Runde 2, Gruppe E, Italien - Sverige 15.00

#1| 1

2. kamp i gruppe E, Italien kommer med en god pose selvtillid efter en god sejr over Belgien, samtidigt kommer Sverige efter et uinspireret X mod Irland. Italien har ikke tabt til Sverige siden 84, og de har det historiske overtag over vores svenske naboer. Der hersker ingen tvivl om hvem der har mest kvalitet af de to hold, Italien har et godt fundament af udmærkede spillere på alle positioner, og træner Antonio Conte forstår, at skabe et godt kollektiv rundt om holdet. Sverige derimod sætter alt deres håb til en mand, Zlatan Ibrahimovic, den svenske verdensstjerne, har haft et fantastisk år i Frankrig, og rygterne spredes om hans mulige ryk til England. Selvfølgelig kan Sverige ikke vinde ene mand, og de råder også over playmaker Kim Kallström og den dygtige midterforsvar Granqvist, så helt uden kvalitet er de dog heller ikke.


Italien spiller en rigtig god kamp mod Belgien, hvor de ligner et hold der er topmotiveret for, at gå videre fra deres pulje. Italien lignede et hold der var klar til at gå langt under denne slutrunde, og flere af deres spillere viste også et rigtigt højt niveau. En spiller der skal fremhæves er Andrea Candreva, han var en trussel ude på kanten meget af kampen, og var manden der skabte Italiens chancer, en mand som Martin Olsson kan få rigtig svært ved at håndtere, da han ikke er verdens hurtigste spiller.


Sverige spiller en halvskidt kamp mod Irland, og man har svært ved at skabe chancer, till gengæld lod man heller ikke mange gå i mod sig, det skal dog også siges at Irland ikke har verdens skarpeste offensiv. Man trækker en uafgjort som har gjort at Sverige skal sikre sig minimum et point mod Italien, hvis man vil have nogen som helst chance for at komme videre fra puljen.


Italien er kendt for deres bundsolide forsvar, og de så også skarpe ud mod Belgien. Det skal dog bemærkes som i det viste video-klip, at de bestemt også var til at tale med, og Belgien kunne også have scorer flere kasser, hvis de havde vist mere kynisme foran mål. Denne kynisme er der en spiller på den svenske landshold, som helt sikkert besidder den, man vil måske endda kunne gå så langt, og kalde ham Kongen af Kynisme, for Zlatan Ibrahimovic kan scorer på de mindste chancer, og han kan helt sikkert gøre ondt på det Italienske forsvar.


Italien (3-5-2):

Buffon;
Barzagli, Bonucci, Chiellini;
Candreva, Parolo, De Rossi, Giaccherini, Damian;
Immobile, Pelle


Sverige (4-4-2):

Isaksson

Lustig, Johansson, Granqvist, M. Olsson
S. Larsson, Lewicki, Källström, Forsberg
Berg, Ibrahimovic


Nøglespillere:

Candreva: Han lagde op til 2-0 målet mod Belgien, og han var en konstant trussel i omstillingerne. Han så ud til at være i super spillehumør, og han kunne ligne en der kan blive meget kampafgørende. Som nævnt tidligere, så skal han sandsynligvis spiller overfor Martin Olsson, som ikke er det "hurtigste dyr i skoven" og her kan Candreva helt sikkert udnytte sin speed og teknik.


Zlatan Ibrahimovic: Man kan ikke komme uden om det, ligegyldigt hvad så er han vigtigste spiller for Sverige, han er så farlig mod alle hold, og hvis han har en god dag, så er der ikke nogen tvivl om at han kan gøre ondt på i Italien, om det bliver på et straffe, frispark, hovedstød eller noget helt andet det må tiden vise.


Skribentens tanker om kampen:

Det skal ikke holdes skjult, at jeg ikke havde megen fidus til Italien da de spillede mod Belgien, men de fik mig godt nok til at tro om. Holdet var topmotiverede, og yderst løbevillige for hinanden. Sverige havde svært ved at skabe chancer mod Irland, og Zlatan lignede ikke sig selv, han har haft en lang sæson, og han er også snart en ældre mand, trætheden kan have meldt sig hos den store svensker. Jeg forventer en målfattig kamp, men også en kamp hvor Italien vil have dominans, og Sverige vil forsøge at skabe billige dødbolde, som de evt. kan udnytte deres Zlatan på.


Odds:

Åbnings odds: 1: 1,8 X: 3,5 2: 4,5

Nuværende odds: 1: 1.85 X: 3,3 2: 5,5


Kan svenskerne bryde sig igennem den stærke Italienske forsvar, eller vil Italien fortsætte de gode takter fra sidste kamp? Hvad tror i?

16-06-2016 23:36 #2| 0
ROI: 93.41% (73)

Lustig ude af resten af gruppespillet, blot til info

16-06-2016 23:58 #3| 1

Forzazzurri!

17-06-2016 00:10 #4| 1
ROI: 84.45% (9)

Er det bare mig eller er oddset på Italien lidt højt? I forhold til hvordan de spillede mod Belgien og hvordan Sverige spillede kan jeg ikke se Sveriges chancer som særligt store.

17-06-2016 00:54 #5| 0

Som nævnt tidligere, så skal han sandsynligvis spiller overfor Martin Olsson, som ikke er det "hurtigste dyr i skoven" og her kan Candreva helt sikkert udnytte sin speed og teknik.


Martin Olsson var Sveriges bedste spiller i første kamp hvor hans speed exploitede Irlands højreside. At kalde ham langsom er en fejlvurdering :)

17-06-2016 05:47 #6| 0
ROI: 104.96% (232)
Fedling skrev:Som nævnt tidligere, så skal han sandsynligvis spiller overfor Martin Olsson, som ikke er det "hurtigste dyr i skoven" og her kan Candreva helt sikkert udnytte sin speed og teknik.


Martin Olsson var Sveriges bedste spiller i første kamp hvor hans speed exploitede Irlands højreside. At kalde ham langsom er en fejlvurdering :)



Tror han bytter rundt på Martin og Jonas.

Jonas er ikke den hurtigste. Han er hellere ikke med dog. Så ved ikke hvem han præcis mener :-)

Redigeret af MrNoller d. 17-06-2016 05:48
17-06-2016 07:59 #7| 0
ROI: 0% (1)
Jørgensen51 skrev:


Kan svenskerne bryde sig igennem den stærke Italienske forsvar, eller vil Italien fortsætte de gode takter fra sidste kamp? Hvad tror i?

Jeg tror nu mere på, at den skal vendes om. Svenskerne bryder sig ikke igennem noget som helst, men må håbe på en tilfældig chance.

Så spørgsmålet burde være:

Kan italienerne bryde sig igennem det stærke disciplineret svenske forsvarssystem og udnytte de chancer de får?

17-06-2016 09:25 #8| 0
ROI: 101.29% (44)

@Dieb
Kan være andre har spurgt før, men så er det gået min næse forbi.

Jeg har lagt et forslag op på kampen i betting tråden idag. Hvis jeg ligger den herind også tæller det vel dobbelt?

17-06-2016 09:43 #9| 0
ROI: 0% (1)
Italien - Sverige
Tabt (-1 units)
0-0 @ odds 6.7 1 / 5 Danske Spil
Fodbold - International - EM - 17/06-2016 15:00

Må teste spilforslag

17-06-2016 10:09 #10| 0
ROI: 80.13% (193)
Italien - Sverige
Tabt (-2 units)
Over 4,5 offside i kampen @ odds 1.9 2 / 5 Unibet
Fodbold - International - EM - 17/06-2016 15:00

I kampen mod Belgien var der kun 1 offside kendelse, men det mener jeg er grundet Italiens dybe spillestil mod en modstander som jeg tror de forventede ville komme blæsende.


Mod Sverige tror jeg at, Italien vil blive mere spilkontrollerende end mod Belgien, og derved komme længere frem på banen. Hvilket forhåbentlig vil åbne lidt op i begge ender med dybdeløb fra Immobile m.m. (Immobile som jeg forventer starter inde i stedet for Eder)


Samtidig med at en Candreva kommer mere og mere med frem i kontrafasen.


Sveriges 1.kamp mod Irland bød på 8 offsider i det hele med 5-3 til Sverige.

Redigeret af Dbl_smack d. 17-06-2016 10:10
17-06-2016 10:36 #11| 0
ROI: 80.13% (193)
Italien - Sverige
Tabt (-0.5 units)
Lindelöf rødt kort @ odds 35 0.5 / 5 Danske Spil
Fodbold - International - EM - 17/06-2016 15:00
17-06-2016 11:23 #12| 0
OP
ROI: 95.95% (135)
MrNoller skrev:


Tror han bytter rundt på Martin og Jonas.

Jonas er ikke den hurtigste. Han er hellere ikke med dog. Så ved ikke hvem han præcis mener :-)

I alt forvirring har jeg tænkt på Jonas Olsson fra West Bromwich, men kan godt se nu at det jo ikke er tilfældet, beklager ;)

17-06-2016 13:44 #13| 0
ROI: 101.29% (44)
Italien - Sverige
Tabt (-0.5 units)
0-0 @ odds 7 0.5 / 5 NordicBet
Fodbold - International - EM - 17/06-2016 15:00

Finders under første målscorer, vælg 0-0

17-06-2016 14:41 #14| 0
ROI: 91.58% (594)
Italien - Sverige
Tabt (-1.5 units)
X @ odds 3.1 1.5 / 5 Bet365
Fodbold - International - EM - 17/06-2016 15:00
17-06-2016 14:47 #15| 0
Italien - Sverige
Tabt (-1 units)
1-1 @ odds 8 1 / 5 Unibet
Fodbold - International - EM - 17/06-2016 15:00

Boosted odds hos Unibet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar