Skype/TV sparring, NL200-600

#1| 0

Kalder alle MSNL chefer og chefinder.

Jeg søger en der er frisk på at sweate en session med mig (i aften?), hvor vi deler skærm via TeamViewer (eller andet alternativ), og snakker via skype.

Det kunne fx foregå således at jeg spiller en times tid mens du kigger på, hvor vi snakker om hænderne løbende (og måske lidt bagefter hvis der er behov), og så bytter vi bagefter.

Det vil altså sige at der ikke er tale om at jeg søger coaching.

Jeg spiller selv NL200-400, men mener godt jeg kan være med på NL600. Jeg har følgende krav:

EDIT2: Jeg spiller selv 6max (og lidt HU, bare svært at få action), hvilket selvfølgelig også skal gælde for dig hvis vi begge skal have noget ud af det :)

-Du spiller minimum NL200
-Du kan spille 4 borde ad gangen
-Du har en skærmopløsning på minimum 1900x1200

Desuden er det optimalt hvis du spiller iPoker, så kender jeg nemlig lidt til spillerne, men obv ikke et must.

Det var vist det.

Skriv en PM eller her i tråden hvis du er frisk, så kan vi udveksle skype/msn whatever.

Hvis du ikke kan i aften, må du også meget gerne skrive, da jeg regner med at få lagt 1-2 af disse sessions ind om måneden. Så finder vi bare ud af noget senere.


EDIT: I aften er et vidt begreb jo. Kan fra kl. 20.30.

14-01-2010 18:41 #2| 0

Jeg er game. Smider lige en pm!

14-01-2010 18:47 #3| 0

@taste

I aften eller bare generelt?

Kan lige tilføje at mht. i aften tænker jeg kl. 20.30ish.

Men adder dig lige. Løber lige en tur, så vi snakkes senere.

14-01-2010 18:54 #4| 0

snakker vi HU, SH eller FR?

14-01-2010 19:00 #5| 0

@Borger

Godt spørgsmål :)

Har ændret i OP.

Spiller en blanding af SH og HU. Forestiller mig at der i en evt. sweat-sesssion vil blive spillet 6max, da det er svært at få action på HU-bordene "on demand". Derfor er det også sådan en type spiller jeg søger.

Kom frisk!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar