Hey pokernetter
Vil lige dele en sjov hånd med jer. Jeg var ude og spille live weekenden og der kørte et ret saftigt 5/10 spil. Hånden udspillet sig mellem SB og BB, jeg kikkede på. Her er som jeg husker det.
Inden SB og BB får kort sidder de og joker med "Jeg får AA og du KK og vi går all in ovs." Det ender med at SB og BB aftaler at de ikke må se på deres kort, men de giver den max gas.. Det ender med at dealer kalder og SB raiser til 100 kr. PF både BB og dealer kalder. Dealer har set sine kort.
Flop: TQK SB better 150 kr. BB insta raiser til 350 kr. Dealer ryster på hoved og folder.
Turn: T SB better 200 kr. SB går all in med ca. 400 kr. mere (de har stadig ikke set deres kort!!)
SB griner lidt og siger at han nok bliver nød til at kikke på hans kort. Både SB og BB aftaler at de kikker på deres kort. BB bliver meget overrasket og begynder at undskylde.. SB bliver også helt mærkelig da han ser sine kort og kalder SBs all in..
Kan i gætte hvad de sidder med?!
I tror nok ikke på mig, men SB sad med QQ og har hus. BB sidder på AJ og har floppet en streg.. Det var sku en meget mærkelig situation og jeg har ikke oplevet noget lignende i alle de år jeg har spillet poker :)
Sjov Live hånd 5/10
01-03-2010 17:28
#1|
0
01-03-2010 17:51
#2|
0
01-03-2010 18:15
#5|
0
Sick :D
oplevede noget lignende, dog fra en turnering.
Mig, Supaking og en fuld fyr er tilbage. Den fulde er godt nede i sækken. Han har knappen og går all in for 5bbs ca - vi kalder obv begge to og semi-aftaler at checke ham ned.
Flop: A55 - Her vender vi så kortene, undtagen den mega snallert tredjemand der stadig ikke har set sine kort. Supaking har intet mindre end A5, altså floppet boat. Her rejser han sig så og tager jakken på.
Turn og river blanker fuldstændig.
Han vender i frustration kortene og ser AA(!)
Tror godt I kan forestille hvordan hans jubelscene har været.. En fyr der i en ti hestes brandert vender pilene og tripler :)
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!