slet

#1| 0

slet

27-05-2011 15:17 #2| 0

bwin er og bliver lort.

Ikke andet at gøre end at blive ved med at tage billeder/scan af passet og sende ind og blive ved med at skrive til dem.

Det skal nok virke på et eller andet tidspunkt...

27-05-2011 15:22 #3| 0

slet

27-05-2011 15:32 #5| 0

Skriv "50$ Dusør" i overskriften, så bliver flere mennesker nysgerrige omkring tråden:). Held og lykke med det!

27-05-2011 15:32 #4| 0

det tror jeg desværre ikke du skal regne med, prøv at søge på google omkring de historier der har været med bwin.

Tror ikke engang PN har kontakt eller samarbejde med dem mere...

27-05-2011 15:54 #6| 0

Er han gammel nok? Du skriver, at det er din lillebror og i din prifil, står der, at du selv er 18...

Ellers er der Ongames ombudsman. Ham skrev jeg til engang, da jeg havde problemer med Bwin, som hustlede mig med en totalt elendig valutakurs. Desværre var svaret, at Ombudsmanden ikke tager sig af finansielle problemer. Jeg ved ikke, om det stadig er det samme.

Herefter er der en såkaldt uvildig advokat, som varetager tvister mellem en række pokersider og spillerne. Det hedder www.Ecogra.org. Jeg tror det er en slags garantiordning, ligesom eks. byggebranchen har...
Hende skrev jeg til efterfølgende. Det var en joke af karakter, da hun ikke vidste en skid om noget som helst. Jeg fik da også bare en stribe standardsvar såsom "Hun vurderede, at Bwin har handlet efter foreskrifterne". Når jeg bad hende forklare, hvad hun byggede denne vurdering på, fik jeg bare et nyt standardsvar - hun lavede ikke dagens gode gerning for den hyre, som hun sikkert kradser ind.
Selvom jeg til sidst fuldstændigt serverede det hele på et fad (jeg havde selv fundet ud af, hvad der var problemet), fattede hun intet, så til sidst opgav jeg.

Men jeg tror, at det er mulighederne...

27-05-2011 17:17 #7| 0

Bwin= verdens elendigste firma.

Utroligt at de kan køre videre med den service.

27-05-2011 17:19 #8| 0

Nu går jeg ud fra at du med din lillebor mener dig eller??.... Du har godkendt regler og vilkår hvor der står:

"Selskabet forbeholder sig retten til at udelukke spillere med falske oplysninger fra at deltage i spillet og afvise at udbetale gevinster til dem. Hvis selskabet beder om det, er spilleren forpligtet til at fremvise et officielt billed-ID, der beviser hans/hendes identitet (kopi af pas, kørekort, ID)."

Såfremt du oprettede kontoen mens du var under 18 har du opgivet falsk fødselsdato ved oprettelsen, og derfor kan du ikke forvente at få udbetalt nogle som helst gevinster. Når du har indsendt ID som kan tydes vil jeg skyde på du får dine indbetalinger tilbage og hvis du er heldig - dine gevinster.

27-05-2011 17:25 #9| 0

Fandt også lige denne fine regel på deres hjemmeside:

UDBETALING

Før den første udbetaling af rigtige penge kan finde sted fra en spillekonto, skal kunden sende en fuldstændig kopi af et officiel billed-ID (Ikke VISA-Dankort!!!): Ved hjælp af dette ID kontrollerer selskabet i særdeleshed navn og fødselsdato. I tilfælde af uoverensstemmelse forbeholder selskabet sig retten til at annullere de indgåede spil, og gevinster vil ikke blive udbetalt, medmindre kunden kan bevise sit krav. Hvis det viser sig, at kunden har åbnet flere konti, kan firmaet afvise at udbetale indestående på disse (undtagen den tilladte, minus et bearbejdelsesgebyr på 10 %.

27-05-2011 19:14 #10| 0

Chipdump dem :)

27-05-2011 19:27 #11| 0

Chipdump er en dårlig ide.

Har en ven som havde en masse stående på en anden aktør på Ongame som ikke ville udbetale. De prøvede derfor at dumpe dem til Ven2 som så fik lukket sin bwinkonto.

Skriv til dem igen og igen og opret tråde på Betxpert, Odds1 og tipsomtips.

Men som andre er inde på, så kan I have en dårlig sag hvis brormand var under 18.

27-05-2011 19:54 #12| 0

Man chipdumper squ da heller ikke bwin til bwin men bwin til scandic eller Betfair eller andet ongame site men gør det hu og ikke åbenlyst og betal lidt rake

02-06-2011 20:00 #13| 0

Jeg har selv haft samme problemer - it sucks

Der er virkelig et bureaukrati uden sammenligning i USA

02-06-2011 22:39 #14| 0

@Shawn

USA?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar