Spærring af Betsafe konto

#1| 0

Hej.

Kan Pokernet evt. hjælpe mig her?

Satte 50$ ind igår på Betsafe, for at spille et par turneringer, ender så aften med at min konto siger 766$ pga en 5 og en 1 plads i et par turneringer.
Jeg beder om at få en stor del af pengene ud til min neteller(som jeg også indbetalte de 50$ fra), da jeg så kommer på her til eftermiddag, ser jeg alle pengene står på min en Betsafe konto stadig, skriver til supporten om hvorfor de gør det, og får så at vide der er sikkerhedstjek på min konto så kan ikke foretage ind og udbetalinger, men jeg kan da godt FORSÆTTE MED AT SPILLE (bliver der skrevet fra supporten):

Supporten er eller ikke til meget hjælp, her er, samtalen med dem:

DennisP: Hej, mit navn er DennisP.
DennisP: Øjeblik
Mikkel Dahl Skyggelund: Hej, har bedt om to udbetalinger til Neteller.com igår og kan se idag de bare er overført tilbage til min konto her hos Betsafe, har så sat pengene til udbetaling igen nu, men kan ikke forstå hvorfor de to andre er annulleret
DennisP: Din konto er midlertidigt lukket mens vi foretager en undersøgelse af din konto og dine spilleaktiviteter. Dette er en sikkerhedsprocedure vi følger i samarbejde med vores Poker Network, Regnskabsafdeling og Poker Management. Din konto vil forblive lukket indtil vi er færdige med vores undersøgelse.

Hvis vi har brug for eventuelle documenter og/eller en forklaring fra dig, vil vi informere dig via email.

Tak for din tålmodighed.
DennisP: Poker Network er så ongame.
Mikkel Dahl Skyggelund: A hvad?
Mikkel Dahl Skyggelund: Hvad har i nu lige gang i?
DennisP: OnGame er i gang med at foretage et sikkerheds tjek. Det er ikke nødvendigvis fordi der er noget galt, men det er bare ren procedure som vi laver med ongame.
DennisP: Og det er derfor dine udbetalinger er annuleret.
Mikkel Dahl Skyggelund: Hvorfor det? nu forstår jeg ikke lige nu satte 50 dollar ind igår spillede nogen turneringer og vandt og nu kan jeg ikke få mine penge?
DennisP: Når ongame er færdige med at tjekke, kan du få dine penge såfremt der ikke er nogle problemer.
Mikkel Dahl Skyggelund: Hvad skulle der være af problemer? og hvor længe tager det her?
Mikkel Dahl Skyggelund: I må være klar over jeg meget gerne vil have en forklaring på hvorfor den er spærret? da jeg ellers tager den ind på Pokernet.dk
Mikkel Dahl Skyggelund: Har jo ikkke modtaget nogen email eller noget om at den skulle være suspenderet
DennisP: Din konto er som sådan ikke lukket, du kan stadig spille poker, men kan ikke lave ind og udbetalinger før ongame er færdig med sikkerhedstjekket.
Mikkel Dahl Skyggelund: Hvorfor ikke det?
Mikkel Dahl Skyggelund: Har kun brugt min neteller, mit mastercard debit og ovf. til egen bank via. cpr. de gange jeg har lavet ind eller udbetalinger ved jer, så svært ved at se problemet
DennisP: Desværre, der er ikke andet jeg har mulighed for at gøre lige nu. Som der står i vores vilkår og betingelser, kan ongame i forbindelse med os, lave de her sikkerhedstjek.
Mikkel Dahl Skyggelund: I kunne da i det mindste give mig en tidsfrist?
Mikkel Dahl Skyggelund: men den ryger ind på pokernet, for syntes ikke det god kundeservice, ikke engagn at udsende en email om den er spærret for ind og udbetalinger og hvorfor den er det.
DennisP: Jeg kan ikke give dig nogen tidsfrist på det. Det er OnGame der tjekker din konto, og det afhænger af hvor travlt de har det.
Mikkel Dahl Skyggelund: Det er godt nok ringe kunde service, men som sagt pokernet må jo prikke lidt til jer så, da min aftale med jer går gennem dem.

Det jeg syntes der er mærkeligt er, ingen email tilsendt mig om at den er spærret for ind og udbetalinger og hvorfor. Og intet svar fra kundeservice om årsagen til de har spærret for det, samtidig med svaret om jeg dog sagtens kan spille videre.

Kan pokernet evt. give en hånd, med lige at finde ud af hvad der sker?, da min aftale med Betsafe går gennem jer.

Mvh
Skyggelund

Redigeret af skyggelund d. 30-11-2012 14:30
30-11-2012 14:32 #2| 0

Tålmodighed.
De gjorde det samme med mig, men siden første gang, har jeg ikke haft problemer :)

30-11-2012 14:33 #3| 0

@caseh

Okay, virker bare lidt mærkeligt, er en konto jeg har haft længe, man logger på med nemid og har mange gange ind og udbetalt via. neteller inden det her sker.

Hvor lang tid gik der så?

Virker bare mærkeligt man godt må spille videre, men ikke hæve (man får da ikke lyst til at spille mere, når man ikke kan få sine penge ud igen når man vil have dem)

Redigeret af skyggelund d. 30-11-2012 14:34
30-11-2012 14:34 #4| 0

Manden siger jo hvad det er? ..
Han siger tilmed også det står i deres t&c ..

Trusler med EB, PN og Whatever kan man gøre hvis der er et reelt problem.. Det reelle problem her, er din utålmodighed imo!

30-11-2012 14:35 #5| 1

Hej Mikkel

Den bedste vej til kommunikation med os er igennem mail ([email protected]), da vi dermed får lettere ved at samle trådene. Nu nåede jeg at blive kontaktet af Betsafe inden du oprettede tråden, så derfor er jeg lige blev sat ind i hvad det handler om.

Det er Ongame der kigger på din konto, og Betsafe kan derfor ikke gøre noget. Du har ret sikkert ikke gjort noget galt, men Ongame tjekker din konto for fraud lige nu, og låser den så op når de har fundet ud af at der ikke er noget galt.

Jeg låser tråden, da din konto blot er blevet udsat for et fraud tjek af Ongame, og det kan Betsafe ikke gøre noget ved. Skulle sagen udvikle sig yderligere, så åbner vi den gerne igen. Skriv gerne en PM til mig hvis der er noget du er yderligere i tvivl om.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar