Søger lejlighed i London fra 1/2-1/8 2013

#1| 0

Hey PN,

Kæresten skal til London i praktik i perioden 1. februar - 31 juli næste år sammen med en veninde, og jeg har i den forbindelse tilbudt, at hjælpe til med at finde en lejlighed. Da jeg tidligere har set folk få hjælp til alt mellem himmel og jord, får PN selvfølgelig et skud!

Umiddelbart lyder deres budget på £1.000-£1.200 i måneden og lejligheden skal helst være beliggende i Nord-London, gerne inden for zone 1-2. Lejligheden kan til nøds nøjes med at have et værelse, mens det optimale selvfølgelig vil være en to værelses lejlighed med eget køkken+bad.

Er der nogen der kender nogen eller har et link, telefon-nummer, mail eller whatever til noget der kan bruges, så må I meget gerne give lyd fra jer :)

Tak for hjælpen PN! :)

27-11-2012 23:18 #2| 0
www.spareroom.co.uk/ < vil anbefale dem at søge der inde. Der kan de finde ekstra værelser i dele huse, f.eks. hvor der kun bor andre piger eller hvad de nu lige ellers gerne vil. :)
27-11-2012 23:18 #3| 0

Mojn,

Prøv disse to grupper på facebook:

'Dansk i London' & 'Danskere i London'.

Der er ofte folk som fremlejer deres værelse/lejlighed eller søger folk til ledige værelser i den lejlighed de bor i.

Ellers er der:
www.gumtree.com/london
www.zoopla.co.uk/
www.rightmove.co.uk/

28-11-2012 11:04 #4| 0

Send evt en pm til kbb han har boet i london ret længe..

30-11-2012 12:41 #5| 0

Tak for dit svar der er kommet indtil videre. De er sendt videre i systemet :)

@djoffer. Jeg smider KBB en PM. Tak!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar