Søg stake april 2015

#1| 0

www.pokernet.dk/forum/soeg-stake-marts-2015.html

Redigeret af fryden d. 03-04-2015 19:40
03-04-2015 21:47 #2| 1

jeg søger mellem 2-4 dedikeredeheste til et stake. Der vil være coaching samt Skype chat gruppe hvor alle hestene vil kunne dele deres hænder og tanker.




Cut, vilkår etc vil være forskelligt fra hest til hest alt efter volume og buyin.




Varighed mellem 3-6 måneder.




Profit vil blive splittet 2 gange om måneden 15 og sidste dag i måneden.




Krav. Minimum 1000 spins erfaring så jeg har lidt at analysere på fra start. 45-90 der er erfaring i andre sng's fint nok.



volume afhænger af format man bliver staket til, i starten i begge vil table count nok være forholdsvis lavt, så det er ikke så vigtigt i starten, men lad os sige 15-20 timers spil og aktiv på skype i analyse chat et par timer om ugen ville være en god start !

Andre spørgsmål så bare fyr afsted.

07-04-2015 12:06 #3| 0

HAR FÅET EN DEAL


Hej,

Jeg vil gerne søge stake til $3.5r 180s på Stars.
Der vil blive spillet 6 borde ad gangen 3-4 aftener om ugen. Som udgangspunkt kunne 1 md. være fint, og så kan vi evaluere igen efter det.


Mine stats for $3.5r 180:


Spørg hvis du vil vide mere.


/Moffa

Redigeret af Moffa d. 08-04-2015 16:21
08-04-2015 22:29 #4| 0

hej jeg vil gerne søge kan ikke finde ud af sende opr har ikke erfaring i dette men er villig til at give jer alt hvad i vil have en god hest skal kunne og et eller andet sted skal man starte og er villig til at lægge meget tid i det har min 20 timer om ugen i det kan meget mere hedder dreamman12 på stars og hedder rip-rap_rup66 på danske hvor jeg inden for 3 uger 2 gange har vundet gran slam håber på at bhøre fra dig

mvh


13-04-2015 19:51 #5| 0

Hey der ude


Søger en deal gerne længer varene. Har haft deals før så er en der kan stoles på og ikke løber fra de aftaler og rammer vi måtte aftal. Kan tilbyde alle de oplysninger du måtte ønske dig om mig.


Kan oplyse jeg har kanon hjælp i mit netværk når jeg er i tvivl om en hånd ( MadsMP-Simseleg-Kaaex-Slclausen-ET_Foldhome-Lucboxen samt Andreas Høgh) så er godt dækket ind på den front :D


Nick :
Stars = magnu16
Party = magnu16
Danske= pumadk


Skype = pumacheif


Det jeg forstiller mig er 180 mands eller 90 mands ko forventet volume er ca 3-400 spil pr månde kan blive mere . Men dette er klart op til dig som backer hvad der skal spilles samt hvad cut du mener er rigtigt til at startet med.


men ta fat i mig så kan vi snakke om det.

Redigeret af hamsjelv d. 13-04-2015 21:46
13-04-2015 19:58 #6| 0
hamsjelv skrev:Hey der ude

Søger en deal gerne længer varene. Har haft deals før så er en der kan stoles på og ikke løber fra de aftaler og rammer vi måtte aftal. Kan tilbyde alle de oplysninger du måtte ønske dig om mig.

Kan oplyse jeg har kanon hjælp i mit netværk når jeg er i tvivl om en hånd ( MadsMP-Simseleg-Kaaex-Slclausen-ET_Foldhome-Lucboxen samt Andrea Høgh) så er godt dækket ind på den front :D

Nick :
Stars = magnu16
Party = magnu16
Danske= pumadk

Skype = pumacheif

Det jeg forstiller mig er 180 mands eller 90 mands ko forventet volume er ca 3-400 spil pr månde kan blive. Men dette er klart op til dig som backer hvad der skal spilles samt hvad cut du mener er rigtigt til at startet med.

men ta fat i mig så kan vi snakke om det.

Er hun lækker? ;)

13-04-2015 19:59 #7| 0
Moffa skrev: Er hun lækker? ;)


Spørg simse om det :D

14-04-2015 20:27 #8| 2

Hej PNS,


Jeg kører med separat poker BRM, og givet jeg primært spiller cash-game, har jeg derfor ikke en MTT-roll.

Hvis der er en der har lyst til at få nogle ekstra entries i den kommende SCOOP serie, så send mig venligst en PM, så kan vi tage en snak om det. :-)

Der vil selvfølgelig kun blive spillet MTT's på spildage, samt er jeg interesseret i at fylde op med andre turneringer, så frem dette skulle have interesse.



/Søren

15-04-2015 19:47 #9| 0

Hey guys,


Jeg søger et længerevarende stake, da jeg er en halvtravl mand - derfor vil volumen være halvsløv.


Super salgstale so far... ;)

Dog kan jeg tilbyde 100% dedikation de gange, jeg spiller. Forventer at kunne spille minimum to gange om ugen, hvor jeg heller ikke vil have forpligtelser dagen efter. Dermed er der ingen undskyldninger for ikke at gå dybt i turneringerne :P


Jeg er villig til at spille alt fra $11 - $55 tours. Dog max 3 tours af gangen. HU tours og 9-max vil være det, jeg vil spille, da det er dér, jeg er bedst. Det kan så evt. krydres med HU turbo SnG's og Spin&Go's, som jeg også har haft okay succes i. Og der vil jeg godt kunne grinde mere end 2 dage om ugen, da det dér er nemmere at time sine sessions, så de kan passe ind.


Eftersom jeg er ny i stakingdelen af PN, er jeg naturligvis også åben overfor enkeltstakes, så folk ikke poster hundredevis af dollars i mig uden at have en idé om mit niveau og mine evner - og om jeg kan stoles på :)

Min stats kan ses her:

OPR
http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/dyn4m1te/poker/results/0B07986BC0C14E9D88793D0FECAEB44F.html?t=2
SharkScope (count: 352, Av Profit $27, Av Stake $15, Av Roi 293%, Profit $9796, Ability 81)

http://www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/PokerStars/players/dyn4m1te

omend samplen velsagtens ikke siger specielt meget.


Smid mig en PM hvis det har din interesse. Og skriv endelig hvis jeg skal uddybe noget.

Redigeret af dingdongdynamo d. 22-04-2015 14:39
26-04-2015 09:04 #10| 0

Prøver igen her og ser om nogle skulle have interresse i at skyde nogle $ afsted efter noget SNG/MTT værk.. Hovedvægten vil dog ligge på SNGs (primært 2,5 $/8 $ 180 m alt efter start roll), og MTT mest når det passer ind i dagens efterfølgende arbejde samt Weekends...


www.officialpokerrankings.com/pokerstars/philrik/poker/results/5C2B97052EBD4A719D3A98611C173536.html?t=2


Seneste succesfulde stakedeals

www.pokernet.dk/forum/sngs-for-dsaxen.html 2.200$ overskud

www.pokernet.dk/forum/perikles-7.html 2000$ overskud

www.pokernet.dk/forum/perikles-6.html 1500$ overskud

27-04-2015 13:34 #11| 0

Hej


Jeg søger et længerevarende stakingforløb til MTTs - alternativ et forløb omkring SCOOP. Jeg
søger en deal, hvor jeg med en sund BRM kan opbygge en bankroll igen, og dermed
også forhåbentlig få lavet et solidt overskud til en evt. staker.


Lidt om mig:

Jeg har tidligere slået MTTs rigtig fint, men har holdt en
længere pause pga. arbejde. Jeg har fået mere tid igen, og har så sandelig fået
lysten til poker igen, blandt andet inspireret af de mange fine
Twitch-streaminger (Pokerstaples, Jcarver mv.).


Jeg har forsøgt at få justeret mit spil, så jeg kan blive
vindende igen på low-medium niveau. Det har taget lidt længere tid, end jeg
havde regnet med, men jeg føler, at jeg er ved at være der nu.


Jeg har et fuldtidsjob ved siden af, men når jeg sætter mig
noget for, så er det altid med 100% dedikation. Derfor vil jeg også være aktiv
langt de fleste af ugens dage.


Her er mine stats:

OPR Pokerstars: http://officialpokerrankings.com/pokerstars/KIA666/poker/statistics/01DFBF807AB84DB9A0833EAED4234C47.html?t=9

OPR Full Tilt: http://officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/mr_aces222/poker/statistics/C0A717CE6CB74DAAAC7BFB34F22DE1C1.html?t=9

Sharkscope Winamax: http://www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/Winamax.fr/players/_BEASTmode_

Pocketfives profil: http://www.pocketfives.com/profiles/ares/


Dealen:

Optimalt set, ville jeg gerne have en bankroll til at spille
op til $27 tours. Her føler jeg mig godt inde. Jeg er villig til at kigge på
alle forslag, men op til $27 tours er jeg komfortabel med i et stakingprojekt.


Længde på dealen er op til staker. Jeg er som skrevet villig
til at putte en stor volume i projeket.


Cuttet: Afhængig af dealen, men omkring 70%-30%.


Rail: Jeg vil benytte mig af google-docs, medmindre staker
har andre ønsker. Der vil blive opdateret efter hver session.


Jeg ønsker enten at spille på Pokerstars pga. udbuddet af turneringer, eller også på Winamax pga. niveauet. Begge steder har fine turneringer i denne range, så det er lidt op til staker.

Jeg er selvfølgelig villig til at give skype, telefonnummer
og hvad der ellers kræves.


Mvh. Anders

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar