Ringe Pokerstars-support - WTD?

#1| 0

Jeg har indtil denne sag kun haft topkarakterer at uddele til PokerStars-supporten, men synes godt nok, de fremstår inkompetente i denne forbindelse.


Det er sådan, at jeg lært min kæreste at spille poker, og hun er efterhånden så hooked på det, at hun vil oprette en konto på Stars. Jeg har selv en PS-konto og opretter derfor for hende, følger instruktionen, men noget går galt, og kontoen kan ikke connecte med e-mailadressen. Det bevirker, at hun ikke kan få adgang til sin konto i lobbyen og kan ikke en gang spille for playmoney.


I 14 dage har vi været i daglig kontakt med supporten, de prøver, er vanligt høflige, men det er tydeligt, at de ikke aner, hvad de har gang i. Vi har sendt screenshots af alt, udleveret alt, men de kan ikke løse det umiddelbart enkle problem. Senest har de, som sagt efter 14 dages korrespondance, foreslået at geninstallere PS-softwaren. Come on, hvordan skulle det nogensinde løse noget ift. problemer med konto/e-mailadresse?


Har nogen oplevet problemer med "ikke at kunne bruge sin konto, da den registrerede e-mailadresse ikke er bekræftet"?


Kan selvfølgelig bare give op og foreslå hende et andet site, men PS er IMO by far det bedste site til en begynder.

18-02-2015 21:59 #2| 0

tjae når du opretter en PS konto så skal der jo sendes en e-mail til hendes konto som hun skal skal bekræfte. Modtager hun aldrig denne mail ?

Måske du kunne ligge screen dump op her så vi kan se fejlen....

Hvis problemet er at hun aldrig modtager mailen fra stars, så ville jeg nok kigge i spam filter m. m. Og evt oorette en gmail konto til hende.

Husk at hvis i begge spiller fra samme pc af så skal du huske at gøre ps opmærksom på dette.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar