Rutineret Bet365 Poker bruger søges.

#1| 0

Forord:

Supplerer mit tourspil på Stars og Danske Spil med enkelte tours på Bet365

 

Mellemord:

Mit Bet365-sprog er indstillet til dansk, og sitet kommer obv intervalvis med de samme warnings vedr min "logintid", og om jeg har lyst at spille videre - egentlig lidt skægt, når man har siddet x antal timer og er fint med i en tour - men de skal jo :-)

 

Bagord:

Bet365 synes ikke at være ligeså skarpe som de andre sites jeg nævnte, til at kaste denne "warning" ind i min femøre. Gang på gang får jeg en pop der lyder "du er tvunget at logge ud", hvilket den så gør automatisk. Det er til tider nok til at jeg får lyst at skrive i "hvad tilter dig max for tiden" tråden. Undlader dog, da jeg ikke synes det er brok nok på højt plan ift niveauet i nævnte tråd ;-)

 

Stikord til den hjælp jeg søger:

Kan det være mine borde/lobbyer fra Stars og DS, der gør at jeg ikke får set advarslen der normalt popper op, før jeg logges automatisk ud ? Ligger den pop up warning evt i baggrunden på min skærm og roder ? Kan jeg gøre noget ved det rent teknisk i Bet365`s indstillinger, således denne advarsel popper frem foran alle mine borde, og derved tydeliggør at jeg skal se at få trykket "forbliv logget ind" ? Tænker det ikke kan være meningen at jeg selv skal huske at klikke på lobbyen jævnligt, for ikke at overse den.

 

Tillægsord:

Er jo ked at den glipper for mig næsten hver gang..

 

Løgneord til sidst:

Pisse skidt at miste AA hver eneste gang det sker - hvilket er et par gange eller flere gennem en session.

Redigeret af RunningDucks d. 16-10-2020 21:13
17-10-2020 08:25 #2| 1

Du er ikke den første, som har oplevet det problem med at blive logget ud på iPoker. Det er et generelt problem, ikke kun for spillere fra DK. Prøv at geninstallere klienten og se om det gør nogen forskel. Ellers kontakt deres support og få deres tech-afdeling til at se nærmere på det.

Redigeret af Taanlane d. 17-10-2020 08:26
19-10-2020 08:10 #3| 0
Taanlane skrev:

Du er ikke den første, som har oplevet det problem med at blive logget ud på iPoker. Det er et generelt problem, ikke kun for spillere fra DK. Prøv at geninstallere klienten og se om det gør nogen forskel. Ellers kontakt deres support og få deres tech-afdeling til at se nærmere på det.

 

 Tak for svar. Prøver mig frem næste gang der skal games....

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar