Samsung Galaxy S21 5G til 1999 kr.

#1| 4

Hej alle

Jeg har igen lokal kampagne på Samsung Galaxy S21 5G 128GB til 1999 kr. med Telia. Det forudsætter egentlig bare at man rykke ét nummer over til Telia til 249 kr. i måneden for fri tale, fri sms og fri data - 22gb i udlandet inkl. Tyrkiet, USA, Canada og Thailand. Du binder dig i 6 måneder.

Mindstepris inkl. abonnement - 3500 +/-

Send mig en email for bestilling: [email protected]

Mvh,
Nicolai


Slet hvis ikke tilladt, vil blot tilbyde folket en god deal 👍🏼

10-04-2022 12:12 #2| 0

Det er GODT nok billigt!!!!! Ville ønske der var den slags tilbud her i Polen.

Sjov men sand Historie.

 

Da iPhone X kom ud, ville jeg købe den i en telebutik "Play"

Pris på telefon 5800 polske zloty, men for at købe den skulle jeg betale 1200 polske zloty, og derefter 5800 delt over 24 måneder!!!

Abonnementer her er 24 måneder binding.


Jeg spørge om det er seriøst, jeg skal betale 1200zl cirka 2000kr.- for at blive kunde hos dem!!! Jeg grinte dem lige op i fjæset, og tog min penge og købte telefonen kontant i DK.

 

10-04-2022 20:25 #3| 0

Hvor længe kører kampagnen?

 

Hvilke farver er der tale om?

 

Har vist ikke tidligere været ved Telia. Hvordan er dækning i og omkring Holstebro?

 

God stil i øvrigt 👍😊



10-04-2022 21:38 #4| 0

Var det ikke en S22 for kort tid siden?

11-04-2022 15:35 #5| 0
clrawe skrev:

Var det ikke en S22 for kort tid siden?

 

Jo. Men mener også kontantprisen var mere end 2K, hvis man kun oprettede abonnement. På S22 var der også kampagne, når man indleverede sin gamle telefon. Og derudover har de det jo med at skifte tilbuddene i deres avis fra uge til uge. 

Til 3,5K inkl. abonnement i 6 mdr. er det et snap. Og stadig et godt tilbud selvom man laver et "skuffeabonnement". 

11-04-2022 16:51 #6| 0
LokeNees skrev:

 

Jo. Men mener også kontantprisen var mere end 2K, hvis man kun oprettede abonnement. På S22 var der også kampagne, når man indleverede sin gamle telefon. Og derudover har de det jo med at skifte tilbuddene i deres avis fra uge til uge. 

Til 3,5K inkl. abonnement i 6 mdr. er det et snap. Og stadig et godt tilbud selvom man laver et "skuffeabonnement". 

Jo jo, men en S22 er vel markant bedre. Og prisen var vist endda lavere...

11-04-2022 17:01 #7| 0
clrawe skrev:

Jo jo, men en S22 er vel markant bedre. Og prisen var vist endda lavere...

 

Korrekt at en S22 er bedre end en S21. Men sådan er det jo med tilbud. Nogle gange er et tilbud bedre end et andet. Det betyder ikke at nogle af dem er dårlige tilbud. 

Som jeg skriver, så er en del af grunden, at der på daværende tidspunkt også kørte en sekundær kampagne. Mener i øvrigt også der var en helt tredje kampagne fra Samsung selv med nogle høretelefoner, der gjorde at det var et bedre tilbud. Jeg kan ikke huske det, men jeg tvivler på kontantprisen var under 2K. Så er det fordi, man modregner høretelefoner og abonnement. 

11-04-2022 19:43 #8| 0

Tilbud hælder ugen ud ✌🏼

13-04-2022 15:29 #9| 0

super godt tilbud. Havde min tlf været ældre var jeg 100% købt. Post endelig hvis der er tilsvarende tilbud en anden gang.

13-04-2022 16:06 #10| 0
LokeNees skrev:

 

Korrekt at en S22 er bedre end en S21. Men sådan er det jo med tilbud. Nogle gange er et tilbud bedre end et andet. Det betyder ikke at nogle af dem er dårlige tilbud. 

Som jeg skriver, så er en del af grunden, at der på daværende tidspunkt også kørte en sekundær kampagne. Mener i øvrigt også der var en helt tredje kampagne fra Samsung selv med nogle høretelefoner, der gjorde at det var et bedre tilbud. Jeg kan ikke huske det, men jeg tvivler på kontantprisen var under 2K. Så er det fordi, man modregner høretelefoner og abonnement. 

 

 Det gamle tilbud var korrekt dyrere, med Galaxy buds pro, tillige med 1500 i tilbagekøbs pris på tilfældig gammel mobil.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar