Sharks & donks på Microgaming NL 50, 100 & 200

#1| 0

Det kunne være interessant med en diskussion af hvem PN ser som de største hajer og æsler blandt regs. på Microgaming netværkets small stakes NL takster. Personligt ser mine top tre lister således ud:

Sharks: (vilkårlig rækkefølge)

1. Meckh21
2. Tonysilva
3. perfect alias


Tør i?

Mine favoritmodstandere er slettet. Donks var nok en forkert betegnelse.

Redigeret af kingofdong d. 11-04-2013 18:48
11-04-2013 13:45 #2| 8

udfra alle synspunkter er det pænt dumt at hænge ringe spillere ud

11-04-2013 13:51 #3| 0

Jeg ser ikke dette som at hænge ringe spillere ud. Der kan være tale om ganske fornuftige spillere, hvilket de fleste regs. i virkeligheden er. Dette er blot udtryk for hvordan jeg har oplevet konkurrencen mod visse spillere i en forholdsvis lille sample af deres samlede spil.

Jeg vil vædde på, at der er PN'ere, der anser nogle af de sharks, som jeg har angivet til at være donks og omvendt.

Men det står dig naturligvis frit for at antage den holdning.

Redigeret af kingofdong d. 11-04-2013 13:52
11-04-2013 14:35 #5| 0

Det er dårlig stil det her, ligemeget hvad.

11-04-2013 14:45 #6| 1

nummer 1 fisk må være ham der.. kingofdong tror jeg han hedder.

11-04-2013 15:07 #7| 1

Det er dårligt stil.
Når det er sagt er det dumt at skrive hvem man har som donks offentligt, hvis andre ikke har opdaget disse vil de jagte dem lige som dig og derfor får du svære ved at pensle dem i fred.
og så kan vi snakke om etik og moral, denne tråd bør slettes sry to say

11-04-2013 15:10 #8| 4

Tøsedrenge:-)

Jeg har bestemt ikke noget imod at fremstå på nogens donk liste. Men det har folk med små tissemænd tilsyneladende et problem med.

Spøg til side. Det var ment som lidt lir. Jeg er nemlig ret sikker på, at der vil være et meget broget billede af hvem der anser hvem som chefer og fisk.

Pokernet er tilsyneladende blevet et meget puritansk og bornert sted, hvor man tager den slags her meget alvorligt.

Beklager hvis jeg har såret et par Litauiske donks i OP.

11-04-2013 15:14 #9| 3

Player 2 er den sygeste donk.

11-04-2013 15:17 #10| 0

Han er en multitablende donk!

11-04-2013 15:18 #11| 7

"Jeg har bestemt ikke noget imod at fremstå på nogens donk liste. Men det har folk med små tissemænd tilsyneladende et problem med. "

folk der spiller for hyggens skyld og er konsekvent tabende kan meget nemt have et problem med det, svin regs alt det du vil, især breakeven rakeback regs og bumhunters der auto sit outer når fisken gør, men fisk behandler man pænt både ved bordet og i online fora.

11-04-2013 15:37 #12| 0

Hey. Tjek OP. Det er regs jeg omtaler. Kunne ikke drømme om at svine hyggefisken.

11-04-2013 16:16 #13| 0

Hm. Man taler så meget om at gøre pokeren "stueren" og til en officielt anerkendt "disciplin" eller "sport".

Hvorfor har folk så store problemer med at stats er offentligt tilgængelige, med officielle lister, som man har i ALLE andre idrætsgrene og lignende "spil". Det mest paradoksale er, at fx PokerStars gør alt de kan, for at fx opr ikke kan tracke deres spil. Totalt hjernedødt imo. hvis man ønsker at fremstå seriøs.

Men hva', der er så meget vi mænd ikke forstår.

Anders

11-04-2013 18:17 #14| 0
kingofdong skrev:


Donks: (vilkårlig rækkefølge)

2. Stennn



Fjern lige mit nick tak.
11-04-2013 18:21 #15| 1
GrimGladGris skrev:
Hm. Man taler så meget om at gøre pokeren "stueren" og til en officielt anerkendt "disciplin" eller "sport".

Hvorfor har folk så store problemer med at stats er offentligt tilgængelige, med officielle lister, som man har i ALLE andre idrætsgrene og lignende "spil". Det mest paradoksale er, at fx PokerStars gør alt de kan, for at fx opr ikke kan tracke deres spil. Totalt hjernedødt imo. hvis man ønsker at fremstå seriøs.

Men hva', der er så meget vi mænd ikke forstår.

Anders


og grunden til stars har bannet opr for folk der ikke selv melder sig til er fordi fiskene blev svinet ved bordende for at være tabende og dermed mistede lysten til at spille derinde hvilket skader pokeren.
11-04-2013 21:09 #16| 0

Live@

Hvis jeg som ny spiller i tennis, stiller op i en højere række end jeg er kvalificeret til, er jeg også ret sikker på jeg ville blive temmeligt meget til grin.

Få nu tingene frem i lyset. Det andet argumentere blot for kinesiske og østmafiaens og andre elendigheder skal programmere bots i stor stil, som kan hvidvaske en hulans masse penge, ved at grinde rakeback osv. +Og at gode regs som dig, kan sidde og malke pøblen.

Hvor meget "sport" og "disciplin" er der lige i, at Roger Federer stiller op i den danske serie 2?

Edit:
Altså dit argument må man så også sige direkte ligger op til instant at forbyde hjælpeprogrammer som HM, PT osv.. De indeholder jo netop data på hvor meget fiskede folk er? Så et eller andet sted modsiger du dig selv. Som det er nu ligner det bare et velorganiseret megatyveri fra den svage.

Redigeret af GrimGladGris d. 11-04-2013 21:14
11-04-2013 21:22 #17| 1

GGG: poker er hvad folk vil have det skal være, nogle spiller for sjovs skyld fremfor at spille lotto, disse typer har absolut ingen interesse i at andre folk kan følge med i deres økonomi indenfor poker, oftest er det tabende spillere der ikke vil have folk kan se deres stats, vindende er ofte ligeglade, og IMO bør der være op til spilleren om han vil have at andre kan se 100% hvor meget han har vundet eller tabt.

og jeg er vist en af de få der mener hjælpeprogrammer bør bannes da poker som det er nu er usportsligt fordi HEM regs har en kæmpe edge over rekreationsspillerne, en edge de imo ikke burde have og som dræner pokerøkonomien fordi der er så mange multitablende regs der er svagt vindende, men igennem deres volumen suger value ud af rekreationsspillerne.

og yes jeg bruger det selv.

11-04-2013 21:48 #18| 0

@Live
Har du nogle tal der beviser, at HM "dræner pokerøkonomien"?

11-04-2013 21:53 #19| 0

Aubrey@

Jeg kan easy se for mig, at den nye spiller som kaster $10 ind på fx Stars og så sætter sig og spiller sig en hygge $2,5 tour og ender med at blive kørt over. Og han så finder ud af, der sidder andre ved bordet, som ved alt om hans manglende erfaring osv. at han finder noget andet at shippe sine næste $10 til.

Det er lidt som at klæde Roger Federer ud og så lade ham stille op til en seriematch i Randers. ;)

11-04-2013 22:00 #20| 0

Jeg tror ikke at hyggespilleren, der bliver kørt over i en 2,5$ tour, møder mindre modstand, hvis HM blev banlyst. Og HM eller ej, så kan man nok lynhurtigt spotte om han er fisk eller ej.

Redigeret af AubreyGraham d. 11-04-2013 22:01
11-04-2013 22:05 #21| 1
AubreyGraham skrev:
@Live
Har du nogle tal der beviser, at HM "dræner pokerøkonomien"?


alle mttsng + lowlimit mtt er reg infested med 16-24 bords spillende hem spillere der ligger med en roi på alt imellem 1 og 15%, det ville de aldrig kunne uden hem og det er ikke gode spillere de vinder fra, det er de ringe.

om der er lavet undersøgelser over det aner jeg ikke, men det burde give sig selv.
Redigeret af Live d. 11-04-2013 22:05
11-04-2013 22:09 #22| 0

Aubrey@

Altså, blot fordi du er villig til at betale og har viden om, hvordan du på listig vis, kan få adgang til "nogle" stats, så er det helt i orden?

Få nu bare gjort de stats helt officielle, som man har det i snart sagt alle andre seriøse discipliner eller sportsgrene. Fx kan du jo tracke alt om en tennisspiller, om de er stærke ved nettet, på baglinjen, på grus eller græs etc etc. Ellers så må fx Stars fremstå som et seriøst foretagende, og begynde at stå ved sine egne ord om, at stats skal være hemmelige og en gang for alle, gøre det komplet umuligt at tracke noget som helst fra deres site. Så spillene kunne foregå på lige vilkår, for alle.

11-04-2013 22:24 #23| 0

På listig vis? Det er en option der er åben for alle. Og det er ikke ligefrem en hemmelighed, at HM findes.

Redigeret af AubreyGraham d. 11-04-2013 22:25
11-04-2013 22:29 #24| 0

Aubrey@

Ja, for den der har pengene/viden om, at den option findes.

Skulle man gå seriøst til værks kunne man jo bare kryptere alle hænder, så ingen kan tracke noget, forbyde folk at spille mere end 1 bord ad gangen/gøre det umuligt at skjule sig fra trackingsites eller bare fra Stars egen klient...

Der er SÅ mange ting der kunne gøres, hvis Stars og de rigtig dygtige spillere kunne gøre, hvis de ønskede en lind strøm af nye spillere, de med deres skills kunne stjæle penge fra.. Som det er nu, behøver du jo ikke være en god pokerspiller, da du på listig vis kan benytte dig af statistik og andre udregningsprogrammer, der kan hjælpe dig på et splitsekund.. Det er der skisme ikke meget "evne" i.

11-04-2013 22:41 #25| 0

Okay nu bliver jeg nød til at kalde dig way off.

1. 1 bord ad gangen? Wtf. Way to ruin poker.
2. Hvorfor må man ikke være anonym? Det er ikke alle der vil vise hele verden, hvor mange skillinger man tjener.
3. Ikke noget evne? Hvis det argument skulle holde i retten, så skulle alle med HM jo rense.

Redigeret af AubreyGraham d. 11-04-2013 22:44
11-04-2013 22:46 #26| 0
AubreyGraham skrev:
Okay nu bliver jeg nød til at kalde dig way off.

1. 1 bord ad gangen? Wtf.
2. Hvorfor må man ikke være anonym? Det er ikke alle der vil vise hele verden, hvor mange skillinger man tjener.
3. Ikke noget evne? Hvis det argument skulle holde i retten, så skulle alle med HM jo rense.


+1

Altså GrimGladGris, hvis stars indførte alle de ting du nævner, ville de være konkurs inden året er omme. Især punkt 1 er ubeskriveligt uigennemtænkt.
Redigeret af jonesbn d. 11-04-2013 22:47
11-04-2013 22:51 #27| 0

Fedt med noget debat.. ;)

Men altså det var blot et forslag, således at regs ikke har noget argument for at skulle rense nye spillere på lowlimit, men derimod spille de spil de har evner til at begå sig i, altså mod ligemænd m/k.

Anonym: Tjae, du er altså ikke anonym, hvis du stiller op i en indendørsturnering ved navns nævnelse, trods der er 500kr i gavekort til vinderholdet af den lokale turnering.

At folk ikke kan finde ud af at bruge den tilgængelige data de har, er jo bare et argument for at det ikke er pokerevnerne, men evnerne til at håndtere info/data, der halter. Som det er i dag, hvor Stars forbyder fx opr at tracke og offentliggøre data, men samtidig tillader tracking via HM, er jo blot fordi enhver idiot kan regne ud, at Stars tjener styrtende med penge på at sælge de data, hvis de ikke bag kulissen rent faktisk er medejer af firmaet bag HM eksempelvis. -Endnu et argument for at få de tal og stats gjort tilgængelige for ALLE.

Når du ser livepoker med alle de stjerner i TV, som alle de nye spillere drømmer om selv at blive én af, så sidder de jo ikke med 3 computere, 8 lommeregnere og 2 kuglerammer til at hjælpe sig: Se, de kan godt selv, trods 1 bord ad gangen og ikke mindst, uden hjælp. At de så har gjort et kæmpe hjemmearbejde er jo bare helt fair, det har ham, der vinder i tennis nok også ;)

Redigeret af GrimGladGris d. 11-04-2013 22:54
11-04-2013 22:54 #28| 0

Nu er der også forskel på at vinde 500 kr. i en indendørsturnering og leve af, at spille poker - og derved oplyse sin indkomst til hele verden, hvis de oplysninger var tilgængelige. Desuden står der jo heller ikke, i en indendørsturnering, hvad de forskellige hold/spillere er gode/dårlige til.

Desuden er der INGEN der lever af, at spille live TV-poker.

Redigeret af AubreyGraham d. 11-04-2013 22:55
11-04-2013 22:57 #29| 0

Aubrey@

Altså nu er det jo sådan, at ingen heller ved, hvad den enkelte tjener på poker, da langt de fleste regs jo har %'er i hinanden eller er staket, crossbooked osv osv.. Præcis som i fx Tennis eller Golf. Det forhindre jo ikke ATP i at offentliggøre stats på de enkelte spillere, også ham der ligger nr 930 på verdensranglisten. ;)

11-04-2013 23:02 #30| 0

Aubrey@

I øvrigt mht 1 bord og anonymitetsspørgsmålet, så er det jo åbenlyst også de argumenter du fremfører, at både mafiaen og andre spilsyndikater og bothackere elsker ved poker ;)

11-04-2013 23:05 #31| 0

Nu er der ret stor forskel på, at være deltager i en kæmpe offentlig begivenhed, hvor ingen kan undgå at se hvor meget vinderen vinder ved præmieoverrækkelser, og leve af et kortspil. Og jeg kan slet ikke se, hvordan det nogensinde er et valid argument ift. stats i et kortspil?

Må sportsudøvere heller ikke bruge letvægtsfodboldstøvler til 2,5k kr. fordi amatøren ikke har råd til det? Eller kompressionsbukser fordi amatøren ikke kender den mulighed?

Mafia og spilsyndikater i online poker? Aaaaaaaaaaaaaaah. Og hvis der er; Hvad vil de gøre? Tvinge mig til, over nettet, at tabe til dem? "Bothackere"? Hvis der er en der kan programmere en bot der kan slå mig, så må han fandme også gerne få mine penge. Så kan han vel også slå mig uden.

Redigeret af AubreyGraham d. 11-04-2013 23:08
11-04-2013 23:08 #32| 1
AubreyGraham skrev:
Hvis der er en der kan programmere en bot der kan slå mig, så må han fandme også gerne få mine penge. Så kan han vel også slå mig uden.


Så du synes ikke BOTs er skidt eller hvordan skal det forståes??

11-04-2013 23:09 #33| 0

Aubrey@

Der er regler for, hvordan fodboldstøvler osv. skal være designet. En bokser må heller ikke have jern i handsken ;)

Der findes massere af lovlimit-bots som døgnet rundt malker penge ud af pokerøkonomien via rakeback osv.. Hvidvaskning af penge ligger lige for. ;)

11-04-2013 23:09 #34| 1

"Hvis der er en der kan programmere en bot der kan slå mig, så må han fandme også gerne få mine penge. Så kan han vel også slå mig uden."

det kan godt være han ikke direkte tjener penge fra dig, men indirekte tager han penge fra dig fordi hans og andres bots kan spiller millioner hænder hver gang du har spillet 30k hænder, og de vinder fra de ringe spillere.

samme problem med HM og den kæmpe gruppe østeuropæere og random asiater der kamp grinder, de vinder ikke fra gode regs, men de fjerner en helveds masse penge fra den ploayerpool som der er.

11-04-2013 23:12 #35| 0
Cyboman skrev:
AubreyGraham skrev:
Hvis der er en der kan programmere en bot der kan slå mig, så må han fandme også gerne få mine penge. Så kan han vel også slå mig uden.


Så du synes ikke BOTs er skidt eller hvordan skal det forståes??


Obv. er det ikke okay. Og det er måske forkert formuleret. Men jeg kan ikke se, hvordan det kan være et argument ift. diskussionen om 1tabling/anonymitet.
11-04-2013 23:12 #36| 0

Jeg kan bare ikke se argumentet for, der skal være så store forskelligheder mellem fx live og onlinepoker. Stiller du op til fx DM i poker, kan enhver jo se, hvordan du spiller og ikke mindst, se hvad nummer du blev.

Jo mere hemmelighedskræmmeri der foregår, jo sværere er det at argumentere for at nogen novice skulle sætte en eneste rød reje ind på en pokerkonto. ;)

11-04-2013 23:13 #37| 0
Live skrev:
"Hvis der er en der kan programmere en bot der kan slå mig, så må han fandme også gerne få mine penge. Så kan han vel også slå mig uden."

det kan godt være han ikke direkte tjener penge fra dig, men indirekte tager han penge fra dig fordi hans og andres bots kan spiller millioner hænder hver gang du har spillet 30k hænder, og de vinder fra de ringe spillere.

samme problem med HM og den kæmpe gruppe østeuropæere og random asiater der kamp grinder, de vinder ikke fra gode regs, men de fjerner en helveds masse penge fra den ploayerpool som der er.

De fjerner vel ikke penge fra playerpoolen, så længe de stadig selv grinder? Om det er dem der slår fisken eller en anden, det er vel underordnet?
11-04-2013 23:14 #38| 0

Aubrey@

Fisken løber skigende bort, når han finder ud af, han spiller mod bots eller super regulars med adgang til alskens data, fisken ikke selv har adgang til. ;)

11-04-2013 23:15 #39| 0

Sådan er situationen pt. Jeg mangler ikke fisk.

11-04-2013 23:16 #40| 0

Aubrey@

Så du mener ikke at spillene er blevet sygt meget hårdere end de var for blot få år siden, hvor folk ikke havde adgang til stats osv?

11-04-2013 23:17 #41| 0

Folk havde da også HM for to år siden?

11-04-2013 23:18 #42| 0

Aubrey@

Kom nu ind i kampen med lidt argumenter, det andet der er lidt hovedløst. Der fandtes en verden før HM og en efter.

11-04-2013 23:19 #43| 0

Du siger folk ikke havde adgang til stats for to år siden. Jeg påpeger det er forkert. Tror det er dig der mangler argumenter :)

Redigeret af AubreyGraham d. 11-04-2013 23:19
11-04-2013 23:25 #44| 0

Jeg har ikke skrevet for 2 år siden, det var din helt bevidste måde at fordreje mine ord "for blot få år siden".. Sådan går det, når man løber tør for argumentation, så går man i defensiven.

Men hva', gl ved bordene ;)

11-04-2013 23:26 #45| 0
GrimGladGris skrev:
Aubrey@

Der er regler for, hvordan fodboldstøvler osv. skal være designet. En bokser må heller ikke have jern i handsken ;)

Jamen hvis det er argumentet, så er HM jo også fint? Det bryder jo ingen regler?

GrimGladGris skrev:
Jeg har ikke skrevet for 2 år siden, det var din helt bevidste måde at fordreje mine ord "for blot få år siden".. Sådan går det, når man løber tør for argumentation, så går man i defensiven.

Men hva', gl ved bordene ;)

Du har ret. Fik lige læst det for hurtigt på siden af grinden. Men få år kan vist ikke tolkes meget længere tilbage end to år. Og der var også HM for både tre og fire år siden :-). Og tak.
Redigeret af AubreyGraham d. 11-04-2013 23:27
11-04-2013 23:33 #46| 1

Kan ikke se hvad der er galt i, at folk kan se hvad man tjener.. Alle lønninger er f.eks. offentligt tilgængelig for alle i Norge.

Redigeret af Mrcharming d. 11-04-2013 23:33
11-04-2013 23:33 #47| 0

1. Altså, HM bryder ikke nogen regler fordi Stars ikke synes de gør. Men sjovt nok, så gør eksempelvis opr, når de tracker deres site. Mit argument står at læse længere oppe, at det formentlig er fordi Stars tjener styrtende med penge på at sælge de data eller de formentlig selv er medejere af selskabet bag HM.

2. Kan vi ikke blive enige om at pokerboomet, som var for ca 5-10 år siden, mildest talt er noget stagnerende. Dette kan muligvis skyldes den verdensomspændende økonomiske krise. Faktum er bare, at pokerklienterne i dag har adgang til laaaangt flere markeder, tænk her på eksempelvis østen og brik-landende, der ikke ligefrem ligger skidt til økonomisk osv. Reelt, trods uden USA, har klienterne adgang til LANGT flere potentielle nye stamkunder end de havde for blot få år siden. (Nej, få år er ikke nødvendigvis 2 år), vi er nogen, med et lidt størrere perspektiv.

Det sidste er skrevet lidt i forlængelse af dit argument: Jeg vil bare gerne tjene lidt penge.. Hvilket oftest er pokerspilleres argument for at stats skal være hemmelige. De samme argumenter har kriminelle og andet godtfolk. En god bokse, fodboldspiller osv vil bare gerne VINDE. ;)

Redigeret af GrimGladGris d. 11-04-2013 23:36
11-04-2013 23:37 #48| 0

Jeg kan ærlig talt ikke følge dine argumenter. Men vi bliver garanteret aldrig enige anyways :)

11-04-2013 23:41 #49| 0




Gl ved bordene ;)
Redigeret af GrimGladGris d. 11-04-2013 23:43
11-04-2013 23:41 #50| 2

Fanger dem heller ikke rigtigt.

Du lyder mest som en der er indebrændt over at du ikke længere slår spillet.

11-04-2013 23:42 #51| 0

Riisager@

Så kom der lige en mere, der måtte i defensiven for at forsvare sig. Sødt og lidt nuttet, men havde egentlig ikke forventet andet. GL med at tro på dig selv.

11-04-2013 23:50 #52| 0

Jeg forsvare mig ikke, hvad skulle jeg forsvare mig imod?

Synes bare at 80% af det du skriver er way off.

Kan godt være at HEM er dårligt for spillet, det ved jeg ikke.
Men de der er bedst i dag med HEM, ville også være de bedste imorgen uden. Længere er den ikke.

Redigeret af Riisager d. 11-04-2013 23:52
11-04-2013 23:54 #53| 0

Riisager@

Du fremlagde lige det bedste argument for at forbyde de programmer så. Der er jo ingen årsag til de er tilladt?

Btw., hvis jeg er 80% way off, så er det herligt du sådan kan modargumentere. Fremfor at fremsætte fantasier om hvorvidt jeg er indebrændt. Må blot konstatere at dine argumenter er totalt afbrændt, af din egen sidste tese.

11-04-2013 23:56 #54| 0
GrimGladGris skrev:
Riisager@

Så kom der lige en mere, der måtte i defensiven for at forsvare sig. Sødt og lidt nuttet, men havde egentlig ikke forventet andet. GL med at tro på dig selv.

Nice PN-suicide!
Redigeret af AubreyGraham d. 11-04-2013 23:56
12-04-2013 00:16 #55| 0
K_B_B skrev:
Det er dårlig stil det her, ligemeget hvad.


helt enig!
12-04-2013 03:03 #56| 0
GrimGladGris skrev:
Riisager@

Du fremlagde lige det bedste argument for at forbyde de programmer så. Der er jo ingen årsag til de er tilladt?

Btw., hvis jeg er 80% way off, så er det herligt du sådan kan modargumentere. Fremfor at fremsætte fantasier om hvorvidt jeg er indebrændt. Må blot konstatere at dine argumenter er totalt afbrændt, af din egen sidste tese.


Jeg vil slet ikke diskutere om det burde være lovligt eller ej.

Der er bare mange af dine argumenter og sammenligninger der giver indtryk af du ikke ved helt så meget om tingene.

Et par eks.

GrimGladGris skrev:

1.
Men altså det var blot et forslag, således at regs ikke har noget argument for at skulle rense nye spillere på lowlimit, men derimod spille de spil de har evner til at begå sig i, altså mod ligemænd m/k.

2.
Når du ser livepoker med alle de stjerner i TV, som alle de nye spillere drømmer om selv at blive én af, så sidder de jo ikke med 3 computere, 8 lommeregnere og 2 kuglerammer til at hjælpe sig: Se, de kan godt selv, trods 1 bord ad gangen og ikke mindst, uden hjælp. At de så har gjort et kæmpe hjemmearbejde er jo bare helt fair, det har ham, der vinder i tennis nok også ;)

3.
Altså nu er det jo sådan, at ingen heller ved, hvad den enkelte tjener på poker, da langt de fleste regs jo har %'er i hinanden eller er staket, crossbooked osv osv.. Præcis som i fx Tennis eller Golf. Det forhindre jo ikke ATP i at offentliggøre stats på de enkelte spillere, også ham der ligger nr 930 på verdensranglisten. ;)


1.
Du ser jo altså heller ikke en NL1K reg rykke ned på NL100 for at rense en fisk.
Det er en smuk forestilling du har om at man skal spille mod sine ligemænd, men poker handler altså om penge, og hvis der sidder 6 "ligemænd" og spiller mod hinanden er der altså ingen af dem der får beltalt huslejen.

2.
Livepoker i TV er rent show, og har intet med onlinepoker at gøre, hvorfor du heller ikke kan bruge det som en sammenligning.

3.
"Langt de fleste regs har % i hinanden" Jeg kender ingen!
Ved godt der er mange der har ved livetours, men når du skriver "regs" går jeg ud fra det er online.

Og der er mange flere ting der ikke hænger sammen.

Er i øvrigt ked af hvis min første post var en smule provokerende, det var nok bare mest troll.

Hvis du ikke vil have de andre har en fordel mod dig med hjælp af HEM, så er der annonyme borde på micro.

Come join me ;)

Edit: Jeg har brugt min tid på PN for den næste måned nu, så er out/
Redigeret af Riisager d. 12-04-2013 03:05
12-04-2013 03:43 #57| 0
Pokernets ME vinder !
GrimGladGris skrev:
Aubrey@

Fisken løber skigende bort, når han finder ud af, han spiller mod bots eller super regulars med adgang til alskens data, fisken ikke selv har adgang til. ;)


Really? En fisk er vel typisk en spiller der søger lir og pleje af sit ludo-gen igennem gambling. De fleste er nok i et mentalt stadie hvor de rent faktisk selv mener at de spiller korrekt/godt (ala ubevidst inkompetence, det første mental stadie). Jeg tror de er fløjtende ligeglade med, at de spiller imod professionelle spillere der bruger statistik som hjælpemiddel, de tænker jo formentligt at deres gutfeel er langt bedre end pro'ernes statistik, ligeledes vil de nok bare tænke "fedt" hvis de spiller imod en bot - den må jo være nem at læse.
12-04-2013 04:38 #58| 0

Jeg synes også at HM får et lidt urealistisk billede af mange (især hyggespillere) man bliver ikke automatisk en vindende eller god spiller ved at have HEM, faktisk kan det ofte skade spillere, da de misfortolker stats eller overreagerer på stats der ikke passer.

Det er klart at HEM hjælper folk til at spille et stort antal borde, men ærlig talt så ved jeg at jeg ofrer EV ved at spille mange borde, så hvis du ser mig på bordene, kan du nemt straffe mig for det.

12-04-2013 08:08 #59| 0
Mrcharming skrev:
Kan ikke se hvad der er galt i, at folk kan se hvad man tjener.. Alle lønninger er f.eks. offentligt tilgængelig for alle i Norge.


At Norge gør ét, betyder bestemt ikke at det er korrekt - tværtimod. Kidding aside, så kan jeg ikke se hvorfor offentligheden har en 'ret' til at se den enkeltes indkomst. Hverken i poker eller arbejdsmarkedet =)

Det er åbenlyst at HEM og øvrige programmer har gjort spillene hårdere. Folk har fået bedre redskaber til at analysere og forbedret deres spil. Dermed ikke sagt, at enhver med HEM kan rense nogle som helst spil. Folk får stadigvæk bare tildelt nogle kort og trykker på knapper. Der er stadigvæk rigtig mange, der stinker til at ramme de rigtige knapper.
En donk aner ikke hvad HEM og lignende er. Han sætter sig for at få lir på drengen, prøve lykken eller fordi at han har et kæmpe ego. At andre sidder med analyseprogrammer stopper ham næppe.
Redigeret af chrrrist d. 12-04-2013 08:08
12-04-2013 13:06 #60| 2

"At andre sidder med analyseprogrammer stopper ham næppe"

nok ikke direkte nej, men kendte satme mange tilbage i de glade 2003-2005 dage hvor det var helt normalt de satte et par 100$ ind og spillede til de var broke eller havde skudt dem op, de spiller stadig live games, men ikke en eneste af dem online fordi de simpelthen er trætte af at tabe, og tabe hurtigt.

en random fisk der kan reglerne og spiller lidt live poker har 0% chance for at vinde online i dag, og det er udelukkende pga de insta stikker ud på deres hem stats.

selvom man spiller 20 borde vil de stadig være sick lette at spotte fordi de spiller over x antal % af deres hænder samt limper for meget.

12-04-2013 21:49 #61| 0

Fed tråd OP.

Synd at den skal ødelægges af endnu en HEM diskussion. Stram op!

Anyways af gode spillere mener jeg, at danske Bacongood4u og Stick_it_in og GelfondsLOL er gode spillere.

13-04-2013 00:01 #62| 0

Er Stick_it_in PN'er?

13-04-2013 00:34 #63| 0

Stick_it_in er er fra Talinn.

Jeg mente at Bacon er fra DK

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar