søndag ca. 14.30...

#1| 0

...starter der en 20$ NL multitable på Party. Er der nogen der er med udover mig?? :)

Registrering er åben 33 minutter endnu...

D

08-02-2004 14:57 #2| 0

Så er der 2 min til kickoff!

339 deltagere og en første præmie på $1.695 - burde være til at klare.... :ou

D

08-02-2004 14:58 #3| 0

Hvordan går det med turneringen ?

08-02-2004 15:11 #4| 0

Blev nummer 332 god dammit!- det var satme hurtigt!

Havde A6 i spar, mod A7 unsuit der havde raiset til 100 før flop...

FLOP: A67 (spar 7)

Han checker og jeg better 200 i baghånd og han går all in, jeg sidder og overvejer om det er AA eller hvad, men caller og ryger ud...
Damn!
Rammer spar dreng på Turn men en rød madame på river, så det var det...

Nå, neeeext :D

D

09-02-2004 00:22 #5| 0

caller du et preflop raise med A6s?

09-02-2004 00:42 #6| 0

Det var første runde og jeg var i et lidt loose humør efter gårdsdagens tightspil i Ålborg... sådan da.. :oD

Men det var kun et raise til 100 og der var en før mig der callede den så potten lokkede lidt, jeg følte osse jeg havde ramt lidt et lille monster med A6 på floppen så derefter var det vel det eneste rigtige at calle?
Men jeg sku jo bare ha været ude :D...

poker er godt

D

09-02-2004 01:25 #7| 0

A med dårlig kicker (lavere end K...) er en trap hand i en raised pulje. Så hvis du holder dig til par, AK og suitede connectors, så er du vidst bedre stillet.
Tag bare Doyle Brunson som siger han har tabt mere, end han har vundet med AQ....

Callet er ok.

Når folk viser aggressivitet, gælder det om at finde ud af hvad det betyder. Dette er selvfølgelig forskelligt fra spiller til spiller. Men tænk på hvad din action betyder og hvilke hænder han ville lave sit move med.
Bliver man god til det kan man smide pockets, to par og andre gode hænder, når man skal, i modsætning til de fleste andre...

Men det gik jo fint i går ;) håber at få revance mod dem som kommer til Grandtour

09-02-2004 01:55 #8| 0

Helt sikkert, det er afgørende at kunne smide AA og de andre når man "ved" den er tabt.
Jeg tænkte at han netop havde AK eller måske pockets af en slags og netop derfor var flop jo til min fordel. Men hvis man vil ha en chance i det lange løb skal man jo spille netop så tight selvfølgelig afhængigt af position, det kan bare godt være svært nogle gange... :)
Men igen, det er Party, og så tidligt i turneringen sidder der stadig folk og raiser A5o og Q10 og den slags og jeg holder så meget (for meget, red.) af Ax suited... :oJ

D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar