Sløv Full Tilt support...?

#1| 0

Er der andre end mig der synes, at det går ualmindeligt sløvt for sig hos Full Tilts support?
Det er kun sket ca 3-4 gange nogensinde, at jeg har haft brug for at kontakte supporten. Det eneste svar jeg nogensinde har fået på nogen af mine henvendelser er den automat-melding man får om, at de har modtaget ens mail - men der kommer aldrig et egentligt svar på mit spørgsmål.
De andre gange har tingene bare løst sig selv, så det har været ligemeget ... men denne gang vil jeg gerne have dem i tale.
Det handler om deres Iron Man Challenge, hvor jeg har Gold status men ikke er regget til Gold freeroll'en lørdag d. 12 (hvilket man burde være automatisk).
Jeg skriver til [email protected], det er den man ifølge deres website skal bruge til alle spørgsmål, der ikke har at gøre med teknik, udbetalinger m.m.
Er der nogen der ved, om man kan få dem til at reagere på anden vis?

04-12-2009 10:47 #2| 0

Kan være det går hurtigere på [email protected]?

www.fulltiltpoker.com/24-7-support

04-12-2009 10:48 #3| 0

ved ikke hvordan du ellers kommer i kontakt med dem, men er du sikker på at du har valgt freeroll og ikke bonus medaljer??

Jack

04-12-2009 10:53 #4| 0

@Jack: Ja, helt sikker, vælger altid freeroll.

@Fjahgo: tak, jeg prøver den

04-12-2009 11:00 #5| 0

Latterlig langsom support - er jeg enig i

04-12-2009 11:01 #6| 0

GL OP, de er helt sygt sløve :-)

04-12-2009 11:05 #7| 0

Forstår ikke hvorfor de ikke ansætter 20 indere til at tage sig af live-chat support.. Det er en kæmpe fordel for kunderne, og dem selv i det lange løb

04-12-2009 11:06 #8| 0

Jeg skrev i lørdags, til account@ osv.

Fik også kun den automated besked....så nu har jeg lige sendt en ny til Support@

04-12-2009 12:21 #9| 0

Turbofluen spot on

04-12-2009 13:04 #10| 0

ja de er tilgrine.

04-12-2009 13:26 #11| 0

Jeg skrev her om samme problem for nogle uger siden. Jeg smed 6 e-mails til random FT mails og en af "grupperne" svarede 3 dage senere. Så sagde jeg bare det intet havde af gøre med det ("technical support" der svarede tror jeg) og at jeg ville tale med den relevante afdeling. Så skete der noget....

04-12-2009 14:17 #12| 0

Det er det værste ved FullTilt. Venter ofte 2-5 dage før jeg får et svar fra dem - alt det andet de har gør dog op for den kritik

som nævnt, prøv at send en mail til deres bonus-mail, da Iron Man er en promotion

04-12-2009 17:10 #13| 0

Et lille tillægsspørgsmål i forbindelse med Iron Man:

Nogen der ved hvor mange points samler man sammen pr. rakede $?

/Spasm0

04-12-2009 17:50 #14| 0

Du får et point pr. raked dollar:
www.fulltiltpoker.com/fullTiltPoints.php

Det gælder både i forbindelse med Iron Man og generelt.

Har sørme fået svar fra en venlig dame der siger, at hun har forwarded min mail til bonus/support-afdelingen ... dem har jeg så også skrevet til i mellemtiden, men det er da altid noget at få et svar fra dem :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar