Samsung T305plus flimrer

#1| 0

Hej PokerNet,
Min Samsung T305plus (30" skærm) ca 6 år gammel fik i går et nedturstegn - den begyndte at flimre og har små, tykke vandrette streger i samme farver som den baggrund, den skal belyse. Jeg kan ikke løse, hvad det er, der kan være i vejen. Kan I hjælpe?

21-10-2013 11:01 #2| 0

Det er desværre en ret kendt fejl på disse skærme. Min første 305 fik dette "flickering" efter 6 måneder. Fik den byttet til en 305plus, hvorefter der gik omkring 2 år før samme problem opstod. Umiddelbart er der intet du gøre medmindre du har mod på at skille skærmen ad og skifte forskellige dele ud (ingen garanti for det virker).

21-10-2013 11:17 #3| 0
ChrisJ skrev:
Det er desværre en ret kendt fejl på disse skærme. Min første 305 fik dette "flickering" efter 6 måneder. Fik den byttet til en 305plus, hvorefter der gik omkring 2 år før samme problem opstod. Umiddelbart er der intet du gøre medmindre du har mod på at skille skærmen ad og skifte forskellige dele ud (ingen garanti for det virker).


This.

Der findes guides på overclockers.co.uk til hvordan du gør, men det er ikke let og kræver lidt fingerfærdigheder :)
21-10-2013 11:20 #4| 0

@TiltThis

Præcis. Muligvis et forsøg værd nu hvor skærmen er 6år+ og most likely ikke dækket af forsikring længere. :)

21-10-2013 12:03 #5| 0
OP

@CJ
Jeg købte en 305Tplus, som jeg fik problemer med. Derefter fik jeg denne. Jeg fik en brugt skærm, og da det er ca. 5 år siden, vil jeg gætte på, at denne er 6 år. Jeg regner ikke med, at noget er dækket længere - og jeg aner intet om, hvor kvittering osv er.

Tak for responsen - det var desværre, som jeg havde frygtet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar