Spilforslag lørdag d. 8. marts 2008

#1| 0

Der er ikke meget analyse over mine spil denne lørdag grundet tidsmangel, men jeg har en god fidus til følgende hold:

Manchester U - Portsmouth (0-1) 1-tal 1.90
Spilstop kl. 13:40

FA Cuppen har tidligere vist sig overraskende bl.a. med Liverpools tidligere exit. Dog tror jeg ikke på flere overraskelser og med et United hold spækket med selvtillid og sejre i samtlige tuneringer - seneste FA Cup sejr lød endda på 4-0 over Arsenal.

Portsmouth vandt deres seneste FA Cup kamp 0-1 i overtiden, og det var endda på selvmål af hjemmeholdet Preston.

Manchester United vinder denne kamp med minimum 2 kasser inkl. mål af Christiano Ronaldo.


Liverpool - Newcastle (0-1) 1- tal 2.15
Spilstop kl. 15:55

Tilbage til Premier League hvor Liverpool havde en midtuge kamp mod West Ham, hvor de ser ud til at komme ind i en god stime og med 4-0 sejren og hattrick af Torres bliver det også et hold med selvtillid som tager imod gæsterne fra Newcastle, som ikke ligger langt fra nedrykning og uden sejr siden midt i december sidste år - kun 2 point er det blevet til i år.

Flot odds på 2-måls sejr til Liverpool.

Barnsley - Chelsea (1-0) 2-tal 1.95
Spilstop kl. 18:25

Tilbage til dagens sidste FA Cup kamp hvor Chelsea gæster Barnsley - et hold som ligger skidt til i The Championship og uden prangende resultater på det seneste.
Chelsea kæmper stadig med i topstriden i Premier League og har en lunefuld 3-0 sejr over Olympiakos i onsdagens Champions League kamp.
Dog skal det siges at Chelsea før har skuffet med kedelige krydser men ikke i dag og Chelsea nøjes ikke med kun at vinde med 1.

Zaragoza - Atletico Madrid 2-tal 2.70
Spilstop kl. 21:55

Sidste kamp skal prøves til dette odds. Atletico Madrid ligger stadig rigtig godt til i Primera Division, de er nummer 4 med kun tre point op til Villareal som ligger nummer 3.
Atletico Madrid vandt i sidste uge 4-2 over FC Barcelona og det giver med garanti selvtillid til aftenes kamp mod Zaragoza som ligger til nedrykning, og vi skal da også 5 uger tilbage for at se seneste sejr.

Atletico Madrid til 2.70? Ja tak.

Alle odds er fundet hos Bet24.

Er man modig er der odds 21.50 hvis man snupper samtlige kampe på samme kupon.

08-03-2008 04:24 #2| 0

Fulstændig enig med dig soeeborg... har især selv kig på:


Zaragoza - Atletico... men er det er en gave at lægge oddset så højt, men lad os nu se... Zaragoza er trodsalt ret hjemmebane stærke...!

08-03-2008 05:02 #3| 0

En gave hos danskespil ?

Dunkerque HB - FCK Håndbold 1.85 8.25 2.05

Vil mene at FCK bør og vil køre dunkerque over selvom de er på udebane.

09-03-2008 12:56 #4| 0

Ja FCK vandt så 24-34 som sagt var det en gave dog kom oddset senere på dagen også frem ved nogle få andre bookies til odds 2,15 :)

09-03-2008 12:59 #5| 0

Godt set med FCK håndbold.
Min dag gik desværre helt galt i går.

09-03-2008 13:00 #6| 0
ROI: 70.49% (36)

Det siger du ikke.)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar