivlsom". Den med Suggs og Mauritz Wagner havde jeg set komme, så vi er godt inde!
... Norman Powell stadig ude for Heat.

Redigeret af SoccerFan d. 31-10-2025 06:05
31-10-2025 00:28 #223| 1

Smuk start i Hornets-Magic!

31-10-2025 00:36 #224| 0
SoccerFan skrev:

Smuk start i Hornets-Magic!

Hvad er en 'double double"?

Det er første gang jeg forsøger mig med NBA 😀

31-10-2025 00:38 #225| 1
His Dude skrev:

Hvad er en 'double double"?

Det er første gang jeg forsøger mig med NBA

10 point 10 rebounds f.eks.
Triple Double er 10 point 10 rebounds 10 assists (Jokic style)

31-10-2025 00:53 #226| 1

Giannis Anteokounmpo ude for Bucks, jeg klapper i hænderne for mine bets! 

31-10-2025 14:21 #227| 1

Lavede 4 kuponer i morges, til nattens NBA:

Redigeret af SoccerFan d. 31-10-2025 14:39
31-10-2025 17:08 #228| 0

Herlev i seneste kamp, som de tabte efter en pauver indsats, nok stadig uden 3 af deres udl, inkl deres goalie som har vundet mange point til dem. aalborg ligner derimod efter de sidste 3-4 tilføjelser det hold som måske skal true herning ellers sikre guld i år, de slog også Herning i seneste kamp efter en offensiv flot kamp.

skal man have banket lidt på så tag Herning hjemme mod sønderjyske (gerne med minus 1), Sønderjyske er igen uden en del spillere heriblandt de 2 bedste backs og deres topscorer, selv med fuldt hold ville Herning være kæmpe favoritter

Redigeret af UKgrinder d. 31-10-2025 17:10
31-10-2025 17:29 #229| 0
SoccerFan skrev:

Lavede 4 kuponer i morges, til nattens NBA:

Prøver da igen 👍😊

31-10-2025 21:23 #230| 1
His Dude skrev:

Prøver da igen

Vigtigt du får de rigtige linjer, når det kommer til assists, rebounds, point osv. Det er ofte 1 point fra eller til der afgør det hele ☺️ skål i Rioja ❤️

p.s: håber ikke du better for meget! Kæmpe varians i de odds...

Redigeret af SoccerFan d. 31-10-2025 21:25
31-10-2025 21:36 #231| 0
SoccerFan skrev:

Vigtigt du får de rigtige linjer, når det kommer til assists, rebounds, point osv. Det er ofte 1 point fra eller til der afgør det hele ☺️ skål i Rioja ❤️

p.s: håber ikke du better for meget! Kæmpe varians i de odds...

Det er cool at du vil dele dine erfaringer, jeg ved nada om NBA 🙂

Det er blot små gevinster jeg kaster efter dine forslag, men du har jo bevist det kan lade sig gøre og du var tæt på igår👍

31-10-2025 22:42 #232| 0

Der er 50kr freebet på Danske Spil til dem der er interesseret.

Skal gøres aktivt inden 02/11

31-10-2025 22:51 #233| 0
Xenith skrev:

Ok, takker 😅

31-10-2025 23:00 #234| 0

Donovan Mitchell og Jarett Allen ude for Cavs 🥰 Så Lonzo Ball starter, kanon for alle mine kuponer 🥳

31-10-2025 23:04 #235| 0

Har en masse på Mobley o. 3,5 assists, Ball 4,5 assists, Hunter over 17,5pts, Hunter over 2,5 assists, Hunter o. 4,5 rebounds, og så kommer alle bets på Raptors❤️

31-10-2025 23:25 #236| 0
ROI: 125.13% (7)
Xenith skrev:

Den kan jeg ikke finde?!

31-10-2025 23:46 #237| 0
relojoto skrev:

Den kan jeg ikke finde?!

Jeg har også aktiveret den, men kan ikke bruge den på NBA? Eller også kan jeg ikke finde ud af at bruge det.

01-11-2025 06:15 #238| 1

Vi starter i de små 🙂👍

01-11-2025 07:53 #239| 0
SoccerFan skrev:

Jeg har også aktiveret den, men kan ikke bruge den på NBA? Eller også kan jeg ikke finde ud af at bruge det.

Hvis du har omsat de påkrævede 50 kr, burde der komme frit-spil muligheden, når klikker på et spil. 

01-11-2025 07:55 #240| 0
relojoto skrev:

Den kan jeg ikke finde?!

SoccerFan skrev:

Man skal under 'oddset bonus' for at aktivere, og så spille et 50 kr bet. Derefter står det ved bet i vinduet hvor man skriver bet size.

01-11-2025 08:41 #241| 0
Union Berlin - Freiburg
Tabt (-2 units)
Rani Khedira 1+ skud på mål @ odds 5.5 2 / 5 Andre
Fodbold - Tyskland - Bundesliga - 01/11-2025 15:30

Betano

EDIT : ligger til odds 6 hos 365 og Vbet.

Ikke de store analyser....

Haft skud på mål i 3 af de sidste 5 Bundes-kampe

Redigeret af Hawkeye d. 01-11-2025 10:32
01-11-2025 08:42 #242| 0
Union Berlin - Freiburg
Tabt (-0.5 units)
Rani Khedira 2+ skud på mål @ odds 40 0.5 / 5 Andre
01-11-2025 08:46 #243| 0
FC Heidenheim - Eintracht Frankfurt
Tabt (-3 units)
Nathaniel Brown 1+ skud på mål @ odds 3.6 3 / 5 Andre

Betano

Haft 4 skud på mål i de sidste 5 Bundes kampe, fordelt på 3 kampe 2-1-1

01-11-2025 08:47 #244| 0
FC Heidenheim - Eintracht Frankfurt
Tabt (-0.5 units)
Nathaniel Brown 2+ skud på mål @ odds 20 0.5 / 5 Andre
01-11-2025 08:51 #245| 0
Bayern München - Bayer Leverkusen
Tabt (-3 units)
Joshua Kimmich 1+ skud på mål @ odds 3.5 3 / 5 Andre
Fodbold - Tyskland - Bundesliga - 01/11-2025 18:30

Betano

EDIT : ligger til 3,85 hos DS nu, så lukket spillet hos Betano, og sat over på DS.

Haft 4 skud på mål i de sidste 5 Bundes kampe, fordelt på 3 kampe 1-2-1

Redigeret af Hawkeye d. 01-11-2025 17:45
01-11-2025 08:52 #246| 0
Bayern München - Bayer Leverkusen
Tabt (-0.5 units)
Joshua Kimmich 2+ skud på mål @ odds 19 0.5 / 5 Andre
Fodbold - Tyskland - Bundesliga - 01/11-2025 18:30
01-11-2025 09:11 #247| 1
Crystal Palace - Brentford
Tabt (-0.5 units)
Mikkel Damsgaard scorer fra udenfor straffesparksfeltet. @ odds 39 0.5 / 5 Andre
Fodbold - England - Premier League - 01/11-2025 16:00

Betano

01-11-2025 09:29 #248| 0
Hawkeye skrev:

Betano

Ikke de store analyser....

Haft skud på mål i 3 af de sidste 5 Bundes-kampe

Giver odds 6 på Bet365 (plus væddemål fortsætter med evt. udskiftning)

01-11-2025 09:31 #249| 0

Er gået over til Bet365 når det gælder bet på spillere da udskifter overtager væddemålet. Senest da Ambæk blev udskiftet med Bundgaard, da scorede Bundgaard 👍

01-11-2025 09:34 #250| 0
His Dude skrev:

Gør det for nogen, men udelukket fra alt det dersens hos 365

01-11-2025 09:37 #251| 0
Hawkeye skrev:

Gør det for nogen, men udelukket fra alt det dersens hos 365

Surt 🫤

01-11-2025 09:43 #252| 0
Hawkeye skrev:

Betano

Damsgaard scorer udenfor feltet giver odds 12 på Bet365

Redigeret af His Dude d. 01-11-2025 09:45
01-11-2025 09:44 #253| 1
His Dude skrev:

Surt

Men fint nok du nævner det, for for det meste følger Betit og Vbet deres odds.

Iøvrigt stod han til 4,33 hos 365 da tjekkede det ( det er nok jungletrommerne om at tyren har stukket ud :-) ), og det odds har Vbet desværre holdt fast.

Men 13,50 kom der da ud ud der.

01-11-2025 09:44 #254| 0
His Dude skrev:

Giver odds 12 på Bet365

Hvem hvad giver odds 12, kan ikke se hvilket spil du kommenterer

01-11-2025 09:45 #255| 0
Hawkeye skrev:

Hvem hvad giver odds 12, kan ikke se hvilket spil du kommenterer

Citer får det ikke med i første hug kig et par posts op

01-11-2025 09:47 #256| 1
His Dude skrev:

Citer får det ikke med i første hug kig et par posts op

Ok, var Damsgaard...der kun du se de store forskelle der er.

01-11-2025 09:47 #257| 0

Så får Betano naturligvis vis et skud med Damsgaard 

Redigeret af His Dude d. 01-11-2025 09:49
01-11-2025 09:49 #258| 0
Hawkeye skrev:

Ok, var Damsgaard...der kun du se de store forskelle der er.

Det er da helt sygt en forskel på 27!

01-11-2025 09:58 #259| 0
His Dude skrev:

Det er da helt sygt en forskel på 27!

På et tidspunkt talte frisparksmål ikke med på de spil ifølge deres regler.

Men kan ikke finde de regler længere, og Bet4Value ramte et Grimaldo frisparksmål, hvor de udbetalte, så det gælder åbenbart ikke længere.

01-11-2025 10:31 #260| 1
His Dude skrev:

Tak for infoen , og Vbet var bare lidt forsinkede med at copy-paste 365's odds, så kom ud til odds 6, dog uden det der udskiftningshalløjsa.

01-11-2025 11:04 #261| 0
OP
Hawkeye skrev:

Men kan ikke finde de regler længere, og Bet4Value ramte et Grimaldo frisparksmål, hvor de udbetalte, så det gælder åbenbart ikke længere.

Frisparksmål tæller med. Har fået gevinst mange gange på dette hos Betano.  

01-11-2025 11:29 #262| 0
Bet4Value skrev:

Frisparksmål tæller med. Har fået gevinst mange gange på dette hos Betano.  

Vi håber på at Damsgaard smækker den ind fra 20 meter i eftermiddag 👍

01-11-2025 12:23 #263| 1
OP
His Dude skrev:

Vi håber på at Damsgaard smækker den ind fra 20 meter i eftermiddag

Det er et flot odds, men synes Damsgaard har fået et lidt mærkeligt ry med at være ekstraordinær fra distancen. 

Hvis man graver lidt i historikken, så er det ikke fordi han ligefrem har lavet ret mange af disse tordenmål igennem klubkarrieren. Ihvertfald ikke siden han forlod Superligaen. 

Men krydser fingre for jer. 

01-11-2025 12:31 #264| 2
OP
Norwich - Hull
Vundet (+6 units)
Scorer i kampen: Joe Gelhardt @ odds 4 2 / 5 Danske Spil
Fodbold - England - Championship - 01/11-2025 13:30

Gelhardt starter i offensiven for gæsterne fra Hull. 
Han har været flittigt scorende i denne sæson med 5 mål i 12 kampe (10 startere). I hver af de seneste tre ligakampe, har han fundet vej til nettet. 

Gelhardt afslutter meget. Faktisk er han med 2,40 skud pr. kamp i snit den mest afsluttende Hull-spiller i denne sæson.

Norwich er inde i en meget tung periode. Lørdagens værter er uden sejr i 8 kampe i træk (0-2-6) og hver af de seneste 5 er tabt. 

Samtidig har hjemmeholdet lukket mål ind i 11 af 12 kampe i indeværende sæson, og indtager inden lørdagens kamp næstsidstepladsen i The Championship. 

Alt i alt ligner det en kamp, hvor gæsterne skal have muligheder, og med en brandvarm Gelhardt, der har ligget med xGOT på den gode side af 1,00 de seneste kamp, til odds 4.00 skal vi lige have lidt ud her. 

EDIT: Betfair Sportsbook har 4.40. 

Redigeret af Bet4Value d. 01-11-2025 12:47
01-11-2025 12:48 #265| 0
Bet4Value skrev:

Det er et flot odds, men synes Damsgaard har fået et lidt mærkeligt ry med at være ekstraordinær fra distancen. 

Hvis man graver lidt i historikken, så er det ikke fordi han ligefrem har lavet ret mange af disse tordenmål igennem klubkarrieren. Ihvertfald ikke siden han forlod Superligaen. 

Men krydser fingre for jer. 

Det nu heller ikke mand jeg som sådan kigger efter mht odds, men fulgte bare kommentarene fra kampen mod Liverpool, hvor det ser ud til han havde to fine forsøg udefra.

01-11-2025 16:30 #266| 0
Hawkeye skrev:

Det nu heller ikke mand jeg som sådan kigger efter mht odds, men fulgte bare kommentarene fra kampen mod Liverpool, hvor det ser ud til han havde to fine forsøg udefra.

Odds 39 er helt væk IMO

01-11-2025 18:17 #267| 1

Har lavet lidt forskellige NBA kuponer, det er dog lidt uoverskueligt at poste via Bet365, så i får lige den lange fra unibet

Nu står den på fælles aftensmad og øller, god Lørdag!

01-11-2025 20:26 #268| 1

Lortedag.....

Men prøver med Nartey i morgen.

01-11-2025 20:28 #269| 0
Silkeborg IF - Brøndby IF
Vundet (+7 units)
Noah Nartey 1+ skud på mål. @ odds 2.75 4 / 5 Andre
Fodbold - Danmark - Superligaen - 02/11-2025 20:00

Betano

01-11-2025 20:29 #270| 0
Silkeborg IF - Brøndby IF
Tabt (-1 units)
Noah Nartey 2+ skud på mål. @ odds 12 1 / 5 Andre
Fodbold - Danmark - Superligaen - 02/11-2025 20:00

Betano

01-11-2025 20:49 #271| 0
SoccerFan skrev:

Har lavet lidt forskellige NBA kuponer, det er dog lidt uoverskueligt at poste via Bet365, så i får lige den lange fra unibet

Nu står den på fælles aftensmad og øller, god Lørdag!

Skål! Tør jo ikke andet end at forsøge 😊

02-11-2025 04:20 #272| 2

What!

Vågner 0415 og checker lige....

Altså jeg har da ikke nerver til andet end cashout 😀

TAK SoccerFan

02-11-2025 06:32 #273| 1
OP
Central Coast Mariners - Wellimgton Phoenix
Vundet (+11.2 units)
Carlo Armiento: 2+ skud på mål @ odds 6.6 2 / 5 Andre
Fodbold - 02/11-2025 07:00

Betano.
Samme spil giver 3.40 hos Bet365

Wellington kantspilleren Armiento har scoret i begge de to første runder af sæsonen, og har vist stor spillelyst og ærgerrighed. 

I de to kampe har han afsluttet intet mindre end 9 gange imod mål, og i alt ramt indenfor rammen 5 gange. I begge kampe havde han dækket linjen på +2 skud på mål. 

Central Coast Mariners har vist lidt defensive udfordringer i begyndelsen af sæsonen, hvor de i både hjemmekampen imod Newcastle Jets og senest ude imod Sydney lukkede to mål ind - og tillod ret mange chancer imod. Jets endte med en xG på 2,35 i den første og Sydney passerede 3,00 senest. 

02-11-2025 06:42 #274| 0
OP
Central Coast Mariners - Wellimgton Phoenix
Tabt (-1.5 units)
Får kort: Alfie McCalmont @ odds 5.5 1.5 / 5 NordicBet
Fodbold - 02/11-2025 07:00

NordicBet højest. Betano samme pris, men lave limits. 

Nordirske Alfie McCalmont er en hård hund. Noteret for 23 kampe i A-League i sin tid Downunder. I disse har han trukket 7 gule kort. Et kort i lidt over hver tredje optræden. 

Har lavet fire frispark i de første to kampe i denne sæson og trukket et enkelt kort. I sidste sæson fik han ligeledes kort, da Wellington gæstede Gosford, hvor CCM har hjemme. 

Dommer Danaskos snitter lige omkring de 4 kort pr. kamp i A-League karrieren. 

02-11-2025 07:30 #275| 0
OP

Armiento har to hug på kassen inden kampuret runder en halv time. Sikke et spil at starte dagen med.

02-11-2025 07:47 #276| 0
Bet4Value skrev:

Armiento har to hug på kassen inden kampuret runder en halv time. Sikke et spil at starte dagen med.

Ja må siges, gratz med den.

Må vist sætte vækkeuret til at ringe noget tidligere, hvis skal med på de spil, men alligevel ikke, når er hos de bookies.

Min dag startede med at ryge ind i en gevaldig regnvejrsbyge her til morgen, som selvfølgelig først startede da var på vej hjem fra bageren, og gennemblødt da kom hjem, og morgenbrødet ikke helt tørt, så konen lidt halvsur over det :-)

Men så er dagens badbeat vel taget, så må se om jeg ryger ud på mere, end Nartey-spillet.

02-11-2025 07:51 #277| 1
His Dude skrev:

What!

Altså jeg har da ikke nerver til andet end cashout

Det går da vist meget godt :-)

Var det tro kopi af Soccers kupon, og gik den hjem ?

02-11-2025 08:37 #278| 1
Sønderjyske - Vejle Boldklub
Tabt (-3 units)
Stefan Velkov over 0,5 skud på mål @ odds 4.33 3 / 5 Bet365
Fodbold - Danmark - Superligaen - 02/11-2025 16:00

Ja, kan ikke holde mig fra dette spil.

Haft 5 skud på mål i de sidste 5 kampe, hvoraf det var med 2 i den ene kamp, så reelt 4 af 5 kampe med skud på mål af ham.

02-11-2025 08:38 #279| 0
Sønderjyske - Vejle Boldklub
Tabt (-1 units)
Stefan Velkov over 1,5 skud på mål @ odds 21 1 / 5 Bet365
Fodbold - Danmark - Superligaen - 02/11-2025 16:00
02-11-2025 09:00 #280| 0
OP
Hawkeye skrev:

Ja må siges, gratz med den.

Må vist sætte vækkeuret til at ringe noget tidligere, hvis skal med på de spil, men alligevel ikke, når er hos de bookies.

Det er til tider lidt af en bingoliga, men har fulgt den tæt siden 2015, så føler mig ret godt inde i den. 

Ofte ligger kampene meget tidligt grundet tidsforskellen, hvilket jeg synes er fantastisk, da jeg er morgenmenneske, og elsker at sidde i ro og fred og drikke min morgenkaffe med lidt A-League på skærmen. 

02-11-2025 10:17 #281| 0
Bet4Value skrev:

Det er til tider lidt af en bingoliga, men har fulgt den tæt siden 2015, så føler mig ret godt inde i den. 

Ofte ligger kampene meget tidligt grundet tidsforskellen, hvilket jeg synes er fantastisk, da jeg er morgenmenneske, og elsker at sidde i ro og fred og drikke min morgenkaffe med lidt A-League på skærmen. 

Har selv hygget mig en del med de tidlige Australske kampe, med morgenkaffe og hele moletjawsen ved siden af.

Men ligger en del år tilbage, da interessen dalede efter 365 kom med limits-hammeren.

Syntes specielt livespil var en kæmpe fordel, når kunne følge kampene der.

Ikke det kønneste bold, men i hvert fald fight og energi der lægges i de kampe.

Men var vildt så stor forskel der var i, hvor lang snor dommerne gav spillerne, før de til nød kunne trække et gult kort op, mens de andre gange strøg om sig med kort for næsten ingenting.

Redigeret af Hawkeye d. 02-11-2025 10:18
02-11-2025 11:10 #282| 0
Hawkeye skrev:

Det går da vist meget godt :-)

Var det tro kopi af Soccers kupon, og gik den hjem ?

Det er en kopi af de fleste linier af Soccerfan's forslag.

Mit held var at to af linierne kunne jeg ikke finde på Bet365 og en af disse gik ikke hjem.

Hvis jeg ikke var vågnet i nat var væddemålet tabt da den sidste linie ikke gik hjem!

Held og perfekt vejledning fra SoccerFan 🙂👍

02-11-2025 11:30 #283| 1
His Dude skrev:

Mit held var at to af linierne kunne jeg ikke finde på Bet365 og en af disse gik ikke hjem.

Hvis jeg ikke var vågnet i nat var væddemålet tabt da den sidste linie ikke gik hjem!

Held og perfekt vejledning fra SoccerFan

Må dælme være dejligt at have sådan et indre vækkeur, som siger " nu skal du op og lukke dit væddemål mester " :-)

Kan du ikke drysse lidt festøv på mit Velkovspil ?

02-11-2025 11:41 #284| 0
Hawkeye skrev:

Må dælme være dejligt at have sådan et indre vækkeur, som siger " nu skal du op og lukke dit væddemål mester " :-)

Kan du ikke drysse lidt festøv på mit Velkovspil ?

🍀🍀🍀VELKOV🍀🍀🍀

🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇

02-11-2025 11:53 #285| 2
His Dude skrev:

Held og perfekt vejledning fra SoccerFan

Hold kæft det er klasse det der😁

Kæmpe tillykke med det....

02-11-2025 12:20 #286| 0
BUMS4 skrev:

Hold kæft det er klasse det der

😀Tak😀

02-11-2025 12:31 #287| 0

Småmønterne ( da det desværre er hos Betano )

Jeppe Grønning over 0,5  og 1,5 skud på mål > 4,90 / 35

Han ligger til odds 5,5 som målscorer rundt omkring, og det giver Betano også.

Må være ud fra de forventer han skyder evt. straffe, for ellers ikke ligefrem skud på mål, der kommer fra ham.

Redigeret af Hawkeye d. 02-11-2025 12:32
02-11-2025 13:13 #288| 0
FCN-ob
Vundet (+31.5 units)
Røjkjær score @ odds 8 4.5 / 5 Andre
Fodbold - 02/11-2025 20:00

odds er helt skævt sat imo. Burde nok være en 4 ish stykker for et rigtig godt spillende fcn mandskab, især på plasticbanen i Farum, og dagens modstandere har gjort det til en dyd at lukke så mange mål inf som muligt. 

2 mål til odds 90 sat for en halv Unit samme sted. 

Kampen naturligvis kl 18. Men det sejler på telefonen at lægge spilforslag op, så indtil ny tråd kommer er dette mit sidste forslag :) 

Redigeret af Nitrrrrrram d. 02-11-2025 13:13
02-11-2025 14:20 #289| 0
Nitrrrrrram skrev:

odds er helt skævt sat imo. Burde nok være en 4 ish stykker for et rigtig godt spillende fcn mandskab, især på plasticbanen i Farum, og dagens modstandere har gjort det til en dyd at lukke så mange mål inf som muligt. 

2 mål til odds 90 sat for en halv Unit samme sted. 

Kampen naturligvis kl 18. Men det sejler på telefonen at lægge spilforslag op, så indtil ny tråd kommer er dette mit sidste forslag :) 

Hvor er det spillet ?

02-11-2025 14:33 #290| 2
His Dude skrev:

What!

Altså jeg har da ikke nerver til andet end cashout

Tillykke ☺️

02-11-2025 15:00 #291| 0
SoccerFan skrev:

Tillykke ☺️

Tak Mester⛹️‍♀️🏀⛹️‍♀️

02-11-2025 15:02 #292| 0
Hawkeye skrev:

Hvor er det spillet ?

Betano 

02-11-2025 16:52 #293| 1
Redigeret af SoccerFan d. 02-11-2025 17:24
02-11-2025 17:58 #294| 0
SoccerFan skrev:

ja, det er jo lidt bedre odds end 2-1 Sønderjyske - Vejle =)

02-11-2025 18:19 #295| 3

Bum. 

02-11-2025 18:24 #296| 0
Nitrrrrrram skrev:

Bum. 

Jeg takker, han var røget ned i 6,20, men tog alligevel det jeg kunne + skud på mål 1+ og 2+ :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar