Søges: Telefonnummer til Stars Support

#1| 0

Hej PN

Er der nogen som ved om Stars har et support telefonnummer som man kan kontakte dem på?

Takker :)

03-01-2012 13:49 #2| 0

mener jeg ikke nej. men de plejer at være pænt hurtige over mail.

03-01-2012 13:54 #3| 4
addict7800 skrev:
mener jeg ikke nej. men de plejer at være pænt hurtige over mail.


Redigeret af zipex d. 03-01-2012 13:55
03-01-2012 15:46 #4| 1
Supportprofil

Hej DefineSucces,

Der er ikke telefon support hos PokerStars. Til gengæld svarer vi på emails i langt de fleste tilfælde indenfor 1 time.

I øjeblikke er der desværre opstået en længere kø i forbindelse med overflytningen af vores danske kunder. Jeg beklager dette og vi arbejder hårdt på at servicere alle så hurtigt som muligt.

I mellemtiden beder jeg alle væbne sig med lidt tålmodighed. Vi skal nok nå jer alle.

PS: Lad venlist være med at sende flere mails om det samme emne. Det vil kun forlænge svartiden og være årsag til mulige fejl. Der er ingen mails der bliver slettet eller 'glemt'.

Beklager ulejligheden,

Med venlig hilsen,

Jesper S
PokerStars Kundeservice

03-01-2012 15:54 #5| 0

Jeg har ventet på svar i 4 dage nu.. Så hurtige er de ikke ihvertfald

03-01-2012 15:54 #6| 0

Skrev til dem i går - svar efter 20 min. Så herfra!

03-01-2012 15:59 #7| 0

Har også ventet i et par dage nu..

03-01-2012 16:04 #8| 0

haha også her :D ventet et par dage nu ;)

03-01-2012 16:05 #9| 0

tror sgu aldrig jeg har prøvet at vente mere end max 1-2 timer på svar derfra. Verdensklasse mail support. Intet at brokke sig over fra min side, men vel bare været heldig så

;)

03-01-2012 16:10 #10| 0

@PokerStars
Tak for info Jesper

Jeg er bare i den trælse situation at jeg lige har åbnet min konto på stars, men at den er blevet frosset imens I verificere mine kort oplysniger.

Jeg har nu sendt de første 10+ mails frem og tilbage, med de første 7 forskellige gange dokumentation vedhæftede. Og I bliver ved med at spørge efter mere ID...

Så svært må det altså bare ikke være at oprette en konto... jeg vil da mene at det skræmmer en del nye spillere væk, hvis de skal bruge 2 dage på at skrive mails frem og tilbage med jer.

Ville du ikke også mene det?

Sikkerhed er godt! Men når I køre sådan en sag hvor I har frosset en konto for et standard tjek af ID sikkerhed, så synes jeg ikke at der bør gå 10 timer mellem at man kan få svar fra jeres support. Så burde I kunne åbne kontoen mens sagen kørte, hvis den skal være så langtrukken!

Og ja, er glad for at sikkerheden er god! :)

Er der noget du kan gøre for at hjælpe mig, eller er det stadig bare at vente på svar på mail?

Jeg takker :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar