Slettet

#1| 0
24-03-2009 00:28 #2| 0

Super skuespil..........
Super instrueret............
Super historie..........
Super stilsikker.........

Mere..?

24-03-2009 00:51 #3| 0

ovenstående (udemærkede) svar giver seføli ingen mening, hvis OP's top3 indeholder Strømer i Børnehaveklassen og Blå Mænd.

24-03-2009 02:02 #4| 0

The coincidence in this movie is not apparent. Rather, I believe this movie is about choice- and the where and when this reality manifests itself. Throughout the film, we are introduced to characters both young and old, perhaps only sharing emptiness among them. Through the variety especially in age of characters, the movie presents choice in its three forms- present, past, and future- making present choices, choices already made, and setting ourselves up to make choices in the future. The movie emphasizes choices made over the other two. We witness two men, who have nothing else in common aside from their expected and imminent deaths, regress painfully over wretched pasts- results of pathetic choices. Furthermore, the movie affirms the eminence of present choices through a young prodigy displayed on a game show. Will he too one day regret his past decisions? Our prophetic cop indirectly divulges his personal secret to making unknown future decisions- morality. Written by Aaron Baum

24-03-2009 02:54 #5| 0

Blå mænd er sku da en af de bedre danske film!!
Den stimulere måske ikke så meget andet end lattermusklerne, hvilket i sig selv jo os er rigeligt, når bare man ik forventer mere.

24-03-2009 03:31 #6| 0

Stimulerede ikke andet end et nervøst tic hos mig og en undren over hvordan disse lystspil stadig har et puplikum..

24-03-2009 05:13 #7| 0

Blinkende lygter FTW

24-03-2009 09:25 #8| 0

Hehe nu har jeg jo lige afleveret speciale, blandt andet om Magnolia, og jeg må sige, at jeg kun kan give OP ret - den HÆNGER mig langt ud af halsen... ;)

Når det så er sagt, synes jeg, at det er en rigtig fin og meget veludført film af rigtig mange forskellige årsager.

24-03-2009 10:17 #9| 0

Blå Mænd!?

Kan ikke forestille mig andre end Polle fra Snave, der kan mene, at det er en af de bedre danske film! "Humoren" i den er hverken underfundig eller overraskende, men nærmere plat og pinagtig. De gange undervejs, hvor Mick Øgendahl fik stryg af en stor rockertype på genbrugspladsen, måtte jeg kæmpe mod trangen til at slukke og smide skiven direkte i skraldespanden.

Jo jo, der var 2-3 steder, hvor den rent faktisk formåede at være morsom. Som f.eks. da det ældre par kommer ind i skurvognen, og manden spørger, hvad han skal gøre af sin kost - men har man set traileren til filmen, er der ingen grund til at udsætte sig selv for yderligere...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar