Road to 2k$ - Status 64$ - Game 1,5$ STT

#1| 3

Sad tidligere på året med min halv gamle computer, hvor jeg tror alt indmaden allerede er skiftet ud. Så selvom computeren kun er ~6 år gammel så er hardwaren 10-11 år. Og så skete der der nok ville ske før eller siden, grafikkortet stod af - ak ak.

Ville så ud og investere i en ny, men hvorfor så ikke få pokeren til at skaffe mig en computer?

Derfor ville jeg se om jeg kan lave de 5$ jeg havde på kontoen til at blive til en ny computer. Dermed blev startroll: 5$, men allerede nu er de godt på vej opad.


Startede med at spille 0,5$ med 5-6 borde, og her gik jeg fra 5 til cirka 20$ uden et tabende sæt. Men damn, det kedede mig som bare fanden, så nu har jeg sat antallet op til ~24 tables, dette har dog resulteret i jeg har haft et par tabende og vindende session på +-8 $, så min egde vil en person med forstand på statistik sige er statistisk signifikant mindre. Om det er sandt, er nok korrekt, selvom jeg ikke umiddelbart føler jeg laver meget anderledes.


Planen vil være velkendt for en som har fulgt mine projekter:


5-50$,0,5$ STT

50-127,5$ 1,5$ STT

127,5-180$,1,5$ 18m

180-210$,1,5$ 45m

210-300$,3.5$ STT

300-420$,3,5$ 18m

420-490$,3,5$ 45m

490-630$,7$ STT

630-687,5$,7$ 18m

687,5-910$,2,5$ 180m

910-1125$,7$ 45m

1125-2000$ 15$ STT

= ny computer


Idag, har jeg været så heldig at følgende link gav mig svaret på om jeg kunne sætte mit projekt igang:

www.erdetsommer.dk/


Så med solen i øjnene og med smilet på læben over at beerbike havde kørt forbi min lejlighed en del gange idag.

Må være en fantastik oplevelse at sidde på sådan en:


Stemnings musik.

Hvis folk vil se mig streame nogle spil, kan jeg nok godt lokke til det. Har dog ikke i sinde at bruge tid på at sætte en konto op.

Redigeret af SanderM d. 13-06-2015 14:56
06-06-2015 20:22 #2| 1

Endnu en af de her tråde der sikkert dør ud før tid, tror den her type tråde har haft sit endeligt, men håber da du for en gangs skyld færddiggør den men jeg tvivler.

06-06-2015 20:37 #3| 8
DoubleAcesDK skrev:Endnu en af de her tråde der sikkert dør ud før tid, tror den her type tråde har haft sit endeligt, men håber da du for en gangs skyld færddiggør den men jeg tvivler.

Hvis du kender Sanders tråde, så burde du også vide at han er ret god til at opdatere ofte og lave gode statusopdateringer. Selvom han før har tabt pusten, så kan man ikke sætte en finger på hans aktivitet igennem længere perioder.


Derudover forstår jeg ikke at du har et behov for at klikke ind på en tråd, som meget klart fortæller hvad det drejer sig om i overskriften med det ene formål at nedgøre tråden og udtrykke din skepsis. Det er præcist det der gør at folk ikke gider at lave den her type tråde (og nej det at du skriver at du håber det lykkedes retfærdiggører ikke resten a indholdet)


@SanderM fedt projekt knæk og bræk, jeg glæder mig til at følge :)

06-06-2015 20:40 #4| 1

Altså hvis du bare følger en smule med på pokernet @Burnz så ved du at disse tråde kommer ofte og altid afsluttes uden at være nået til vejs ende ogsp sanders så at du føler at du skal angribe konkrete fakta med uvidenhed er blot dumt.


Men ignoranter er ofte de lykkeligste mennesker siges det så wtf fin post.

06-06-2015 20:55 #5| 6
DoubleAcesDK skrev:Altså hvis du bare følger en smule med på pokernet @Burnz så ved du at disse tråde kommer ofte og altid afsluttes uden at være nået til vejs ende ogsp sanders så at du føler at du skal angribe konkrete fakta med uvidenhed er blot dumt.

Men ignoranter er ofte de lykkeligste mennesker siges det så wtf fin post.

Sidste derail herfra. Du kommer ikke til at sætte dig selv i et bedre lys ved at angribe min person, nærmere tværtimod. Jeg tror du skal læse min post igen hvis du tror det handler om jeg betvivler dine fakta.


Jeg vil dog gerne uddybe det så meget som at jeg er enige i din betragtninger omkring dine "fakta". Jeg har bare umådeligt svært ved at forstå behovet for at skulle gå ind i en tråd hvor du kender præmissen med det ene formål at ytre dig i en negativ retning og egentlig fortælle at du ikke helt tror på OP, når du egentlig bare kunne springe over.

Nu ved jeg godt at nogle måske kunne finde på at sige: "hov hov jamen det er jo et debatforum og det er min ret" - det er selvfølgelig også rigtigt. Jeg er dog oprigtigt nysgerrig på at vide hvorfor du lige havde behov for at gå ind og ytre dig i en negativ retning omkring OP fremfor bare at springe over?

06-06-2015 20:58 #6| 2

Jeg ytrer mig fordi at de her tråde efterhånden har taget overhånd og ingen. LÆS ingen har færdiggjort dem men blot lader dem dø ud, så de er hverken til gavn eller noget andet. Så de ender ud i tilfældig spam og ligegyldigheder. Håber dog at sander denne gang modbeviser mig men tvivler. At du så @Burnz har misset de 10 andre forsøg på lignende (går jeg ud fra siden du forsvarer dette) er jo blot sørgeligt, men keep on firing.

06-06-2015 20:58 #7| 2
DoubleAcesDK skrev:Altså hvis du bare følger en smule med på pokernet @Burnz så ved du at disse tråde kommer ofte og altid afsluttes uden at være nået til vejs ende ogsp sanders så at du føler at du skal angribe konkrete fakta med uvidenhed er blot dumt.

Men ignoranter er ofte de lykkeligste mennesker siges det så wtf fin post.

Så lad dog være med at gå ind på tråden eller hold din brok for dig selv; det er jo ikke fordi, du spreder god stemning.


Der er hele tiden tråde, som vi kan lide og som vi ikke kan lide, men hvis vi brokkede os hver gang, så ville pokernet godt nok være en skod side.

06-06-2015 21:02 #8| 0

Ok kan godt høre sander har mange tilhængere herinde, som godt kan lide tråde der slås stort op og som dør, men hf til jer :)

06-06-2015 21:06 #9| 5
OP
DoubleAcesDK skrev:Endnu en af de her tråde der sikkert dør ud før tid, tror den her type tråde har haft sit endeligt, men håber da du for en gangs skyld færddiggør den men jeg tvivler.

Uanset om jeg dør på halvvejen eller jeg når mit mål, afslutter jeg omkring starten af september... Så tråden dør med sikkerhed ud der


Redigeret af SanderM d. 06-06-2015 21:09
06-06-2015 21:10 #10| 1
DoubleAcesDK skrev:

Endnu en af de her tråde der sikkert dør ud før tid, tror den her type tråde har haft sit endeligt, men håber da du for en gangs skyld færddiggør den men jeg tvivler.




Kæft et nederen indlæg egentligt.

GL Sander.
06-06-2015 21:11 #11| 0

Fair nok og gl ser ud til du har dine fans :)


Men håber da du når det så der i det mindste er en tråd på PN der omhandler dette der når til vejs ende.


Odds er dog på at du stopper updates inden du når september.


Gonginator er obv. også en stor fan af dig der nægter at indse realiteterne.


Så gogo modbevis mig Sanderm :)

06-06-2015 21:42 #12| 1

Fald nu lige ned med "fans" og offerrolle.

Ja der har været nogle lignende tråde, der ikke er fulgt til dørs, men at de ligefrem kommer ofte og har taget overhånd, er vel lige at presse den til det yderste. Det er da i det mindste rart at se, at folk har lysten til disse projekter :)


Gl med dine mål, Sander.



06-06-2015 21:46 #13| 0

10 tråde ingen færdiggjorte i rest my case. 1 af dem har været sanders.


De har projekter er jo sjove men bygger jo mest på at personen vel har givet op på sit nuværende niveau og nu førsøger desperat at finde motivationen ved at spille på lavere niveauer.


Og ja de er da sjove at følge på 2+2 hvor nogen af dem trods alt bliver færdiggjort, men på pokernet er de jo bare dødsejlere der igen og igen falder til jorden efter et par dage/ uger ligesom det her sikkert også vil.

06-06-2015 21:59 #14| 1

@DoubleAcesDK

Hvis du nu læste tråden kan du se, at der er mange der ønsker at fælge Sander så længe han bliver ved. Jeg har et enkelt råd til dig, oppe i toppen af tråden over OP er der en knap der hedder "skjul". Hvis du trykker på denne knap er det muligt at skjule tråden. Nedenunder har jeg vedlagt en grafisk illustration af knappens udseende, med en rød boks om.



Jeg forventer at der ikke kommer flere negative kommentarer fra dig i den her tråd!

06-06-2015 22:09 #15| 0

Held og lykke med projektet!

Redigeret af 123_All-in d. 06-06-2015 22:12
06-06-2015 22:18 #17| 0

Jeg forstår dig ikke rigtigt her Doubleaces..

De her tråde er vel mere relevante for et pokerforum, end de fleste der bliver lavet herinde..

Hvis de går i stå, forlader de jo forsiden når de gør..


Og ang. målsætninger..

Nu ved jeg ikke hvordan du har det i dit liv.. i mit er der masser af målsætninger, der enten er droppet eller varet alt for længe i forhold til hensigten..

Men hvis du har gennemført 100% af dine målsætninger, tager jeg hatten af for dig.. tror du er den første jeg har hørt om!

06-06-2015 22:41 #18| 0
DoubleAcesDK skrev:Endnu en af de her tråde der sikkert dør ud før tid, tror den her type tråde har haft sit endeligt, men håber da du for en gangs skyld færddiggør den men jeg tvivler.

hvorfor?

06-06-2015 22:41 #19| 2

Kan vi holde os til topic

06-06-2015 22:47 #20| 2

Sørgeligt at ytringsfriheden berøves af admins, men ja skal nok holde mig fra at skrive mere i disse tråde da man obv. skal være enig med OP eller admins.


Ps. har været andre af de her tråd hvor folk har været irriteret over dem, men åbenbart i OPS tilfælde er det ok, sørgeligt at man blot skal have admins/kendte PN'ers som bekendte for at undgå modspil.

06-06-2015 22:51 #21| 0

Stop nu dig selv DA

GL Sander :)

06-06-2015 22:52 #22| 3

123-allin har altid haft problemer med at varetage hans admin rettigheder.

06-06-2015 22:52 #23| 0

Ok gumple skal nok stoppe så det her dødsejler projekt kan få sin ro og dø i fred gl sander og hold nu op med det pjat og kom igang med et seriøst pokerprojekt i stedet for det her tosseri.

06-06-2015 22:53 #24| 1
DoubleAcesDK skrev:Sørgeligt at ytringsfriheden berøves af admins, men ja skal nok holde mig fra at skrive mere i disse tråde da man obv. skal være enig med OP eller admins.

Ps. har været andre af de her tråd hvor folk har været irriteret over dem, men åbenbart i OPS tilfælde er det ok, sørgeligt at man blot skal have admins/kendte PN'ers som bekendte for at undgå modspil.

Du bidrager med absolut intet til den her tråd, at du så spiller ytringsfrihedskortet siger mig, at du lidt har misforstået det koncept. Du sviner OP til og siger at tråden er lort, projektet er lort osv. Det her er et pokerforum, og emnet er poker relevant. Hvis du ikke synes det så skjul tråden.


Jeg moderer hårdt, da jeg generelt er imod at pokerrelevante tråde derailes væk fra poker og hen imod mudderkastning om et eller andet latterligt. Hvis du er uening med mig, synes jeg er dum eller andet så tag den med Dieb. Du får ikke mig til at ændre holdning.

Redigeret af 123_All-in d. 06-06-2015 22:54
06-06-2015 22:55 #25| 0
progzx skrev:123-allin har altid haft problemer med at varetage hans admin rettigheder.

Eksempler på dette?

06-06-2015 22:55 #26| 0

Det her er jo ikke pokerrelevant, det er blot en mand der har mistet troen på poker, der ihærdigt prøver at genvinde den via lowstakes for så på sigt at lade den dø ud da han alligevel opgiver.


Jeg vil kalde det hasard i stedet og opmærksomhedssøgende. Men fint nok @123_All-in at du bare sletter hvad du vil i denne tråd og lader det frie ord tie. hvilket også var mit eksempel på at ytringsfiriheden ikke findes på PN, men den missede du så. Men jeg skal nok forsøge at gøre det mere klart i fremtiden da ikke alle er lige skarpe på den del så jeg beklager at det jeg skrev forvirrede dig.

Redigeret af DoubleAcesDK d. 06-06-2015 22:56
06-06-2015 22:57 #27| 0
123_All-in skrev: Eksempler på dette?
DoubleAcesDK skrev:Held og lykke med projektet!

I rest my case, diktatorisk modering der fjerner retten til at ytre sig frit.

06-06-2015 23:01 #28| 2

Du er så langt ude det er helt vildt. Utroligt du stadigvæk ikke forstår det, efter 10 personer har prøvet og sige noget til dig.

Det har ingenting med Sander at gøre, men kun DIN opførsel i tråden.

06-06-2015 23:05 #29| 0

Jeg er helt med på hvad folk siger, men det ændrer ikke på at de her projekter er eksempler på at OP's har mistet troen på poker og laver et desperat forsøg på at komme tilbage omend de godt ved at løbet er kørt.


At mennesker så dybest nede er tilhængerer af gambling og det at støtte den svage gør at i bakker op om OP er jo fint, men ændrer ikke på at det her projekt var dødt før det overhovedet startede no matter hvor meget i nu engang slikker bagdel på OP.

06-06-2015 23:08 #30| 0

Nvm. GL Sander :)

Redigeret af Gumple d. 06-06-2015 23:12
06-06-2015 23:16 #31| 0
OP
DoubleAcesDK skrev:Det her er jo ikke pokerrelevant, det er blot en mand der har mistet troen på poker, der ihærdigt prøver at genvinde den via lowstakes for så på sigt at lade den dø ud da han alligevel opgiver.

Jeg vil kalde det hasard i stedet og opmærksomhedssøgende. Men fint nok @123_All-in at du bare sletter hvad du vil i denne tråd og lader det frie ord tie. hvilket også var mit eksempel på at ytringsfiriheden ikke findes på PN, men den missede du så. Men jeg skal nok forsøge at gøre det mere klart i fremtiden da ikke alle er lige skarpe på den del så jeg beklager at det jeg skrev forvirrede dig.

Jeg forstår din holdning, og jeg kan godt forstå du har din mistillid.


Jeg har hverken tid kræfter eller energi til at holde en blog kørende, hvor mit incitament var at det skulle være en sjov blog.

Mit incitament har på intet tidspunkt været at skabe opmærksomhed omkring mit væsen. - undskyld, hvis det er blevet opfattet sådan.


Sander



06-06-2015 23:19 #32| 3

Hold nu kæft.. skal man nu undskylde for at lave et indlæg på PN ?

Hvor er den ytringsfrihed som DA selv henviser til ? ;)

06-06-2015 23:19 #33| 11

Du er helt ude at skide her DA - jeg betragter dig normalt som en seriøs profil og en fin fyr - men helt ærligt du er way out of line her. Man skal hverken være venner af OP eller Admin for at kunne skrive her, men en forudsætning for at kommunikere må være at man kan respektere hinanden og holde en nogenlunde anstændig tone, men beklager mit fransk men du opfører dig som en kæmpe klaphat i den her tråd og hvis du tog en dyb indånding og kom tilbage i morgen kunne du også se at du på dine mere end 10 indlæg ikke er kommet med noget positivt udover at kalde OP for falleret og en del andre for idioter røvslikkere osv. samt kommet med spekulationer som er rent gætværk.


Så kan du jo kalde nazi-mod og mangel på ytringsfrihed alt det du har lyst til, men faktum er at du befinder dig i et privat forum. Når du kommer hjem i en fremmed persons hjem har du også retten til at kalde deres indretning grim eller konen overvægtig, men du bør også forvente at responsens bliver herefter og du bliver bedt tie stille eller smutte. Du befinder dig på et privat forum hvor ejere gerne vil have folk færdes i relativ god og orden, når du så opfører dig som du gør må du også forvente der er konsekvenser.

Redigeret af Burnz d. 06-06-2015 23:23
07-06-2015 01:17 #34| 8

Ban DoubleAcesDK pls

07-06-2015 02:14 #35| 6

Jeg syntes at en eller anden mod / admin burde slette alle posts efter #1. da jeg ser det som en ærgerlig derail af starten på hvad der forhåbentlig bliver et udemærket projekt.


Syntes faktisk det er rimelig respektløst overfor OP at den er kørt så langt ud, så please restart tråd og slet alle indlæg (inkl mit eget ofc).

07-06-2015 04:05 #36| 0
Fatey skrev:Jeg syntes at en eller anden mod / admin burde slette alle posts efter #1. da jeg ser det som en ærgerlig derail af starten på hvad der forhåbentlig bliver et udemærket projekt.

Syntes faktisk det er rimelig respektløst overfor OP at den er kørt så langt ud, så please restart tråd og slet alle indlæg (inkl mit eget ofc).

Enig kan en mod ikke rydde op i den tråd. Det kan da ikke passe DoubleAcesDK skal have lov til at ødelægge tråden før den overhovedet er komme igang. Det er da klart ingen gider færdig gøre deres projekter hvis de bliver svinet til inden det er gået i gang.


Så kan DoubleAcesDK holde sig til at være negativ og derail off topic tråde, eller burde et ban være på sin plads, evt. 1 uge som en advarsel først :)


GL SanderM


PS (Jeg aner ikke hvem SanderM er så jeg er hverken fanboy, røvslikker eller hvad DoubleAcesDK nu engang beskylder alle andre for.)

07-06-2015 12:03 #37| 0

Fedt projekt - Noget af en bedrift hvis det lykkedes :-)

GL herfra

07-06-2015 14:27 #38| 1

Selv efter DAD's første indlæg, var der så 10 andre der skulle blande sig og være med til at ødelægge tråden, så synes egentlig ikke kun det er DAD der skal have skylden for det hele. Tråden er jo kun blevet så lang da alle de andre ikke kunne holde sig fra tastaturet efter DAD's indlæg, inkl mig selv lige nu.
Det må være en trang vi alle PN'er har... Så det jeg vil sige er at vi alle har været med til at ødelægge tråden, undtagen dem der kun lige er gået forbi og skrevet GL med projektet.:D

Forsat god søndag. ( I LOVE PN )

Jeg ønsker dig alligevel GL med dit projekt Sander, og håber du når det. Har fulgt dig før og er imponeret over dit multi play! ;-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar