Hej pn.
Sælger 2 rock am ring billetter til 2021. Indeholder 2 x camping og 2 x weekend tickets. Indeholder også en form for billet forsikring. Kan sende mere info om dette ved forespørgsel.
Samlet pris var 553 euro.
Kan afhentes i København.
Hej pn.
Sælger 2 rock am ring billetter til 2021. Indeholder 2 x camping og 2 x weekend tickets. Indeholder også en form for billet forsikring. Kan sende mere info om dette ved forespørgsel.
Samlet pris var 553 euro.
Kan afhentes i København.
Ååårh... De har System of a Down på programmet... Alene det, er pengene værd!
Jeg tager selv til Wacken, og håber de også får dem signet 🙂
NanoQ skrev:Ååårh... De har System of a Down på programmet... Alene det, er pengene værd!
Jeg tager selv til Wacken, og håber de også får dem signet
Er også møg ærgerlig over at måtte skille mig af med dem. Havde virkelig set frem til det program :(
Alright. Virker til de er sværere at komme af med end jeg lige regnede med, så hvis nogen har interesse i dem jeg åben for rimelige bud.
Stk pris fra ny var 1950 kr. :)
Nå sidste forsøg. Hvis nogen kan hente dem inden torsdag så er begge to til salg for 1500 kroner samlet. :) besparelse på 2500.
Er simpelthen for tidligt at kunne planlægge sådan noget.
hvis du venter til næste år vil de være lette at sælge
Allundberg skrev:Er simpelthen for tidligt at kunne planlægge sådan noget.
hvis du venter til næste år vil de være lette at sælge
Derfor jeg sælger dem så billigt. Vil hellere af med dem nu, og gøre en hurtig handel. :)
Har de samme system som på Wacken, hvor der skal være korrekt navn på billetten (matchende pas eller andet ID, der skal vises ved indgang?) - i så fald, er biletterne ugyldige for andre. Du kan dog omregistrere dem, og nye billetter sendes til eventuel køber.
NanoQ skrev:Har de samme system som på Wacken, hvor der skal være korrekt navn på billetten (matchende pas eller andet ID, der skal vises ved indgang?) - i så fald, er biletterne ugyldige for andre. Du kan dog omregistrere dem, og nye billetter sendes til eventuel køber.
Det er jeg ret sikker på ikke er tilfældet. Er ikke noget jeg har læst om at least.
tututusindben skrev:
Det er jeg ret sikker på ikke er tilfældet. Er ikke noget jeg har læst om at least.
Det ser det ikke ud til. Det står i deres FAQ at ombytningsbilletter ikke er personlige.
Det blev indført på Wacken for få år siden, for at opdæmmet for ulovligt billetsalg.
NanoQ skrev:
Det ser det ikke ud til. Det står i deres FAQ at ombytningsbilletter ikke er personlige.
Det blev indført på Wacken for få år siden, for at opdæmmet for ulovligt billetsalg.
Super.
Tak fordi du tjekkede :)
Nå sidste forsøg.
Har begge billetter til salg for 1000 kr hvis de afhentes i dag eller i morgen:)
H is du ikke har ekstremt travl, bør du vente til april eller maj. Her gætter jeg på, du nemt kan få fuld pris for dem.
NanoQ skrev:H is du ikke har ekstremt travl, bør du vente til april eller maj. Her gætter jeg på, du nemt kan få fuld pris for dem.
Well det har jeg desværre. Ellers ville jeg ikke gøre det her :/
Bud på 500.
Sælger instant hvis nogen byder højere end det inden kl. 12 fredag formiddag. :)