Snydt af Leovegas - Løst.

#1| 1

Føler mig røvrendt af Leovegas, så håber nogle venlige hoveder herinde måske kan hjælpe eller noget. 

 

 

Det starter med, at de sender en SMS med 250 freespins i forbindelse med deres julekalender.

Der står at man skal indbetale mindst 500 kr for og modtage de 250 freespins fordelt på flere dage. 

 

Det var min fødselsdag og ville da egentligt godt lige have lidt lir, så jeg indbetaler 550 kr da der jo stod mindst 500 kr, og ikke præcis 500 kr. 

 

 

Kan så se, at der intet kort er under mine tilbud som der jo plejer og være ved sådanne tilbud, på dette tidspunkt har jeg intet modtaget så jeg vælger og spille for de indsatte penge, smider Ca halvdelen væk. Jeg hopper ind på deres chat for og høre hvor de freespins bliver af, jeg får så fat i en og han fortæller, at de freespins snart vil være tilgængelige på min konto, jeg venter så et par timer og intet sker, og har så spillet det sidste væk. 

 

Jeg hopper igen ind på deres chat og får denne gang fat i en Ninna, hun fortæller mig at fordi jeg indbetaler 550 kr istedet for 500, som ville aktivere tilbuddet, så kan jeg ikke få de freespins, og skriver at der intet er og gøre. 

Derefter skriver hun noget med, at der har været meget bøvl med kampagnen og at de har taget den ned. 

 

 

Så mit spørgsmål her er egentligt, om de virkelig godt må det? Modtog sms'en mandag kl 12 Ca, et par timer senere indbetalte jeg 550 kr. 

Jeg ville aldrig indbetale de penge hvis jeg ikke var blevet tilbudt de freespins, så det er vel falsk reklame? Nu har de jo tjent 550 kr, men det kan da ikke være lovligt? 

 

Har læst alt der er og læse under regler og vilkår om denne kampagne, og der står ingen steder, at jeg præcis skal indbetale 500 kr for og modtage dem, kun at jeg mindst skal indbetale 500 kr. 

Det skal lige siges at jeg er level 44 derinde og har været kunde i mange år hos dem, så synes godt nok det er svanset af dem, fair nok hvis de skrev at det præcis skulle være 500, men det er jo ikke tilfældet. Desuden var spillekortet aldrig under mine tilbud, selv hvis jeg indbetalte 500 kr ville jeg ikke modtage de freespins. 

 

 

Håber på hjælp fra nogle kloge hoveder herinde, ved godt 250 freespins ikke er alverdens men det er princippet i det.

Redigeret af PokerJyden d. 15-01-2021 05:29
23-12-2020 02:21 #2| 4
ROI: 0% (0)
PokerJyden skrev:

Føler mig røvrendt af Leovegas, så håber nogle venlige hoveder herinde måske kan hjælpe eller noget. 

 

 

Det starter med, at de sender en SMS med 250 freespins i forbindelse med deres julekalender.

Der står at man skal indbetale mindst 500 kr for og modtage de 250 freespins fordelt på flere dage. 

 

Det var min fødselsdag og ville da egentligt godt lige have lidt lir, så jeg indbetaler 550 kr da der jo stod mindst 500 kr, og ikke præcis 500 kr. 

 

 

Kan så se, at der intet kort er under mine tilbud som der jo plejer og være ved sådanne tilbud, på dette tidspunkt har jeg intet modtaget så jeg vælger og spille for de indsatte penge, smider selvfølgelig de 550 væk. Jeg hopper ind på deres chat for og høre hvor de freespins bliver af, jeg får så fat i en og han fortæller, at de freespins snart vil være tilgængelige på min konto, jeg venter så et par timer og intet sker. 

 

Jeg hopper igen ind på deres chat og får denne gang fat i en Ninna, hun fortæller mig at fordi jeg indbetaler 550 kr istedet for 500, som ville aktivere tilbuddet, så kan jeg ikke få de freespins, og skriver at der intet er og gøre. 

Derefter skriver hun noget med, at der har været meget bøvl med kampagnen og at de har taget den ned. 

 

 

Så mit spørgsmål her er egentligt, om de virkelig godt må det? Modtog sms'en mandag kl 12 Ca, et par timer senere indbetalte jeg 550 kr. 

Jeg ville aldrig indbetale de penge hvis jeg ikke var blevet tilbudt de freespins, så det er vel falsk reklame? Nu har de jo tjent 550 kr, men det kan da ikke være lovligt? 

 

Har læst alt der er og læse under regler og vilkår om denne kampagne, og der står ingen steder, at jeg præcis skal indbetale 500 kr for og modtage dem, kun at jeg mindst skal indbetale 500 kr. 

Det skal lige siges at jeg er level 44 derinde og har været kunde i mange år hos dem, så synes godt nok det er svanset af dem, fair nok hvis de skrev at det præcis skulle være 500, men det er jo ikke tilfældet. Desuden var spillekortet aldrig under mine tilbud, selv hvis jeg indbetalte 500 kr ville jeg ikke modtage de freespins. 

 

 

Håber på hjælp fra nogle kloge hoveder herinde, ved godt 250 freespins ikke er alverdens men det er princippet i det.

 

 Man skal jo ALTID selv aktiver sine bonus derinde, så du bare begynder at spille før du har gjort det, eller sikre dig den bonus - tjaaa er det ikke egen fejl ? Sådan ser jeg det altså, så lige den her, mener jeg selv du klokker i det. 
og som level 44, burde du ren faktisk vide det.  

23-12-2020 02:36 #3| 1
ROI: 93.36% (24)

Nu er der jo ingen der tvinger dig til at bette for de 550kr, hvis ikke du har fået hvad du burde. 
Snydt? Tjaatjooo - synes dog mere det lyder som om du prøver at freerolle dem, for du havde næppe skrevet til chatten hvis du havde banket de 550 op i 5500. 

Redigeret af Nitrrrrrram d. 23-12-2020 02:36
23-12-2020 02:47 #4| 1
ROI: 179.93% (26)

Du er ikke blevet snydt. Sørg for altid at have pengene på kontoen hvis du ikke har modtaget dit tilbud, meget større chance for at kundeservice kan hjælpe i så fald.


Med den “nye” lovgivning er operatørerne super handcuffed når det kommer til at kompensere konti uden midler på.

23-12-2020 02:54 #5| 4
PokerJyden skrev:

Føler mig røvrendt af Leovegas, så håber nogle venlige hoveder herinde måske kan hjælpe eller noget. 

 

 

Det starter med, at de sender en SMS med 250 freespins i forbindelse med deres julekalender.

Der står at man skal indbetale mindst 500 kr for og modtage de 250 freespins fordelt på flere dage. 

 

Det var min fødselsdag og ville da egentligt godt lige have lidt lir, så jeg indbetaler 550 kr da der jo stod mindst 500 kr, og ikke præcis 500 kr. 

 

 

Kan så se, at der intet kort er under mine tilbud som der jo plejer og være ved sådanne tilbud, på dette tidspunkt har jeg intet modtaget så jeg vælger og spille for de indsatte penge, smider selvfølgelig de 550 væk. Jeg hopper ind på deres chat for og høre hvor de freespins bliver af, jeg får så fat i en og han fortæller, at de freespins snart vil være tilgængelige på min konto, jeg venter så et par timer og intet sker. 

 

Jeg hopper igen ind på deres chat og får denne gang fat i en Ninna, hun fortæller mig at fordi jeg indbetaler 550 kr istedet for 500, som ville aktivere tilbuddet, så kan jeg ikke få de freespins, og skriver at der intet er og gøre. 

Derefter skriver hun noget med, at der har været meget bøvl med kampagnen og at de har taget den ned. 

 

 

Så mit spørgsmål her er egentligt, om de virkelig godt må det? Modtog sms'en mandag kl 12 Ca, et par timer senere indbetalte jeg 550 kr. 

Jeg ville aldrig indbetale de penge hvis jeg ikke var blevet tilbudt de freespins, så det er vel falsk reklame? Nu har de jo tjent 550 kr, men det kan da ikke være lovligt? 

 

Har læst alt der er og læse under regler og vilkår om denne kampagne, og der står ingen steder, at jeg præcis skal indbetale 500 kr for og modtage dem, kun at jeg mindst skal indbetale 500 kr. 

Det skal lige siges at jeg er level 44 derinde og har været kunde i mange år hos dem, så synes godt nok det er svanset af dem, fair nok hvis de skrev at det præcis skulle være 500, men det er jo ikke tilfældet. Desuden var spillekortet aldrig under mine tilbud, selv hvis jeg indbetalte 500 kr ville jeg ikke modtage de freespins. 

 

 

Håber på hjælp fra nogle kloge hoveder herinde, ved godt 250 freespins ikke er alverdens men det er princippet i det.

 

 Det er totalt dårlig stil af Leo vegas. 

Redigeret af r_U_PRO? d. 01-01-2021 09:53
23-12-2020 03:08 #6| 0
OP
ROI: 82.97% (31)
bohn skrev:

 

 Man skal jo ALTID selv aktiver sine bonus derinde, så du bare begynder at spille før du har gjort det, eller sikre dig den bonus - tjaaa er det ikke egen fejl ? Sådan ser jeg det altså, så lige den her, mener jeg selv du klokker i det. 
og som level 44, burde du ren faktisk vide det.  

 

 Jo det er vel egen fejl. Men kortet var der jo netop aldrig, desuden fik jeg afvide i chatten at de freespins ville komme, havde nok 300 kr tilbage da jeg spurgte til de freespins. Kortet er heller ikke under tidligere tilbud? De mener jo, at hvis jeg indbetalte 500 præcis, så ville det automatisk blive aktiveret? Men hvordan det når det aldrig var under mine tilbud? 

23-12-2020 03:12 #7| 2
OP
ROI: 82.97% (31)
Nitrrrrrram skrev:

Nu er der jo ingen der tvinger dig til at bette for de 550kr, hvis ikke du har fået hvad du burde. 
Snydt? Tjaatjooo - synes dog mere det lyder som om du prøver at freerolle dem, for du havde næppe skrevet til chatten hvis du havde banket de 550 op i 5500. 

 

 De informerede mig netop om at de ville komme. Så jeg spillede videre.. 

Om jeg så havde fået dem op i 20k, så havde jeg da stadig skrevet hvor de freespins blev af, dog var jeg nok ikke blevet så irriteret 😁


Jeg ser det bare som at nu har de en undskyldning til ikke og give mig dem, da de godt ved der var bøvl med kampagnen, det er sgu da frækt gjort af dem? 

23-12-2020 03:16 #8| 33
ROI: 62.61% (12)

Jeg synes I er lige hårde nok - for mig er den ganske klar:

Du skal have dine freespins, og Leovegas skal stoppe med at svanse.

23-12-2020 03:20 #9| 1
OP
ROI: 82.97% (31)
DarkXoiX skrev:

Jeg synes I er lige hårde nok - for mig er den ganske klar:

Du skal have dine freespins, og Leovegas skal stoppe med at svanse.

 

 Jamen der er jeg da fuldstændig enig 😁


Men hvad kan man gøre i sådanne en sag? 

Har skrevet en lang mail til dem igår, ingen svar. 

23-12-2020 06:29 #10| 0
ROI: 179.93% (26)
DarkXoiX skrev:

Jeg synes I er lige hårde nok - for mig er den ganske klar:

Du skal have dine freespins, og Leovegas skal stoppe med at svanse.

 

 Lovgivningen er desværre uenig, selvom det naturligvis ville være det optimale løsning.

23-12-2020 10:38 #11| 3
liderdider skrev:

 

 Lovgivningen er desværre uenig, selvom det naturligvis ville være det optimale løsning.

 

 Fuck lovgivning ... det er almindelig god stil ikke at vildlede sine kunder! 

23-12-2020 10:50 #12| 1
ROI: 0% (0)
PokerJyden skrev:

 

 Jo det er vel egen fejl. Men kortet var der jo netop aldrig, desuden fik jeg afvide i chatten at de freespins ville komme, havde nok 300 kr tilbage da jeg spurgte til de freespins. Kortet er heller ikke under tidligere tilbud? De mener jo, at hvis jeg indbetalte 500 præcis, så ville det automatisk blive aktiveret? Men hvordan det når det aldrig var under mine tilbud? 

 

 Jeg går udfra du har fået masser af bonus derinde, og så ved du man selv skal aktiver den - det SKAL du med alle bonus derinde, så jeg synes det er din egen skyld. 
Chat medarbejder ved jo aldrig noget, så deres random svar kan du jo ikke bruge til en masse. 

23-12-2020 11:09 #13| 0
ROI: 100.03% (571)

@PokerJyden

 

Var det i mandags du foretog den indbetaling ?

 

Og har du SMS'en med hvor der står mindst 500.

 

Hvis, så burde du have krav på de spins.

 

Har kigget lidt inde under "mine" tidligere tilbud, og der hed den indbetal 500 ( ikke noget med minimum ), og så var der et felt "indbetal her "

Ved ikke om det vitterlig var betingelse, at det skulle foregå gennem det felt.

23-12-2020 11:58 #14| 0
ROI: 153.27% (6)
Hawkeye skrev:

@PokerJyden

 

Var det i mandags du foretog den indbetaling ?

 

Og har du SMS'en med hvor der står mindst 500.

 

Hvis, så burde du have krav på de spins.

 

Har kigget lidt inde under "mine" tidligere tilbud, og der hed den indbetal 500 ( ikke noget med minimum ), og så var der et felt "indbetal her "

Ved ikke om det vitterlig var betingelse, at det skulle foregå gennem det felt.

 Havde stadig sms liggende, der står indbetal 500 i 1.spalte


2. spalte står der så indbetal min. 500. 

 Jeg syntes klart du har en sag, specielt hvis du har på skrift de siger du nok skal få dem tilskrevet.

23-12-2020 14:54 #15| 0
OP
ROI: 82.97% (31)
Hawkeye skrev:

@PokerJyden

 

Var det i mandags du foretog den indbetaling ?

 

Og har du SMS'en med hvor der står mindst 500.

 

Hvis, så burde du have krav på de spins.

 

Har kigget lidt inde under "mine" tidligere tilbud, og der hed den indbetal 500 ( ikke noget med minimum ), og så var der et felt "indbetal her "

Ved ikke om det vitterlig var betingelse, at det skulle foregå gennem det felt.

 

 Ja fik den i mandags. 

Kortet ligger ikke under tidligere tilbud. 


Så selv hvis jeg havde indbetalt 500 kr præcis ville jeg vel stadig ikke modtage noget, da kortet aldrig var under mine tilbud. 

Jeg ser det direkte som at snyde sine kunder. 


Føler lidt at de bruger det som undskyldning nu, at det er fordi jeg indbetalte 550 kr istedet for 500. Først siger de på chatten at jeg vil modtage dem snart, bagefter siger de så, at de har taget kampagnen ned pga fejl eller noget, men hvor skal man vide det fra?? Jeg går jo ud fra den sms jeg modtog, godtroende om at jeg modtager freespins, er det overhovedet lovligt det de gør? Der stod ingen steder at de havde taget den ned. 

23-12-2020 14:58 #16| 3
ROI: 179.93% (26)
Micebulldogs skrev:

 

 Fuck lovgivning ... det er almindelig god stil ikke at vildlede sine kunder! 

 

 Ja, fuck lovgivningen mand! Og politiet!

Det er nu engang sådan, at når der laves et sæt spilleregler for en branche, så må man overholde disse om man ønsker at deltage. Jeg forstår vitterligt ikke at man retter sin vrede mod Leovegas i dette tilfælde - Morten Bødskov og hvemend der ellers er medskyldige i den dybt uansvarlige lovgivning der er udstedt, er de sande skurke.

23-12-2020 15:00 #17| 0
OP
ROI: 82.97% (31)
23-12-2020 15:03 #18| 0
OP
ROI: 82.97% (31)
23-12-2020 15:34 #19| 0

Lol ja det virker ret sygt de ikke honorerer det!

23-12-2020 16:01 #20| 0
OP
ROI: 82.97% (31)
Lillie skrev:

 Havde stadig sms liggende, der står indbetal 500 i 1.spalte

 

2. spalte står der så indbetal min. 500. 

 Jeg syntes klart du har en sag, specielt hvis du har på skrift de siger du nok skal få dem tilskrevet.

 

 Har det kun på skrift fra en igår der sagde at jeg bare skulle logge ud og ind igen, så ville de være der. Da jeg så henvender mig igen, får jeg afvide af den samme medarbejder at jeg skulle have indbetalt 500 kr, og at der intet er og gøre. Det er jo helt sygt at de behandler ens kunder sådan! Problemet er jo at spille kortet aldrig har været under mine tilbud, det er heller ikke under tidligere tilbud. 

Redigeret af PokerJyden d. 23-12-2020 16:02
23-12-2020 16:09 #21| 1
ROI: 100.03% (571)
PokerJyden skrev:

 

 Ville køre videre på denne mail, hvor der står min. 500.

 

Så at bruge den begrundelse at 550 ikke var gældende, er helt ude i hegnet.

23-12-2020 16:11 #22| 0
OP
ROI: 82.97% (31)

Først siger hun at jeg skulle have indbetalt 500 for og aktivere den, det er jo ikke rigtigt da det jo skal ske igennem mine tilbud, og den aldrig har været der.


Derefter siger hun så, at de har taget kampagnen ned pga mange fejl? Synes lidt det lyder som om de ikke har styr på en skid. 

 

Skrev jeg gerne ville tale med hendes overordnede hvorefter hun sendte en mail, den mail har jeg skrevet til i mandags, ingen svar..


 

23-12-2020 16:15 #23| 0
OP
ROI: 82.97% (31)
bohn skrev:

 

 Jeg går udfra du har fået masser af bonus derinde, og så ved du man selv skal aktiver den - det SKAL du med alle bonus derinde, så jeg synes det er din egen skyld. 
Chat medarbejder ved jo aldrig noget, så deres random svar kan du jo ikke bruge til en masse. 

 

 Hvordan skal jeg aktivere den, når den aldrig har været der??? 

23-12-2020 16:23 #24| 0
OP
ROI: 82.97% (31)
Hawkeye skrev:

 

 Ville køre videre på denne mail, hvor der står min. 500.

 

Så at bruge den begrundelse at 550 ikke var gældende, er helt ude i hegnet.

 

 Ja de er helt væk! Især når de samtidig siger, at det er pga fejl i kampagnen. Det er lidt som om, at de ikke kan blive enige om hva undskyldning de skal bruge. Det er rimelig svanset af dem. 

 


Har prøvet og gå videre med det men ingen svarer.. Kan vel ikke rigtigt gøre noget.

Medmindre nogle herinde kender til et eller andet man kan gøre. 

 


Det der er træls er jo netop, at jeg nu er 550 kr fattigere, og at jeg aldrig ville have indbetalt 550 kr på det tidspunkt, hvis jeg ikke var blevet tilbudt de freespins. 

23-12-2020 17:26 #25| 1

LeoVegas har så på 3 uge reserveret 9 forskellige beløb, sammenlagt 4 cifret beløb, tror i  LeoVegas   kan ophæve deres fejl, nej siger de i chatten og jeg må bare vente på de bliver frigivet løbende, det er helt håbløs og har ikke sat en krone ind siden...... elendig service og INGEN mulighed for at ringe til dem.......

23-12-2020 19:14 #26| 1
ROI: 0% (0)
PokerJyden skrev:

 

 Hvordan skal jeg aktivere den, når den aldrig har været der??? 

 

 Hvordan kan du nogensinde tro du får en bonus som ikke er der ? 
Sorry det virker hele tosset på mig, havde du været ny og uviden, så kunne jeg sætte mig lidt ind i det - men nu når DU ved at en bonus på Leovegas skal aktivers for den er gyldig, synes jeg bare det er varm luft. 

23-12-2020 19:22 #27| 0
OP
ROI: 82.97% (31)
bohn skrev:

 

 Hvordan kan du nogensinde tro du får en bonus som ikke er der ? 
Sorry det virker hele tosset på mig, havde du været ny og uviden, så kunne jeg sætte mig lidt ind i det - men nu når DU ved at en bonus på Leovegas skal aktivers for den er gyldig, synes jeg bare det er varm luft. 

 

 Men jeg modtog sms'en med tilbuddet? Desuden fik jeg afvide, at det var 500 og ikke 550 som aktiverede det, og derfor ikke var berettiget til det. Og bagefter skrev de så at det var fordi de havde taget kampagnen ned, og det så var derfor jeg ikke fik det. Sig mig, læser du overhovedet det jeg skriver, eller er du kun ude på og fortælle hvor stor en noob jeg er? 

Synes du helt seriøst at denne behandling er okay, når de informerede mig at de freespins var på vej og derefter trækker i land?

 


Der er heldigvis andre som kan se at det ikke er helt fair. 


23-12-2020 19:34 #28| 9
ROI: 114.32% (110)

@Bohn hop i seng igen

 

Selvfølgelig skal du have dine freespins, alt andet er jo scam

23-12-2020 19:43 #29| 0
ROI: 0% (0)
The_Animal84 skrev:

@Bohn hop i seng igen

 

Selvfølgelig skal du have dine freespins, alt andet er jo scam

 

 På leovegas skal du aktiver dine freespins, da der intet er der, så allerede der, ved han der er noget galt. 
Jeg er som sådan ikke uenig i han skal ha hans freespins, men jeg er ret sikker på han ved hvordan det fungere på leo, så derfor mener jeg det er hans egen skyld, når han siger han aldrig vil ha' brugt de penge.

Han ved at disse skal aktivers før de er gyldig, at han bruger hans penge før det er sket, er ren og skær dumhed i min verden. 

Support-chat er håbeløs - men dete r de sgu de fleste steder. 

25-12-2020 12:34 #30| 0
OP
ROI: 82.97% (31)

Nu ignorerer de mig over mail osse.

Har fået en mail hvor de skriver, hvad jeg synes om deres service efter min henvendelse, som aldrig blev besvaret. 

Den har de lavet som besvaret nu, selvom de ikke har gjort en skid. 

 

Kan kun råde folk til ikke og spille der. 

Det fungerer godt når du ikke har brug for hjælp eller noget, men når du så har så er du fucked. 


De har intet telefonnummer, de forstår ingenting på chat, de ignorer en på mail når man klager. 

Dette kan ikke være helt lovligt. 

På chatten blev jeg henvist til og skrive til deres mail, så ville de kigge på det igen, de har ikke engang svaret mig tilbage på klagen. 



25-12-2020 13:11 #31| 9
liderdider skrev:

 

 Ja, fuck lovgivningen mand! Og politiet!

Det er nu engang sådan, at når der laves et sæt spilleregler for en branche, så må man overholde disse om man ønsker at deltage. Jeg forstår vitterligt ikke at man retter sin vrede mod Leovegas i dette tilfælde - Morten Bødskov og hvemend der ellers er medskyldige i den dybt uansvarlige lovgivning der er udstedt, er de sande skurke.

 

 Haha stop med at udtale dig om lovgivning, når du fatter hat. OP har tydeligvis krav på de freespins, jf. markedsføring med "mindst" 500 og jf. chatmedarbejderens ageren. Hvis du vil have lovhjemmel kan du bare kigge i aftaleloven. Det var så lidt.

25-12-2020 17:54 #32| 0
ROI: 179.93% (26)
Stamford skrev:

 

 Haha stop med at udtale dig om lovgivning, når du fatter hat. OP har tydeligvis krav på de freespins, jf. markedsføring med "mindst" 500 og jf. chatmedarbejderens ageren. Hvis du vil have lovhjemmel kan du bare kigge i aftaleloven. Det var så lidt.

 

 Pokernet

25-12-2020 18:07 #33| 1
Stamford skrev:

 

 Haha stop med at udtale dig om lovgivning, når du fatter hat. OP har tydeligvis krav på de freespins, jf. markedsføring med "mindst" 500 og jf. chatmedarbejderens ageren. Hvis du vil have lovhjemmel kan du bare kigge i aftaleloven. Det var så lidt.

 

 Moralsk set så har han helt bestemt krav på dem. Det vil som minimum være dårlig stil. Jeg tror og håber på de kommer frem til samme konklusion. Alt andet ville undre mig.

26-12-2020 00:03 #34| 0
THR72 skrev:

 

 Moralsk set så har han helt bestemt krav på dem. Det vil som minimum være dårlig stil. Jeg tror og håber på de kommer frem til samme konklusion. Alt andet ville undre mig.

 

 Ikke noget moralsk set. Juridisk set har han krav på dem, hvis han vælger at tage sagen til domstolene. End of story.

26-12-2020 00:33 #35| 2
Stamford skrev:

 

 Ikke noget moralsk set. Juridisk set har han krav på dem, hvis han vælger at tage sagen til domstolene. End of story.

 

 Nu har jeg talt med OP. Han gør det helt rigtige og holder det clean. GL med at bringe det for domstolene. Håndterer de det forkert? Helt bestemt! men prøv nu lige at slappe af! CS ved som regel intet og lur mig om ikke det går i orden. Det er jul og når det kommer op i systemet, så er jeg overbevist om at LV tager den rigtige beslutning i dette tilfælde.


Årsagen til at de ikke auto krediterer folk er at de rent faktisk ofte bliver udnyttet gang på gang og CS kan ikke bare kreditere til højre og venstre, så når er har lave en fejl så skal de lige have kigget sagen igennem. 

 

I dette tilfælde forholder det sig ikke sådan at OP har gjort noget forkert, men jeg tror ikke du ved hvor mange som hver dag "prøver"

Hvis du kan hjælpe OP bedre så gør det. Handling er mere end ord.

Jeg taler af erfaring og lukker ikke galde ud - tro mig. End of story -  som du skriver!

 

26-12-2020 00:47 #36| 0
ROI: 121.87% (11)

@betXpert

26-12-2020 03:49 #37| 0

Når han har indbetalt, så det jo ligegyldigt om han bruger pengene eller ej. Han skal have de freespins.

26-12-2020 12:03 #38| 1
ROI: 179.93% (26)
Stamford skrev:

 

 Ikke noget moralsk set. Juridisk set har han krav på dem, hvis han vælger at tage sagen til domstolene. End of story.

 

 Du virker voldsomt skråsikker, Stamford. Udover den voldsomme retorik, har du så nogle uddannende links til den gældende spillelovgiving der bakker op om dine udsagn?


Mvh,

En der tydeligvis “fatter hat” hvadend det skal betyde.


Redigeret af liderdider d. 26-12-2020 12:04
26-12-2020 16:46 #39| 0
OP
ROI: 82.97% (31)

Har lige kigget på min bankkonto, og har opdaget, at de har reserveret 550 kr yderligere den 23 december. Men har altså kun overført de 550, det er sgu da mærkeligt. 

 

Lidt træls når de nu er så svære og komme i kontakt med. 

26-12-2020 21:40 #40| 0
PokerJyden skrev:

Har lige kigget på min bankkonto, og har opdaget, at de har reserveret 550 kr yderligere den 23 december. Men har altså kun overført de 550, det er sgu da mærkeligt. 

 

Lidt træls når de nu er så svære og komme i kontakt med. 

 

 De reserverede både 350 kr. ekstra og 500 kr. ekstra de seneste uger på Mastercardet. Den på 350 er annulleret. Så det går jeg også stærkt ud fra den anden bliver her en af dagene.

27-12-2020 01:44 #41| 1
liderdider skrev:

 

 Du virker voldsomt skråsikker, Stamford. Udover den voldsomme retorik, har du så nogle uddannende links til den gældende spillelovgiving der bakker op om dine udsagn?

 

Mvh,

En der tydeligvis “fatter hat” hvadend det skal betyde.


 

 Du har fortsat ikke forstået det. Du bliver ved med at tro, at det kun drejer sig om "spillelovgivningen". I min optik handler dette om ren og skær basal aftaleret, som LeoVegas har brudt. Du kan finde aftaleloven på retsinformation.dk og selv fremsøge aftaleloven. 

 

Betydningen af "fatte hat" kan du i øvrigt finde her: https://ordnet.dk/ddo/ordbog?subentry_id=59012885&query=fatte/forst%C3%A5+hat

 

Jeg skriver skråsikkert fordi det er en ekstrem vindersag, og det er tiltende når du uden forstand slynger henvisninger til lovgivning ud.

27-12-2020 01:47 #42| 0
THR72 skrev:

 

 Nu har jeg talt med OP. Han gør det helt rigtige og holder det clean. GL med at bringe det for domstolene. Håndterer de det forkert? Helt bestemt! men prøv nu lige at slappe af! CS ved som regel intet og lur mig om ikke det går i orden. Det er jul og når det kommer op i systemet, så er jeg overbevist om at LV tager den rigtige beslutning i dette tilfælde.

 

Årsagen til at de ikke auto krediterer folk er at de rent faktisk ofte bliver udnyttet gang på gang og CS kan ikke bare kreditere til højre og venstre, så når er har lave en fejl så skal de lige have kigget sagen igennem. 

 

I dette tilfælde forholder det sig ikke sådan at OP har gjort noget forkert, men jeg tror ikke du ved hvor mange som hver dag "prøver"

Hvis du kan hjælpe OP bedre så gør det. Handling er mere end ord.

Jeg taler af erfaring og lukker ikke galde ud - tro mig. End of story -  som du skriver!

 

 

 Jeg kan sagtens hjælpe OP med at lave et udkast til en stævning, hvis det skulle nå så langt. Jeg tager derudover gerne bets på, at LeoVegas vælger at indgå et forlig med OP, inden en dommer skal afgøre sagen.

 

Spillefirmaer røvrender spillerne konstant, så det er på tide der køres hårdt mod deres svans. 

27-12-2020 08:25 #43| 1
Stamford skrev:

 


 Jeg kan sagtens hjælpe OP med at lave et udkast til en stævning, hvis det skulle nå så langt. Jeg tager derudover gerne bets på, at LeoVegas vælger at indgå et forlig med OP, inden en dommer skal afgøre sagen.

 

Spillefirmaer røvrender spillerne konstant, så det er på tide der køres hårdt mod deres svans. 



Jeg har taget fat i Kim som ejer CG og samarbejder med Leo. Tvivler på de ikke er dækket ind, men prøv du bare din metode. I de 20 år hvor jeg har fulgt med på Casinomeister, har jeg aldrig set domstolene gå ind i en sag om 500kr eller faktisk sjældent i det hele taget.
Det er derimod spillemyndighederne, men du ved åbenbart bedre.
Hvordan gik det med alle Unibet sagerne, som jo er langt værre?
Træk nu lige vejret. Det har været jul og fejl kan ske
27-12-2020 14:01 #44| 1
ROI: 179.93% (26)
Stamford skrev:

 

 Jeg kan sagtens hjælpe OP med at lave et udkast til en stævning, hvis det skulle nå så langt. Jeg tager derudover gerne bets på, at LeoVegas vælger at indgå et forlig med OP, inden en dommer skal afgøre sagen.

 

Spillefirmaer røvrender spillerne konstant, så det er på tide der køres hårdt mod deres svans. 

 

 Lykke til - Glæder mig til at følge sagen fra sidelinjen.

27-12-2020 14:53 #45| 1
ROI: 0% (1)
THR72 skrev:
Jeg har taget fat i Kim som ejer CG og samarbejder med Leo. Tvivler på de ikke er dækket ind, men prøv du bare din metode. I de 20 år hvor jeg har fulgt med på Casinomeister, har jeg aldrig set domstolene gå ind i en sag om 500kr eller faktisk sjældent i det hele taget.
Det er derimod spillemyndighederne, men du ved åbenbart bedre.

 

Nu er domstolene ikke en myndighed, der ex officio påser at lovgivningen og aftaler overholdes. Det kræver at en af parterne anlægger en sag. Så der vil aldrig være være tale om at "domstolene går ind i en sag". Der er tale om, at domstolene - naturligvis - tager stilling til de sager der bliver anlagt.

 

Domstolene afviser ikke sager, med henvisning til beløbsstørrelsen - men det er meget sjældent, at sager om erstatningskrav i den størrelsesorden rent faktisk prøves for domstolene, da det er en klar tabersag for begge parter, når man vurderer det ud fra omkostninger og tid der skal medgå.

Redigeret af Fantomet d. 27-12-2020 14:53
27-12-2020 23:57 #46| 1
ROI: 179.93% (26)
THR72 skrev:
Jeg har taget fat i Kim som ejer CG og samarbejder med Leo. Tvivler på de ikke er dækket ind, men prøv du bare din metode. I de 20 år hvor jeg har fulgt med på Casinomeister, har jeg aldrig set domstolene gå ind i en sag om 500kr eller faktisk sjældent i det hele taget.
Det er derimod spillemyndighederne, men du ved åbenbart bedre.
Hvordan gik det med alle Unibet sagerne, som jo er langt værre?
Træk nu lige vejret. Det har været jul og fejl kan ske

 Her er det vigtigt at huske på, at du fatter hat, og Stamford er på vej direkte i Højesteret med denne!

 

28-12-2020 00:15 #47| 1
liderdider skrev:

 Her er det vigtigt at huske på, at du fatter hat, og Stamford er på vej direkte i Højesteret med denne!

 

 

 Ja man tror jo næsten det er løgn hvor langt folk vil gå for at vinde en diskussion......

28-12-2020 18:00 #48| 1

Jeg vil lige starte med at sige at jeg ikke har nogen kommentar til hvordan en konkurrent vælger at håndtere  sin forretning. Så følgende skal læses som en fortolkning af lovgivningen.

Hvis info fra OP er korrekt skal de 500 kroner i spins krediteres kontoen. At der er tekniske fejl betyder ikke at den pågældende side ikke efterfølgende kan (skal) kompensere med det lovede tilbud når de (ved en fejl formodes?) også skriver min 500 kroner. 


Der kan være tilfælde hvor man forsøger at hustle ved først at spile for sit indskud og efterfølgende kræve sit tilbud for at slippe for omsætningskrav. 

Det er dog ikke tilfældet i OPs tilfælde da der her er tale om cashspins uden krav om gennemspil af indbetaling. At indbetalingen er tabt er fuldstændig ligegyldigt i det her tilfælde.

Om man kan få medhold hos spillemyndigheden eller andre myndigheder må komme an på en prøve.

28-12-2020 22:15 #49| 0
ROI: 0% (1)
THR72 skrev:
Jeg har taget fat i Kim som ejer CG og samarbejder med Leo. Tvivler på de ikke er dækket ind, men prøv du bare din metode. I de 20 år hvor jeg har fulgt med på Casinomeister, har jeg aldrig set domstolene gå ind i en sag om 500kr eller faktisk sjældent i det hele taget.
Det er derimod spillemyndighederne, men du ved åbenbart bedre.
Hvordan gik det med alle Unibet sagerne, som jo er langt værre?
Træk nu lige vejret. Det har været jul og fejl kan ske

 

 Det tror jeg ikke du får så meget ud af?? Kim og hans partnere har jo solgt CG. Netop til Leo Vegas. Det er vist snart et års tid siden, eller mere

 

28-12-2020 22:31 #50| 0
THR72 skrev:

 

 Ja man tror jo næsten det er løgn hvor langt folk vil gå for at vinde en diskussion......

 

 Hahaha Lider og THR. Det handler om principper og ret og orden. Man skulle næsten tro at I var ansat af LeoVegas, sådan som I har behov for at forsvare dem. Leo har en tabersag, hvilket I ikke selv kan se. Det er ikke en diskussion, men et spørgsmål om at håndtere en konkret sag. 

 

Jeg håber at OP kan se at alle øvrige i tråden bakker op om at udfordre LeoVegas på deres svans. Jeg har ikke yderligere, medmindre I vælger at tage imod mit væddemål selvfølgelig.

28-12-2020 22:55 #51| 0
OP
ROI: 82.97% (31)

Jeg har på opfordring fra THR72, som har været meget hjælpsom, postet på sitet Casinogrounds angående mit problem.

 

Er glad for at der er så mange som er klar til og hjælpe. Jeg lader dem ikke snyde mig, så selvom det kun er 250 spins det drejer sig om, så er jeg klar på og bruge både tid og penge på denne sag, det er sgu ikke okay det de har gang i, og det skal de vide! 

 

 

@Stamford tak fordi du er på min side, men lige THR72 har altså prøvet og hjælpe mig ved og skrive til Kim der har et samarbejde med LV som jeg kunne forstå på det, og som er medejer af Casinogrounds. 

Redigeret af PokerJyden d. 28-12-2020 22:57
28-12-2020 23:07 #52| 0
Stamford skrev:

 

 Hahaha Lider og THR. Det handler om principper og ret og orden. Man skulle næsten tro at I var ansat af LeoVegas, sådan som I har behov for at forsvare dem. Leo har en tabersag, hvilket I ikke selv kan se. Det er ikke en diskussion, men et spørgsmål om at håndtere en konkret sag. 

 

Jeg håber at OP kan se at alle øvrige i tråden bakker op om at udfordre LeoVegas på deres svans. Jeg har ikke yderligere, medmindre I vælger at tage imod mit væddemål selvfølgelig.

 

 Jeg har modsat dig prøvet at hælpe bag kulissen lige fra start. Eller hvad du selv kalder handling. Handling er mere end ord. 

28-12-2020 23:08 #53| 0
Life=Rigged skrev:

 

 Det tror jeg ikke du får så meget ud af?? Kim og hans partnere har jo solgt CG. Netop til Leo Vegas. Det er vist snart et års tid siden, eller mere

 

 

 De har solgt halvdelen og fungerer stadig som affiliates på siden.

29-12-2020 10:18 #54| 0
ROI: 0% (1)

Ok halvdelen. Men til Leovegas. Så at poste en klage på et forum ejet af det firma man klager over..... Bevares, håber det hjælper OP 

01-01-2021 13:36 #55| 0

Jeg har været ude og lignede med dem. Tænkte hvis der var flere som havde været ude for samme kunne vi gøre noget ved det. 

03-01-2021 19:23 #56| 0
OP
ROI: 82.97% (31)

Der er endnu ikke sket noget i sagen, og der sker nok heller ikke mere desværre. 

 


De er ikke til og komme i kontakt med, og ikke interesseret i og løse problemet., selv efter jeg postede på Casinogrounds, de lader til og være fuldstændige ligeglade. 

 


Jeg kan forstå på det hele, at andre har haft lignende problemer med dem. De skal ikke have lov til og snyde folk sådan der, og bagefter sørge for, at man ikke kan klage over dem. 


Jeg ved ikke hvad man ellers kan gøre, ville gerne gå videre i retten med dette hvis man kan det, er sådan set ligeglad med hvor meget det koster osv, det er princippet i, at de er så store så de bare tror de kan trampe på os andre. De er jo direkte klamme, når de sørger for at ens klage ikke kommer videre! Tænk sig det er lovligt i Danmark! 


 

 



Kan kun anbefale alle herinde, og stoppe med at spille på deres side, en eller anden dag er det jer de prøver og snyde, nok ikke bevidst, men de er ligeglade hvis det sker. 


03-01-2021 19:31 #57| 0
ROI: 0% (1)

Edit: havde ikke læst op ordentligt.

Redigeret af Fantomet d. 03-01-2021 19:33
03-01-2021 19:59 #58| 0
PokerJyden skrev:

Der er endnu ikke sket noget i sagen, og der sker nok heller ikke mere desværre. 

 

 

De er ikke til og komme i kontakt med, og ikke interesseret i og løse problemet., selv efter jeg postede på Casinogrounds, de lader til og være fuldstændige ligeglade. 

 

 

Jeg kan forstå på det hele, at andre har haft lignende problemer med dem. De skal ikke have lov til og snyde folk sådan der, og bagefter sørge for, at man ikke kan klage over dem. 

 

Jeg ved ikke hvad man ellers kan gøre, ville gerne gå videre i retten med dette hvis man kan det, er sådan set ligeglad med hvor meget det koster osv, det er princippet i, at de er så store så de bare tror de kan trampe på os andre. De er jo direkte klamme, når de sørger for at ens klage ikke kommer videre! Tænk sig det er lovligt i Danmark! 

 

 

 

 

 

Kan kun anbefale alle herinde, og stoppe med at spille på deres side, en eller anden dag er det jer de prøver og snyde, nok ikke bevidst, men de er ligeglade hvis det sker. 

 

 

 Spillemyndigheden håndtere ikke klagersager men tænker at du her nok ville kunne få noget ud af at kontakte forbrugerstyrelsen.

03-01-2021 20:15 #59| 10
PokerJyden skrev:

Der er endnu ikke sket noget i sagen, og der sker nok heller ikke mere desværre. 

 

 

De er ikke til og komme i kontakt med, og ikke interesseret i og løse problemet., selv efter jeg postede på Casinogrounds, de lader til og være fuldstændige ligeglade. 

 

 

Jeg kan forstå på det hele, at andre har haft lignende problemer med dem. De skal ikke have lov til og snyde folk sådan der, og bagefter sørge for, at man ikke kan klage over dem. 

 

Jeg ved ikke hvad man ellers kan gøre, ville gerne gå videre i retten med dette hvis man kan det, er sådan set ligeglad med hvor meget det koster osv, det er princippet i, at de er så store så de bare tror de kan trampe på os andre. De er jo direkte klamme, når de sørger for at ens klage ikke kommer videre! Tænk sig det er lovligt i Danmark! 

 

 

 

 

 

Kan kun anbefale alle herinde, og stoppe med at spille på deres side, en eller anden dag er det jer de prøver og snyde, nok ikke bevidst, men de er ligeglade hvis det sker. 

 

 

 Tænk jeg troede ellers THR72 ville hjælpe dig til jordens ende med denne sag.

 

Hvis du er interesseret vil jeg gerne lave et udkast til en stævning til dig kvit og frit. Udkastet til stævningen kan du så sende til LeoVegas og gøre opmærksom på, at hvis de ikke betaler det skyldige beløb, vil stævningen blive sendt til retten. Jeg laver udkast til stævning kvit og frit, men kan ikke repræsentere dig i en eventuel sag.

03-01-2021 21:15 #60| 2
Stamford skrev:

 

 Tænk jeg troede ellers THR72 ville hjælpe dig til jordens ende med denne sag.

 

Hvis du er interesseret vil jeg gerne lave et udkast til en stævning til dig kvit og frit. Udkastet til stævningen kan du så sende til LeoVegas og gøre opmærksom på, at hvis de ikke betaler det skyldige beløb, vil stævningen blive sendt til retten. Jeg laver udkast til stævning kvit og frit, men kan ikke repræsentere dig i en eventuel sag.

 

 Tænk det prøver jeg da også på. Skal man nu hører for at prøve at hjælpe! Du er da en ækel type. Ting tager tid. Det finder du nok ud af, når du kommer i gang med din stævning. Hvor lang tid er det lige Unibet sagerne herinde (som er langt flere penge) har taget?

 

Jeg har set mange sager igennem årene og min henvendelse til relevante var den hurtigste. Når det er sagt, så gælder det om at han får det han retsmæssig er berettiget til. Et godt råd er dog at du lige tjekker t/c på LV om "fejl" i kampagner osv ..... men det har du vel allerede gjort.......

04-01-2021 13:19 #61| 0
PokerJyden skrev:

Der er endnu ikke sket noget i sagen, og der sker nok heller ikke mere desværre. 

 

 

De er ikke til og komme i kontakt med, og ikke interesseret i og løse problemet., selv efter jeg postede på Casinogrounds, de lader til og være fuldstændige ligeglade. 

 

 

Jeg kan forstå på det hele, at andre har haft lignende problemer med dem. De skal ikke have lov til og snyde folk sådan der, og bagefter sørge for, at man ikke kan klage over dem. 

 

Jeg ved ikke hvad man ellers kan gøre, ville gerne gå videre i retten med dette hvis man kan det, er sådan set ligeglad med hvor meget det koster osv, det er princippet i, at de er så store så de bare tror de kan trampe på os andre. De er jo direkte klamme, når de sørger for at ens klage ikke kommer videre! Tænk sig det er lovligt i Danmark! 

 

 

 

 

 

Kan kun anbefale alle herinde, og stoppe med at spille på deres side, en eller anden dag er det jer de prøver og snyde, nok ikke bevidst, men de er ligeglade hvis det sker. 

 

 Nu ved jeg ikke om du har set min post. 

 

Men jeg har heller ikke modtaget en så god service.. Så har tænkt lidt over hvad man kan stille op. Man kan gå til medierne eller til forbrugerombudsmanden. Og tænker jo flere vi er jo mere betydning har det for vores klage. 

 


 

04-01-2021 13:20 #62| 0
Stamford skrev:

 

 Tænk jeg troede ellers THR72 ville hjælpe dig til jordens ende med denne sag.

 

Hvis du er interesseret vil jeg gerne lave et udkast til en stævning til dig kvit og frit. Udkastet til stævningen kan du så sende til LeoVegas og gøre opmærksom på, at hvis de ikke betaler det skyldige beløb, vil stævningen blive sendt til retten. Jeg laver udkast til stævning kvit og frit, men kan ikke repræsentere dig i en eventuel sag.

 

 Har været ude for nogenlunde det samme så tager jeg imod med kyshånd

14-01-2021 07:02 #63| 12
OP
ROI: 82.97% (31)

Nyt i sagen.

Leovegas valgte og udbetale de 250 freespins. Jeg vandt 1027 kr, så det var jo dejligt.

Tør godt og spille der igen, men håber godt nok, at de bliver bedre til og håndtere sådanne sager her!

14-01-2021 22:11 #64| 2
PokerJyden skrev:

Nyt i sagen.

Leovegas valgte og udbetale de 250 freespins. Jeg vandt 1027 kr, så det var jo dejligt.

Tør godt og spille der igen, men håber godt nok, at de bliver bedre til og håndtere sådanne sager her!

 

 Måske en opdatering af overskriften ville være en idé? 

14-01-2021 23:51 #65| 0
PokerJyden skrev:

Nyt i sagen.

Leovegas valgte og udbetale de 250 freespins. Jeg vandt 1027 kr, så det var jo dejligt.

Tør godt og spille der igen, men håber godt nok, at de bliver bedre til og håndtere sådanne sager her!

 Tilykke med det, Jeg har intet modtaget endnu. Hvad sagde du til dem?? 

15-01-2021 05:38 #66| 0
OP
ROI: 82.97% (31)
r_U_PRO? skrev:

 Tilykke med det, Jeg har intet modtaget endnu. Hvad sagde du til dem?? 




Thr72 hjalp mig lidt igennem, han skrev også til dem. Og så postede jeg problemet på Casinogrounds, hvor han også postede. Hva der har hjulpet ved jeg ikke præcis. Forklaringen på den lange tid dette tog og løse, er åbenbart fordi min sag har været igennem flere afdelinger.
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar