Satelit til DM 2008 NLHE

#1| 0

Hej,

Skal til at spille en satelitturnering i september på Munkebjerg i Vejle til DM 2008 i kbh og ville lige høre om der var nogen der havde erfaringer med disse satelitturneringer. Altså hvad er niveauet af spillerne, hvordan skal man angribe sådan en 9 mands Sit n' go, hvor kun vinderen går videre? Jeg kan blandt andet se at det er 30 min. levels så det går vel ret stærkt eftersom der går noget mere tid med Live poker. Har slet ikke erfaring med live poker i form af turnerig - har spillet lidt privat cashgames men heller ikke mere. Jeg har en fornemmelse af at en LAG spillestil i starten er mest effektivt for at prøve at få et lille lead, som man kan presse de andre spillere med.

Anyway, er åben for any comment.

24-07-2008 17:51 #2| 0

Tag evt. i en pokerklub for at få lidt erfaring, plejer at være en rigtig god idé

24-07-2008 17:52 #3| 0

Det er vel lige som at spille en turbo SNG på nettet, personligt foretrækker jeg at sidde stille i starten, se nogle små flops hvis det skriger til himlen.
Samtidig kan du også studere de andre spillere til når det senere bliver pushing party.

24-07-2008 18:02 #4| 0

Gus har svaret

www.youtube.com/watch?v=Gq3zZbj8TDE

måske ikke helt så ekstremt, men 30 min live svarer til 6 min online, alt efter dealer og spillere selvfølgelig, hellere blive nr 9 end nr 2.

fortsætter de 30 min levels eller er det kun den første time for så at være 20 min ?

24-07-2008 20:54 #5| 0

Det er IKKE sng der spilles...

24-07-2008 20:56 #6| 0

balle, der har kørt nogle tours hvor vinderen fik et sæde til en 9 mands sng om et dm seat (går udfra dette er sådan en sng)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar