Slow play eller max ind fra start ( 215 d ) Fat Pokerstars

#1| 0

 

Jeg ligger med 10 k og er kommet sent ind spillet ,( vandt sat)  men har nået at være helt nede op nu oppe igen i stak, i forhold start stak på 10 .  men ikke presset endnu med blinds ( 300/600) sidder med en meget stærk hånd  AA ( er lige kommet til bordt, kort før så har ingen ide om noget)

 

jeg er i 5 pos. og personen før mig better 1800 ( han har ca 12 k bag sig )

 

jeg re-raiser op til 3000.- 

 

flop 5K2

 

jeg better små 1200 og bliver re-reaiset med all-in  

jeg caller med tanken skulle han have et set i konger .. 

 

Turn 6Q

 

jeg valgte her at smide et svagt bet in efter floppet i håbe om et re-raise fra ham ( under spillede lidt ) så jeg selv kunne gå all in . 

men skulle jeg have smidt hele dyngen mod midten fra start og havde håbet han ville call preflop ?  syndes bare ofte folk folder og jeg ikke for en dyt ud af det .


til info vendte  han kQ

 

 

til info tabte jeg 2 hænder forinden 8k med kk mod en der gik efter en flush , efter floppet ... og vandet så med 3x8  lige efter ;-)  

husalfen78

 

 

 

 

 

10-05-2019 00:25 #2| 1
playtowin skrev:

 

Jeg ligger med 10 k og er kommet sent ind spillet ,( vandt sat)  men har nået at være helt nede op nu oppe igen i stak, i forhold start stak på 10 .  men ikke presset endnu med blinds ( 300/600) sidder med en meget stærk hånd  AA ( er lige kommet til bordt, kort før så har ingen ide om noget)

 

jeg er i 5 pos. og personen før mig better 1800 ( han har ca 12 k bag sig )

 

jeg re-raiser op til 3000.- 

 

flop 5K2

 

jeg better små 1200 og bliver re-reaiset med all-in  

jeg caller med tanken skulle han have et set i konger .. 

 

Turn 6Q

 

jeg valgte her at smide et svagt bet in efter floppet i håbe om et re-raise fra ham ( under spillede lidt ) så jeg selv kunne gå all in . 

men skulle jeg have smidt hele dyngen mod midten fra start og havde håbet han ville call preflop ?  syndes bare ofte folk folder og jeg ikke for en dyt ud af det .

 

til info vendte  han kQ

 

 

til info tabte jeg 2 hænder forinden 8k med kk mod en der gik efter en flush , efter floppet ... og vandet så med 3x8  lige efter ;-)  

husalfen78

 

 

 

 

 

 

 Tror helt ærligt du bare ser på den hånd og er alt for resultatorienteret. Jeg skubber dog AA preflop, da du kun har 16 bbs og en der alleredd har 3x raiset. Kan også overveje at flatte afhængig af bord/spillere/stacks. Men imo giver det ingen mening at clicke den tilbage. Som spillet har jeg ikke noget mod dit lave bet på flop for at induce. 

Redigeret af Kongs d. 10-05-2019 00:26
10-05-2019 00:44 #3| 0

efter der er gået et stykke tid er jeg  også kommet til all in preflop  og så må jeg få hvad jeg kan ...  alternativt som de siger kunne man også bare have callet hans bet og lade ham komme med ud spillet og lave et move efter turn . 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar