SB vs. BB på NL $200

#1| 0

Party Poker No-Limit Hold'em, NL $200 (5 handed)

MP ($263.09)
Button ($334.65)
Hero ($345.90)
BB (Villain)/ ($412.60)
UTG ($91.90)

Preflop:/ Hero is SB with 7, A. Hero posts a blind of $1.
3 folds//, Hero (poster) raises to $7/, BB (Villain)/ calls $6.

Flop:/ ($16) A, 5, T (2 players)/
Hero bets $11/, Villain calls $11.

Turn:/ ($38) 6 (2 players)/
Hero bets $31/, Villain raises to $62/, Hero calls $31.

River:/ ($162) 2 (2 players)/
Hero checks, Villain bets $150

Hero?


Villain er sane, og han har spillet 23/11/1.93 over 166 hænder.

Jeg overvejer et call, da jeg har været meget aktiv, og dette kunne ligne et stand.
150 ind i 162? Hvad er det oftest? Og hvad betyder et click-bet på turn af en sane Villain?

29-12-2006 14:31 #2| 0

Hvordan kan du overhovedet tænke på at calle mod en sane villain her? Okay du caller turn clicket i håb om at spike nutflush, men at du overhovedet tænker på at calle hans riverbet forstår jeg ikke.

ChrisJ

29-12-2006 14:56 #3| 0

Hvorfor er du ikke bange for den flush han representere på turn.
Jeg syntes det er et klart fold, da du ikke rammer selv. Jeg kan ikke rigtig se hvad du kan slå.

29-12-2006 15:00 #4| 0

Ludo, hvad hedder du på Party. PM evt, hvis du vil ud med det.

Ang. hånden, du spiller den fint, det er nok sådan lidt fifty-fifty om jeg caller river, men jeg hælder nu til et fold. Han prøver tydeligvis at reppe farven (clicke turn - det ville en sane villain sgu sjældent gøre, hvis han rent faktisk ramte farven der), men jeg synes ikke hans linie er troværdig (hans riverbet bl.a lugter også pænt meget), du holder jo også selv A.

Tror dog jeg, som den weakass jeg er, ender med at drysse river alligevel.

29-12-2006 20:16 #5| 0

@Ahle

PM sendt...


@Alle

Netop det, at han er en god spiller, får mig til at tvivle på, at han har flushen. Jeg sidder med A, og han click-raiser som om han har nuts på turn. Ville han ikke være bange for netop A, hvis han havde en lavere flush? Et click-raise folder jeg jo ikke til.
Hvis han har flushen, hvorfor så skyde næsten fuld pot på river? Hvad vil han have ud af det?
Virker for mig som et bluff...

Mod fisk er dette et let fold, da de ikke tænker "normalt", men det her er mod en tænkende spiller (tror jeg da i hvert fald).
Stadig fold fra de fleste?

29-12-2006 20:20 #6| 0

Kan godt lide dine tanker Ludo. Jeg synes et call er fint, da hans linje heller ikke giver meget mening imo.

31-12-2006 04:01 #7| 0

Jeg synes et call er ok her, men det er svært at afgøre uden at have set hvordan bordets dynamik er.
Clickraise -> stort bet er en RIGTIG underlig linje for en god hånd eftersom du ligner et draw da du betaler turn. Hvis du er et draw, hvorfor better han så $150? Hvorfor ikke bette noget mindre og håbe på du havde et par også?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar