Setup HUD for HM2 HU NL50 - NL400

#1| 0

Hej alle

har forsøgt at lede efter et godt setup til min HUD. Spiller en del HU på stars, men er aldrig rigtig kommet igang med at bruge min HM2.

Vil godt få og simple stats og så stille udbygge, når jeg forstår det bedre. Bruger i standart setups eller har i nogle jeg kan se på? Er meget nybegynder i stats og diverse forkortelser i HM2. Kan ikke finde en tråd med brugbare setups, selvom jeg har søgt længe.

synes hm2 er kæmpe forvirrende, har spillet poker i mange år, men fatter ikke alle de stats hm2 vil have jeg skal bruge. How to learn?

god vind

21-08-2013 21:13 #2| 0

the bumper

21-08-2013 21:16 #3| 0

Fin idé bare at starte med nogle få stats, og så smide flere på efterhånden som du har spillet.

VPIP/Raise knap/3bet/fold 3bet/flop cb/agg factor. er eksempler på dem du kan starte med.

Så kan du udvide senere.

28-08-2013 13:21 #4| 0

Hvordan bruger man/udnytter man VPIP og agg factor i HU, hvad er tallene man skal kigge efter og evt. metoder til at modsvare dem?

28-08-2013 18:10 #5| 0

@freelancer
Jeg vil anbefale dig at investere i en coach, der kan hjælpe dig med at blive bedre til at bruge/udnytte stats. Det er afgørende for at nå et højt HU niveau og den "gratis viden" du kan få tror jeg ikke hjælper dig ret meget.

28-08-2013 18:32 #6| 0

Som Doublesuited. Betal en erfaren spiller for at sætte dig ind i det.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar