Søg ikke stake mere i denne tråd

#1| 3

Edit 2019


PN admin sagde det ikke var nødvendigt med en søg stake tråd mere jævnfør den døde action 

 og derfor kunne man oprette en tråd selv med det man ønsket at søge til.


 

Husk kun et indlæg i denne tråd

Denne tråds formål er at man kan oprette sit eget stake som man søger til

Og man slår ;-)


Redigeret af nikzz d. 01-11-2019 22:29
04-01-2018 18:59 #2| 0

Søger stake! (Opdateret, søger ikke p.t.)

Jeg vil spille 6max cash. nl4-nl10-nl20 til at starte med. Evt. selektiv HU hvis potentialet skal øges. Jeg spiller lav volume, dvs. allerhelst 20k om måneden, men med mulighed for mere.

Har ikke søgt eller være staket før, men er tidligere uopfordret blevet tilbudt stake på 2+2 på baggrund af mine P&G tråde. Har dog takket nej tak.


Er studerende i kbh.
Starter i 09, spiller lidt sng's med success. Casher ud.

Starter på 6max nl2 stars. Grinder 1m hænder og ender med skudtagning på nl400. Tight BRM hele vejen. Stopper på toppen med 95% cashout.

Har desværre ikke hænderne fra denne tid.


Herefter spiller jeg af og til, bare hygge microstakes.

Resultater i rækkefølge. Først stars, derefter ipoker, derefter prima. Prima er her de sidste 3-4 måneder spillet indtil 31 januar 2017.

Du får SN's hvis du viser nok interesse til at smide en PM :)


Redigeret af Ezzalor d. 29-01-2018 21:11
07-01-2018 19:19 #3| 0

Hej PNS


Søger til et program på enten DS eller Stars. Kan spille de fleste fredage og lørdage. Forstiller mig at det der spilles er ko og bh turs og lidt alm. Mellem 5 og 22$.

Cut er helt op til backer.


hvis man gerne vil vide mere om mig er i velkommen til at smide en PM.



Redigeret af hamsjelv d. 18-01-2018 19:00
30-01-2018 11:30 #4| 0

Hej Pokernet!

Jeg vil gerne søge om et stake til tours i februar hvor jeg har en masse fritid. Jeg vil som udgangspunkt spille 4-5 dage i ugen og gerne med buy ins fra 3-22$. Turneringer på stars foretrækkes, men hvis andre sites ønskes, kan vi naturligvis finde ud af noget.

Smid mig en PM, hvis det har interesse, eller hvis du vil vide mere :)



10-03-2018 20:07 #5| 0

Hey PN.

Jeg er ny herinde på staking.

Jeg vil gerne søge til nogle tour på 888, spiller en del derinde, (kig på min profil og se mine grind tråde) spiller Tour op til ca $15. Send PM hvis der er andet i vil vide. Mit nick på 888 er MetFiaMaj

Redigeret af Deja-Vu-DK d. 10-03-2018 20:22
19-09-2019 18:28 #6| 0

Hej

 

Der ser desværre ikke ud til at være en tråd fra 2019, så håber det er ok jeg bruger den her fra 2018 :)

 

Jeg søger et længerevarende stake til multitable sngs på pokerstars. Dette inkluderer følgende sngs.:

 

Generelle stats fra Pokerstars i det prisleje jeg søger til.: https://www.sharkscope.com/#Player-Statistics/Advanced-Search//networks/PokerStars/players/BigBluffDk?filter=StakePlusRake:USD0~11

 

Stats fra winamax: https://www.sharkscope.com/#Player-Statistics/Advanced-Search//networks/Winamax.fr/players/DoubleAcesSK?filter=StakePlusRake:USD0~11


Stats fra Ipoker: https://www.sharkscope.com/#Player-Statistics/Advanced-Search//networks/iPoker/players/OneWayToWealth?filter=Entrants:30~*;StakePlusRake:USD0~11

Ældre stats:

Fulltilt: https://www.sharkscope.com/#Player-Statistics/Advanced-Search//networks/FullTilt%20(Closed)/players/DoubleAcesDK?filter=Entrants:30~*;StakePlusRake:USD0~11

Ipoker: https://www.sharkscope.com/#Player-Statistics/Advanced-Search//networks/iPoker/players/DoubleAcesDK1?filter=Entrants:30~*;StakePlusRake:USD0~11

Jeg satser på at spille et sted mellem 1.000-1.500 sngs om måneden hvor en god del af volumen vil ligge i weekenden, men stadig med spil i løbet af ugen.

 

Såfremt i skulle være interesseret så send mig endelig en PM, så kan vi gå igang med at diskutere yderligere detaljer, procentfordeling, længde af stake mv. :)

 

Og skulle der være nogen spørgsmål så endelig også bare send mig en PM så tager vi den derfra :)

    20-09-2019 16:44 #7| 0

    Hvad forventer du af br?

    20-09-2019 17:05 #8| 0

    Det kommer helt an på staker, det er klart jo mindre BR jo større er chancen for at varians mv. gør at rullen går bust. Men der kan sagtens startes ud med en mindre rulle og så kan staker ud fra spil og resultater beslutte om han/hun er interesseret i at køre med en fuld rulle. Men som udgangspunkt vil det give mest mening ihvertfald at have en 50 BI rulle for at kunne sætte en anstændig grind igang, men mest optimalt vil være min. 100 BI. Men igen er op til backer, men det er klart at 10 bi vil være alt for lidt og ikke rigtig give mening.

     

    Men endelig skulle du være interesseret så endelig send mig en PM så kan vi tage den derfra :)

    20-09-2019 17:20 #9| 0

    Derudover kan vi evt. lave et test stake af f.eks. 10-25 2.5$ sngs for at en evt. staker kan se hvilket niveau jeg ligger på og få tilsendt HHs mv. Så endelig bare send PM hvis i skulle være interesseret eller have nogen spørgsmål :)

    01-11-2019 15:21 #10| 0
    nikzz skrev:

    Jeg har valgt at lave en ny søg stake tråd

    Da der var indlæg fra 2016 i den gamle tråd

    Og nu starter vi dette år på en frisk tråd

     

    Husk kun et indlæg i denne tråd

    Denne tråds formål er at man kan oprette sit eget stake som man søger til

    Og man slår ;-)

     

    Held og lykke på filten i 201

     

     Er det ikke muligt at søge stakes længere i 2019? Kunne læse mig frem til der skulle være en tråd om dette, men har ikke kunne finde den.

    01-11-2019 15:34 #11| 0
    Webbers skrev:

     

     Er det ikke muligt at søge stakes længere i 2019? Kunne læse mig frem til der skulle være en tråd om dette, men har ikke kunne finde den.

     

     Staking er dødt på PN - men du kan stadig søge. Lav et indlæg i staking :) 

    01-11-2019 16:04 #12| 0
    ktothep skrev:

     

     Staking er dødt på PN - men du kan stadig søge. Lav et indlæg i staking :) 

     

     Okay, forstod det sådan det ikke var tilladt at søge stake selv, kunne i tråden lavet til det. 

    01-11-2019 16:20 #13| 1

    Du kan nok bare lave et opslag i den her tråd, og så se om nogen er interesseret, var også sådan jeg fik et tilbud. Jeg søger også selv stadig hvis nogen skulle have interesse.

    03-11-2019 06:39 #14| 0
    nikzz skrev:

    Edit 2019

     

    PN admin sagde det ikke var nødvendigt med en søg stake tråd mere jævnfør den døde action 

     og derfor kunne man oprette en tråd selv med det man ønsket at søge til.

     

     

    Husk kun et indlæg i denne tråd

    Denne tråds formål er at man kan oprette sit eget stake som man søger til

    Og man slår ;-)

     

     Skal det forstås sådan at det nu er tilladt at lave tråde igen hvor vi søger stake ? Og kan en PN admin evt. lige bekræfte dette da det er vidt forskelligt fra det der pt. står i reglerne. 

    03-11-2019 06:52 #15| 0

    @Pokernet

     

    Håber i kan forklare hvordan reglerne i den nye verden foreligger :) Kunne være rart at få gang i staking delen igen, men kræver nok lidt ændringer.

    03-11-2019 07:57 #16| 0
    OP
    DoubleAcesDK skrev:

     Skal det forstås sådan at det nu er tilladt at lave tråde igen hvor vi søger stake ? Og kan en PN admin evt. lige bekræfte dette da det er vidt forskelligt fra det der pt. står i reglerne. 

     

     Jeg kan ikke se noget galt i at man selv laver en tråd igen hvor du søger selv


    Men da jeg ikke er en del af PN mods og admin mere så tænker jeg du må prøve at høre brokongen om dette 😀 

    03-11-2019 09:14 #17| 1
    Administrator

    Ja lad os se om vi kan få lidt gang i det igen


    Vi evaluerer løbende

    ← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
    Skriv et svar