Sælger: 1650€ Battle of Malta pakke

#1| 0

Hej PN,


Jeg har været så heldig at vinde følgende pakke til Battle of Malta til en værdi af 1650€:


5 nights at Hilton Hotel Malta between 2nd and 7th of November (single room, can be upgraded to double room to accommodate bringing a guest for €20 per night)
€550 buy-in to Battle of Malta Main Event
€250 in travel money, which is paid out to your NordicBet account as soon as you have confirmed attendance.
VIP passes to all Battle of Malta/NordicBet activities during the event
NordicBet Live Event kit


Da jeg er presset med lidt forskellige ting vil jeg forsøge at sælge pakken til en fornuftig pris. Hvis ikke det lykkedes må jeg finde plads til at tage afsted. Det virker til man godt kan sælge pakken videre, men får lige confirmed 100% med NordicBet VIP manager.


Jeg ser helst at køber overfører beløbet først, før jeg registrerer vedkomne til pakken. Jeg kender Dieb og en række store profiler herinde personligt, så tror det er muligt at få dem til at vouche for mig.


Byd! :-)

17-10-2016 17:21 #2| 0
OP

"Yes it is. As long as he has a NordicBet account.

Just reply to the email I sent you earlier and CC in your friend, and we will arrange it.

Pure practically, I will then transfer the package to him and you sort the financials between you two privately. Also agree if he should get the travel money paid out to his NordicBet account, or if it should be paid out to your account."


Pakken kan altså sælges videre :-)

Redigeret af RyaN d. 17-10-2016 17:23
17-10-2016 18:01 #3| 0

Du har grisen, så du sætter prisen.

17-10-2016 20:12 #4| 0
OP

Minimumspris 6000kr, hvor jeg beholder de 250€ travle money.

Redigeret af RyaN d. 19-10-2016 18:30
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar