Søg stake februar 2015

#1| 0

http://www.pokernet.dk/forum/soeg-stake-januar-201...


01-02-2015 15:43 #2| 1

Staker fundet


Hej PN


Jeg er den seneste måneds tid komme lidt i gang med at spille noget poker igen. Derfor er jeg begyndt atter at søge her, da mit spil oftest fungerer bedre med en backer. Jeg er ikke en der grinder løs, og er ikke meget for at spille mere end 2 borde af gangen. Mit ønske er via en deal at få startet op på lidt sng, og sidenhen lidt tours.


Lige nu for at få lov til at vise at jeg ikke er helt væk, vil jeg gerne søge til en pakke bestående af:


5 x 3,50$ 6 mands sng's

5 x 3,50$ 18 mands sng's

5 x 3,50$ 27 mands sng's

5 x 4,50$ 180 mands sng's


Alle sng's er non turbo.


Ialt 75$


Samtlige sng's vil blive spillet indenfor en 2 ugers periode, hvorefter vi sammen kan evaluere og finde ud af vi skal fortsætte af samme spor, med noget andet eller bare slutte af. Jeg opretter selvfølgelig en tråd på PN, og lytter gerne til gode råd.


Jeg forestiller mig en deal der hedder 60/40 i stakers favør. Jeg kan kun modtage via bankoverførsel.


Vh, Morten, (LasAllIn på Stars)



Redigeret af slasquer d. 01-02-2015 19:32
01-02-2015 16:00 #3| 0

Hey PNS



Søger en deal gerne længer varene. Har haft deals før så er en der kan stoles på og ikke løber fra de aftaler og rammer vi måtte aftal. Kan tilbyde alle de oplysninger du måtte ønske dig om mig.



Har i Oktober spillet 9 mands for McKrogh hvor jeg var så heldige at modtage coacing en gang om ugen.



Kan oplyse jeg har kanon hjælp i mit netværk når jeg er i tvivl om en hånd ( MadsMP-Simseleg-Kaaex-Slclausen-ET_Foldhome-Lucboxen samt Andrea Høgh) så er godt dækket ind på den front :D



Nick :
Stars = magnu16
Party = magnu16
Danske= pumadk



Skype = pumacheif



Det jeg forstiller mig er 18 mands eller 180m forventet volume er ca 4-500 spil pr månde kan blive. Men dette er klart op til dig som backer hvad der skal spilles samt hvad cut du mener er rigtigt til at startet med.



men ta fat i mig så kan vi snakke om det.

Redigeret af hamsjelv d. 07-02-2015 18:58
02-02-2015 17:30 #4| 0

Hejsa i kære PN'ereJeg vil gerne søge et stake til mikro mtt'er + evt lidt sng når tid er.

Det vil fortrinsvis blive i weekenderne der spilles, evt krydret med lidt sng i hverdagene. Jeg er dog (i perioder) en travl mand, så kan ikke garantere for volumen. TIL GENGÆLD, kan jeg tilbyde seriøst spil og en del tours på programmet når der spilles.

For at gøre det lidt op for volumen, binder jeg mig gerne for en længere periode + at der ikke bliver spillet for andre i stakets forløb.

Jeg er på ingen måde en haj, men forventer da klart at klonke i vildskab i 2015, som skal være MIT pokerår ;) Vil dog gerne opfordre folk til at stake for lirens/hyggens skyld!!!!Men som sagt, vil gøre mit ypperste.

Jeg vil gerne spille på stars, da turneringsprogrammet er størst her. Dog åbent for at prøve andet også. Deal/længde/BI mm synes jeg vi skal tage over PB/skype hvis der skulle være interesserede ?

Stars stats

ongame stats

I er velkomne til at sharkscope mig under det gamle bossen netværk på nicket Bigfish80 (scheduled only)

Go skrub til alle

/Tvis

Redigeret af Tvis d. 02-02-2015 17:33
03-02-2015 18:45 #5| 0

@Hamsjelv


Du må gerne sende mig en pm med ide om volumen pr. måned, rulle forslag, og dine tanker om et evt. cut..


/JP

03-02-2015 20:53 #6| 0

.

Redigeret af hamsjelv d. 07-02-2015 18:56
05-02-2015 22:27 #7| 4

Jeg har fået deal


Hejsa PN,


Jeg er i løbet af 2015 hjemvendt til NL heads up, efter en kort periode hvor jeg forsøgte mig med 6max.


Grundet start af virksomhed, er min bankroll ikke hvad den har været, og jeg er derfor interesseret i et samarbejde, der kan finansiere bumhunt på højere takster NL400+.


I 2013 var jeg på kontrakt hos Claus Juncker i et år. I det år lærte jeg ufattelig meget, hvilket har gjort at jeg i dag kan leve af pokeren. Det år udfordrede jeg mig selv meget, hvilket har sat sine præg på min bb/100, men samtidig også gjort mig bedre.


Claus startede mig direkte ud på NL100. Nedenunder kan I se all-time grafen for NL100 og NL200



Niveauet på fiskene varierer ikke helt vildt meget på de forskellige takster, og burde nemt kunne slås med +10bb/100.


Jeg er villig til at lave en deal over x-antal hænder med lavere takster inkluderet, for bedre at kunne udligne variansen.

Kravet til investor er blot en anstændig pokerforståelse, så vi ikke snakker forbi hinanden.


Hvis det umiddelbart vækker din interesse, kan vi tage en uddybende samtale på skype.



Jeg har ikke snakket med nogle omkring dette omslag, da jeg ikke gider at fremstå som en der tigger stake af mine venner og bekendte.

Jeg er ikke broke, og min økonomi kører fint rundt.


I er velkomne til at sende mig en PM med spørgsmål.


/Søren



Redigeret af NesleiN d. 07-02-2015 14:51
09-02-2015 17:26 #15| 0
ktothep skrev:Det hele bunder vel i, at det du forsøger og sælge ikke er lovligt på PN:)


Du må sælge tourens værdi, men ikke øvrige omkostninger.

Beklager forvirringen - tilbuddet er hermed droppet...!!


Men så giver det da pludselig bedre mening at der er så lidt staking til live events herinde...

09-02-2015 18:01 #16| 2
OP
CphFlyer skrev:
Beklager forvirringen - tilbuddet er hermed droppet...!!


Men så giver det da pludselig bedre mening at der er så lidt staking til live events herinde...


Bentter lige lejligheden til at genopfriske reglerne.


http://www.pokernet.dk/forum-regler/

12-02-2015 22:50 #17| 0

Hej PN - Jeg søger en der vil stake mig til NL10 i resten af denne måned som minimum (muligvis længere, kan vi altid tage på et senere tidspunkt)
Jeg er netop kommet ud af en staking deal, og har ikke selv økonomiske midler til at smide en ny rulle ind atm, så søger her istedet.

Jeg har ikke lige HEM åbent, men mener jeg slår spillet med evbb/100 på 2 og bb/100 på 3

Graf over sidste 50k hænder på NL10:



PM for videresnak ang deal :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar