Søndagens problemer på Bet365

#1| 0

Hey...

Jeg går ud fra at der her inde er en del der lige som jeg, og de gutter jeg spillede med i søndags, havde massive problemer med at holde forbindelsen til Bet365/Ipoker i søndags...

Hvis I lige som jeg var P*S?E træt af at ikke kunne spille nogenlunde fornuftigt, så bør I skrive til deres kundeservice (ja ja, service hos 365 er nok lige at stramme buen) og bede om at få jeres buy in tilbage på dem I mener I havde problemer med...

Jeg fik efter at par bestemte mails penge tilbage på alle tours hvor enten de ikke selv aflyste eller hvor jeg cash´ede... Alle på nær en hygge tour til 5,- $ ... :o)

Så forsøg hvis I synes I er blevet snydt...

Redigeret af TheBum d. 19-10-2012 20:28
19-10-2012 18:06 #2| 1

Vil sgu også have mine penge tilbage, er igang med at snakke med dem nu

19-10-2012 22:01 #3| 0

Jeg har problemer igen nu. Er blevet smidt af og kan ikke komme på. Er jeg den eneste?

19-10-2012 22:05 #4| 0
OP

Skriver den "intern server fejl" ??

19-10-2012 22:25 #5| 0

Lortet frøs bare. Jeg prøvede at lukke ned og åbne, men fungerede ikke. Så genstartede jeg, hvorefter den hentede opdateringer til klienten og så loggede den fint ind igen. Men gider ikke rigtig åbne mere, hvis der bliver ved med at være problemer.

19-10-2012 22:32 #6| 0
OP

Den har jeg ikke haft, men generelt virker den side bare ikke optimalt...
Forrige gang, da den viste "intern server fejl" skrev de tilbage at det var fra min pc forbindelsen var mistet...
Så skrev jeg at jeg sagtens kunne spille på andre sider mens deres drillede...
Deres svar var så "at det så nok skyldtes at jeg havde andre sider åbne" !!

Øhh okay så...

19-10-2012 22:49 #7| 0

Anden- og næstsidste linie er tårevældende dumt formuleret, da det lyder som om du har hustlet dem, og nu vil viderebringe nyheden om, at det kan lade sig gøre.

Topic i sig selv er dog et godt initiativ, rart at de er til at hugge og stikke i. Thumbs up for det. :)

19-10-2012 22:56 #8| 0
OP

Du har ret, det var for at viderebringe at det kunne lade sig gøre...
Men på ingen måde ment som at være en smart ass...
Så det kan sagtens være dårligt formuleret og det beklager jeg...

Hustlet og hustlet, jeg er af den mening at de burde have lukket hele siden ned ind til de fik den til at virke igen... Alt i alt var synes jeg det var mega irriterende, og havde gerne stoppet alle tours på deres platform hvis jeg viste at jeg ville få alle buy in´s retur...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar