Søg stake Februar 2012

#1| 0

I kender rumlen, eet indlæg pr. snude.

Sidste måneds tråd

Søg stake Januar

01-02-2012 18:27 #2| 0

Søger til 7$ sng på stars optil 45 mands men hovedsageligt vil der blive spillet 6 mands turbo sng.
Søger minimum 50 bi og deal tænker jeg 60/40 i din favør..
Vil kunne spille en 50-100 stk om ugen.
Thachamp85 er nicket på stars og har plus roi på 3-6$ niveauet (stars har byttet 6$ ud med 7$)
sharkscope

03-02-2012 13:07 #3| 1

Hey

Jeg søger stake til MTT's i størrelsesordnen $5-$55 (BI kan obv. altid forhandles lidt), både programmer og længerevarende deals har interesse. Jeg har +ROI på disse limits og føler mig ret godt inde i de tours jeg typisk spiller. Derudover har jeg vundet leaderboardet i både PN Champs (se den flotte pokal) og Winter Cup (meh, ingen pokal), hvilket jeg self. er enormt stolt af :-)

Har været herinde et godt stykke tid efterhånden og flere på forum vil kunne sige god for mig, deriblandt også tidligere stakere. Jeg har nogle idéer til hvad der kunne være oplagt for mig, men i stedet for at skrive en halv roman, så ser jeg næsten hellere at vi sammenfatter vilkårerne i fællesskab, da der er mange variabler at tage højde for.

Jeg kan modtage $$$ via Jyske Netbank, MB (konto i DKK) og Neteller (konto i USD).

PM mig, hvis det har interesse!

Stars
FTP
iPoker
iPoker
iPoker
Ongame
Ongame
Party

Redigeret af strange_man d. 22-02-2012 00:37
05-02-2012 15:18 #4| 0

Linket til Januar stake traaden virker ikke.

Jeg søger staking til PLO cash game. Jeg spillede for et års tid siden, hvor jeg klarede mig okay på PLO25, men fik tæsk da jeg rykkede op til plo50:
plo25 link

Jeg startede for nylig op igen helt i bund på plo5 og klarer mig okay indtil videre, men raken er meget heftig, så jeg er interesseret i staking på plo25 med mulighed for at rykke op, hvis det går godt. Hvis det kan kombineres med lidt coaching, ville det være endnu bedre.

plo5 link

06-02-2012 18:17 #6| 0

Fået en deal

Redigeret af Gumple d. 20-02-2012 17:43
07-02-2012 11:14 #7| 0

Er frisk på et MTT stake på enten Ongame eller Danske spil. Buyin 5-22$ hvor jeg føler mig komfortabel samt har udviklet mit spil gennem det sidste år.

Jeg spiller pt et stake på stars (SNG) som tager en del tid, dog vil jeg have mulighed for et par sessions om ugen, og der vil selvfølgelig være fuld focus på det jeg spiller.

officialpokerrankings.com/pokerstars/UTGclick/poker/results/26ACA7716F4D4414862F7438F4CA6A14.html?t=2&rc=628099

Ongame (scandic bookmakers)
officialpokerrankings.com/ongamepoker/CasperSkive/poker/results/B30EAFD4C00A4504A246F1B8874BD9B3.html?t=2&rc=291588

PartyPoker (danske spil)
officialpokerrankings.com/partypoker/UTGclick/poker/results/164ADDC1964C404D9887F2001D1573A8.html?t=2&rc=193755

09-02-2012 04:39 #8| 0

Hey.

Giver den et skud.
Søger MTT deal, både Holdem og Omaha. Hvad cuttet skal være og hvor meget der skal spilles, finder vi ud af, men kan spille rimelig meget.

Pokerstars

09-02-2012 16:00 #10| 0

Hej derude.

Jeg vil gerne søge til en MTT deal eller bare enkelte MTT skud på ongame (scandic). Søger i prisniveauet $1,20 - $22.

Føler ikke niveauet er så højt derinde og med en god rulle fra start, er jeg sikker på, at vi kan lave $$$$ sammen. Er ikke kommet så godt fra start på ongame, men har dog heller ikke spillet så mange tours endnu, så er sikker på at det vender.

Jeg kan spille ca 100 tours om måneden, og du får selvfølgelig alt personlig info.

opr stars

opr scandic

opr full tilt

Ipoker

Skriv en PM til mig, hvis du er interesseret.

Mvh
Balsgård

Redigeret af balsgård d. 09-02-2012 20:57
10-02-2012 13:22 #11| 0

hej..

jeg vil søge til en 5.50 dollars double up eller 10 dollars double up or nothning på Ipoker...
da jeg er pæn varm inde i den felt.. men pga regninger har jeg måtte tage mine egen dollars ud... håber nogen er frisk på en deal søger til 25-30 buy ins på 5 dollars tager ikke lang tid at skyde den up, så vi er hurtig på 10 dollars...

pokerprolabs.com/DKpower87/iPoker
pokerprolabs.com/DKpower8787/iPoker

cuttet vil jeg tro den ligger 60-40 til dit favør da det er dig som er staker..

Redigeret af 1001nat1001 d. 10-02-2012 13:26
13-02-2012 21:00 #12| 0

Hej

Søger stake til sngs på ongame. Der vil være tale om 5 handed turbo sngs til 11$. Der vil blive spillet mellem 2-3000 sngs pr måned. Rakeback på 45% vil indgå i dealen, og fordelingen vil være 50/50 af overskuddet. I weekenden vil der også blive spillet tours med buyin på max 22$ og et samlet max indskud til tours pr. weekend på 100$

Da turbos er mere varians præget søger jeg en backer til mellem 150-200 buyins for at sikre at rullen er robust til at modstå swings.

Overskudsdeling vil foregå hver måned, hvor vi i fællesskab aftaler hvor meget der skal fordeles og hvor meget der skal blive på rullen.

Da det er et større stake kan flere selvfølgelig gå sammen såfremt de finder dette interessant.

Mine stats er som følger (har både postet sng og tourstats)

SNG stats
www.sharkscope.com/?username=DoubleAcesDK&network=fulltilt&searchtype=SNGO
pokerprolabs.com/BigBluffDk/PokerStars
www.sharkscope.com/?username=VegaArcturus&network=ongame&searchtype=SNGO

Tours Stats
www.sharkscope.com/?username=DoubleAcesDK1&network=ipoker&searchtype=SCHO
www.sharkscope.com/?username=DoubleAcesDK&network=fulltilt&searchtype=SCHO

Såfremt det har interesse kan i sende en PM til mig eller adde mig på skype hvor mit nick er DoubleAcesDK :)

14-02-2012 09:46 #13| 0
Administrator

Yo...

Overvejer kraftigt at starte et seriøst SnG projekt op.. Har sådan set rullen til det selv - men da jeg mange gange efterhånden har smidt gode overskud væk på PLO prøver jeg lige det her.
Jeg ønsker at starte med 5,5$ turbo både 5/6 og 10 max.
Jeg er sådan set ikke i tvivl om at jeg slår niveauet - men det handler vel sagtens om tillid.
Evt tjek rkc1430 Betsafe nick. Bridgeking PS nick.

For mig handler det om at hvis jeg nogensinde skal blive mere seriøs omkring mit spil skal det sgu være nu, imens jeg har tiden til det.
Procenter aftaler vi - men er absolut villig til en god deal for dig - hvis der samtidig kommer et par timers coaching med :-)

14-02-2012 21:12 #15| 0

Hej PN

Jeg søger MU med en startrulle på omkring 1500$! Jeg har indgået en aftale med min gode ven Rasmus Sibast (Bigoots herinde), som vil hjælpe mig med at kigge på HHs over Skype og så vil vi grinde sammen jævnligt.

Jeg vil i starten spille 8$ 180 mands og op til 11$ MTT...

Skriv en PM, hvis du har interesse eller spørgsmål!

18-02-2012 18:23 #16| 0

Hey

Søger en lidt længerevarende MTT stake i størrelsesordnen $10-$50 buyin. Antallet af tours jeg kan spille pr uge varierer dog rigtig meget da jeg både har studie og arbejde at tage mig af. Men det gør bare at jeg kun spiller når jeg har lyst og ikke fordi jeg tvinger mig selv til det.

Har både netbank, neteller og Moneybookers

Skriv PM for stats og skype/msn oplysninger hvis det kunne have interesse

19-02-2012 13:09 #17| 0

Søger ikke pt da jeg har fået deal.

Hej

Før i læser vider skal i lige vide at jeg ikke spiller særligt meget poker i hverdagen mest i weekenden med forbehold for at familien kommer i første række ;) så kort sagt der bliver kun spillet når jeg har tid til poker.

jeg søger gerne til sng/mtt mix på stars hvor jeg selv bestemmer bi dog ikke over 15$ med mindre andet er aftalt

Rail vil bestå at spilid og plads plus hvad rullen er på så det vil være en std rail hvor jeg vil bumpe tråd når der spille

jeg har haft nogen mærkelige pokerår online hvor jeg ikke har kunne ramme de store FT på stars men har vundet solidt på mit live spil samt på andre site så klager skam ikke :) men jeg ved at jeg kan vinde en eller flere mtt på stars skal bare lige finde den kode først hehe

så spillet skal forgå på stars hvor jeg både spiler plo og nl både mtt og sng.

jeg både spiller HU og SH og FR samt multi sng mest turbo dog ;) men spiller også non turbo.

Oplæg og cut synes jeg vil være op til staker. men jeg kunne forstille mig noget ala 60/40.

jeg har MB og danske bank netbank samt vi også godt kan bruge paysafe kort :)

skype/msn/mobil er tilstedet :)

er du fra storkbh/kbh/amager kan vi også godt mødes til en kold samt en lørdag med enten live poker eller online grind. jeg bringer øl og min barbær du har skrub ip :P

OPR

nikzz opr

sharkscope

sharkscope nikzz





bring it on guys an girls

jeg har kørt projekter for flere kendte navne herinde

stenbæk
fs905
toppar
bimbam
kris_rem
stennl
samt en del flere :)

hilsen

nikzz

ps.

jeg har flere nick fra andre site som du også kan se hvis du har bruge for mere end det fra stars af.

Redigeret af nikzz d. 19-02-2012 20:32
19-02-2012 19:05 #18| 0

Hey PNS

Vil gerne søge til lidt MMT i niveaut 1-5$ klassen. spillet kommer for det meste til at forgå i weekenderne. men vil da ikke afvise at en enkelt tur kan komme på programet i hverdagen. men spiller mest sng i hverdagen.

% fordelingen er op til dig som staker.

spillede en del turs for pede-b omkring jul og nytår med pænt overskud.

STARS

sng deal


har dette vækket interesse hos dig så skriv en pm.

ps har MB

19-02-2012 21:55 #19| 0

Hey PNS

Jeg prøver lige et skud i tågen her.....

Det jeg søger til er en mtt rulle - sådan kort sagt ihvertfald! Jeg kunne godt tænke mig et rigtig seriøs projekt hvor vi splitter en rulle ud på flere sites/netværk. Dette er for at:
- mindske variansen lidt
- lave perfekte programmer, når der spilles
- have mulighed for at spille i mindre felter også
- have mulighed for OGSÅ at spille i hverdagene

Sider jeg påtænker at have rulle på er:
- stars
- party
- mikro
- bossen
- ongame

Dette kan lyde af meget, men burde bestemt give mulighed for både hverdags samt weekend programmer - tror jeg da?
Rullestørrelse.....tjaa omkring 2-300$ pr site er jo nok ønsketænkning, men kunne da være super fedt.

Jeg ved ikke hvordan jeg linker til sharkscope? men i kan søge på bigfish80 derinde.

opr stars

Da jeg har fuldtidsarbejde at passe, er der ikke tid til de store stars felter i hverdagene. Dette er en af årsagerne til, at jeg gerne vil have nogle af de mindre sites/netværk med i dealen.
Er naturligvis villig til at binde ALT min action til evt backer i x antal måneder.

Overførsel foretrækkes via MB, men kan lade sig gøre over netbank også om nødvendigt.

Ved sgu ikke helt lige hvad mere der skal skrives? men hiv fat i mig på PM/msn/skype hvis du er interesseret i noget. Jeg ved dette er et skud i tågen, så selvfølgelig villig til at diskutere/ændre alle detaljer.

Må skrubaberne være med jer alle denne dejlige søndag

Tvis

20-02-2012 20:19 #20| 0

Hej ;)

Går til dagligt på gym, spiller poker fordi jeg ønsker at forbedre mit spil - Har altid haft interesse for matematikken bag pokeren, derfor meget ABC-agtig poker (Slår let niveauet). Spiller ikke for egen rulle da mindste s

Vil KUN spille mtts
- range 0,5-2,2 $ (tænker 50-75 BI's)
- volumen afhænger af lektier+arbejde mm. Vil nok spille 2-4 timer i hverdagene - 5+ om søndagen.
- Øges rullen så vi har 100+ BI's til næste niveau 3,3 etc.

Deal af hænger af staker men tænker 68/32 i din favør.

Tak for tiden - Pm for mere info :D

21-02-2012 10:21 #21| 0

Må lige lægge en ansøgning ind her og håbe en backer falder over det og får lyst til at stake. Har MB så det skulle kunne lette transfer af $ lidt hvis det skulle være til instant.

Har spillet en del sngs og mtts gennem tiden.. været staket en del gange med blandet succes. søger primært en deal med noget sngs eventuelt blandet med MTTS i niveuaet 2,5 - 5 $ primært så send endelig en pm ASAP da jeg har alle formiddage i denne uge til at grinde nogle sngs igennem..

Skal siges jeg foretrækker nonturbo hvis det er muligt

Link til opr www.officialpokerrankings.com/pokerstars/philrik/poker/statistics/5C2B97052EBD4A719D3A98611C173536.html?t=9

28-02-2012 16:50 #22| 1
Ansøgning! Seriøst cashgame nl25-50 staking, video i bunden!

Er uddannet på HH i Viborg, læste efterfølgende datamatiker og blev derefter ansat som IT ansvarlig ved Moland Byggevarer A/S i Skive 2009, hvor jeg havde ansvaret for alt IT i 4 afdelinger, samt jeg hjalp i bogholderiet med kassekredit for kunder, kontoudtog og statistikker til sælgerne.

Jeg er i den uheldige situation at jeg blev fyret sammen med 6 andre i september 2011 på grund af den skrantende byggebranche.. IT-Konsulent firmaet www.cyanit.dk skulle varetage alt IT for moland.. Havde egentlig sidste dag 31/12-2011, men blev genansat på kontrakt for januar fordi de ikke havde helt på plads hvilke opgaver cyanit skulle varetage.

Januar-Februar
Jeg havde en ok rulle på lidt over 20bi's og havde planer om den skulle have gas. Men det skulle selvfølgelig ikke gå sådan. Fik prygl til højre og venstre, variansen var slet ikke med mig og jeg havde endda sufferwell og zonki til at kigge med ofte.. Men lige lidt hjalp det.. Jeg tog lidt en chance og valgte ikke at ville rykke ned og endte altså med busto!
Situationen er at jeg med dagpenge bare ikke kan tillade at lave et nyt disposit, deraf det her indlæg.

Jeg har spillet poker i 3 år snart og aldrig kunne slå helt igennem på nl50, men efter jeg er begyndt og få en del coaching af sufferwell samt zonki har det løftet mit spil en del!

Mine stats er følgende:
VP: 25
PFR: 22
3bet: 10
WTSD: 23,6
W$SD: 51,6

Er man interesseret i flere stats er man selvfølgelig velkommen til at tage fat i mig.

Har aldrig prøvet at blive staket før, men håber lidt jeg kan finde en der er klar på at smide lidt efter en cashgame rulle, jeg har tiden og hvis du som staker selvfølgelig ville coache lidt oveni tror jeg det kunne blive helt godt.
Vil selvfølgelig også fortsat få hjælp fra sufferwell og zonki, når de har tiden og lysten selvfølgelig.. De kan nemt lokkes med mad ;-)

Har ren tidsmæssigt sindsygt meget tid til at spille, bor alene og ingen kæreste.

Er man interesseret i at tage den over en bid mad, inviterer jeg gerne på bøf og lækkert mad, hvis man selvfølgelig bor i nærheden af Viborg!

Nedenstående er en kort session fra boss nl50, endte med -2bi den pågældende session, men er mest for at vise lidt hvordan jeg spiller!


Speedyshare uploaded video, fylder 175mb 30 min lang
Redigeret af krypto d. 28-02-2012 16:51
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar