Sportsbetting November 2025

#1| 4

Den gamle tråd er ved at være tung fra mobil - så lad os få startet en ny for november måned, selvom vi er et par dage inde i denne. 

Oktober-tråden indeholdt blandt andet et cash på 150.000 kr. fra den gode SoccerFan. Om den nye måned bliver lige så vanvittig må kun tiden vise.

Lad de gode tips, tricks og spilforslag flyde... 

02-11-2025 19:34 #2| 0
OP
ROI: 109.95% (147)
Columbus Crew - FC Cincinnati
Tabt (-1.5 units)
Scorer fra udenfor feltet: Evander @ odds 12.4 1.5 / 5 Andre
Fodbold - USA - Major League Soccer - 03/11-2025 00:30

Betano

Den tidligere FCM-spiller er en gigantisk del af Cincinnatis succes i denne sæson. Brasilianeren har været involveret i intet mindre end 33 scoringer i lige præcis 33 kampe. De fordeler sig over 18 scoringer og 15 assists. 

Vi er nået til playoff-kampene, hvor vi spiller bedst af to i turneringsformat, indtil finalen, og Cincinnati vandt hjemmekampen med 1-0 og har derfor et fint udgangspunkt inden nattens kamp. Her skal de dog på besøg hos hjemmestærke Columbus Crew, der formentlig kommer til at score - hvilket også kommer til at gøre, at gæsterne ikke kan stå og putte sig. 

Evander er et rigtigt godt bud på en målscorer, men i stedet for det rene spil på anytime mål, så tager jeg varianten, hvor han skal score fra en position udenfor feltet. Et spil jeg har haft succes med 4-5 gange tidligere i sæsonen på netop ham. 

Af de 18 mål Evander har scoret i sæsonen er intet mindre end 10 (!!!) af dem scoret fra positioner udenfor feltet. 

Det er en helt vanvittig statistik, og den dækker bl.a. over, at Evander tager frispark for nattens gæster. Tre gange i sæsonen har han scoret på frispark, mens de øvrige 7 langskudsmål er sat ind i åbent spil. 

116 gange i sæsonen har Evander pløkket af imod mål - og af disse har hele 75 skud været fra positioner udenfor feltet.

Columbus kommer næppe til at kaste alt frem i den første del af kampen, af frygt for at lukke et mål ind, der kan svær at komme tilbage fra efter nederlag i første opgør. Af samme grund kan man forvente en kompakt defensiv, og her kan skudforsøg fra distancen, fra en så dygtig fyr som Evander, sagtens blive et våben. 

Betano er højest - igen igen. Bet365 nede i 8.50 for samme spil. 

02-11-2025 19:41 #3| 0
ROI: 138.42% (98)
Silkeborg IF - Brøndby IF
Tabt (-3 units)
Mathias Jensen assist @ odds 11 3 / 5 Bet365
Fodbold - Danmark - Superligaen - 02/11-2025 20:00

Sparker formodentlig samtlige dødbolde. Er god på kunst, men jeg skal da være ærlig at sige at jeg tror Brøndby får det svært med den midtbane idag. 

Men odds 11 på en jensen assist er mærkbart for højt. 

En lille detalje til bettet er at jeg tror han bytter med Ambæk undervejs, hvor vi via indskiftnings+ så har en 9’er med flotte odds 11. 

Træls at Køhlert tager i den ene side, det havde jeg ikke tænkt på. Med det sagt, har vi allerede set et en aflevering til Bundgaard der rigeligt godkendte prisen på det væddemål. Meeen man kan da håbe den kommer i anden halvleg. 

Redigeret af Nitrrrrrram d. 02-11-2025 20:51
02-11-2025 22:23 #4| 0
OP
ROI: 109.95% (147)
Austin FC - Los Angeles FC
Tabt (-1.5 units)
Scorer fra udenfor feltet: Heung-Min Son @ odds 9 1.5 / 5 Bet365
Fodbold - USA - Major League Soccer - 03/11-2025 02:45

Meget samme argumentation som ved Evander. 
Sindssygt vigtig spiller for LAFC. 9 mål i kun 11 kampe for klubben. 

3/9 mål fra positioner udenfor feltet. Ét af disse direkte på frispark. 16/37 afslutninger fra distancen.

Anytime scoring helt nede i 2.37, så går planken ud og prøver varianten her.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar