Jeg har ikke brugt min Skrill konto længe, men har nu fået brug for den.
Efter password følger 2-step verification, men jeg har skiftet telefon og får ingen kode.
Kundeservice virker til at bestå af en FAQ som ikke giver svaret.
Nogen gode forslag?
Prøv og skriv til [email protected] ellers kan du skrive til dem på Facebook
de er også hurtige til at svare på twitter. Så ingen problemer de skal nok fikse det :)
Jeg havde samme problem. Forklarede det i en mail og 2-3 uger efter ringede der en support medarbejder til mig. Efter mange spørgsmål om mine oplysninger og konto osv fjernede de 2faktor beskyttelsen.
Havde også selv samme problem. de er som regel ikke så hurtige. Facebook og Twitter er nok det hurtigste. Ellers kan du ringe til dem, men der er normalt også 20 min ventetid, men haster det så prøv +1 855-719-2087
Thx igen.
Hvis det tager 2-3 uger har jeg ikke behovet længere. Hører jeg ikke noget i morgen, prøver jeg at ruske op i dem på twitter.
Da du fik din token, fik du også nogle reserve koder til denne situation.
Er de også gået tabt?
Daemonen skrev:Da du fik din token, fik du også nogle reserve koder til denne situation.
Er de også gået tabt?
Jeg har brugt app, ikke token.